Discutii diverse

Știri, evenimente, noutăți, discutii feroviare

Re: Discutii diverse

Mesajde andrei11 » Lun, 25 Dec 2017, 07:31

:shock:
De când ? Eu săptămâna trecută i-am văzut în București Nord și erau pregătiți de plecare, cu locomotiva la coada trenului.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 12200
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Lun, 25 Dec 2017, 15:14

In toate filmarile de pe Brasov si Constanta sunt cu locomotiva in fata.
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6666
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde BogdanPetrini » Lun, 25 Dec 2017, 21:07

Eu am văzut săptămâna trecută un tren de-al lor în Ploiești Vest așteptând manevră de mutare a locomotivei. Trenul cred că era R 16031 Buc. N. - Brașov, garat la linia 1 abătută, iar locomotiva trecea izolată pe linia 2 directă în direcția Brașov, cel mai probabil se muta din coada trenului în cap.
BogdanPetrini
 
Mesaje: 14
Membru din: Lun, 30 Noi 2015, 22:39

Re: Discutii diverse

Mesajde CA 205 » Mar, 26 Dec 2017, 11:22

Este adevarat ca se va suspenda circulatia trenurilor pe rutele Ilva Mica-Rodna Veche si Giurgiu-Gradistea?
Asteptam fondurile pentru modernizarea Depoului Titan!
Avatar utilizator
CA 205
 
Mesaje: 66
Membru din: Sâm, 14 Oct 2017, 08:48
Localitate: Sector 2, Bucuresti

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Joi, 28 Dec 2017, 23:01

Eu tin minte ca au dat o decizie speciala prin care interzic circulatia push-pull, ceea ce este o tampenie, in tarile civilizate se circula asa foarte mult si este o piedica in dezvoltarea traficului feroviar de pasageri, care numai de piedici nu mai are nevoie. Nu imi este de Regiotrans, chiar daca ei sunt singurii cu material capabil, in viitor poate vor vrea si altii, poate chiar CFR Calatori.
Ar trebui o petitie la MT sau AFER pentru a afla decizia si justificarea lor.

La Buzau au terminat de demontat predalele de pe fostul pod, zvonurile sunt ca acesta va fi acoperit cu piese metalice si redat circulatiei pietonale.
Tot din zvonuri, intre podurile CFR si digul de regularizare a curgerii apelor de langa ele se va construi un nou pod rutier.
Fişiere ataşate
DSC05791.JPG
DSC05791.JPG (501.11 KiB) Vizualizat de 244 ori
DSC05792.JPG
DSC05792.JPG (511.54 KiB) Vizualizat de 244 ori
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6666
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Joi, 28 Dec 2017, 23:06

La Pipera, trecerea la nivel din santier a fost inchisa si blocata cu blocuri de beton. Ceva mai incolo, intr-o zona folosita la traversarea turmelor de oi din zona, ciuperca este deja distrusa.
Fişiere ataşate
DSC05797.JPG
DSC05797.JPG (493.84 KiB) Vizualizat de 241 ori
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6666
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde ByOnu » Vin, 29 Dec 2017, 13:58

ByOnu scrie:Imagine

Deci pe aici se circula cu 120-160... :roll:


shoppy scrie:Problema asta apare la orice trecere, nu poti pretinde sa vina masinile cu rotile curate.


Asta nu este orice trecere, pe o linie simpla oarecare intre doua sate pe care se circula de 4 ori pe zi cu 60-80 km/h, este o linie recent modernizata pentru 160 km/h viteza comerciala de care ar trebui sa avem grija ca de ochii din cap, ca alta nu mai pupam prea curand.

Fara sa am diploma de Politehnica, dupa cum arata ciuperca as zice ca se datoreaza necuratarii ciupercii CF de pietris. Remarcati niste gauri mai adanci, mai pronuntate, zonele de impact efectiv, urmate de niste dâre. Osiile au macinat constant pietris pe ciuperca liniei.

Ciuperca liniei trebuia curatata constant. Este o paguba cauzata in mod direct de santierul A3 si ar trebui reparata pe banii constructorului pentru neglijenta.

La fel cum se lucra si la Piata Sudului peste macaze si linii recent modernizate fara a fi protejate. E ca si cum ti-ai fi pus parchet nou in sufragerie si te apuci sa zugravesti fara sa pui folie pe jos. Il iei la spaclu pe urma.
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 3207
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Vin, 29 Dec 2017, 17:58

Poza de mai sus este facuta aici http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.48 ... 8&z=17&m=b , la trecere s-a deteriorat altfel iar intre ele sina este curata, fac o poza la trecere date viitoare(nu stiu cand, sa nu dea zapada).
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6666
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde BodoMinea » Sâm, 13 Ian 2018, 21:08

Vă prezint un mini-reportaj deplorabil... :cry: rușine la adresa oricărui cetățean european „plătitor de taxe”. O după amiază cenușie de iarnă deghizată în toamnă, într-o gară și mai cenușie decât atmosfera apăsătoare, o gară care reflectă nivelul dezvoltării transportului regional și suburban din capitala noastră. Ne aflăm în stația CF București Nord Grupa B, cunoscută și sub numele de Gara Basarab. Ar fi putut să fie multe lucruri, dar s-a preferat outcome-ul cel mai sumbru - paragina. Ne întâmpină facilitățile absolut esențiale navetistului român - vreo 4 barăci hibride bar-terasă-minimarket, una cu indicația clar transmisă (nu e glumă, dar acum era un cort în fața buticului cu pricina, unde de obicei se făceau mici sau ceva) printr-o coală A4 „În această unitate este interzis accesul fraierilor”... Un așa-zis peron, cu asfalt ondulat și presărat de gropi și denivelări la tot pasul, o oarecare structură care acoperă zona de îmbarcare, dar fiind ciuruită de trecerea timpului, nu prea mai ajută în caz de ploaie. Din tren evident că te arunci până la peron, coșurile de gunoi, ori nu mai au fund ori sunt curățate ultima dată cu săptămâni în urmă. Miros de alcool, PET-uri de bere, fum de țigară, chiștoace și o groază de nepăsare. Toaleta aferentă stației s-a închis de mai mult de un an, fiind mai ușor să o dai uitării decât să scapi de rozătoarele de calibrul unui câine de talie medie... care își făcuseră cuib pe acolo.
IMG_20180111_164909.jpg
IMG_20180111_164909.jpg (57.18 KiB) Vizualizat de 110 ori

Suntem într-o locație împietrită în timp, atât la propriu cât și la figurat. Cele două ceasuri din stație, cel din exterior și cel din interior nu mai funcționează de mult.
IMG_20180111_165207.jpg
IMG_20180111_165207.jpg (36.55 KiB) Vizualizat de 110 ori

Mai sus aveam 3:2y(??), în așa-zisa sală de așteptare avem ora 21:26 indiferent de momentul în care vom consulta acest ceas.
IMG_20180111_165238.jpg
IMG_20180111_165238.jpg (23.98 KiB) Vizualizat de 110 ori

Sisteme de informare cu panouri LED Matrix, nefuncționale atât în interior cât și în exterior. Singurul mod de a consulta programul trenurilor este un panou tipărit, pus la o înălțime foarte incomodă. Practic, îți rupi gâtul să îl consulți și oricum linia menționată în orarul static nu este mereu folosită. Totuși, o dată din multele dăți când am vizitat această stație ca punct de început sau terminus al călătoriei, o dată am auzit un anunț la stația de amplificare pentru un tren care gara. Probabil doamna IDM. Ah, și două automate de bilete CFR Călători, din care funcționează unul singur. Nu a fost umplut cu bilete și numărul acestora tot scade, dar cum sunt cam singurul utilizator, nu se va termina prea curând. Niște călători mai „isteți” s-au rătăcit/abătut până la Basarab, dar doar pentru a fenta cozile și a își procura bilet de la automatul/ghișeul din Gara Basarab, unde oricum covrigii și farmacia tronează pe un spațiu semnificativ mai mare decât cel dedicat biletelor sau informării.
IMG_20180111_165336.jpg
IMG_20180111_165336.jpg (46.23 KiB) Vizualizat de 110 ori

Avem panouri cu un aspect destul de actual, dar evident ruginit și îmbătrânit fără utilitate... nefuncționale și cele de afară.
IMG_20180111_165359.jpg
IMG_20180111_165359.jpg (42.22 KiB) Vizualizat de 110 ori

Avem trenuri care întârzie, trenuri care parcurg câteva zeci de km în ore bune, pasageri blatiști, aurolaci care se feresc de frig în detrimentul experienței călătorilor. Avem tot ce nu ar trebui să ai într-o stație de tren din Bucureștiul lui 2018. Și mai mult de toate, lipsă de voință, de viziune și de comunicare.

Avem aici o stație în inima orașului, care dacă avea norocul să se afle în altă țară ar fi fost terminalul intermodal perfect. Tren, metrou, tramvai, autobuz, autocar. Se putea da un aspect demn de epoca noastră... se putea reabilita sistemul de informare.... se puteau moderniza liniile, înălța peroanele, se puteau instala semne și panouri pentru informarea referitoare la legăturile de tren încă de la metrou, se putea face mai clar pe site-ul CFR Călători că la 500 de metri de stația Gara de Nord, cum caută lumea în planificatorul de rute de pe site, există și alte legături suplimentare care poate nu au fost luate la cunoștință de utilizator. Se putea face un grafic decent pentru legături subrubane/regionale cu orar cadențat clar și rebranding cu indicative mai simple pentru rute (S1, S12, S2 etc) și ticketing flexibil.

Se puteau face atâtea, dar după cum vedeți nu s-au făcut. În timp ce alte țări investesc în dezvoltarea durabilă a transportului regional, suburban și decongestionarea arterelor din capitale prin forme alternative de transport... noi suntem ultima capitală europeană fără legături feroviare suburbane, și lăsăm să se degradeze și ce ne-a mai rămas din infrastructura care ne-ar fi facilitat altceva. Vedeți ce a făcut Budapesta cu gările suburbane, ca să nu vorbim de nemți sau austrieci... sau Londra. Vedeți Milano, vedeți Roma, vedeți chiar Atena. Verificați ce oraș vreți voi, efortul a fost înspre facilitarea accesului și informării publicului călător referitor la transportul suburban, cu efecte vizibile în trafic. La noi... trenul Regio rămâne doar imaginea arhaică a fostului Personal în care îți este frică să te urci. Așa că hai să ne înghesuim toți cu mașina personală pe străzile înguste ale patriei! :popa:
TREN km 2018: 332, 2017: 5850, 2016: 3500, 2015: 1200 | AUTO km 2017: 4700, 2016: 5400, 2015: 5100, 2014: 2800
✈ km 2017: 19732, 2016: 6850 | Video & Foto Transport: Canal Youtube | Galerie Imgur
Avatar utilizator
BodoMinea
Membru Silver
 
Mesaje: 526
Membru din: Dum, 13 Dec 2015, 12:02
Localitate: București

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Mar, 16 Ian 2018, 20:58

Incompetenta CFR Calatori continua, azi in IR1755 caldura a mers doar pana la Ploiesti iar la Buzau era frig ca afara, adica negative, este adevarat ca la Buzau nasu trebaluia pe la panouri dar nu vreau sa ma gandesc ce au facut 7 ore pana la Suceava.
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6666
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Anterior

Înapoi la Știri și evenimente feroviare


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori