Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 295700 views
 
Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 83
 
 

📖 Pagination options

Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

Asta pare a fi soluția tehnică...
Schimbarea traseului ar fi impus modificarea regimului pentru terenurile din jur (nu poți construi oricum pe lângă LEA), alți bani, altă distracție...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Pai A3 este perpendiculara pe LEA, cum sa modifici traseul?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

Să o translatezi până dincolo de începutul rampei. Ca nu mai trebuiască înălțată. Ar fi folosit proiectul existent de stâlpi (mai ieftin).

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Este mai complicat de atat.
O LEA are 2 tipuri de stalpi, stalpii de sustinere(mai firavi, ca cei 2 care vor fi demolati) si cei de capat/schimbare de directie(sau altitudine)(mai grosi, sustin o sarcina suplimentara), deci daca te apuci sa-i schimbi traseul o sa ai ori 4 stalpi de schimbare de directie(deci stalpi mai scumpi) ori schimbi traseul pe o distanta mai mare si atunci trebuie sa faci exproprieri si alte prostii.
Iar stalpii aceia noi nu sunt proiectati de la 0, sigur este un proiect existent ca altfel trebuiau omologati. Si nu tine nimeni stalpi pe stoc, totul se fabrica la comanda, si atunci nu mai conteaza modelul.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Dupa 2 zile de stat cu palma pe ***, in sfarsit a reusit youtube sa proceseze un video.
Reportaj 27 August:


 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Reportaj 3 Septembrie:


 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti clt

Cam cand estimati dragi colegi priceputi ca ar fi gata aceste lucrari? Fara sa includeti largirea FdG, strict pana in Petricani.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Daca trag tare in continuare, au sanse de 1 octombrie.

 



Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti adila

Noi stalpi LEA vor fi de intindere si nu de sustinere cum erau cei anteriori. In acest fel se va castiga spatiu sub linie.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

TibiV wrote:
Să-i spună cineva lu' duamna blondă de la primărie că nu va fi nici un giratoriu la intersecția A3-Petricani...

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=345&t=3341&p=281432#p281432

"Dincolo" s-a discutat despre afirmatiile duamnei....
Un user "de calibru" zice asa: "Se aude că PMB vrea din nou giratoriu la Petricani si ca ar fi si dat un contract pentru proiectare direct uneia dintre companiile alea municipale nou create. Pe surse, nu confirmat 100%"

Alt user a completat "până la urmă și la Domnești s-a reproiectat după cum a vrut Firea. Aici e mult mai avansat, dar nu m-ar mira să nu o intereseze, că doar ea e boier pe propria moșie."

In filmarea ASCORO pusa de t530 un pic mai sus, zona "disputata" (posibilul giratoriu) incepe de la 02.30.

Eu am spus acolo, si repet si aici...

Daca duamna blonda vrea sa faca ceva inteligent (desi ii vine contra firii...) ar putea sa faca trei lucruri:
1/. Sa ingroape linia de tramvai de la intersectia D.Pompeiu/Petricani pana la statia RATB "Strandul Tei" (intrarea spre Romsilva), iar actuala statie de tramvai "Fabrica de Glucoza" sa o faca subterana. Nu cred ca sunt mai mult de 1200 de metri, si nu trebuie ingopata la mai mult de 9 metri (ca metroul), doar la 5-6.
2/. Sa faca naibii o iesire suplimentara din statia de metrou "Pipera", cu galerie subterana pe sub D.Pompeiu, pana  pe partea cealalta a bulevardului. Asta ar rezolva 30% din ambuteiajele de la orele de varf, cand ai un flux continuu de pietoni care traverseaza bulevardul de la/spre statia de metrou.
3/. Sa se vopseasca bruneta si sa se apuce odata de pasajul Doamna Ghica !

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti misterr

Ultimul kilometru din A3, misiune imposibilă. Cum arată tronsonul A3 din zona Petricani şi când va fi gata

VIDEO: https://ringier-video-cache.distinct.ro/static3.libertatea.ro/_definst_/uploads/tx_lsuvideo/amanare-a304092018.mp4.smil/chunklist_b2179072_sleng.m3u8

De 6 ani se lucrează la o autostradă de puțin peste 60 de kilometri: București – Ploiești. Ultima bucată ar fi trebuit finalizată pe data de 29, dar constructorul nu poate termina ultimii metri, care ar urma să lege Capitala de restul autostrăzii spre munte. A fost cerută o nouă amânare.

• În iulie 2012 au fost deschiși traficului cei circa 60 de kilometri de autostradă, de la Șoseaua de Centură și până la Ploiești, rămânând însă nefinalizati ultimii 6 km spre Capitală și nodurile rutiere.
• Realizarea ultimilor 3 km din A3 spre Capitală a fost contractată în decembrie 2015. Asocierea Aktor – Euroconstruct trebuia să încheie lucrările în luna noiembrie 2017.
• A fost solicitată o amânare de 3 luni, apoi încă una şi încă una, până când, în luna mai, a notificat autorităţile statului că în data de 29 august lucrările vor fi gata şi pe autostrada muntelui' se va intra direct din Bucureşti, de pe Şoseaua Petricani.
• Dar nici acest ultim termen nu a fost respectat, iar la Compania Naţională de Drumuri (CNAIR) a fost transmisă o nouă solicitare de amânare a datei de finalizare a lucrărilor.
• Reporterii Libertatea au fost ieri la fața locului. Pe şantier erau 7 muncitori și 4 utilaje, dintre care doar unul muncea.
• Concret, am aflat că au descoperit o reţea de conducte de canalizare şi cabluri electrice care nu figurau în nici un plan zonal.

„Au trimis mai multe adrese prin care ne-au informat că, din diverse cauze, nu pot finaliza lucrările la data de 29 august, aşa cum era stabilit. Au cerut încă o amânare până în luna noiembrie. CNAIR va analiza aceste solicitări şi vom vedea în ce măsură ele vor fi justificate. Până acum, au fost peste 10 solicitări de amânare a datei de finalizare a lucrărilor venite din partea constructorilor, ba că a plouat, ba că a nins, ba că nu sunt exproprierile făcute şi aşa mai departe. Dar acum, statul şi-a îndeplinit toate obligaţiile, au fost emise toate avizele şi nu văd care ar mai putea fi motivul pentru care să ceară încă o amânare”, a declarat pentru Libertatea purtătorul de cuvânt al CANIR Alin Şerbănescu.

Reporterii Libertatea au filmat, ieri, pe şantierul A3, iar în zona unde ar trebui să se facă joncţiunea între autostrada şi Şoseaua Petricani nu erau decât 7 muncitori, cu 4 utilaje, dintre care doar unul muncea. Stând de vorbă cu doi dintre aceştia, am aflat că au descoperit o reţea de conducte de canalizare şi cabluri electrice ce nu ar fi apărut în nici un plan zonal, iar acum ar trebui să le devieze.

„Ce e aici, în pământ, e dezastru. Cabluri, conducte, nu apar nicăieri, acum le descoperim şi, probabil, trebuie să le deviem, nu ştim exact cum se va face. Apoi mai e de turnat covorul asfaltic, de pus balustrada de protecţie, stâlpii electrici. Deci până se fac finisajele şi toate astea, până anul viitor nu cred că va fi gata”, a spus unul dintre muncitori.

„Ştiţi cum a zis domnul ministru, că va fi gata când va fi gata. La fel şi aici, o să vedem când o să terminăm”, a spus un alt bărbat aflat pe şantierul A3, făcând referire la o declaraţie mai veche a ministrului Transporturilor.

Practic, aceştia au dat de înţeles că nici anul acesta ultimii metri ai autostrăzii Bucureşti – Ploieşti, care unesc Şoseaua Petricani cu A3, al căror cost total este de aproximativ 130 de milioane de euro, nu vor fi gata.





„Sub nici o formă CNAIR nu va accepta prelungirea lucrărilor mai târziu de 1 decembrie. Deci data limită este 31 noiembrie, pentru ca la 1 Decembrie, de Ziua României, cu ocazia Centenarului, să inaugurăm şi acest tronson de autostradă. În cazul în care se va depăşi această dată, CANAIR va impune sancţiuni constructorului. Desigur, există şi varianta rezilierii contractului, dar nu se ia deocamdată în calcul acest lucru”, a completat purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale de Drumuri.

Au existat zvonuri conform cărora se amână construcţia acestor ultimi 3 kilometri de autostradă pentru a nu bloca zona Pipera. Primăria Capitalei a planificat încă din anul 2010 lărgirea şoselei Fabrica de Glucoză, care ar trebui să preia mare parte din traficul de pe A3, dar abia luna aceasta a demarat lucrările. Întâi vor fi demolate unele din clădirile aflate pe marginea drumului, apoi şoseaua va fi extinsă cu încă două benzi de circulaţie. Lucrările, realizate de asocierea Straco Grup – Tracon – Priamcons Grup, în valoare de aproape 50 de milioane de lei, ar trebui să fie încheiate în cel mult un an şi trei luni, deci noiembrie 2019. Teoretic.

În lipsa acestei şosele supralărgite, specialiştii estimează că întreaga zonă Pipera se va bloca din cauza fluxului mare de maşini care vor veni dinspre munte sau care vor pleca spre Valea Prahovei.

VIDEO: https://ringier-video-cache-notro.distinct.ro/static3.libertatea.ro/_definst_/uploads/tx_lsuvideo/amanare-a304092018.mp4.smil/chunklist_b2179072_sleng.m3u8

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

...în data de 29 august lucrările vor fi gata şi pe autostrada muntelui...
Nu știam că Ploieștiul e în zonă muntoasă. Cât privește segmentul Ploiești - Brașov e fix cum am vorbi că stația de metrou Crângași  are 3 linii ca să deservească Inelara Sud...

Deci data limită este 31 noiembrie
Perfect, eu dacă aș fi constructorul n-aș modifica această dată. Este imposibil să nu termin autostrada până în 31 Noiembrie.


...lărgirea şoselei Fabrica de Glucoză, care ar trebui să preia mare parte din traficul de pe A3...
Așa, și după aceea unde se distribuie acest trafic ?

În lipsa acestei şosele supralărgite...
E altă gafă, cea mai mică din cele semnalate de mine.

 


Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use