Discutii diverse

Știri, evenimente, noutăți, discutii feroviare

Re: Discutii diverse

Mesajde andrei11 » Lun, 25 Dec 2017, 07:31

:shock:
De când ? Eu săptămâna trecută i-am văzut în București Nord și erau pregătiți de plecare, cu locomotiva la coada trenului.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 12945
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Lun, 25 Dec 2017, 15:14

In toate filmarile de pe Brasov si Constanta sunt cu locomotiva in fata.
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7182
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde BogdanPetrini » Lun, 25 Dec 2017, 21:07

Eu am văzut săptămâna trecută un tren de-al lor în Ploiești Vest așteptând manevră de mutare a locomotivei. Trenul cred că era R 16031 Buc. N. - Brașov, garat la linia 1 abătută, iar locomotiva trecea izolată pe linia 2 directă în direcția Brașov, cel mai probabil se muta din coada trenului în cap.
BogdanPetrini
 
Mesaje: 20
Membru din: Lun, 30 Noi 2015, 22:39

Re: Discutii diverse

Mesajde CA 205 » Mar, 26 Dec 2017, 11:22

Este adevarat ca se va suspenda circulatia trenurilor pe rutele Ilva Mica-Rodna Veche si Giurgiu-Gradistea?
Asteptam fondurile pentru modernizarea Depoului Titan!
Avatar utilizator
CA 205
 
Mesaje: 127
Membru din: Sâm, 14 Oct 2017, 08:48
Localitate: Bucuresti, Sector 2-Vatra Luminoasa

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Joi, 28 Dec 2017, 23:01

Eu tin minte ca au dat o decizie speciala prin care interzic circulatia push-pull, ceea ce este o tampenie, in tarile civilizate se circula asa foarte mult si este o piedica in dezvoltarea traficului feroviar de pasageri, care numai de piedici nu mai are nevoie. Nu imi este de Regiotrans, chiar daca ei sunt singurii cu material capabil, in viitor poate vor vrea si altii, poate chiar CFR Calatori.
Ar trebui o petitie la MT sau AFER pentru a afla decizia si justificarea lor.

La Buzau au terminat de demontat predalele de pe fostul pod, zvonurile sunt ca acesta va fi acoperit cu piese metalice si redat circulatiei pietonale.
Tot din zvonuri, intre podurile CFR si digul de regularizare a curgerii apelor de langa ele se va construi un nou pod rutier.
Fişiere ataşate
DSC05791.JPG
DSC05791.JPG (501.11 KiB) Vizualizat de 755 ori
DSC05792.JPG
DSC05792.JPG (511.54 KiB) Vizualizat de 755 ori
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7182
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Joi, 28 Dec 2017, 23:06

La Pipera, trecerea la nivel din santier a fost inchisa si blocata cu blocuri de beton. Ceva mai incolo, intr-o zona folosita la traversarea turmelor de oi din zona, ciuperca este deja distrusa.
Fişiere ataşate
DSC05797.JPG
DSC05797.JPG (493.84 KiB) Vizualizat de 752 ori
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7182
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde ByOnu » Vin, 29 Dec 2017, 13:58

ByOnu scrie:Imagine

Deci pe aici se circula cu 120-160... :roll:


shoppy scrie:Problema asta apare la orice trecere, nu poti pretinde sa vina masinile cu rotile curate.


Asta nu este orice trecere, pe o linie simpla oarecare intre doua sate pe care se circula de 4 ori pe zi cu 60-80 km/h, este o linie recent modernizata pentru 160 km/h viteza comerciala de care ar trebui sa avem grija ca de ochii din cap, ca alta nu mai pupam prea curand.

Fara sa am diploma de Politehnica, dupa cum arata ciuperca as zice ca se datoreaza necuratarii ciupercii CF de pietris. Remarcati niste gauri mai adanci, mai pronuntate, zonele de impact efectiv, urmate de niste dâre. Osiile au macinat constant pietris pe ciuperca liniei.

Ciuperca liniei trebuia curatata constant. Este o paguba cauzata in mod direct de santierul A3 si ar trebui reparata pe banii constructorului pentru neglijenta.

La fel cum se lucra si la Piata Sudului peste macaze si linii recent modernizate fara a fi protejate. E ca si cum ti-ai fi pus parchet nou in sufragerie si te apuci sa zugravesti fara sa pui folie pe jos. Il iei la spaclu pe urma.
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 3395
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Vin, 29 Dec 2017, 17:58

Poza de mai sus este facuta aici http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.48 ... 8&z=17&m=b , la trecere s-a deteriorat altfel iar intre ele sina este curata, fac o poza la trecere date viitoare(nu stiu cand, sa nu dea zapada).
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7182
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Mar, 16 Ian 2018, 20:58

Incompetenta CFR Calatori continua, azi in IR1755 caldura a mers doar pana la Ploiesti iar la Buzau era frig ca afara, adica negative, este adevarat ca la Buzau nasu trebaluia pe la panouri dar nu vreau sa ma gandesc ce a facut 7 ore pana la Suceava.
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7182
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde Victor92 » Dum, 28 Ian 2018, 13:04

27 Ianuarie 2018

La Podul din apropierea localitatii Vadu Pasii (despre ca a povestit shoppy mai sus) - Judetul Buzau - se lucreaza din toamna anului 2017 (de cateva luni). Dupa multi ani de asteptare, iata ca autoritatile au alocat bani pentru a reface podul. Va las cateva poze pe care le-am facut ieri, dar si cateva link-uri utile spre informare (istoria podului, prezent, viitor).

Documentare:

http://stiri.tvr.ro/podul-de-la-vadu-pa ... .html#view
http://adevarul.ro/locale/buzau/pod-con ... index.html
http://adevarul.ro/locale/buzau/au-ince ... index.html
http://www.tvsudest.ro/?p=43775
http://www.tvsudest.ro/?p=43921
Fişiere ataşate
Pod VP.jpg
Pod VP.jpg (161.9 KiB) Vizualizat de 448 ori
DSC_0925.JPG
DSC_0925.JPG (199.76 KiB) Vizualizat de 448 ori
DSC_0926.JPG
DSC_0926.JPG (265.71 KiB) Vizualizat de 448 ori
DSC_0927.JPG
DSC_0927.JPG (219 KiB) Vizualizat de 448 ori
DSC_0928.JPG
DSC_0928.JPG (295.88 KiB) Vizualizat de 448 ori
DSC_0929.JPG
DSC_0929.JPG (275.26 KiB) Vizualizat de 448 ori
DSC_0930.JPG
DSC_0930.JPG (243.37 KiB) Vizualizat de 448 ori
Flickr : https://www.flickr.com/photos/131524743@N08/
Instagram : https://www.instagram.com/victorszi/

2017: 5335 km pe calea ferată - 29.12.2017
2018: 3577 km pe calea ferată - 23.05.2018, 4316 km cu maşina personală - 14.05.2018

Wanted (16): 4100, 4210, 4330, 4351, 4371, 4418, 4452, 4562, 4568, 4676, 4686, 4719, 4828, 4838, 4865, 6250
Avatar utilizator
Victor92
Membru Gold
 
Mesaje: 5569
Membru din: Dum, 14 Noi 2010, 14:38

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Dum, 28 Ian 2018, 22:16

Si de la mine cateva din alt unghi. Era sambata si chiar lucrau toate utilajele, mai urma si o turnare, venisera 2 betoniere care asteptau.
Fişiere ataşate
DSC05869.JPG
DSC05869.JPG (553.16 KiB) Vizualizat de 396 ori
DSC05870.JPG
DSC05870.JPG (541.45 KiB) Vizualizat de 396 ori
DSC05871.JPG
DSC05871.JPG (545.14 KiB) Vizualizat de 396 ori
DSC05872.JPG
DSC05872.JPG (566.06 KiB) Vizualizat de 396 ori
DSC05877.JPG
DSC05877.JPG (503.55 KiB) Vizualizat de 396 ori
DSC05875.JPG
DSC05875.JPG (504.21 KiB) Vizualizat de 396 ori
DSC05884.JPG
DSC05884.JPG (391.11 KiB) Vizualizat de 396 ori
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7182
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde misterr » Mar, 30 Ian 2018, 20:34

Condițiile mizere ale unei călătorii cu CFR. Pe unele rute este mai ieftin avionul

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/01/30/61937762-2.mp4

Încă din ziua jurământului, noul cabinet Dăncilă a promis, pe lângă 350 de kilometri de autostradă şi 250 de kilometri de cale ferată.

Nimic rău, doar că la CFR, de pildă, nu s-au mai făcut investiţii de 13 ani. Mii de reclamaţii vizează anual serviciile de pe calea ferată. Oamenii stau precum sardelele pe anumite rute, pentru că numărul biletelor vândute este mai mare decât cel al locurilor disponibile. Ca să nu mai vorbim că de cele mai multe ori condiţiile sunt mizerabile.

Material filmat cu o cameră ascunsă, în cadrul campaniei ″Inspectorul Pro″

97 de trenuri de călătorie din întreaga ţară, cu plecare din oraşe importante precum Braşov, Timişoara, Cluj, Galaţi, Craiova vor fi anulate începând cu luna martie.

Decizia luată de curând de CFR Călători întregeşte nepăsarea cu care a fost administrată calea ferată în ultimii 13 ani. Motivele invocate într-un raport întocmit chiar de CFR sunt “personal insuficient” şi “material rulant deficitar”.

Nimic însă despre proasta organizare din domeniul feroviar, care a făcut ca preţul călătoriei să crească într-atât încât pe anumite rute să fie mai rentabil să mergi cu avionul decât cu trenul. Durata călătoriei se scurtează de la 10 ore la 1 oră, iar preţul este similar.

Multe rute sunt aglomerate iar condiţiile de transport, mizerabile.

Iată un exemplu: trenul Interegio 1529 Bucureşti - Braşov, cu plecare din Gara de Nord. O echipă de la ”Inspectorul Pro” a pornit la drum ca să verifice dacă reclamaţiile călătorilor sunt reale.

FILMARE CAMERA ASCUNSĂ

Reporter: Bună ziua! Pentru trenul de Braşov de la 16:43 mai aveţi locuri?
Operatoare: Nu sunt locuri!
Reporter: Şi în picioare?
Operatoare: În picioare, da!
Reporter: Și până la Ploieşti?
Operatoare Nu! Tot în picioare…

Potrivit regulamentului intern de pe calea ferată, numărul biletelor vândute în picioare nu ar trebui să fie mai mare de 15 la sută din capacitatea vagonului. În cazul nostru, am numărat dublu, adică 30 la sută peste numărul de locuri.

Aşa este de fiecare dată în acest tren, se plâng călătorii. Oamenii stau ore bune în picioare, cu bagajele aruncate pe jos. Pe Rareş l-am întâlnit în spaţiul dintre vagoane pentru că nici pe coridor nu-şi mai găsise loc. Proaspăt întors de la studii din Anglia, Rareş se consideră umilit şi spune că vrea să plece cât mai repede înapoi.

Adevărul este ca între un bilet “cu loc” şi unul “fără loc” diferenţa de preţ este foarte mică. Într-o totală contradicţie cu confortul oferit.

De pildă, până la Ploieşti, pe ruta aleasă de noi, tariful achitat în picioare a fost cu numai 4 lei mai mic decât cel încasat pentru scaun.

Potrivit CFR Călători, anul trecut au fost vândute 650.000 de bilete în picioare, până în luna noiembrie.

Asta înseamnă că 1.900 de oameni au călătorit zilnic fără loc. CFR Călători pretinde că această cifră este mică şi corespunde unui procent de doar 1,2 la sută, adică în limita admisă.

CFR călători îşi recunoaşte neputinţa, dar asumă că îi lipsesc doar 350 de vagoane. Şi susţine că are o incapacitate de transport doar în weekenduri, în vârfurile de trafic din sezon şi pe rutele de navetişti.

Şi atunci care sunt rutele fără probleme?

Supărările oamenilor sunt justificate. Confort nu există, temperatura optimă de transport nu se respectă, curăţenie nu se face.

Despre întârzieri, ce să mai vorbim... Din 2962 de petiţii înregistrate oficial la CFR Călători în 2016, 76% au scos în evidenţă toate aceste neajunsuri. Surprinse, de altfel, cu camera ascunsă şi de echipa de la Inspectorul Pro.

FILMARE CAMERA ASCUNSĂ

”Acesta este săpunul, înfipt într-un cui… Apa nu funcţionează. Având în vedere că e un tren care circulă pe o distanţă mare - de la Bucureşti până la Iaşi - să n-ai cum să te speli pe mâini, după ce mergi la toaletă, e inadmisibil…” - este descrisă toaleta unui tren.

Maxim Rodrigo, preşedintele celui mai mare sindicat de pe calea ferată, ne arată cât de departe este România la capitolul investiţii, faţă de celelalte ţări ale Uniunii Europene:

“Bucureştiul - ZERO. Dacă ne uităm aici, în 2008, Germania are 418 miliane euro, Austria - 603 milioane euro, Slovenia 101, 4 milioane euro, Ungaria 651 milioane euro, Bucureştiul - ZERO. Mergem la anul 2009, Bucureştiul iarăşi ZERO…”

Aşadar, zero pe linie, de când am intrat în UE, până în prezent. Asta în timp ce toate ţările din jurul nostru au investit sute de milioane de euro în transportul feroviar.

Maxim Rodrigo, sindicatul salariaților CFR Călători: ”Justificarea logică nu există, pentru că Ministerul Transporturilor putea accesa fonduri europene.”

Toţi cei 14 miniştri care au condus transporturile între 2004 şi 2017 au lăsat această oportunitate să le scape printre degete. Incompetenţa şi nepăsarea au adus CFR Călători în prag de faliment.

Şi totuşi, mai avem şanse să schimbăm trenurile vechi. Autoritatea pentru Reforma Feroviară poate accesa, în momentul de faţă, 300 de milioane de euro, fonduri nerambursabile, pentru modernizări pe cafea ferată.

Am încercat să vorbim cu preşedintele acestei autorităţi. Marian Păun ne-a transmis însă, printr-un e-mail, că are agenda foarte încărcată.

Guvernul a aprobat înfiinţarea instituţiei în 2015, la 8 ani de la aderarea în UE. Revoltător este că după ce că am înfiinţat-o târziu, autoritatea şi-a început activitatea abia anul trecut, în septembrie. Doi ani i-a trebuit ca să-şi angajeze oameni.

Maxim Rodrigo: “Abia a început să aibă personal… Spre sfârşitul lui 2018 o să se gândească să acceseze eu ştiu ce fonduri europene… Numai până când face caietul de sarcini ne prinde anul 2019 şi apoi, până face primul prototip, s-a terminat finanţarea pe fonduri europene.”

Pogramul operaţional este, ce-i drept, valabil până în 2020. Rămâne de văzut dacă Autoritatea pentru Reforma Feroviară va reuşi să facă în 2 ani cât nu s-a făcut în 13.

Altfel, din 1998, de când a fost înfiinţată CFR Călători şi până astăzi, numărul pasagerilor pe calea ferată a scăzut de 3 ori, iar numărul trenurilor de 4 ori, ajungându-se la condiţiile proaste de transport din prezent.
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 2615
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Discutii diverse

Mesajde bercenicity » Mar, 06 Feb 2018, 13:42

Conform cu filmuletul de mai jos, o locomotiva Stadler EuroDual (7MW mod electric, 3MW mod diesel) a facut o vizita in Romania (pentru omologare la Faurei?):



Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1307
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Mar, 06 Feb 2018, 14:06

Da, filmarile sunt din Faurei.
Nu trebuie neaparat sa faca omologare pentru Romania, face ce mologare sau ce teste vrea beneficiarul.
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 7182
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Știri și evenimente feroviare


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori