Stiri feroviare din Romania

Știri, evenimente, noutăți, discutii feroviare

Re: Stiri feroviare din Romania

Mesajde shoppy » Mar, 10 Iul 2018, 17:38

Faptul ca ar fi echivalent cu ceva care a fost proiectat acuma 50 de ani nu are nici o treaba.
Este vorba de linii grele de munte unde viteza rareori depaseste 100km/h, de aceea nu apar probleme cu deriparea liniei in curbe, iar acele linii grele de munte mai sunt deobicei si linie simpla, deci capacitatea lor de trenuri / ora este scazuta, deci impactul asupra traficului de calatori produs de marfarele grele este mult mai mic.
Austriecii au fost clari, nu are ce cauta Co'-Co' pe coridor de 200km/h, iar bucata pe care au voie (granita - Viena) este plata si dreapta, iar viteza oricum este limitata la 120 pentru ca sunt marfare.
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7596
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Stiri feroviare din Romania

Mesajde dimitryyyy » Mar, 31 Iul 2018, 17:02

dimitryyyy
 
Mesaje: 36
Membru din: Sâm, 05 Iun 2010, 18:15

Re: Stiri feroviare din Romania

Mesajde misterr » Mie, 01 Aug 2018, 19:18

Trecerile la nivel cu calea ferată din București, un coșmar pentru șoferi. Ce proiecte de modernizare are CFR

Imagine
Trecere la nivel Sos Industriilor 2

Trecerile la nivel cu calea ferată din București sunt un coșmar pentru șoferi. Acestea sunt neîntreținute de CFR, pline de gropi și denivelări, iar pentru traversarea lor, mașinile încetinesc foarte mult și apar blocaje în trafic. Mai mult, sunt situații unde lipsesc câțiva metri de ”covoraș” sau asfalt, iar drumul se îngustează de la două benzi la una, ceea ce duce din nou la blocaje. Chiar și acolo unde s-au făcut lucrări, la câteva luni distanță încep să apară probleme.

Imagine


Imagine


Imagine

Trecere la nivel cu calea ferată Șos. Industriilor: este plină de gropi și denivelări

Potrivit informațiilor furnizate de CFR la solicitarea HotNews.ro, în București sunt 44 de treceri la nivel cu calea ferată, iar în 2017 au fost reparate doar 6 dintre ele.

CFR are în derulare un proiect pe fonduri europene pentru modernizarea altor 22 de treceri, însă nu se știe când vor începe lucrările și nici unde vor fi făcute.

Imagine


Imagine

Trecerea la nivel cu calea ferată de pe Șos Andronache, la granița cu orașul Voluntari: lipsește o bucată de covoraș astfel că aici strada se îngustează la o bandă pe sens, ceea ce crează blocaj în trafic


”CFR SA are în derulare proiectul Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Frontieră (proiect inclus în POIM 2014-2020 cu finanţare externă nerambursabilă). În cadrul acestui proiect sunt propuse pentru modernizare 22 de treceri la nivel (TN –uri) de pe raza SRCF București, dintre care 8 TN –uri se află în Municipiului București. Menționăm că identificarea kilometrică a TN-urilor ce vor fi modernizate se va putea transmite după definitivarea şi aprobarea Studiului de Fezabilitate aferent proiectului. De asemenea, CNCF CFR SA are în derulare elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Proiectul „Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferată”, cofinanțat din fonduri externe nerambursabile. Obiectivul acestui proiect constă în modernizarea a 150 TN de pe întreaga rețea feroviară din România. În prezent, caietul de sarcini este în analiză la JASPERS. Menționăm că Sectorul Exploatare din cadrul CFR SA a transmis către JASPERS o listă cu 296 de TN propuse pentru modernizare, dintre care 22 se află pe raza Sucursalei Regionale CF București. Menționăm că, definitivarea documentației privind achiziția contractului de servicii pentru elaborarea SF necesar modernizării celor 150 TN se va realiza în urma analizei făcută de JASPERS”, se arată în răspunsul trimis de CFR la solicitarea HotNews.ro.


Imagine


Imagine

Trecere la nivel cu calea ferată Gara Obor: a fost reabilitată recent, însă a început deja să apară gropi și denivelări

Pentru anul 2018, din surse proprii CFR SA are în vedere modernizarea următoarelor treceri la nivel cu calea ferată, situate pe raza Sucursalei Regionale CF București, însă nici una nu este în Capitală:
⦁ TN km. 19+426, linia 101 București - Pitești, între stațiile Săbăreni - Ciocănești (proiectare și execuție);
⦁ TN km. 50+553, linia 101 Titu - Fusea, între Titu - Fusea (proiectare și execuție);
⦁ TN km. 2+423, linia 107 Titu - Nucet, între Titu - Nucet (proiectare și execuție);
⦁ TN km. 10+676, linia 107 Titu - Nucet, între Titu - Nucet (proiectare și execuție); TN km. 42+424, linia 107 Titu - Pietroşiţa, între Doiceşti - Pucioasa (proiectare și execuție),
⦁ TN km. 4+600, linia 305 Ploieşti Sud - Măneciu, între Ploieşti Sud - Ploieşti Nord (proiectare și execuție);
⦁ TN km. 67+058, linia 700 Bucureşti Nord - Urziceni, între Armăşeşti -Urziceni (proiectare și execuție).
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 2709
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Stiri feroviare din Romania

Mesajde misterr » Joi, 09 Aug 2018, 20:50

Cea mai gravă criză de vagoane din istoria CFR. Călătorii stau în picioare sute de km

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/08/09/61978617-2.mp4

CFR Călători se confruntă cu cea mai mare criză de vagoane din întreaga sa istorie, iar pasagerii simt asta în fiecare zi.

Mii de oameni sunt nevoiţi să călătorească în picioare, unii pe distanţe de sute de kilometri. Vârful de sezon se va înregistra pe 15 august, când încep liberele de Sfânta Maria şi se estimează că vor fi peste 250 de mii de călători în trenuri.

Andreea Stoica a mers în Gara de Nord ca să se asigure că va găsi un loc pentru vineri seară. Nu a găsit însă bilet nici în picioare.

Andreea Stoica, pasager: “Nu este normal, se investesc atâţia bani, costul biletului este foarte mare şi ar trebui să conteze nişte condiţii mai bune.”

Alţii sunt mulţumiţi că au putut să urce în tren, chiar dacă vor călători pe podea ori pe bagaje.

Pentru că suntem în perioada de vârf a traficului pe căile ferate, CFR Călători transportă în fiecare zi aproape 250 de mii de pasageri. Din păcate, trei mii dintre ei vor călători în picioare şi asta pentru că nu sunt suficiente trenuri.

Adrian Vlaicu, reprezentant CFR Călători: “Este vârful maxim anual, perioada de concedii, august. Acest vârf va dura cel puţin până la 15 august. CFR va încerca să suplimenteze în limita maximă a capacităţii tehnice disponibile toate trenurile pentru destinaţii de vacanţă.”

Doar că disponibilitatea este extrem de redusă. CFR Călători n-a mai cumpărat vagoane de 8 ani, spun reprezentanţii companiei, iar cele vechi de peste 4 decenii au fost casate şi date la fier vechi.

În tot acest timp, a crescut numărul pasagerilor până la 54 de milioane pe an.

În prezent, circulă zilnic 1200 de trenuri călători. Ministrul Transporturilor a anunţat că va cumpăra 100 de trenuri la mâna a doua din Europa pentru a acoperi criză de material rulant de la CFR Călători, dar nu a anunţat şi când se vă va întâmpla asta.
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 2709
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Stiri feroviare din Romania

Mesajde andrei11 » Sâm, 11 Aug 2018, 14:47

Ieri în apropiere de București pe M 900 au fost probleme cu firul de contact din cauza unui pantograf defect. ( În apropiere de stația Grădinari ? )
Erau 3 trenuri spre Craiova dintre care două ( Softronicurile de la Brașov și Constanța ) cu întârzieri semificative. ( Au venit cu întârziei mari de la Brașov / Constanța )
În imagine se observă 1597 care a plecat tractat de un Sulzer
În stânga imaginii se observă ambele Softronicuri ( cuplate ) care practic au venit cam odată de la Brașov / Constanța au plecat spre Craiova imediat după 1597.
Nu știu cum au trecut de Grădinari pentru că au plecat folosind pantografele.
DSCN0527.JPG
DSCN0527.JPG (7.49 MiB) Vizualizat de 236 ori
tabela.jpg
tabela.jpg (101.84 KiB) Vizualizat de 236 ori

Observație :
Pentru cei mai riguroși.
Softronicurile încă nu erau cuplate, acolo se vede doar unul, al doilea plecase cu << alb lunar >> de pe linia 4, era în zona macazelor și aștepta liber să ajungă la linia 2 unde era Softronicul care se vede în fotografie.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 13554
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Stiri feroviare din Romania

Mesajde CA 205 » Lun, 13 Aug 2018, 22:04

Locomotiva diesel din imaginea ta nu este un Sulzer, ci este un GM tricolor clasa 64 sau 66. :bere:
Asteptam fondurile pentru modernizarea Depoului Titan!
Avatar utilizator
CA 205
 
Mesaje: 149
Membru din: Sâm, 14 Oct 2017, 08:48
Localitate: Bucuresti, Sector 2-Vatra Luminoasa

Re: Stiri feroviare din Romania

Mesajde andrei11 » Lun, 13 Aug 2018, 22:12

Ai dreptate.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 13554
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Anterior

Înapoi la Știri și evenimente feroviare


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: stefan_br şi 5 vizitatori