Stiri, noutati, perspective

Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Mar, 06 Dec 2016, 16:15

A fost lansata astazi in SEAP licitatia pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate si Elaborare Proiect Tehnic pentru Autostrada Pitesti - Craiova".

Valoare estimata: 39,408,762.53 RON
Termen depunere oferte: 12.01.2017

Documentele tehnice solicitate potrivit prezentului caiet de sarcini vor fi finalizate in 24 luni din care:
- in termen de 14 luni se va realiza Studiul de Fezabilitate Final pentru intreg sectorul de autostrada, suplimentar fata de acest termen se vor respecta urmatoarele termene de predare a SF, dupa cum urmeaza:
- 8 luni - predare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Slatina;
- 8 luni - predare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bals.
- in termen 6 luni, dupa finalizarea studiului de fezabilitate (20 luni de la incepere) se va realiza Proiectul Tehnic final pentru intreg sectorul de autostrada [...], suplimentar fata de acest termen se vor respecta urmatoarele termende predare a PT, dupa cum urmeaza:
- 4 luni dupa predarea Studlui de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Slatina (12 luni de la incepere) - predare Proiect Tehnic, inclusiv documentatia de atribuire a contractului de executie lucrari, pentru Varianta de Ocolire Slatina;
- 4 luni dupa predarea Studlui de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bals (12 luni de la incepere) - predare Proiect Tehnic, inclusiv documentatia de atribuire a contractului de executie lucrari, pentru Varianta de Ocolire Bals.
- 4 luni pentru pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari


Criterii de atribuire

Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare

Criterii Pondere Punctaj maxim
1. Pretul ofertei 30 % 30
Descriere: Componenta financiara
2. Planificarea activitatilor de realizare a Studiului Geotehnic si corelarea acestora cu resursele tehnico materiale adecvate 8 % 8
Descriere: Prezentarea Graficului de realizare a Studiului Geotehnic, corelarea acestuia cu resursele tehnico-materiale adecvate de care dispune ofertantul, precum si identificare si descrierea acestor resurse
3. Planif activ de realiz a St Geotehnic si corelarea ac cu resursele tehnico materiale suplim prin prisma posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii Studiului geotehnic 19 % 19
Descriere: Prezentarea posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii studiului geotehnic in corelare cu graficul de realizarea a studiului geotehnic si a metodelor de contracarare a acestora, in special prin prisma resurselor tehnico-materiale alocate suplimentar
4. Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT 3 % 3
Descriere: Experienta detinuta in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
5. Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT 5 % 5
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
6. Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI 8 % 8
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
7. Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE PODURI 8 % 8
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de poduri si/ sau Inginer proiectant structuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
8. Experienta detinuta de EXPERTUL GEOTEHNICA SI FUNDATII 8 % 8
Descriere: Experienta detinuta de Expertul geotehnica si fundatii in elaborarea/revizuirea de studii geotehnice aferente studiilor de fezabilitate si/ sau proiectelor tehnice pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de autostrada si/ sau drum national si/ sau drum expres.
9. Experienta detinuta de SPECIALISTUL ANALIZA COST 4 % 4
Descriere: Experienta detinuta de Specialistul Analiza Cost Beneficiu si Modelare Financiara in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
10. Experienta detinuta de ARHEOLOG 3 % 3
Descriere: Experienta detinuta in calitate de arheolog specialist/arheolog expert in realizarea unor studii arheologice aferente elaborarii si/sau revizuirii de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
11. Experienta detinuta de EXPERTUL EVALUATOR DE MEDIU 4 % 4
Descriere: Experienta detinuta in realizarea de Studii de evaluare adecvata si de Rapoarte privind Impactul asupra Mediului pentru elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.


Variantele de Ocolire Slatina si Bals (sector din A12 Pitesti - Craiova), se vor prevedea cu drumuri de legatura la infrastructura existenta, respectiv DN65, la intrarea si iesirea in / din orasul Slatina si Bals, permitand astfel functionalitatea variantelor de ocolire independent de intreg sectorul de autostrada.


Am subliniat Elaborare Proiect Tehnic pentru ca A12 va fi facut pe noua "filozofie" a CNAIR/CNADNR, adica proiectarea nu o mai face constructorul...
Adica se trece de la FIDIC galben de pana acum la FIDIC rosu...
Adica asa cum vor sa faca si A1 Sibiu-Pitesti.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 5003
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde andrei11 » Mar, 06 Dec 2016, 20:38

Eu spun ca e campanie electorala...
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 10792
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde shoppy » Mar, 06 Dec 2016, 22:33

Sau astia au impresia ca nu stim unde este Craiova, si cum citim "Autostrada Pitesti" neaparat ne bucuram cu gandul la Valea Oltului.

Da sa promita A3 - Buzau ca este doar camp!, sau moldovenii sunt deja complet pacificati?
25: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IT, LU, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Buzau)
2016: avion 12.8k km, tren 2.1k km, masina 21.7k km, metrou 2.5k km, bicicleta 730km
2017: masina 5.4k km, metrou 2.6k km, bicicleta 60km
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 5519
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Joi, 18 Mai 2017, 21:18

Ce am inceput in decembrie a murit in mai....

Preiau integral postarea de la "benzinari", caci este a unui expert in domniul licitatiilor si contestatiilor...

NGC20 scrie:11.05.2017

In urma verificarii unor proceduri de revizuire a unor Studii de Fezabilitate, Curtea de Conturi a Romaniei a dispus in baza Deciziei CCR nr. III/19 incadrarea ca prejudiciu a unor cheltuieli platite in cadrul contractelor de revizuire pentru activitati similare derulate si in contractul initial de elaborare a Studiilor de Fezabilitate initiale. Mai mult decat atat, s-a dispus extinderea verificarilor si pentru celelalte contracte similare din cadrul CNAIR. Urmare acestui raport, CNAIR a reanalizat specificatiile prezentei documentatii de atribuire. Avand in vedere ca unele dintre activitatile incluse in caietul de sarcini sunt similare cu unele activitati derulate in cadrul contractului initial de elaborare a studiului de fezabilitate, se impune modificarea acestuia si implicit a valorii estimate a procedurii.
Astfel, avand in vedere necesitatea modificarii prevederilor caietului de sarcini, implicit a modificarii valorii estimate a contractului, autoritatea contractanta se afla în imposibilitatea de a adopta masuri corective fara ca acestea sa conduca la încalcarea prevederilor art. 12 coroborate cu prevederile art. 172 alin. 5 din Legea nr. 98/2016.
Drept urmare, Autoritatea Contractanta a decis, in conformitate cu prevederile art. 212 aliniat (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 anularea procedurii de licitatie deschisa.

Informatia a fost publicata in 11.05.2017, dar a devenit vizibila public abia astazi [16 mai 2017 - nota TibiV], cu o zi inainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor.

andrei11 scrie:Eu spun ca e campanie electorala...

Nu a fost campanie electorala, caci cei care au lansat licitatia pe 6 decembrie nici macar nu au candidat....
Dar astia care au anulat-o, da, au candidat.
Si au si castigat... :(
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 5003
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20


Înapoi la A12 (Pitesti - Craiova)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori