Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 295120 views
 
Go to page:  1  ... 73 74 75 76 77 78 79  ... 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Dacă avem semafor în 4 timpi ( așa am înțeles...) n-ai cum să ai 5 minute verde pentru cei care vin de pe A 3 duminică seara...
Semaforul de pietoni în cauză este intim legat de cele 4 faze...
E clar cum funcționează un semafor pentru pietoni integrat într-o intersecție cu 4 faze ? Pietonii având și un refugiu pe mijlocul drumului ?
Eu susțin în continuare că ei inițial acolo s-au gândit la ceva, dar nu au făcut joncțiunea logică că acolo e o intersecție în cruce semaforizată. Și  pe deasupra cu faze distincte pentru verde stânga de pe toate cele 4 direcții...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

In intersectie astia au punctat doar benzile pentru virajele la stanga, hai ca dreapta e usor de facut, dar daca vrei FdG -> A3 atunci te uiti ca curca-n lemne si mergi asa, in directia generala spre A3, calcand toate liniile, ca ce vrei tu nu se pupa cu nimic din ce e desenat.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

DashCam Petricani → Colentina via A3 → Gherghiței 22 Decembrie


 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

O alta prostie, au pus panouri antifonice in jurul giratoriului, deci avem un maidan si o hala industriala protejate cu panouri antifonice de zgomotul provenit dintr-un giratoriu limitat la 30km/h...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti ByOnu

Dar cu ce incurca?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

M-am uitat super atent la filmuleț, NU există semnele  de circulațieacces pe autostradă respectiv ieșire de pe autostradă.
Deja erau 4 care s-au încurcat în giratoriu, iar mașina de Buzău a luat-o aiurea, nu e voie la stânga acolo !

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti survola

Așa e la început, se mai încurcă oamenii.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Pai incurca, ca blocheaza peisajul fara sa indeplineasca nici o functie, si sigur o sa fie demolate peste cativa ani cand o sa se faca drumul de servitute pe podul care exista dinainte.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

Shoppy,
ai un ”hac” la semaforul de la Colentina...
Dar cat a durat verdele? 10 secunde?...
Caci vad ca au trecut doar 2 masini pe banda ta...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Am verificat pe original, 12 secunde verde + 3 secunde galben.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Dacă vă spun eu că autotitățile au intrat sau vor intra în curând în încurcătură...
Unele pasaje sunt pe Inelul Median, altele nu...
Când am pus "a" și "b" am presupus pasaj sau varianta "a" sau varianta "b", nu ambele...
Și cum societatea capitalistă este, nu-i așa, superoioară celei socialiste, la intersecția pasajelor cu Colentina / Pantelimon trebuie construite << la pachet >> și stațiile de metrou aferente lui M 5 și M 7.
Circul Foamei de la Delfinului se demolează și se reconfigurează conform arhitecturii anilor 20-20.
1.jpg (170.77 KB; downloaded 2532 times)
2.jpg (136.27 KB; downloaded 2531 times)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

Eu as plusa cu niste extinderi de tramvai pe Dna Ghica in prima faza pana la sos. Colentina, un park&ride pe Petricani la intersectia cu Dimitrie Pompeiu, o conectare a traseelor 5 si 16, un 5 dus pana in curte la Ikea. Problema e cum facem un plan astfel incat sa le punem in aplicare si cel mai greu cum convingem Primaria sa se apuce odata de lucru.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Cristi N wrote:
... un park&ride ...

Apropo, ce se mai aude de cel de la Străulești ? Sau e prea devreme să ne pronunțăm ?
________________
Referitor la pasajele propuse, știu că sunt prea multe, hai măcar să le facem pe cele de pe inelul median. Obligatoriu și cu stațiile de metrou aferente, să nu fie deranjul de două ori...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

Cel de la Doamna Ghica / Colentina trebuie sa fie suprateran.
Exista deja rampele naturale pe Doamna Ghica, de o parte si de alta a Sos.Colentina...
(Doar o ipotetica linie de tramvai ar avea logica sa o cobori la nivel cu Colentina.)
Si in felul asta, daca forezi pilotii pentru pilele pasajului la 40+ metri, poti veni apoi linistit cu M7 printre pilotii respectivi...

 


Go to page:  1  ... 73 74 75 76 77 78 79  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420530 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use