Topic: Autobuze VDL Berkhof Ambassador - Operator Connexxion
3 posts, 1901 views- Victor92
-
Posted:
-
Autobuze VDL Berkhof Ambassador - Operator Connexxion
Victor92
O scurta prezentare a acestor autobuze preluata copy-paste de pe site-ul Wikipedia:
Ambasadorul Berkhof este un tip de autobuz de olandez producătorului VDL Berkhof , care este o parte a Bus & Coach VDL . Autobuzul a fost dezvoltat în 2001 de locația Heerenveen . Datorită unei comenzi mari în 2005, cealaltă locație a VDL Berkhof în Valkenswaard (în prezent, modulele de autobuz VDL ) a fost de asemenea potrivit pentru fabricarea autobuzului.
Ambasadorul este un așa - numit autobuz cu podea semi-joasă . Aceasta înseamnă că podeaua autobuzului de pe puntea din față, partea de la ușa din față la ușile din spate, a fost coborâtă la 340 mm deasupra suprafeței drumului. Cu un autobuz cu etaj înalt, aceasta este de 650 - 850 mm. Acest lucru face ca autobuzul să fie mai ușor accesibil pentru un grup mare de persoane cu dizabilități. Înălțimea de intrare și ieșire este cu atât mai mică cu trotuarele (ridicate). Puntea spate este neschimbată, astfel încât podeaua din partea din spate se ridică la înălțimea „normală” cu ajutorul unei scări. Partea din spate este mai mare pentru a depozita piese precum motorul și transmisia. Autobuzul este caracterizat suplimentar de o greutate mică neîncărcată de aproximativ 8700 de kilograme, ceea ce oferă autobuzului un consum favorabil de combustibil în comparație cu autobuzele convenționale interurban care cântăresc aproximativ 11.000 de kilograme.
Autobuzul are o variantă de 12 metri și 10,6 metri. Varianta de 12 metri a fost înlocuită în octombrie 2011 de VDL Citea LLE . Acesta este în mare măsură același autobuz, dar se abate din punct de vedere tehnic și are un aspect nou. Acesta din urmă se remarcă în special în față și în spate. Varianta de 10,6 metri a fost înlocuită la sfârșitul anului 2013 de modelul VDL Citea MLE (Midi Low Entry). Citea MLE a fost disponibil pe patru lungimi diferite de 8,8, 9,5, 10,2 și 10,8 metri. Aceste autobuze au fost construite la Wrightbus
Va las pe voi sa lecturati mai mult aici: https://nl.wikipedia.org/wiki/Berkhof_Ambassador
In privinta operatorului Connexxion, in anul 2010 erau in parcul acestora:
3485-3489, VDL-Berkhof Ambassador 180: cinci autobuze mai scurte pentru rutele normale mai puțin ocupate;
3490-3499, VDL Citea CLE137.360: zece autobuze de 13,7 metri pentru servicii rapide către Amsterdam, din decembrie 2014, marca R-net;
3550-3563, VDK-Berkhof Ambassador 200: 14 autobuze de 12 metri pentru servicii normale;
3564-3596: VLD-Berkhof Ambassador 200: 33 autobuze de 12 metri în portofoliul roșu-gri pentru servicii rapide, din decembrie 2014 marca R-net;
Informatie preluata de aici: http://www.bus-planet.com/aworldofbuses ... aanstreek/
Legat de ultima lista de autobuze de mai sus, vestea ca au fost fabricate in anul 2010 gasiti aici: https://busphoto.eu/list.php?did=15196
Va invit la o galerie foto personala cu o parte dintre autobuzele surprinse in orasul Zaandam. De asemenea, acestea circula si catre Amsterdam.
3559 - Linia 69 - 15.10.2019
3562 - Linia 69 - 15.10.2019
3581 - Linia 391 - 17.10.2019 - Central Station
3582 - Linia 392 - 15.10.2019
3582 - Linia 391 - 15.10.2019 - Zaanse Schans
3586 - Linia 395 - 15.10.2019 - Sloterdijk
3591 - Linia 394 - 15.10.2019
3596 - Linia 391 - 17.10.2019 - Centraal Station
O scurta prezentare a acestor autobuze preluata copy-paste de pe site-ul Wikipedia:
Ambasadorul Berkhof este un tip de autobuz de olandez producătorului VDL Berkhof , care este o parte a Bus & Coach VDL . Autobuzul a fost dezvoltat în 2001 de locația Heerenveen . Datorită unei comenzi mari în 2005, cealaltă locație a VDL Berkhof în Valkenswaard (în prezent, modulele de autobuz VDL ) a fost de asemenea potrivit pentru fabricarea autobuzului.
Ambasadorul este un așa - numit autobuz cu podea semi-joasă . Aceasta înseamnă că podeaua autobuzului de pe puntea din față, partea de la ușa din față la ușile din spate, a fost coborâtă la 340 mm deasupra suprafeței drumului. Cu un autobuz cu etaj înalt, aceasta este de 650 - 850 mm. Acest lucru face ca autobuzul să fie mai ușor accesibil pentru un grup mare de persoane cu dizabilități. Înălțimea de intrare și ieșire este cu atât mai mică cu trotuarele (ridicate). Puntea spate este neschimbată, astfel încât podeaua din partea din spate se ridică la înălțimea „normală” cu ajutorul unei scări. Partea din spate este mai mare pentru a depozita piese precum motorul și transmisia. Autobuzul este caracterizat suplimentar de o greutate mică neîncărcată de aproximativ 8700 de kilograme, ceea ce oferă autobuzului un consum favorabil de combustibil în comparație cu autobuzele convenționale interurban care cântăresc aproximativ 11.000 de kilograme.
Autobuzul are o variantă de 12 metri și 10,6 metri. Varianta de 12 metri a fost înlocuită în octombrie 2011 de VDL Citea LLE . Acesta este în mare măsură același autobuz, dar se abate din punct de vedere tehnic și are un aspect nou. Acesta din urmă se remarcă în special în față și în spate. Varianta de 10,6 metri a fost înlocuită la sfârșitul anului 2013 de modelul VDL Citea MLE (Midi Low Entry). Citea MLE a fost disponibil pe patru lungimi diferite de 8,8, 9,5, 10,2 și 10,8 metri. Aceste autobuze au fost construite la Wrightbus
Va las pe voi sa lecturati mai mult aici: https://nl.wikipedia.org/wiki/Berkhof_Ambassador
In privinta operatorului Connexxion, in anul 2010 erau in parcul acestora:
3485-3489, VDL-Berkhof Ambassador 180: cinci autobuze mai scurte pentru rutele normale mai puțin ocupate;
3490-3499, VDL Citea CLE137.360: zece autobuze de 13,7 metri pentru servicii rapide către Amsterdam, din decembrie 2014, marca R-net;
3550-3563, VDK-Berkhof Ambassador 200: 14 autobuze de 12 metri pentru servicii normale;
3564-3596: VLD-Berkhof Ambassador 200: 33 autobuze de 12 metri în portofoliul roșu-gri pentru servicii rapide, din decembrie 2014 marca R-net;
Informatie preluata de aici: http://www.bus-planet.com/aworldofbuses ... aanstreek/
Legat de ultima lista de autobuze de mai sus, vestea ca au fost fabricate in anul 2010 gasiti aici: https://busphoto.eu/list.php?did=15196
Va invit la o galerie foto personala cu o parte dintre autobuzele surprinse in orasul Zaandam. De asemenea, acestea circula si catre Amsterdam.
3559 - Linia 69 - 15.10.2019
3562 - Linia 69 - 15.10.2019
3581 - Linia 391 - 17.10.2019 - Central Station
3582 - Linia 392 - 15.10.2019
3582 - Linia 391 - 15.10.2019 - Zaanse Schans
3586 - Linia 395 - 15.10.2019 - Sloterdijk
3591 - Linia 394 - 15.10.2019
3596 - Linia 391 - 17.10.2019 - Centraal Station
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobuze VDL Berkhof Ambassador - Operator Connexxion
Victor92
3594 - Linia 394 - 17.10.2019 - Centraal Station
3594 - Linia 394 - 17.10.2019 - Centraal Station
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobuze VDL Berkhof Ambassador - Operator Connexxion
Victor92
Autobuze din Noiembrie 2018.
3550 - Amsterdam, Station Noord - 07 Noiembrie 2018
3565 - Linia 391 - 08.11.2018 - Centraal Station, Amsterdam
3579 - Linia 394 - 08.11.2018 - Centraal Station, Amsterdam
Autobuze din Noiembrie 2018.
3550 - Amsterdam, Station Noord - 07 Noiembrie 2018
3550 - 999 - 07.11.2018 (2).JPG (226.42 KB; downloaded 1623 times)
3565 - Linia 391 - 08.11.2018 - Centraal Station, Amsterdam
3565 - 391 - 08.11.2018.JPG (259.21 KB; downloaded 1627 times)
3579 - Linia 394 - 08.11.2018 - Centraal Station, Amsterdam
3579 - 394 - 08.11.2018 (3).JPG (268.67 KB; downloaded 1624 times)
3579 - 394 - 08.11.2018.JPG (261.26 KB; downloaded 1623 times)