Discutii diverse

Știri, evenimente, noutăți, discutii și documentații feroviare

Re: Discutii diverse

Mesajde TibiV » Mar, 06 Feb 2018, 21:39

Filmarea este din vara...

http://railcolornews.com/2017/07/11/ro-stadlers-euro-dual-making-its-rounds-at-the-faurei-test-center/

[RO] Stadler’s EURO DUAL making its rounds at the Faurei test center

The first EURO DUAL locomotives developed and built by Stadler Rail in Valencia (ES) is making its test rounds at the Faurei test center in Romania. The hybrid six-axle main line locomotive arrived there in May 2017.

The ‘Railway Testing Center Făurei’ was built in 1978 and was modernized extensively in 2003-2008 with the help of European funding. Currently, it is possible to perform dynamic trials with speeds up to 200 km/h. For the EURO DUAL prototype locomotive this is not needed. Its maximum speed will be 120 km/h.

Various engineers from Stadler and launch customer HVLE are now working on the locomotive. German railfreight operator is the launching customer for this type of machine, that is one of its kind. In March 2017 it was announced HVLE will acquire ten such machines, equipped for 15kV + 25kV AC voltage systems (5.2 MW power output) combined with a 2.8 MW Caterpillar C175-16 diesel engine.

Remarkable is that the NVR number written on the locomotive is incorrect. It says 98 27 0006 001-7 F-STAVA (also immatriculated in France) which should be 92 87 0006 001-7 F-STAVA. And then one can still discuss if the ’92’ (=mainline diesel locomotive) is the right catagory to use.


Poze din 10 iulie...
Imagine

Imagine
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 7925
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Mie, 14 Feb 2018, 23:04

Seria Studii pentru To(n)ti
Dezvoltarea infrastructurii conduce dezvoltarea urbanistica sustenabila

Acel personaj cu pretentii de mistocar ordinar sa se opreasca din debitat tampenii si sa ia notite.



28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7784
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde TibiV » Joi, 15 Feb 2018, 01:48

shoppy scrie:Seria Studii pentru To(n)ti
Acel personaj cu pretentii de mistocar ordinar...

Acel mistocar ordinar este vremelnic, caci nu prea face performanta...

Cand PARTIDUL va hotara, il va inlocui cu un ALT mistocar.
Dar cu un mistocar de performanta...

Incep sa ma simt ca un locuitor al acelei localitati numita "Vai de..."
Doar ca am uitat daca este "Vai de noi" sau "Vai de ei"...
Oricum, ma simt de parca as locui simultan in "ambele localitati"... -:((
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 7925
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Dum, 11 Mar 2018, 22:14

Contonua progresele la podul peste Buzau.
Fişiere ataşate
DSC05937.JPG
DSC05937.JPG (522.05 KiB) Vizualizat de 810 ori
DSC05938.JPG
DSC05938.JPG (530.62 KiB) Vizualizat de 810 ori
DSC05939.JPG
DSC05939.JPG (533.04 KiB) Vizualizat de 810 ori
DSC05940.JPG
DSC05940.JPG (535.8 KiB) Vizualizat de 810 ori
DSC05941.JPG
DSC05941.JPG (522.33 KiB) Vizualizat de 810 ori
DSC05942.JPG
DSC05942.JPG (529.38 KiB) Vizualizat de 810 ori
DSC05966.JPG
DSC05966.JPG (365.8 KiB) Vizualizat de 810 ori
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7784
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Dum, 11 Mar 2018, 22:20

Apropo de incompetenta MT, la CFR Marfa continua risipa bolanvicioasa:
- privatii inhata orice Uagps pe care pun mana, mai mult inhata si orice Fals/Tals si il transforma in Uagps, si mai mult GFR transforma Eacs-uri in Uagps-uri, in timp ce la CFR Marfa Uagps-urile ruginesc si se distrug/descompelteaza/vandalizeaza in Buzau
- privatii se chinuie sa transporte lemne cu E-uri pe care le pot incarca/descarca doar cu macaraua in timp ce la CFR Marfa Roos-urile optimizate pentru transportul de lemne si incarcat/descarcat cu utilaje specifice industriei, ruginesc si se distrug/descompelteaza/vandalizeaza in Buzau
Fişiere ataşate
DSC05927.JPG
DSC05927.JPG (374.9 KiB) Vizualizat de 810 ori
DSC05919.JPG
DSC05919.JPG (352.32 KiB) Vizualizat de 810 ori
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7784
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde Costin » Lun, 12 Mar 2018, 09:15

Ce se intampla mai exact la podul peste Buzau? Asa, din avion, pare ca vor sa "imbrace" pilele existente si apoi sa le dubleze. Asta e?

Si ca fapt divers, merita topic separat? Ca facem daca trebuie.
2018: 630 km feroviari / 2968 rutieri. 2017: 1690km feroviari / 2087 rutieri. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 7008
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 4 / Sibiu

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Lun, 12 Mar 2018, 12:49

Ei spun ca fac "refacere pod", nu stiu ce inseamna asta, daca vedem vreodata o pila noua atunci e clar ca va fi si un pod nou.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7784
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde TibiV » Lun, 12 Mar 2018, 23:28

Eu numar acolo capetele a cate 4 (patru) randuri de piloti fix in dreptul pilelor existente...

La ce naiba sa bagi atatia piloti daca nu vrei sa ridici o pila ?!...
Iar daca ridici inca o pila fix langa cea existenta, logica imi spune ca vor dubla calea actuala.
Care, fie vorba intre noi, era un amarat de pod cu acces interzis masinilor.
Cel putin mie asta imi arata StreetView: https://goo.gl/maps/ud3NMAH8gyn
Sau atat a ramas, caci un video anterior lucrarilor arata ca era mai lat, dar blocat pentru masini...
https://www.facebook.com/adevarul.buzau/videos/1740630929601126/
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 7925
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Mar, 13 Mar 2018, 10:44

Era un pod de CF pentru un singur fir pe care il transformasera in auto, incapeau 2 benzi, doar ca incepuse sa se deterioreze si au decis sa blocheze accesul auto, ramanand pietonal.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7784
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde abc_XC » Mar, 13 Mar 2018, 21:15

Povestea podului de la Vadu Pasii relatata de cei de la Adevarul: http://adevarul.ro/locale/buzau/pod-construit-anghel-saligny-buzau-bagat-conservare-constructie-noua-ridicata-doi-pasi-distanta-1_59959a545ab6550cb813a35f/index.html
Pod construit de Anghel Saligny în Buzău, băgat în conservare. Construcţie nouă ridicată la doi paşi distanţă
Autorităţile au avut mulţi ani la dispoziţie să găsească soluţii pentru redeschiderea traficului rutier pe podul de la Vadu Paşii, creaţie a inginerului Anghel Saligny, dar au decis că mai bine construiesc un al treilea pod, lângă celelalte două existente. Podul vechi va fi conservat, însă doar la calea de rulare, pilonii rămânând la fel de şubrezi.
Construirea unui pod nou, al treilea, în vecinătatea celorlalte două vechi, peste râul Buzău, în zona Vadu Paşii, este soluţia pentru care Consiliul Judeţean a primit aviz de la Ministerul Culturii şi de la Ministerul Transporturilor, prin CFR. De fapt, este vorba despre o singură soluţie tehnică acceptată de cele două ministere, care include construirea unui pod nou şi reabilitarea vechiului pod, închis circulaţiei rutiere în urmă cu 12 ani. ”Au fost primite toate avizele şi s-a optat pentru construirea altui pod lângă cel existent în aval. S-a reuşit găsirea unui consens între toţi factorii de decizie, constructor, proiectant, inclusiv Ministerul Culturii pentru obţinerea avizelor necesare şi demararea proiectului”, spune Nicolae Firon, primarul comunei Vadu Paşii. Costurile investiţiei au fost estimate la 8.000.000 de euro, fonduri asigurate din bugetul judeţean. Termenul de finalizare este de trei ani, însă constructorul intenţionează să termine lucrarea într-un an şi jumătate. Zilele trecute au sosit toate avizele din partea ministerelor implicate şi s-a ajuns la o soluţie agreată de toţi factorii responsabili.
Noul pod va fi ridicat la 13 metri în aval de cel vechi. Prin realizarea investiţiei, problema navetiştilor din Vadu Paşii, Săgeata şi chiar Robeasca va fi rezolvată după atâţia ani în care drumul către Buzăul s-a făcut pe o cale ocolitoare. Primăria din Vadu Paşii face acum demersuri pentru obţinerea tuturor autorizaţiilor de pe plan local. Lucrările ar putea demara luna viitoare. Din 2005, de la inundaţii, podul rutier a fost închis definitiv traficului auto şi doar la picior a mai putut fi traversat. Experţii au considerat că podul lui Saligny nu mai poate suporta vehicule grele şi, la capete, au montat parapeţi de beton printre care se putea trece doar cu autoturisme. Cei mai afectaţi de restricţionarea traficului auto pe pod sunt cei peste 6.000 de sătenii care locuiesc în trei comune de pe malul stâng al râului Buzău. Oamenii parcurg chiar şi 5 kilometri pe jos, pentru a veni la pod, unde se află capătul liniei urbane de autobuz şi maxi-taxi. La 12 ani de la interzicerea traficului auto, se vor face intervenţii minime şi la podul vechi, păstrându-se arhitectura. Pilonii rămân însă la fel de vulnerabili în faţa unor viituri foarte puternice. ”Se consolidează, se dă jos cimentul existent, se pune cherestea şi o să fie pentru circulaţie pietonală”, spune primarul din Vadu Paşii.
Istoria podului de la Vadu Paşii
Potrivit istoricului Valeriu Nicolescu, construcţia liniei CFR Buzău Mărăşeşti (90 km.) s-a început în anul 1879, lucrarea, concepută şi realizată de ingineri români, fiind inaugurată la 18/30 octombrie 1881 (la acea dată Anghel Saligny era director adjunct al Serviciului de Poduri şi Şosele). Tot în anul 1881, atelierul de reparaţii material rulant (înfiinţat în anul 1870) a devenit Depoul Buzău, în 1887 considerat unul dintre cele mai mari din Muntenia. Între anii 1879-1881, pe traseul liniei Buzău-Mărăşeşti au fost construite şi şase poduri din lemn, reconstruite în anul 1884 din fier, tot sub coordonarea lui Anghel Saligny (inginer şef al Serviciului de Poduri şi Căi Ferate şi apoi şef al Serviciului Docuri). Pentru construcţia picioarelor podurilor s-a utilizat articulaţii de plumb la o boltă elipsoidală de zidărie, folosindu-s tuburi metalice de mare diametru, metodă utilizată pentru prima dată la Râmnicu Sărat. Altă noutate, considerată prioritate mondială, a fost folosirea pentru prima dată a betonului armat, iniţial la marile docuri de la Brăila şi Galaţi. În anul 1946, unul din cele două poduri metalice de cale ferată de la Vadu Paşi a fost transformat în pod rutier (în document cu menţiunea carosabil), lucrare realizată în coordonarea Serviciului Tehnic al Prefecturii, pentru săpături, umpluturi şi terasamente folosindu-se locuitori din Vadu Paşi, Focşenei, Scurteşti, Stănceşti, Săgeata, Găvăneşti, Bobocu şi Cochirleanca .
abc_XC
Membru Silver
 
Mesaje: 509
Membru din: Vin, 24 Iun 2016, 18:49

Re: Discutii diverse

Mesajde TibiV » Mar, 13 Mar 2018, 22:30

Singurul lucru bun in articlolul asta este confirmarea ca podul va fi dublat (asta explica al doilea rand de pile, deocamdata in stadiul de piloti forati..).

In rest prostii de genul:
"Podul vechi va fi conservat, însă doar la calea de rulare, pilonii rămânând la fel de şubrezi."
sau
"se vor face intervenţii minime şi la podul vechi, păstrându-se arhitectura. Pilonii rămân însă la fel de vulnerabili în faţa unor viituri foarte puternice."
sunt aberatii de jurnalisti paraleli cu ingineria....

Uite cum arata un "pilon vulnerabil in fata viiturilor" (de fapt o pila):
Imagine

Si uite cum arata un "pilon" care NU va mai fi vulnerabil:
Imagine

Parerea mea este ca dupa lucrarea asta (daca este facuta corect si cu materiale de calitate) podul "lui Saligny" o va duce inca alti 137 de ani...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 7925
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Mar, 13 Mar 2018, 23:03

Toti pilotii care se vad in poza cu neprotejat sunt noi, s-a adus oscilator si s-au forat piloti prin fundatia existenta.
Traficul auto nu are treaba cu viitura, daca e sa pice la viitura pica si cu si fara trafic auto, problema era ca podul nu avea rosturi de dilatatie si golurile incepusera sa se largeasca, s-au facut carpeli cu placi de metal dar nu poti sa treci zilnic cu camioane peste placi de metal, cum nu au cazut de acord la o solutie au ajuns sa inchida traficul auto.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7784
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Vin, 16 Mar 2018, 16:52

Apropo de traficul feroviar pe partea de nord a CB, in Otopeni semnalizarea este pornita iar intre Otopeni si Mogosoaia se circula pe firul spre Mogosoaia, celalalt fir inca are catenara partial demontata si cresc copaci in el.
Intre timp Baneasa este mereu plina de marfare.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7784
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde alexxd_31 » Mie, 21 Mar 2018, 17:25

Baiazid (Craciun) este binecunoscut in lumea trenulistilor dupa ce a luat avans pentru modelul la scara H0 060DA. Nu trebuie luat in serios. Omul tot a scris articole defaimatoare la adresa Astra Arad dupa achizitionarea trenurilor ic2 din Danemarca.
Avatar utilizator
alexxd_31
Membru Bronze
 
Mesaje: 256
Membru din: Lun, 09 Feb 2015, 21:53

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori