Stiri, noutati, perspective

Proiectarea și execuția drumului expres DX12

Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Mar, 06 Dec 2016, 16:15

A fost lansata astazi in SEAP licitatia pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate si Elaborare Proiect Tehnic pentru Autostrada Pitesti - Craiova".

Valoare estimata: 39,408,762.53 RON
Termen depunere oferte: 12.01.2017

Documentele tehnice solicitate potrivit prezentului caiet de sarcini vor fi finalizate in 24 luni din care:
- in termen de 14 luni se va realiza Studiul de Fezabilitate Final pentru intreg sectorul de autostrada, suplimentar fata de acest termen se vor respecta urmatoarele termene de predare a SF, dupa cum urmeaza:
- 8 luni - predare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Slatina;
- 8 luni - predare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bals.
- in termen 6 luni, dupa finalizarea studiului de fezabilitate (20 luni de la incepere) se va realiza Proiectul Tehnic final pentru intreg sectorul de autostrada [...], suplimentar fata de acest termen se vor respecta urmatoarele termende predare a PT, dupa cum urmeaza:
- 4 luni dupa predarea Studlui de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Slatina (12 luni de la incepere) - predare Proiect Tehnic, inclusiv documentatia de atribuire a contractului de executie lucrari, pentru Varianta de Ocolire Slatina;
- 4 luni dupa predarea Studlui de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bals (12 luni de la incepere) - predare Proiect Tehnic, inclusiv documentatia de atribuire a contractului de executie lucrari, pentru Varianta de Ocolire Bals.
- 4 luni pentru pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari


Criterii de atribuire

Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare

Criterii Pondere Punctaj maxim
1. Pretul ofertei 30 % 30
Descriere: Componenta financiara
2. Planificarea activitatilor de realizare a Studiului Geotehnic si corelarea acestora cu resursele tehnico materiale adecvate 8 % 8
Descriere: Prezentarea Graficului de realizare a Studiului Geotehnic, corelarea acestuia cu resursele tehnico-materiale adecvate de care dispune ofertantul, precum si identificare si descrierea acestor resurse
3. Planif activ de realiz a St Geotehnic si corelarea ac cu resursele tehnico materiale suplim prin prisma posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii Studiului geotehnic 19 % 19
Descriere: Prezentarea posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii studiului geotehnic in corelare cu graficul de realizarea a studiului geotehnic si a metodelor de contracarare a acestora, in special prin prisma resurselor tehnico-materiale alocate suplimentar
4. Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT 3 % 3
Descriere: Experienta detinuta in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
5. Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT 5 % 5
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
6. Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI 8 % 8
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
7. Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE PODURI 8 % 8
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de poduri si/ sau Inginer proiectant structuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
8. Experienta detinuta de EXPERTUL GEOTEHNICA SI FUNDATII 8 % 8
Descriere: Experienta detinuta de Expertul geotehnica si fundatii in elaborarea/revizuirea de studii geotehnice aferente studiilor de fezabilitate si/ sau proiectelor tehnice pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de autostrada si/ sau drum national si/ sau drum expres.
9. Experienta detinuta de SPECIALISTUL ANALIZA COST 4 % 4
Descriere: Experienta detinuta de Specialistul Analiza Cost Beneficiu si Modelare Financiara in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
10. Experienta detinuta de ARHEOLOG 3 % 3
Descriere: Experienta detinuta in calitate de arheolog specialist/arheolog expert in realizarea unor studii arheologice aferente elaborarii si/sau revizuirii de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
11. Experienta detinuta de EXPERTUL EVALUATOR DE MEDIU 4 % 4
Descriere: Experienta detinuta in realizarea de Studii de evaluare adecvata si de Rapoarte privind Impactul asupra Mediului pentru elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.


Variantele de Ocolire Slatina si Bals (sector din A12 Pitesti - Craiova), se vor prevedea cu drumuri de legatura la infrastructura existenta, respectiv DN65, la intrarea si iesirea in / din orasul Slatina si Bals, permitand astfel functionalitatea variantelor de ocolire independent de intreg sectorul de autostrada.


Am subliniat Elaborare Proiect Tehnic pentru ca A12 va fi facut pe noua "filozofie" a CNAIR/CNADNR, adica proiectarea nu o mai face constructorul...
Adica se trece de la FIDIC galben de pana acum la FIDIC rosu...
Adica asa cum vor sa faca si A1 Sibiu-Pitesti.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 5751
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Joi, 18 Mai 2017, 21:18

Ce am inceput in decembrie a murit in mai....

Preiau integral postarea de la "benzinari", caci este a unui expert in domniul licitatiilor si contestatiilor...

NGC20 scrie:11.05.2017

In urma verificarii unor proceduri de revizuire a unor Studii de Fezabilitate, Curtea de Conturi a Romaniei a dispus in baza Deciziei CCR nr. III/19 incadrarea ca prejudiciu a unor cheltuieli platite in cadrul contractelor de revizuire pentru activitati similare derulate si in contractul initial de elaborare a Studiilor de Fezabilitate initiale. Mai mult decat atat, s-a dispus extinderea verificarilor si pentru celelalte contracte similare din cadrul CNAIR. Urmare acestui raport, CNAIR a reanalizat specificatiile prezentei documentatii de atribuire. Avand in vedere ca unele dintre activitatile incluse in caietul de sarcini sunt similare cu unele activitati derulate in cadrul contractului initial de elaborare a studiului de fezabilitate, se impune modificarea acestuia si implicit a valorii estimate a procedurii.
Astfel, avand in vedere necesitatea modificarii prevederilor caietului de sarcini, implicit a modificarii valorii estimate a contractului, autoritatea contractanta se afla în imposibilitatea de a adopta masuri corective fara ca acestea sa conduca la încalcarea prevederilor art. 12 coroborate cu prevederile art. 172 alin. 5 din Legea nr. 98/2016.
Drept urmare, Autoritatea Contractanta a decis, in conformitate cu prevederile art. 212 aliniat (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 anularea procedurii de licitatie deschisa.

Informatia a fost publicata in 11.05.2017, dar a devenit vizibila public abia astazi [16 mai 2017 - nota TibiV], cu o zi inainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor.

andrei11 scrie:Eu spun ca e campanie electorala...

Nu a fost campanie electorala, caci cei care au lansat licitatia pe 6 decembrie nici macar nu au candidat....
Dar astia care au anulat-o, da, au candidat.
Si au si castigat... :(
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 5751
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Joi, 15 Iun 2017, 20:22

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/primul-pas-spre-realizarea-drumului-expres-craiova

Primul pas spre realizarea Drumului Expres Craiova - Pitești
13 Iun 2017

Documentația privind proiectarea și execuția primului tronson al Drumului Expres Craiova – Pitești, a fost înaintată astăzi către ANAP, spre validare.

Tronsonul I este cuprins între km 0+000 – km 17+700 și va fi construit între varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova și limita județului Dolj. Acest prim tronson va traversa teritoriile administrative ale localităților Craiova, Ghercești, Pielești și Robânești.

Valoarea estimată, fără TVA, este de 479.802.905,88 Lei.

Informații suplimentare:

Drumul expres Craiova - Pitești va avea o lungime de 121,185 km și va permite deplasarea cu o viteză de 130 km/ h, similară celei aferente unei autostrăzi.

Acest drum expres va avea totodată, un profil de 4 benzi de circulație și va beneficia de toate elementele de siguranță specifice unei autostrăzi.

Principalul element care va face diferența între acest drum expres și o autostradă este banda de urgență, care în cazul drumului expres este de 1,5 m.

Acest drum va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud - Vest a României la Coridorul IV Pan European și va ajuta la corelarea cu proiectele de mare infrastructură deja demarate la nivelul Coridoarelor IV și IX Pan Europene.

Construcția acestui drum expres este importantă inclusiv prin faptul că elimină traficul de tranzit din zonele urbane, facilitează mobilitatea forței de muncă și încurajează dezvoltarea economică a zonei de Sud – Vest a României.

S-au făcut toate eforturile pentru ca acest proiect să beneficieze de finanțare nerambursabilă în actualul exercițiu financiar. În vederea scurtării timpului de execuție și pentru punerea în circulație a acestui drum expres cu aproximativ 3 ani mai devreme , CNAIR SA a decis, printre altele, să utilizeze resursele existente. Un element important în atingerea acestui obiectiv este și existența unui acord de mediu valabil.


http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/tronsonul-2-al-drumului-expres-craiova-pite%C5%9Fti-fost

Tronsonul 2 al Drumului Expres Craiova-Piteşti a fost trimis astăzi la ANAP
14 Iun 2017

Documentația pentru proiectarea și execuția celui de al doilea Tronson al drumului expres Craiova-Piteşti a fost înaintată astazi la ANAP spre validare. Acest nou Tronson este împărţit în două loturi, cuprinse între km 17+700 şi 36+200, respectiv km 36+200 şi 57+550.

Cel de al doilea Tronson, care urmează să fie construit între limita judeţelor Dolj şi Olt şi limita judeţelor Olt şi Argeş, va traversa teritoriile localităţilor Balş, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina şi Valea Mare.

Valoarea estimata a acestui nou Tronson este de 1,476,349,583.89 Lei făra TVA din care Lotul 1 - 671.388.626,66 Lei fără TVA şi Lotul 2 - 804.960.957,23 Lei fără TVA.

Documentaţia pentru primul Tronson al drumului expres Craiova – Pitești, cu o valoare estimată de 479.802.905,88 Lei fără TVA, a fost înaintată ieri către ANAP, spre validare.

Cuprins între km 0+000 şi 17+700, Tonsonul I ar urma să fie construit între varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova și limita județului Dolj . Acest prim Tronson va traversa teritoriile administrative ale localităților Craiova, Ghercești, Pielești și Robânești.


Informații suplimentare:

Pe cei 121,185 km ai drumului expres Craiova – Pitești se va putea circula cu o viteză de 130 de km la oră. Acest drum va avea 4 benzi de circulație ( 2 benzi pe sens) şi va beneficia de toate elementele de siguranță specifice unei autostrăzi.

Principalul element care va face diferența între drumul expres Craiova-Piteşti și o autostradă este banda de urgență de 1,5 m.

S-au făcut toate eforturile pentru ca proiectul să beneficieze de finanțare nerambursabilă în actualul exercițiu financiar, iar pentru a putea fi deschis circulatiei cu aproximativ 3 ani mai devreme , CNAIR SA a decis, printre altele, să utilizeze resursele existente. Un element important în atingerea acestui obiectiv este și existența unui acord de mediu valabil.

Acest drum va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud - Vest a României la Coridorul IV Pan European și va ajuta la corelarea cu proiectele de mare infrastructură deja demarate la nivelul Coridoarelor IV și IX Pan Europene.

Construcția acestui drum expres este importantă inclusiv prin faptul că elimină traficul de tranzit din zonele urbane, facilitează mobilitatea forței de muncă și încurajează dezvoltarea economică a zonei de Sud – Vest a României.

CNAIR S.A


Deci aproape jumatate din autostrada/drum expres Craiova-Pitesti este in evaluare la ANAP....
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 5751
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Vin, 16 Iun 2017, 17:27

andrei11 scrie:Uite ca nu m-am uitat in normative, care e latimea benzii la DN - uri si la Express si care sunt razele minime la curbe :?:

Au pus colegii benzinari normativul DX ( drum express ) - este foarte mare, fisier PDF de 112 pagini, 2,5 Mb
http://proinfrastructura.ro/docs/dx/Normativ-DX-AND_546-2013_AND_589-2013.pdf

La DN si DX ( drum express ) latimea benzii este de 3,5 m, la A 3,75 m.

dr4qul4 scrie:Pg 24. Sectiunea a 2-a:
Art 12.
- platforma 21,5 m
- zona mediana de 3 m (include zona pt parapete)
- 2 cai de 7 m fiecare cu 2 benzi de 3,5 m
- 2 acostamente de 2,25 m fiecare, in care 0,75 m banda de incadrare cu aceeasi structura rutiera ca a benzilor de circulatie si restul de 1,5 m acostament consolidat
- fasia pt parapepte de min 0,75 m, la marginea exterioara a acostamentelor

Asadar acostamentul are 1,5 m, dar nu este asfaltat!
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 5751
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Vin, 16 Iun 2017, 23:57

A12 este aproape gata !... :D

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/%C3%AEntregul-proiect-al-drumului-expres-craiova-pite%C5%9Fti

Întregul proiect al Drumului Expres Craiova-Piteşti a fost trimis la ANAP
16 Iun 2017

Documentația pentru proiectarea și execuția Tronsoanelor 3 și 4 ale drumului expres Craiova-Piteşti au fost înaintate astăzi 16.06.2017 la ANAP, spre validare.

Aceasta după ce documentația pentru proiectarea și execuția primelor doua Tronsoane ale drumului expres Pitești-Craiova a fost trimisă la ANAP, încă de la începutul acestei săptămani.

Întregul proiect, cu o lungime de 121,115 km are o valoare estimată de 3.770.640.827,48 Lei fară TVA.

Tronsonul 4 are o lungime de 31,81 km ( km 89+300 – km 121+115), va fi construit între limita administrativă dintre județele Olt si Argeș și intersectia cu autostrada 1 București - Pitești și va tranzita teritoriile localităților Lunca Corbului, Albota, Costești, Bradu, Suseni, Oarja.

Valoarea estimată a Tronsonului 4 este de 909.669.122,09 Lei fără TVA.

Tronsonul 3 cu o lungime de 31,75 km va fi construit între km 57+550 și km 89+300 și va avea o valoare de 904.819.215,62 Lei fără TVA

Cuprins între intersecția cu DN 65 , în apropierea municipiului Slatina și limita dintre județele Olt și Argeș, Tronsonul 3 al drumului expres Craiova-Pitești va tranzita teritoriile localităților Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optași, Tatulești, Colonești.

Cel de al doilea Tronson , format din două Loturi, va avea o lungime de 39,85 de km, va costa 1,476,349,583.89 Lei făra TVA și urmează să fie construit între limita judeţelor Dolj şi Olt şi limita judeţelor Olt şi Argeş. Cel de al doilea Tronson va traversa teritoriile localităţilor Balş, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina şi Valea Mare.

Primul Tronson al drumului expres Craiova – Pitești, va avea o lungime de 17 km, o valoare estimată de 479.802.905,88 Lei fără TVA, si ar urma sa fie construit între varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova și limita județului Dolj . Acest prim Tronson va traversa teritoriile administrative ale localităților Craiova, Ghercești, Pielești și Robânești.

Informații suplimentare:

Pe cei 121,115 km ai drumului expres Craiova – Pitești se va putea circula cu o viteză de 130 de km la oră. Acest drum va avea 4 benzi de circulație ( 2 benzi pe sens) şi va beneficia de toate elementele de siguranță specifice unei autostrăzi.

Principalul element care va face diferența între drumul expres Craiova-Piteşti și o autostradă este banda de urgență de 1,5 m.

S-au făcut toate eforturile pentru ca proiectul să beneficieze de finanțare nerambursabilă în actualul exercițiu financiar, iar pentru a putea fi deschis circulatiei cu aproximativ 3 ani mai devreme , CNAIR SA a decis, printre altele, să utilizeze resursele existente. Un element important în atingerea acestui obiectiv este și existența unui acord de mediu valabil.

Acest drum va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud - Vest a României la Coridorul IV Pan European și va ajuta la corelarea cu proiectele de mare infrastructură deja demarate la nivelul Coridoarelor IV și IX Pan Europene.

CNAIR S.A
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 5751
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Sâm, 08 Iul 2017, 17:19

A12 a devenit DX12 (drum expres) pentru ca s-a renuntat la un nou SF si se va re-folosi cel din 2007, care era pentru drum expres...
Imagine

Important este ca s-a lansat efectiv licitatia , adica a fost publicata in SEAP.

1. Licitatia "Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 1"

Valoare estimata: 479,802,905.88 RON fara TVA

Termen pentru depunerea ofertelor: 11.10.2017
Durata contractului: 96 luni, 12 luni proiectare, 24 luni executie lucrari si 60 de luni garantie lucrari(ce poate creste la 84 luni in functie de perioada de garantie ofertata)
Fonduri: POIM in cofinantare cu bugetul de stat

Obiectivul principal il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 1, in conformitate cu conditiile de contract FIDIC Galben. Tronsonul I se intinde intre km 0+000 – Km 17+700 si are ca punct de inceput desprinderea din varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova, iar ca punct final limita judetului Dolj. Acesta traverseaza teritoriile administrative ale urmatoarelor localitati: Craiova, Ghercesti, Pielesti si Robanesti.


2. Licitatia "Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 2, Lotul 1 si Lotul 2"

Valoare estimata lot 1: 671,388,626.66 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 804,960,957.23 RON fara TVA

Termen pentru depunerea ofertelor: 11.10.2017
Durata contractului: 96 luni, 12 luni proiectare, 24 luni executie lucrari si 60 de luni garantie lucrari(ce poate creste la 84 luni in functie de perioada de garantie ofertata)
Fonduri: POIM in cofinantare cu bugetul de stat

Obiectivul principal il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 2, lotul 1 si lotul 2, in conformitate cu conditiile de contract FIDIC Galben. Lotul 1 din Tronsonul 2 se intinde intre km 17+700 – Km 36+200, iar si Lotul 2 se intinde intre Km 36+200– Km 57+550, tronsonul avand ca punct de inceput limita dintre judetele Dolj si Olt, punctul final in apropierea municipiului Slatina, la intersectia cu DN 65. Acesta traverseaza teritoriile administrative ale urmatoarelor localitati: Bals, Bârza, Piatra Olt, Slatioara, Ulmi, Slatina si Valea Mare.


3. Llicitatia "Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 3"

Valoare estimata: 904,819,215.62 RON fara TVA

Termen pentru depunerea ofertelor: 12.10.2017
Durata contractului: 96 luni, 12 luni proiectare, 24 luni executie lucrari si 60 de luni garantie lucrari(ce poate creste la 84 luni in functie de perioada de garantie ofertata)
Fonduri: POIM in cofinantare cu bugetul de stat

Obiectivul principal il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 3, in conformitate cu conditiile de contract FIDIC Galben. Tronsonul 3 - km 57+550 – km 89+300 are ca si punct de inceput intersectia cu DN 65 km 57+550, in apropierea municipiului Slatina, iar punctul final este la km 89+300 la limita dintre judetele Olt si Arges. El se desfasoara in totalitate pe teritoriul judetului Olt, strabatand teritoriile administrative ale urmatoarelor localitati: Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optasi, Tatulesti, Colonesti.


4. Licitatia "Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 4"

Valoare estimata: 909,669,122.09 RON fara TVA

Termen pentru depunerea ofertelor: 12.10.2017
Durata contractului: 96 luni, 12 luni proiectare, 24 luni executie lucrari si 60 de luni garantie lucrari(ce poate creste la 84 luni in functie de perioada de garantie ofertata)
Fonduri: POIM in cofinantare cu bugetul de stat

Obiectivul principal il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 4, in conformitate cu conditiile de contract FIDIC Galben. Tronsonul 4 se intinde intre km 89+300 – km 121+115 si are ca si punct de inceput la limita administrativa dintre judetele Olt si Arges, iar punctul final este la intersectia cu autostrada A1 Bucuresti - Pitesti. El se desfasoara in totalitate pe teritoriul judetului Arges, strabatand teritoriile administrative ale urmatoarelor localitati: Lunca Corbului, Albota, Costesti, Bradu, Suseni, Oarja.


Evident, baietii si-au lasat poarta deschisa sa poata renunta usor daca vad ca le sufla vantul prin buzunare.
Iata clauzele rezolutorii prin care AC (Autoritatea Contractanta, adica CNAIR) poate sa spun oricand "pas" :
VI.3)

[...]

6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze rezolutorii:
CLAUZA REZOLUTORIE 1: Incheierea contractului este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, AC va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din L 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului.
CLAUZA REZOLUTORIE 2: AC nu va atribui contractul decat in situatia in care HG privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi rectificata / actualizata. In lipsa rectificarii/actualizarii indicatorilor tehnico-economici, aprobati prin HG, AC va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L98/2016.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 5751
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Sâm, 08 Iul 2017, 17:29

Am "imprumutat" de "dincolo" doua pagini din Caietul de sarcini pentru tronsonul 1, ca sa va puteti imagina mai usor ce va fi in teren.
La celelalte tronsoane este acelasi profil transversal...

Imagine

Imagine
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 5751
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20


Înapoi la DX12 (Pitești - Craiova)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori