Știri feroviare din România

Știri, evenimente, noutăți, discutii și documentații feroviare

Re: Stiri feroviare din Romania

Mesajde shoppy » Mie, 12 Sep 2018, 08:40

Problema este ca primul articol vorbeste doar de IC4, ori numindu-l direct, ori referindu-se la osii care nu exista la IC2, unii s-ar putea sa se agate de asta, tocmai de aceea m-am simtit obligat sa mentionez.
Am vazut si eu mai multe poze cu taierea ramelor, se vad putine posturi de conducere in ele, sunt si unele la care se vad 4 sau mai multe capete intermediare, de aici unii s-ar putea agata de ideea ca danezii au taiat toate IC4 si niciun IC2, deci cu IC4 este clar dar cu IC2 mai sunt sanse la o viteza mai mica pe linii secundare.
Pana la urma, inginereste, orice problema se poate rezolva daca se cheltuiesc destui bani(ca nu este si comercial fezabil este alta). Acuma ca in republica bananiera problemele se baga sub pres ca lasa ca merge si asa, asta este discutie interminabila, eu nu ma bag, pana la urma doar timpul ne va spune daca acei oameni de la AFER s-au compromis sau nu intelectual.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7787
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Anterior

Înapoi la Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori