Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 295356 views
 
Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Evident, și A 1 și A 2 se termină tot pe la km  10 - 11, intră și ăia la socoteală.
A pus Tibi o poză azi la A 4 :
A 4.jpg (36.68 KB; downloaded 2974 times)

NU LE E RUȘINE să scrie Tulcea // Hârșova TEM / A 4 ? [BIP] Aici e o înjurătură urâtă de tot. Cum poți tu să scrii Tulcea / Hârșova când știi foarte bine că A 4 e doar centura Constanței ?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

Gresit !...
Ei construiesc acum doar 3,6 km....
Dar vor anunta "cu surle si trambite" ca "vor da in folosinta" aproape 10 km de autostrada !...
("Vechiul" proiect a adus autostrada la cca. 1 km NORD de Popasului... Am si postat niste poze prin vara lui 2016.)

Practic, se vor da in circulatie doar ~ 6,5 km de autostrada.....
(Bine, zero km daca ma iau dupa andrei11. Ca ce este dupa DNCB spre Bucuresti nu este autostrada, etc. etc. ... ;) )

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti chevic

Revenim la discutia colectorului (pagina 45 la topicul Tronsonul Bucuresti Ploiesti de la A3), e sub actuala Fabrica de glucoza sau in zona "verde" ? Cred ca aici va fi jale cu utilitatile, avand in vedere dezvoltarea zonei probabil vor trebui(sau au fosta deja) reproiectate la noile necesitati.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

shoppy,

in filmarea/montajul de pe 6 august indicatiile de orientare din "medalion" sunt inversate (la poza de 01:11 cu cea de la 01:18).
Pe mine nu ma deranjeaza, cunosc suficient de bine zona... ;)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

chevic wrote:
Revenim la discutia colectorului (pagina 45 la topicul Tronsonul Bucuresti Ploiesti de la A3), e sub actuala Fabrica de glucoza sau in zona "verde" ? Cred ca aici va fi jale cu utilitatile, avand in vedere dezvoltarea zonei probabil vor trebui(sau au fosta deja) reproiectate la noile necesitati.

Ți-am răspuns aici ca să nu fim off - topic

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Da, asa este :oops: .

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

La intersecția cu Petricani s-au terminat lucrările cu utilitățile. Mai trebuie doar balastat, asfaltat, iluminatul public, marcaje, indicatoare, sistematizarea intersecției.
Probabil că balastarea se va face după terminarea rampei nordice a pasajului peste CF, pentru că nu are sens să aduci alte utilaje - le folosești pe cele pe care le ai deja!
Rampa sudică a pasajului peste CF și pasajul peste Balta Saulei au deja balastul stabilizat turnat - probabil că balastul stabilizat va fi turnat și el „cu țârâita” ca să nu „suprasolicite” producătorul.
Suprabetonarea pasajului peste CF continuă în ritm de melc (au doar o echipă de fierari deoarece nu au capacitatea de a contracta forță de muncă, atâta vreme cât Euroconstruct Trading 98 srl este în insolvență)
Din păcate lucrările întârzie datorită înălțării LEA, lucrare care nu poate fi gata mai devreme de 2 luni (fundație - timp de întărire, priză de pământ - verificare, structură metalică stâlp - montare, recepție construcție stâlp, programare scoatere de sub tensiune, deviere rețea). Chiar dacă s-ar fi alocat mii de miliarde de lei pentru lucrarea asta, din păcate proiectantul (Via Design SRL care este subcontractor al S.C. Aecom Ingenieria S.R.L - asta dacă cu cumva au un alt proiectant subcontractat!) a întârziat nepermis de mult proiectul relocării LEA.
Poveștile cu ENEL care le-a pus bețe-n roate sunt fumate! Oare din cauză că o fi vrut ENEL-ul ca proiectantul acestei lucrări să fie agreat de ei?

Eu, personal, cred că au vrut să facă precum la Nicolae Grigorescu/Splai, să „paseze” povestea cu relocarea LEA statului român, și să lase lucrarea neterminată, ei încasându-și banii pentru restul lucrării (98%).
(Off-topic: la Nicolae Grigorescu/Splai povestea cu înălțarea sau îngroparea acelor multiple LEA cred că va dura zeci de ani - end off-topic)

La Popasului au spart strada pentru ceva canalizare - probabil pluvială (este un șanț cu adâncime foarte mică).

Totul stă în loc datorită poveștii cu LEA. De aia nici nu sunt bani alocați - nu au cum să emită ultima factură înainte de octombrie, factură care va fi achitată cel mai probabil în 2019.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

LEA oricum trebuie taiata ca sa poti sa aduci macaraua si sa asamblezi noii stalpi, iar in momentul taierii incepe si balastarea, probabil peste  2 saptamani, oricum nici rampa pasajului pest CF nu este terminata deci nu e graba, iar la Popasului ar trebui sa merga mai repede pentu ca peretii laterali ai rampei sunt deja montati.
Echipa de armare mi se pare ca s-a miscat bine.
Si pana la urma pentru ce atata graba, nu este nimeni batut in cap sa inaugureze ceva vara cand orasul este gol si toata prostimea este pe coclauri cu berea in nas, stai sa vina 15 septembrie, sa inceapa scolile, sa se blocheze orasul si dupaia la 15 octombrie sau 1 noiembrie pac!, uite orasul blocat - uite autostrada nou-nouta care elimina bocajul, perfect, sa tineti minte cu cine sa votati!

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

shoppy wrote:
stai sa vina 15 septembrie, sa inceapa scolile, sa se blocheze orasul si dupaia la 15 octombrie sau 1 noiembrie pac!, uite orasul blocat - uite autostrada nou-nouta care elimina bocajul, perfect, sa tineti minte cu cine sa votati!

Parerea mea este ca gresesti...
"...autostrada nou-nouta care elimina bocajul" va amplifica iremediabil blocajul.
Ai incercat sa vii pe Petricani spre Colentina intr-o zi de lucru la ora 17, fara A3 in functiune ?!....
Este "moartea".... Acum, fara A3.

Ce va fi cand se va termina A3 nici nu vreau sa iau in calcul.

(Este adevarat, ma bucur ca se va scurta cu mult mandatul actualului primar general... Care va trebui sa faca investitii serioase in instalatii de refrigerare pentru a nu altera toata carnea care i se va oferi cu generozitate de catre toti "participantii la trafic"... ;) )

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

TibiV wrote:
[...]
Ai incercat sa vii pe Petricani spre Colentina intr-o zi de lucru la ora 17, fara A3 in functiune ?!....
Este "moartea".... Acum, fara A3.

Ce va fi cand se va termina A3 nici nu vreau sa iau in calcul.
[...]


Aici cred că ar trebui nuanțat. La ora 17 nu prea mai vine nimeni dinspre CB spre București. Nici Pipera Tunari și nici Șos. Stefănești nu sunt aglomerate pe sensul spre București. Este aglomerație pe sensul spre CB.

Pe Petricani este aglomerație pentru că foarte mulți pleacă din Pipera și se îndreaptă spre estul sau sud-estul Bucureștiului. Când va fi gata ciotul, foarte mulți se vor îndrepta spre Gherghiței - Fundeni (este semafor la intersecția cu Colentina) sau spre CB.
Waze-ul m-a scos de multe ori pe centură ca să ajung la Vitan Bârzești

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Eram ironic, oricate strapungeri / largiri / strazi noi s-ar face, blocajele nu vor disparea fara masuri de descurajare a folosirii autoturismului personal si incurajare a folosirii transportului in comun.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Reportaj 21 august(inclusiv FdG):


 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

Filmare de astazi, 24 august.


 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti adila

Stalpii LEA din filmare sunt cei existenti iar cei noi vor fi amplasati lângă ei doar ca vor fi mai inalti? Asta se doreste?

 


Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420663 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use