Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA7 (Ploiești - Bacau - Siret)

 

Topic: Stiri, noutati, perspective

135 posts, 30198 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Stiri, noutati, perspective TibiV

Este cazul sa cream un nou topic:
Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret

Cred ca vestile sunt foarte bune pentru cei care folosesc frecvent DN2 si, la modul general, pentru cei care au treaba in Moldova...

Au fost lansate cele 4 licitatii pentru "drum de mare viteza" Ploiesti - Buzau, Buzau - Focsani, Focsani - Bacau, Bacau - Pascani.

ATENTIE !
Este vorba de licitatii pentru SF-uri (Studii de Fezabiliate), dar este primul pas fara de care nu se poate construi nimic.

Nu imi asum nici un merit pentru vestile respective...
Pur si simplu le preiau de la "colegii benzinari" de pe PUM, mai exact de la userul NGC20, care este un "guru" al licitatiilor, contesetaiilor la licitatii si al platilor pentru lucrarile atribuite in urma licitatiilor...

Eu voi prelua pur si simplu postarile lui, care preiau la randul lor informatii publice dinSEAP...

Si voi face exact ca el, voi sparge anunturile de licitatie in postari separate pentru fiecare dintre sectiunile A7 care au fost lansate...

Cine doreste, poate gasi informatiile respective "netulburate" de mine aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=58.msg139475#msg139475

Si acum voi continua cu fiecare dintre sectiuni....

 


Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret TibiV

=================


A fost lansata astazi licitatia pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Ploiesti - Buzau".

Valoare estimata: 23,032,579.36 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 05.01.2017

Documentele tehnice solicitate potrivit prezentului caiet de sarcini vor fi finalizate in 24 luni din care:
- in termen de 14 luni se va realiza Studiul de Fezabilitate Final
- in termen 6 luni, dupa finalizarea studiului de fezabilitate (20 luni de la incepere) se va realiza Proiectul Tehnic [...]
- 4 luni pentru pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari


[tt]Criterii de atribuire

Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
   - criteriile mentionate in continuare
   - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv

Criterii     Pondere     Punctaj maxim
1.     Pretul ofertei     30 %     30         
Descriere: Componenta financiara
2.     Planificarea activitatilor de realizare a Studiului Geotehnic si corelarea acestora cu resursele tehnico materiale adecvate     8 %     8         
Descriere: Prezentarea Graficului de realizare a Studiului Geotehnic, corelarea acestuia cu resursele tehnico-materiale adecvate de care dispune ofertantul, precum si identificare si descrierea acestor resurse
3.     Planif activ de realiz a St Geotehnic si corelarea ac cu resursele tehnico materiale suplim prin prisma posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii Studiului geotehnic     19 %     19         
Descriere: Prezentarea posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii studiului geotehnic in corelare cu graficul de realizarea a studiului geotehnic si a metodelor de contracarare a acestora, in special prin prisma resurselor tehnico-materiale alocate suplimentar
4.     Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT     3 %     3         
Descriere: Experienta detinuta in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
5.     Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT     5 %     5         
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
6.     Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI     8 %     8         
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
7.     Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE PODURI     8 %     8         
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de poduri si/ sau Inginer proiectant structuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
8.     Experienta detinuta de EXPERTUL GEOTEHNICA SI FUNDATII     8 %     8         
Descriere: Experienta detinuta de Expertul geotehnica si fundatii in elaborarea/revizuirea de studii geotehnice aferente studiilor de fezabilitate si/ sau proiectelor tehnice pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de autostrada si/ sau drum national si/ sau drum expres.
9.     Experienta detinuta de SPECIALISTUL ANALIZA COST     4 %     4         
Descriere: Experienta detinuta de Specialistul Analiza Cost Beneficiu si Modelare Financiara in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
10.     Experienta detinuta de ARHEOLOG     3 %     3         
Descriere: Experienta detinuta in calitate de arheolog specialist/arheolog expert in realizarea unor studii arheologice aferente elaborarii si/sau revizuirii de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
11.     Experienta detinuta de EXPERTUL EVALUATOR DE MEDIU     4 %     4         
Descriere: Experienta detinuta in realizarea de Studii de evaluare adecvata si de Rapoarte privind Impactul asupra Mediului pentru elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.[/tt]


- Studiu de alternative de traseu
- Proiectare de drum
- Proiectare de poduri, pasaje si podete
- Consolidari
- Lucrari hidrotehnice
- Tunele inclusiv sistemele de ventilare si echipamentele pentru protectia impotriva focului (daca va fi cazul)
[...]
- Studiul de Impact Asupra Mediului si Studiul de evaluare adecvata precum si obtinerea acordului de mediu
[...]
- Exproprieri etapa I
- Certificate de Urbanism, Acorduri, Avize si Autorizatii
[...]
- Calculele necesare pentru intocmirea proiectului
[...]


Initial se vor analiza 3 variante, acestea sunt:
1. Varianta de traseu nou intre Ploiesti si Buzau
2. Varianta de traseu nou intre Ploiesti si Buzau cu utilizarea infrastructurii existente intre Bucuresti si Ploiesti (Autostrada A3)
3. Varianta de traseu nou sipartial folosirea infrastructurii existente, respectiv A3 Bucuresti - Ploiesti

In afara celor 3 variante, la nivelul Studiului de Fezabilitate, Beneficiarul va mai putea impune, daca doreste, analizarea a inca maxim 3 variante de traseeu diferite de primele 3.

Analiza alternativelor de traseu se va face in baza unei analize comparate intre cele 3 + max. 2 variante.


Nota TbiV:
Aici este o mica inadvertenta...
"Beneficiarul va mai putea impune (...) analizarea a inca maxim 3 variante de trasee" vs. "analize comparate intre cele 3 + max. 2 variante"....

 


Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret TibiV

A fost lansata astazi licitatia pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Buzau - Focsani".

Valoare estimata: 24,468,250.57 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 05.01.2017

Documentele tehnice solicitate potrivit prezentului caiet de sarcini vor fi finalizate in 24 luni din care:
- in termen de 14 luni se va realiza Studiul de Fezabilitate Final
- in termen 6 luni, dupa finalizarea studiului de fezabilitate (20 luni de la incepere) se va realiza Proiectul Tehnic [...]
- 4 luni pentru pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari


[tt]Criterii de atribuire

Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
   - criteriile mentionate in continuare
   - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv

Criterii     Pondere     Punctaj maxim
1.     Pretul ofertei     30 %     30         
Descriere: Componenta financiara
2.     Planificarea activitatilor de realizare a Studiului Geotehnic si corelarea acestora cu resursele tehnico materiale adecvate     8 %     8         
Descriere: Prezentarea Graficului de realizare a Studiului Geotehnic, corelarea acestuia cu resursele tehnico-materiale adecvate de care dispune ofertantul, precum si identificare si descrierea acestor resurse
3.     Planif activ de realiz a St Geotehnic si corelarea ac cu resursele tehnico materiale suplim prin prisma posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii Studiului geotehnic     19 %     19         
Descriere: Prezentarea posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii studiului geotehnic in corelare cu graficul de realizarea a studiului geotehnic si a metodelor de contracarare a acestora, in special prin prisma resurselor tehnico-materiale alocate suplimentar
4.     Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT     3 %     3         
Descriere: Experienta detinuta in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
5.     Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT     5 %     5         
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
6.     Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI     8 %     8         
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
7.     Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE PODURI     8 %     8         
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de poduri si/ sau Inginer proiectant structuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
8.     Experienta detinuta de EXPERTUL GEOTEHNICA SI FUNDATII     8 %     8         
Descriere: Experienta detinuta de Expertul geotehnica si fundatii in elaborarea/revizuirea de studii geotehnice aferente studiilor de fezabilitate si/ sau proiectelor tehnice pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de autostrada si/ sau drum national si/ sau drum expres.
9.     Experienta detinuta de SPECIALISTUL ANALIZA COST     4 %     4         
Descriere: Experienta detinuta de Specialistul Analiza Cost Beneficiu si Modelare Financiara in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
10.     Experienta detinuta de ARHEOLOG     3 %     3         
Descriere: Experienta detinuta in calitate de arheolog specialist/arheolog expert in realizarea unor studii arheologice aferente elaborarii si/sau revizuirii de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
11.     Experienta detinuta de EXPERTUL EVALUATOR DE MEDIU     4 %     4         
Descriere: Experienta detinuta in realizarea de Studii de evaluare adecvata si de Rapoarte privind Impactul asupra Mediului pentru elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.[/tt]


- Studiu de alternative de traseu
- Proiectare de drum
- Proiectare de poduri, pasaje si podete
- Consolidari
- Lucrari hidrotehnice
- Tunele inclusiv sistemele de ventilare si echipamentele pentru protectia impotriva focului (daca va fi cazul)
[...]
- Studiul de Impact Asupra Mediului si Studiul de evaluare adecvata precum si obtinerea acordului de mediu
[...]
- Exproprieri etapa I
- Certificate de Urbanism, Acorduri, Avize si Autorizatii
[...]
- Calculele necesare pentru intocmirea proiectului
[...]


In afara variantelor studiate de Prestator, la nivelul Studiului de Fezabilitate, Beneficiarul va mai putea inpune, daca doreste, analizarea a inca maxim 3 variante de traseu diferite de primele 3.

 


Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret TibiV

A fost lansata astazi licitatia pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Focsani - Bacau".

Valoare estimata: 36,162,607.82 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 05.01.2017

Documentele tehnice solicitate potrivit prezentului caiet de sarcini vor fi finalizate in 24 luni din care:
- in termen de 14 luni se va realiza Studiul de Fezabilitate Final
- in termen 6 luni, dupa finalizarea studiului de fezabilitate (20 luni de la incepere) se va realiza Proiectul Tehnic [...]
- 4 luni pentru pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari


[tt]Criterii de atribuire

Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
   - criteriile mentionate in continuare
   - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv

Criterii     Pondere     Punctaj maxim
1.     Pretul ofertei     30 %     30         
Descriere: Componenta financiara
2.     Planificarea activitatilor de realizare a Studiului Geotehnic si corelarea acestora cu resursele tehnico materiale adecvate     8 %     8         
Descriere: Prezentarea Graficului de realizare a Studiului Geotehnic, corelarea acestuia cu resursele tehnico-materiale adecvate de care dispune ofertantul, precum si identificare si descrierea acestor resurse
3.     Planif activ de realiz a St Geotehnic si corelarea ac cu resursele tehnico materiale suplim prin prisma posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii Studiului geotehnic     19 %     19         
Descriere: Prezentarea posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii studiului geotehnic in corelare cu graficul de realizarea a studiului geotehnic si a metodelor de contracarare a acestora, in special prin prisma resurselor tehnico-materiale alocate suplimentar
4.     Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT     3 %     3         
Descriere: Experienta detinuta in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
5.     Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT     5 %     5         
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
6.     Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI     8 %     8         
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
7.     Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE PODURI     8 %     8         
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de poduri si/ sau Inginer proiectant structuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
8.     Experienta detinuta de EXPERTUL GEOTEHNICA SI FUNDATII     8 %     8         
Descriere: Experienta detinuta de Expertul geotehnica si fundatii in elaborarea/revizuirea de studii geotehnice aferente studiilor de fezabilitate si/ sau proiectelor tehnice pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de autostrada si/ sau drum national si/ sau drum expres.
9.     Experienta detinuta de SPECIALISTUL ANALIZA COST     4 %     4         
Descriere: Experienta detinuta de Specialistul Analiza Cost Beneficiu si Modelare Financiara in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
10.     Experienta detinuta de ARHEOLOG     3 %     3         
Descriere: Experienta detinuta in calitate de arheolog specialist/arheolog expert in realizarea unor studii arheologice aferente elaborarii si/sau revizuirii de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
11.     Experienta detinuta de EXPERTUL EVALUATOR DE MEDIU     4 %     4         
Descriere: Experienta detinuta in realizarea de Studii de evaluare adecvata si de Rapoarte privind Impactul asupra Mediului pentru elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.[/tt]


- Studiu de alternative de traseu
- Proiectare de drum
- Proiectare de poduri, pasaje si podete
- Consolidari
- Lucrari hidrotehnice
- Tunele inclusiv sistemele de ventilare si echipamentele pentru protectia impotriva focului (daca va fi cazul)
[...]
- Studiul de Impact Asupra Mediului si Studiul de evaluare adecvata precum si obtinerea acordului de mediu
[...]
- Exproprieri etapa I
- Certificate de Urbanism, Acorduri, Avize si Autorizatii
[...]
- Calculele necesare pentru intocmirea proiectului
[...]


In afara variantelor studiate de Prestator, la nivelul Studiului de Fezabilitate, Beneficiarul va mai putea inpune, daca doreste, analizarea a inca maxim 3 variante de traseu diferite de primele 3.

 


Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret TibiV

A fost lansata astazi licitatia pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Bacau - Pascani".

Valoare estimata: 27,667,305.62 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 05.01.2017

Documentele tehnice solicitate potrivit prezentului caiet de sarcini vor fi finalizate in 24 luni din care:
- in termen de 14 luni se va realiza Studiul de Fezabilitate Final
- in termen 6 luni, dupa finalizarea studiului de fezabilitate (20 luni de la incepere) se va realiza Proiectul Tehnic [...]
- 4 luni pentru pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari


[tt]Criterii de atribuire

Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
   - criteriile mentionate in continuare
   - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv

Criterii     Pondere     Punctaj maxim
1.     Pretul ofertei     30 %     30         
Descriere: Componenta financiara
2.     Planificarea activitatilor de realizare a Studiului Geotehnic si corelarea acestora cu resursele tehnico materiale adecvate     8 %     8         
Descriere: Prezentarea Graficului de realizare a Studiului Geotehnic, corelarea acestuia cu resursele tehnico-materiale adecvate de care dispune ofertantul, precum si identificare si descrierea acestor resurse
3.     Planif activ de realiz a St Geotehnic si corelarea ac cu resursele tehnico materiale suplim prin prisma posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii Studiului geotehnic     19 %     19         
Descriere: Prezentarea posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii studiului geotehnic in corelare cu graficul de realizarea a studiului geotehnic si a metodelor de contracarare a acestora, in special prin prisma resurselor tehnico-materiale alocate suplimentar
4.     Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT     3 %     3         
Descriere: Experienta detinuta in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
5.     Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT     5 %     5         
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
6.     Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI     8 %     8         
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
7.     Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE PODURI     8 %     8         
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de poduri si/ sau Inginer proiectant structuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
8.     Experienta detinuta de EXPERTUL GEOTEHNICA SI FUNDATII     8 %     8         
Descriere: Experienta detinuta de Expertul geotehnica si fundatii in elaborarea/revizuirea de studii geotehnice aferente studiilor de fezabilitate si/ sau proiectelor tehnice pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de autostrada si/ sau drum national si/ sau drum expres.
9.     Experienta detinuta de SPECIALISTUL ANALIZA COST     4 %     4         
Descriere: Experienta detinuta de Specialistul Analiza Cost Beneficiu si Modelare Financiara in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
10.     Experienta detinuta de ARHEOLOG     3 %     3         
Descriere: Experienta detinuta in calitate de arheolog specialist/arheolog expert in realizarea unor studii arheologice aferente elaborarii si/sau revizuirii de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
11.     Experienta detinuta de EXPERTUL EVALUATOR DE MEDIU     4 %     4         
Descriere: Experienta detinuta in realizarea de Studii de evaluare adecvata si de Rapoarte privind Impactul asupra Mediului pentru elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.[/tt]


- Studiu de alternative de traseu
- Proiectare de drum
- Proiectare de poduri, pasaje si podete
- Consolidari
- Lucrari hidrotehnice
- Tunele inclusiv sistemele de ventilare si echipamentele pentru protectia impotriva focului (daca va fi cazul)
[...]
- Studiul de Impact Asupra Mediului si Studiul de evaluare adecvata precum si obtinerea acordului de mediu
[...]
- Exproprieri etapa I
- Certificate de Urbanism, Acorduri, Avize si Autorizatii
[...]
- Calculele necesare pentru intocmirea proiectului
[...]


In afara variantelor studiate de Prestator, la nivelul Studiului de Fezabilitate, Beneficiarul va mai putea inpune, daca doreste, analizarea a inca maxim 3 variante de traseu diferite de primele 3.

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Varianta de ocolire a Bacaului mai are de asteptat. Dupa procese interminabile, in 2015 s-a semnat contractul, in 2016 au inceput constructia iar acum reziliaza. Era singura portiune din ipotetica autostrada A7 pe care se lucra :cry:
Comunicatul oficial CNAIR: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-13042017-2
Compania Națională pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere (CNAIR) S.A. a transmis  Antreprenorului  turc  EKO INSAAT VE TICARET A.S.,  înștiințarea de reziliere a contractului pentru execuția Variantei de Ocolire a Municipiului Bacău. După ce antreprenorul turc a anunțat oficial că este în imposibilitatea de a susține financiar  lucrările, CNAIR  S.A a transmis acestuia  înștiințarea de reziliere a contractului, în data de 12.04 2017.  
Compania  va lua măsuri pentru reținerea  garanției de Bună execuție în cuantum de  39.388.139,84 lei și a garanției pentru plata Avansului în cuantum de 74.089.091,03 lei.
În perioada imediat următoare, CNAIR S.A va întreprinde demersurile necesare pentru  reluarea în regim de urgență a procedurii de atribuire a lucrărilor de execuție pentru  Varianta Ocolitoare a Municipiului Bacău.

Informații suplimentare:

La începutul lunii aprilie, CNAIR S.A  a fost informată de EKO INSAAT VE TIC AS  ca se află într-o situație financiară dificilă, generată de evoluția negativă a unor proiecte gestionate pe alte piețe, care a dus la blocarea accesului la conturile bancare. În context, Antreprenorul turc  a anunțat că se află în imposibilitatea gestionării proiectului de execuție a Variantei de Ocolire Bacău din cauza măsurilor restrictive impuse în țara de origine, situație  care va afecta și Sucursala din România.

Potrivit prevederilor  contractuale, Beneficiarul este îndreptățit să rezilieze Contractul, inclusiv dacă Antreprenorul abandonează lucrările sau demonstrează în alt fel intenţia de a nu continua îndeplinirea obligaţiilor din cadrul Contractului ori  dacă devine falit sau insolvabil, intră în proces de lichidare, primeşte un ordin de punere sub sechestru împotriva sa, ajunge la un acord cu creditorii săi, desfăşoară în continuare o afacere sub coordonarea unui administrator judiciar, curator sau manager în beneficiul acestor creditori, sau dacă se întâmplă orice alt eveniment care (conform prevederilor legislației în vigoare) are un efect similar unor astfel de situaţii sau evenimente.

Menționăm că Antreprenorul EKO INSAAT VE TICARET AS a semnat Contractul de execuție a  lucrărilor în data de 01.04.2015. Cu o valoare de   393.881.398,36 lei, fără TVA, Contracul privind  Varianta Ocolitoare a Municipiului Bacău, era propusă pentru finanțare prin POIM 2014-2020.
Lucrările pentru cei  30,7  km ai acestei Variante Ocolitoare, au fost demarate pe data de 25.05.2016 și  urmau  să fie executate în termen de 24 de luni. Perioada  de garanție era de 24 de luni, conform contractului .
Pâna la data notificării oficiale, EKO INSAAT VE TICARET AS a realizat aproximativ 2% din lucrările prevăzute.

 


Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret TibiV

Teoretic, castigatorii licitatiilor ar trebui sa stabileasca nu doar traseul, ci si daca va fi A (autostrada) sau DX (Drum Expres).
Ar fi de rasul curcilor sa iasa A pe Focsani-Bacau si DX pe Ploiesti-Buzau...
(S-au depus ofertele si pentru Buzau-Focsani, desi CNAIR nu zice nimic. Dar licitatia pentru Pascani-Bacau este suspendata din cauza contestatiilor...)

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-%C3%AEncheiat-termenul-de-depunere-ofertelor-pentru-3

S-a încheiat termenul de depunere a ofertelor pentru 3 proiecte importante
13 Iul 2017

În perioada 05 – 12 iulie 2017 au fost depuse ofertele pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate și a Proiectelor Tehnice pentru Drumul Expres de Legătură dintre A3 și Aeroportul Henri Coandă, și Drumurile de mare viteză Ploiești – Buzău șiFocșani - Bacău

Aceste proiecte care vor susține dezvoltarea economică și socială a zonelor tranzitate au fost propuse spre finanțare din fonduri europene nerambursabile.

În prezent, ofertele depuse în SEAP pentru toate cele trei proiecte se află în curs de evaluare, respectându-se termenele și etapele procedurale conform legislației în vigoare.

Informații suplimentare:

„Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum Expres Legătura A3 - Aeroport Henri Coandă"
(....)

„Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Ploiești - Buzău"

În data de 06.07.2017 au fost depuse 9 oferte după cum urmează:

1. ACCIONA INGENIERIA S.A
2. S.C. CONSITRANS S.R.L
3. Asocierea Rina Consulting SPA, Rina Consulting East Europe SRL, Viaponte Rom SRL
4. Asocierea S.C. EGIS ROMANIA SA si S.C. EGIS INTERNATIONAL S.A.S
5. Asocierea SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA S.R.L. – SC METROUL S.A. – SC ISPCF S.A.
6. Asocierea ROMAIR CONSULTING S.R.L. – DOHWA ENGINEERING CO. LTD.
7. Asocierea EUROCERAD INTERNATIONAL S.R.L – 3TI PROGETTI ITALIA – INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A.
8. Asocierea Search CORPORATION S.R.L. – BEST CONSULTING & DESIGN S.R.L. – FORMIN S.A.
9. Asocierea TRACTEBEL ENGINEERING S.A. & EXPERT PROIECT 2002 S.R.L. & TRANSPROIECT 2001 S.A.

"Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Focșani - Bacău"

În data de 12.07.2017 au fost depuse 7 oferte după cum urmează:

1. ACCIONA INGENIERIA SA
2. CONSITRANS S.R.L.
3. Asocierea RINA CONSULTING S.p.A - RINA CONSULTING EAST EUROPE SRL - VIAPONTE ROM SRL
4. Asocierea ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL - METROUL SA - ISPCF SA
5. Asocierea ROMAIR CONSULTING S.R.L. - DOHWA ENGINEERING Co. Ltd
6. Asocierea SEARCH CORPORATION S.R.L. - BEST CONSULTING & DESIGN SRL - FORMIN SA
7. Asocierea TRACTEBEL ENGINEERING S.A. - EXPERT PROIECT 2002 SRL - TRANSPROIECT 2001 SA

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Pai au tot intereseul sa o faca autostrada, ca o sa fie volum mai mare de lucrari.

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

Constructorii au acest interes...

Dar exista o MARE problema: A7/DX7 se va face pe fonduri europene.

Asta produce doua mari probleme "nasoale"...
1. Lucrarile se vor atribui prin licitatie, care NU poate fi facuta "cu dedicatie" la fel ca licitatiile "pe banii nostri"...
2. UE aproba finantarea doar pe baza unor studii solide, in principiu este vorba de cost/beneficiu.

Noi care traim in Romania si care am si circulat pe acolo stim "intuitiv" ca acolo trebuie autostrada.
Dar aia de la Bruxelles au nevoie de dovada clara ca asta este cea mai buna solutie inainte sa semneze contractele de finantare...

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Acolo trebuie drum express. Nu intuitiv, circul pe el de vreo 8 ori / an, de vreo 15 - 16 ani.

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

Crezi ca este suficient drum expres ?...

Nu uita ca realizarea infrastructurii genereaza o crestere a traficului in termen de numai cativa ani...
Zona a fost ocolita de investitii exact din cauza lipsei infrastructurii.
Dupa ce aceasta se va realiza, si investitiile in zona vor creste, generand trafic suplimentar...

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Uite cu ce nu sunt de acord.
Ok, sa se faca studii / esantioane de trafic / etc sa se decida ce si cum.
Dar
Astfel de desene sa nu se elaboreze decât când finantarea este asigurata.
De ce ?
Simplu. Daca finantarea NU este asigurata astfel de desene - cu calculele de rigoare - care costa foarte mult peste 10 - 20 de ani cand se va construi efectiv drumul cu pricina nu vor mai fi valabile, vor trebui alte desene si alte calcule.
Asadar rezulta ca primele desene si calcule au fost de fapt bani  aruncati pe fereastra.
Ideea ai inteles-o ?

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

Aici avem un mic "mismatch"...

Nu poti sa ceri ("apply for...") finantare (europeana sau nationala) pana nu ai intai desenele alea gata...
Dar poti sa le ai gata, si aia sa nu mai aiba bani...
Sa nu iti aprobe pentru ca banii s-au terminat - alte proiecte au fost mult "mai sus" pe lista, asa ca...

Dar, ca principiu, NU iti aproba nimeni (nici UE, nici Guvernul Romaniei) finantarea pentru un proiect fara SF...
Iar SF-ul trebuie sa contina obligatoriu "desenele" alea...

Altfel, fara SF, ar fi ceva de genul "vrem sa facem autostrada Craiova-Pitesti, nu stim pe unde, deci nu stim exact lungimea, latimea si grosimea, nu stim nici ce piedici vor fi, dar aprobati-ne finantarea, si dupa aia desenam noi drumul..."

Nici pe vremea lu' impuscatu' nu mergea asa ;)
Pe vremea lui nu se numeau SF-uri, dar tot se faceau...
Toate plansele alea cu variantele M3/M1 de la Gara de Nord care NU s-au mai facut erau fix niste SF-uri...
Unul acceptat, celelalte respinse, dar toate au avut "desenele" facute inainte de a fi aprobate sau respinse...

De altfel, regulile UE spun ca pentru proiectul unei noi legaturi rutiere (A, DX, DN, ce o fi...) SF-ul trebuie sa analizeze minim 3 variante de traseu. Si la fiecare trebuie sa vii cu desenele proprii de pod/pasaj/viaduct/tunel etc. (De genul "pe aici traseul are doar 110 km, nu 125... Dar sunt 10 km de viaduct in plus..." Deci e mai scurt dar mai scump decat ala de 125 km..)

Complicat si foarte costisitor, dar asa merge treaba...
Daca vrei sa faci legal, conform normelor UE, si sa mai si construiesti pe banii lor...

Altfel, poti "sa TelDrum" pe banii tai cat cuprinde...  
Dar sa nu te miri daca dupa aia vine OLAF (un DNA financiar al UE...) sa te stranga de oua...  :D
Contractele publice in UE se fac dupa reguli foarte riguroase...

andrei11 wrote:
Uite cu ce nu sunt de acord.
Daca finantarea NU este asigurata astfel de desene - cu calculele de rigoare - care costa foarte mult peste 10 - 20 de ani cand se va construi efectiv drumul cu pricina nu vor mai fi valabile, vor trebui alte desene si alte calcule.
Asadar rezulta ca primele desene si calcule au fost de fapt bani  aruncati pe fereastra.

Domnul Vacaroiu, presedinte CCR, te-ar pupa... :lol:

Hai sa iti povestesc de ce A12 a devenit DX12...

Curtea de Conturi a facut undeva in toamna un control la CNAIR.
Si a constatat ca CNAIR a "prapadit" banii statului pentru ca a contractat "revizuirea" unor SF-uri vechi de 10-15 ani, SF-uri pe care nu le-a folosit niciodata.

Adica ai cumparat un costum acum 15 ani, nu l-ai imbracat niciodata, dar platesti un alt croitor sa ti-l ajusteze...

"Furt din banii publici!", a decretat CCR...

Drept urmare, CNAIR a facut asa:
1. In urma cu aprox. 2 (doua) luni a anulat licitatia pentru revizuirea SF DX12 Craiova-Pitesti realizat in 2007, licitatie care urmarea "up-grade" de la DX la A si care a fost lansata anul trecut
2. A lansat licitatia pentru executia DX12 pe baza SF-ului facut in 2007 , SF care in urma cu 10 ani a fost facuta la nivel DX...

Rezultatul il vezi si tu...
Ca sa nu mai vorbim ca inevitabil vor aparea mari probleme tehnice legate de studii geo, care in 2007 au fost facute la "f...i ma'sa) si de exproprieri, ca in 10 ani nu vreau sa ma gandesc ce s-a construit pe acolo... :(

 



 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419381 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use