Această interfață a forumului va fi în scurt timp retrasă definitiv și înlocuită cu una nouă.
Noua versiune este în prezent în teste și disponibilă aici:
https://beta.forum.metrouusor.com/
[X] Închide

 

⚠️ Încearcă noul forum!

Stiri si discutii despre lucrari

Lucrarile pe tronsonul Simeria - Km.614 (2017 - 20xx)

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde TibiV » Joi, 03 Oct 2019, 14:57

București, 3 octombrie 2019
Evoluția lucrărilor pe șantierul feroviar de pe tronsonul 3 Simeria - Gurasada

Tronsonul Simeria-Gurasada situat pe Axa prioritară TEN-T 22 este parte integrantă a Coridorului Rin-Dunăre (ramura nordică) Nürnberg-Praga-Viena-Budapesta-Curtici-Simeria-Brașov-București-Constanța.

♦ Obiectivele contractului
◘ modernizarea a 40,88 km de infrastructură și suprastructură feroviară pentru viteza maximă de 160 km/h
◘ lucrări de terasamente și consolidări
◘ construirea a 17 poduri (dintre care 3 peste râul Mureș), 27 de podețe, 4 pasaje superioare, 3 pasaje inferioare
◘ lucrări civile în 9 stații de cale ferată (inclusiv halte comerciale/puncte de oprire)
◘ lucrări de electrificare și energoalimentare
◘ lucrări de implementare a sistemului de siguranță a traficului ERTMS (ETCS nivel 2+GSM-R).
♦ Scop
◘ dezvoltarea infrastructurii feroviare prin îmbunătăţirea calităţii transportului
◘ sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă
◘ dezvoltarea relațiilor comerciale cu operatorii de transport
◘ relansarea economiei regionale

♦Constructor: Asocierea FCC-Astaldi – Convensa
♦Valoare contract 2,63 mld. lei
♦Sursa de finanțare: fonduri nerambursabile și de la bugetul de stat


https://www.facebook.com/watch/?v=576556979549627

Linkul include si un VIDEO foarte interesant, mai ales dupa 03.10....

Si o completare pe ”firul scurt” de la Oana Branzan...
Stadiul de execuție pe cele 4 șantiere feroviare dintre SIMERIA și KM 614

Tronsonul 3 Simeria – Gurasada (40,88 km) - 18%
Constructor: Asocierea FCC-Astaldi – Convensa

Subtronson 2c Gurasada – Cap Y Ilteu (22,34 km) - 11%
Constructor: Asocierea RailWorks

Subtronson 2b Cap Y Ilteu – Cap Y Bârzava (36,04 km) - 31%
Constructor: Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL

Subtronson 2a Cap Y Bârzava – km 614 (41,91 km) - 29%
Constructor: Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL

In perioada urmatoare vom publica imagini si de pe celelalte 3 santiere
Ultima oară modificat de TibiV pe Joi, 03 Oct 2019, 15:04, modificat 1 dată în total.
TibiV
 
Mesaje: 9907
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20
Localitate: Bucuresti

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde TibiV » Joi, 03 Oct 2019, 15:03

Si trei video de la un ”benzinar”. El le-a pus la trenuri, dar mi se pare ca mai relevante la Coridor....
marcelbanu scrie:Trenuri de marfă pe M200 la km477+100, zona aerodrom Săulești Deva...








...și o izolată CFR Marfă la km477+400, pod Cerna.
Mecanicii și-au dat seama că-i filmez abia după ce au trecut de mine și au dat goarne...



TibiV
 
Mesaje: 9907
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20
Localitate: Bucuresti

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde PTMZ » Mie, 30 Sep 2020, 18:30

De azi, s-a deschis circulația pe firul 2, tronsonul Km 614 - Radna:
Pe o linie ferată modernizată din vestul țării, parte a Coridorului IV paneuropean, s-a deschis miercuri circulația, deoacamdată pe un singur fir.

Astfel, s-a deschis circulația pe firul II modernizat și electrificat (linie nouă de cale ferată, traverse noi, schimbatoare de cale noi și un nou terasament) pe o lungime de 18 km, între Km 614 și Radna (cap Y), inclusiv liniile 3 și 4 din stațiile Păuliș și Ghioroc. Lucrările fac parte din lotul 2A, Km 614 – Bârzava.

Nu este vorba de recepționarea lucrărilor, doar de finalizarea lucrărilor de modernizare pe cei 18 km, astfel încât constructorul să poată începe acum lucrările pe firul I, pe distanța respectivă, a precizat purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, Oana Brânzan.

Linie ferată modernizată de Astaldi și FCC
Și automatizarea este într-un stadiu destul de avansat pe acest tronson de cale ferată. Softul pentru loturile 2a-2b este aproape finalizat și va fi recepționat de CFR SA în lunile următoare, a declarat recent pentru Club Feroviar Claudiu Seicean, director general – Divizie Transport în cadrul Thales Systems Romania.

Este vorba despre proiectul “Reabilitarea liniei de cale ferată Frontiera – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/oră: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava şi 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu”. Contractul este derulat de asocierea Astaldi SPA – FCC Construccion – Salcelf Construzioni Edili e Ferroviare SPA – Thales Systems România.


Sursa: https://clubferoviar.ro/linie-ferata-modernizata/
Ultima oară modificat de Costin pe Mie, 30 Sep 2020, 19:58, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
PTMZ
Membru Silver
 
Mesaje: 1181
Membru din: Dum, 16 Dec 2018, 14:51

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde TibiV » Mie, 14 Oct 2020, 19:51

Paulis-Arad, octombrie 2020



TibiV
 
Mesaje: 9907
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20
Localitate: Bucuresti

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde alliens » Mie, 14 Oct 2020, 20:06

Sunt sanse sa se vada si in viteze mai mari in noul mers modernizarile respective?
alliens
Membru Bronze
 
Mesaje: 180
Membru din: Sâm, 18 Mar 2017, 21:01

Anterior

Înapoi la Lucrarile pe tronsonul Simeria - Km.614


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori