Stiri si discutii despre lucrari

Lucrarile pe tronsonul Simeria - Km.614 (2017 - 20xx)

Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde TibiV » Vin, 17 Feb 2017, 14:48

In sfarsit...

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3443-16-februarie-2017-cfr-sa-a-desemnat-castigatorul-licitatiei-pe-subtronsonul-k614-cap-y-barzava

COMUNICAT DE PRESĂ

CFR SA începe reabilitarea pe subtronsonul km 614- Cap Y Bârzava

Bucureşti, 17 februarie 2017

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea Astaldi SpA -FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru reabilitarea la standardele impuse pentru coridoarele europene a subtronsonului km 614 - Cap Y Bârzava (2a), situat pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa.

Obiectivul general al proiectului este reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru circulatia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h. În cadrul acestui proiect se vor executa lucrări de terasamente şi consolidări pe 44,706 km, de construire a 13 poduri noi (dintre care 2 peste râul Mureș), modernizarea a 39 de podeţe, lucrări civile în 5 staţii de cale ferată (inclusiv halte comerciale şi puncte de oprire), lucrări de electrificare şi energoalimentare, precum şi lucrări de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), pe toată distanţa subtronsonului.

Sursa de finanţare pentru reabilitarea subtronsonului km 614 - Cap Y Bârzava (2a), parte integrantă a tronsonul 2 Km 614 - Gurasada, este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, iar valoarea totală estimată a contractului este de 1.689.959.733,89lei (fără TVA).

Prin reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe acest subtronson se asigură condiţii tehnice pentru circulaţia trenurilor de călători şi marfă cu viteze superioare de până la 160 km/h pentru trenurile de călători şi până la 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi a siguranţei traficului feroviar.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 6344
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discutii despre lucrari

Mesajde TibiV » Vin, 17 Feb 2017, 16:11

Doua observatii:

1. Licitatia a fost lansata in SEAP in 13.06.2014 (in urma cu aproape 3 ani!), ofertele s-au depus pe 18.05.2015 si au fost deschise a doua zi, pe 19.05.2015.
Concluzia: CFR a avut nevoie de 1 an si 9 luni ca sa evalueze ofertele !... :(

2. Licitatia din SEAP se numeste "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava si 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu"

Dar in anuntul de astazi se vorbeste doar despre 2a.
Cum ramane cu 2b ?....
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 6344
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discutii despre lucrari

Mesajde freyutz » Vin, 17 Feb 2017, 16:39

In cazul asta ofertele n-ar mai fi trebuit sa fie valabile. Stiu ca au si astea un anumit termen...
Avatar utilizator
freyutz
Membru Bronze
 
Mesaje: 267
Membru din: Mie, 14 Ian 2015, 11:32

Re: Discutii despre lucrari

Mesajde George » Vin, 17 Feb 2017, 16:48

Aici a fost o adevarata epopee judiciara, licitatia a fost contestata de foarte multe ori...daca e aceeasi procedura, ofertele initiale sunt valabile, in masura in care nu au fost retrase.
Totul e sa nu mai apara noi contestatii...
George
Membru Gold
 
Mesaje: 1783
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde abc_XC » Mie, 29 Mar 2017, 20:25

CFR SA a stabilit câştigătorul licitaţiei pentru reabilitarea subtronsonului Bârzava (cap Y) – Ilteu(cap Y)(2b)

Bucureşti, 29 martie 2017

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea Astaldi SpA -FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru reabilitarea subtronsonului Bârzava (cap Y) – Ilteu(cap Y)(2b), situat pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg – Praga – Viena – Budapesta – Curtici – Simeria – Braşov – Bucureşti – Constanţa.

Oferta financiară a Asocierii Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRLa fost de 1.763.393.462,68 lei fără TVA, contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

Sursa de finanţare pentru reabilitarea subtronsonului Bârzava (cap Y) – Ilteu(cap Y)(2b), parte integrantă a tronsonului Km 614 – Gurasada, este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, iar obiectivul general al proiectului este reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru circulatia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h.

În cadrul acestui proiect se vor executa lucrări de terasamente şi consolidări pe 36,123 km, construirea a 17 poduri (dintre care 2 peste râul Mureș), modernizarea a 5 podeţe, 1 tunel (649 m), 7 pasaje superioare/inferioare, lucrări civile în 3 staţii de cale ferată, lucrări de electrificare şi energoalimentare, precum şi lucrări de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS nivel 2 (ETCS nivel 2 + GSMR), pe toată distanţa subtronsonului.

Prin reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe acest subtronson se asigură condiţii tehnice pentru circulaţia trenurilor de călători şi marfă cu viteze superioare de până la 160 km/h pentru trenurile de călători şi până la 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi a siguranţei traficului feroviar.

Sursa este CFR SA: http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3484-29-martie-2017-cfr-sa-a-desemnat-castigatorul-licitatiei-pe-subtronsonul-barzava-ilteu

*Nota personala: Probabil, daca CFR SA ar face o documentatie corespunzatoare pentru aceste licitatii, ar participa mai multe firme. Este interesant, cum la 2 licitatii care depasesc 800 milioane de euro impreuna sa ai doar 3 ofertanti si la toate sa castige cel cu pretul cel mai mare, adica asocierea Astaldi-FCC. In plus, Astaldi-FCC are sanse mari sa castige toate loturile de pe trosonul Simeria - Km 614. Iar ritmul de lucru al celor de la FCC nu e tocmai grozav pe actualele proiecte aflate in desfasurare.
abc_XC
Membru Silver
 
Mesaje: 437
Membru din: Vin, 24 Iun 2016, 18:49

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde shoppy » Mie, 29 Mar 2017, 21:31

Tu crezi ca firmele nu liciteaza ca nu au informatii? Daca credeau ca pot sa nu fie descalificati si pot castiga atunci participa oricine si orice ar fi scris in documentatie ei ar fi spus ca fix asa este si fix aia fac.
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6538
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde abc_XC » Joi, 30 Mar 2017, 10:54

Eu cred ca firmele nu liciteaza deoarece proiectul tehnic oferit de beneficiarul CFR SA pe baza caruia sa face licitatie FIDIC Rosu este foarte prost. Toate aceste probleme trebuie rezolvate apoi de constructor ( se fac comisii, se constata imposibilitatea implemntarii in teren a solutiei tehnice din proiectul licitat, se adopta o noua solutie, care e posibil sa aiba costuri mai mari, CFR SA refuza sa plateasca diferenta de cost si totul sfarseste la tribunal). Constructorul are multe batai de cap si eventual isi va recupera banii dupa ani lungi de procese. Un exemplu clasic: http://www.zf.ro/zf-news/cfr-si-austriecii-de-la-porr-merg-la-paris-intr-un-dosar-de-arbitraj-cu-miza-de-160-milioane-de-euro-13932812
abc_XC
Membru Silver
 
Mesaje: 437
Membru din: Vin, 24 Iun 2016, 18:49

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde shoppy » Joi, 30 Mar 2017, 13:15

Daca la unii se poate asta e, tot cu banci lucreaza si aia, nu vine nimeni cu bani de acasa ca e el nebun sau smecher sa tina banii blocati de dragul de a lucra cu CFR.
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6538
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde abc_XC » Vin, 21 Apr 2017, 14:16

CFR SA a stabilit câştigătorul licitaţiei pentru reabilitarea subtronsonului 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea "RAILWORKS" formata din ALSTOM TRANSPORT S.A., AKTOR S.A.si ARCADA COMPANY S.A. câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada.
Oferta financiară finală a Asocierei "RAILWORKS este de 1.498.976.758,87 lei fără TVA,, contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

Sursa de finanţare pentru reabilitarea subtronsonului subtronsonului 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria”este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, iar obiectivul general al proiectului este reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru circulatia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h.

Lucrările pentru reabilitarea şi modernizarea subtronsonului Cap Y Ilteu – Gurasada, linie electrificată dublă, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, vor acoperi:
- lucrări de terasamente şi consolidări pe o lungime de 22,341 km;
- 15 poduri (din care 2 peste Mureş cu deschidere centrală mai mare de 110 m), 17 podeţe, 1 pasaj superior, 3 pasaje inferioare, 2 tuneluri (în total 837 m) și 1 polată de 340m;
- lucrari de electrificare si energoalimentare (inclusiv substatii de tractiune electrica de la reteaua nationala la 25 kv sau 27,5 kv, precum si sistem de telegestiune SCADA), pe o lungime de 22,341 km;
- lucrari semnalizare (centralizare electronica), 69 macazuri;
- lucrari ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), inclusiv sistemul RBS (Radio Block Center), pe o distanta de 22,341 km;
- lucrari civile in 4 staţii (inclusiv halte comerciale si halte).

Sursa informatiei este pagina de facebook CFR Infrastructura:https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
abc_XC
Membru Silver
 
Mesaje: 437
Membru din: Vin, 24 Iun 2016, 18:49

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde TibiV » Mar, 18 Iul 2017, 17:39

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1643-18072017

Comunicat de presa
Creat: 18 Iulie 2017

Răzvan Cuc, Ministrul Transporturilor, a semnat luni, 17 iulie 2017, Autorizația de construire pentru executarea lucrărilor de construcție pentru
investiția ”Reabilitarea liniei de cale ferată Simeria – Curtici – Frontieră, parte componentă a Coridorului IV Pan European, Tronson km 614+000 – km 470+022 (Simeria)”, județul Arad și județul Hunedoara – Etapa I – amplasament existent.

Proiectul „Reabilitarea liniei de cale ferată Simeria – Curtici – Frontieră parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h”, face parte din proiectul de modernizarea rutei nordice a Coridorului IV Pan- European (Constanţa - Bucureşti - Braşov - Alba Iulia - Curtici) de pe teritoriul românesc, care poate fi considerată Axa principală de transport feroviar dintre ţările vest europene şi Marea Neagră (portul Constanţa).

Amplasamentul lucrărilor autorizate este situat pe tronsonul de cale ferată cuprins între km 614+000 (existent) – km 470+022 (existent) – secțiunea Frontieră – Simeria, care face parte din Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) și se desfășoară pe teritoriul județului Arad, de la km 528+990 (existent) până la km 614+000 (existent) (orașul Lipova, comunele: Petriș, Săvârșin, Vărădia de Mureș, Bata, Bârzava, Conop, Păuliș și Ghioroc) și pe teritoriul județului Hunedoara, de la km 470+022 (existent) până la km 528+990 (existent) (municipiul Deva, orașul Simeria, satul Șăulești, comuna Brănișca - satul Brănișca, comuna Burjuc – satele Burjuc, Tătărești, comuna Gurasada - satele Gurasada, Cîmpuri Surduc, Gothatea, comuna Ilia – satele Ilia, Bretea Mureșană, comuna Vețel – satele Vețel, Mintia, comuna Zam - satul Sălciva).

Realizarea lucrărilor aferente acestui obiectiv are pe lângă importanța macroeconomică și un impact benefic asupra calității mediului prin dezvoltarea transportului feroviar.
Autorizarea executării lucrărilor de construcții se face conform Legii nr. 50/1991 cu actualizările și modificările ulterioare.


Atentie, comunicatul are o mica capcana...
Da traseul, dar nu kilomterajul efectiv autorizat.
Acolo se vor face cateva modificari majore de traseu, se va crea traseu nou, deci sectiunile respectiva nu au fost autorizate...
Adica trebuiau sa spuna "din 144 km traseu existent, s-au autorizat lucrarile pe X km" (probabil undeva sub 130 km...)
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 6344
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde TibiV » Joi, 31 Aug 2017, 11:52

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1709244359110425
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3770-31-august-2017-cfr-sa-si-asocierea-fcc-astaldi-convensa-au-semnat-contractul-pentru-modernizarea-tronsonului-gurasada-simeria
CFR SA și Asocierea FCC-Astaldi – Convensa au semnat contractul pentru modernizarea tronsonului Gurasada-Simeria
Bucureşti, 31 august 2017

Compania Națională de Căi Ferate CFR S.A. și Asocierea FCC-Astaldi – Convensa au semnat contractul de lucrări în valoare de 2,63 mld. lei pentru modernizarea infrastructurii și suprastructurii feroviare pe secțiunea Gurasada-Simeria, situată pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul Rin-Dunăre, ramura nordică) Nürnberg-Praga-Viena-Budapesta-Curtici-Simeria-Brașov-București-Constanța.

Contractul are ca obiectiv modernizarea a 40,88 km de infrastructură și suprastructură feroviară pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h, lucrări de terasamente și consolidări pe întreaga distanță, construirea a 17 poduri (dintre care 3 peste râul Mureș), 27 de podețe, 4 pasaje superioare, 3 pasaje inferioare, lucrări civile în 9 stații de cale ferată (inclusiv halte comerciale/puncte de oprire), lucrări de electrificare și energoalimentare precum și lucrări de implementare a sistemului de siguranță a traficului ERTMS (ETCS nivel 2+GSM-R). Sursa de finanțare este asigurată din fonduri nerambursabile și de la bugetul de stat, iar termenul de execuție este de 3 ani, la care se adaugă perioada de garanție de 2 ani.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 6344
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri si discutii despre lucrari

Mesajde drbm » Vin, 24 Noi 2017, 22:36

COMUNICAT DE PRESĂ

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA

DIRECŢIA COMUNICARE ŞI RELAŢII EXTERNE
Serviciul Comunicare Mass-Media
Nr: 17/2/331/23.11.2017


CFR SA și Asocierea RAILWORKS au semnat contractul pentru modernizarea subtronsonului Cap Y Ilteu – Gurasada

Bucureşti, 23 noiembrie 2017

Compania Națională de Căi Ferate CFR S.A.și Asocierea RailWorks au semnat contractul de lucrări în valoare de 1.498.976.758,87 lei pentru modernizarea infrastructurii și suprastructurii feroviare pe subtronsonul (2c) Cap Y Ilteu – Gurasada, situat pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul Rin-Dunăre, ramura nordică) Nürnberg-Praga-Viena-Budapesta-Curtici-Simeria-Brașov-București-Constanța.

Contractul are ca obiectiv modernizarea a 22,34 km de infrastructură și suprastructură feroviară pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h, lucrări de terasamente și consolidări pe întreaga distanță, construirea a 15 poduri (dintre care 2 peste râul Mureș), 17 de podețe, 1 pasaj superior, 3 pasaje inferioare, 2 tuneluri, lucrări civile în 4 stații de cale ferată (inclusiv halte comerciale/puncte de oprire), lucrări de electrificare și energoalimentare precum și lucrări de implementare a sistemului de siguranță a traficului ERTMS (ETCS nivel 2+GSM-R).

Sursa de finanțare este asigurată din fonduri nerambursabile și de la bugetul de stat, iar termenul de execuție este de 3 ani, la care se adaugă perioada de garanție de 2 ani.

Lucrările de modernizare a subtronsonului Cap Y Ilteu - Gurasada contribuie la dezvoltarea infrastructurii feroviare prin sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă, îmbunătățirea relațiilor comerciale cu operatorii de transport și relansarea economiei regionale.


http://www.cfr.ro/index.php/comunicate- ... u-gurasada
drbm
 
Mesaje: 371
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27


Înapoi la Lucrarile pe tronsonul Simeria - Km.614


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori