Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 293089 views
 
Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 83
 
 

📖 Pagination options
  • RSN
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti RSN

Cu cateva minute in urma la Digi24:



 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Cica trebuia sa se deschida la 16, si nu s-a deschis.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti misterr

În sfârșit, prima autostradă urbană din România ar putea fi dată în folosință

Click pe imagine pentru video:





În sfârșit, prima autostrada urbană din România ar putea fi dată vineri în exploatare!

O echipă a Companiei Naționale pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere se află în inspecție pe șoseaua de viteză și, dacă experții sunt mulțumiți, vor semna procesul de predare-primire.

Autostrada urbană care leagă Bucureștiul de centură și care reprezintă intrarea în capitală a autostrăzii București - Ploiești.

Planul inițial era să fie gata în 2012, însă constructorul a terminat doar jumătate din cei 6 kilometri. Apoi a fost schimbat cu altul.

Nici de această dată nu a fost cu ”Doamne ajută”. Urma să fie gata în 2016, dar au trecut alți doi ani. Timp în care constructorul s-a plâns pe birocrație, de plăți întârziate. La rândul sau, ministrul Transporturilor a acuzat constructorul de lene.

Cei trei kilometri rămași au costat statul român aproape 30 de milioane de euro. Vineri, în sfârșit, există șanse mari ca această bucată de autostradă să fie deschisă circulației.

Cei care vor intra dinspre centură pe prima autostrada urbană din România trebuie să știe că aceasta, la început, va avea 3 benzi, ulterior se va îngusta la 2 benzi. Viteza maximă de deplasare va fi de 100 de km pe oră, prima autostradă urbană urmând să fie iluminată pe timp de noapte.

Autostrada se va termina în strada Petricani, unde va fi instalat un semafor. Doar provizoriu, până când va fi lărgită pe patru benzi și prelungirea ei, șoseaua Fabrica de Glucoză, ce duce până în cartierul Floreasca.

De la un capăt, la altul, autostrada urbană poate fi parcursă în 5 minute. Acum, șoferii care vor să ajungă de la Șoseaua de Centură a Capitalei în oraș, parcurg aceeași distanță în cel puțin 35 de minute.

Premierul Viorica Dancila i-a cerut șefului CNAIR 100 de kilometri, altfel ... va pleca acasă. Narcis Neaga, directorul de la CNAIR, susține însă că și-a îndeplinit obiectivul de 100 de kilometri, dar a inaugurat doar ... 60 de kilometri.

Asta după ce anul trecut Ministerul Transporturilor și CNAIR au reușit performanța să inaugureze doar 15 kilometri de autostradă.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti misterr

„Ciotul” A3 București - Șoseaua de Centură, gata de deschiderea oficială / Autostrada urbană cu giratoriu la Gherghiței și semafor la Petricani





Cei 6,5 km din autostrada A3 de la Șoseaua de Centură și până în zona Pipera/Petricani ar putea fi deschiși circulației rutiere, la peste șase ani de când restul autostrăzii spre Ploiești a fost inaugurată. Autostrada urbană, cum a fost denumită ea pentru că intră până în Capitală, se va descărca în Șoseaua Petricani printr-o intersecție în „T”, semaforizată, iar pe parcurs va avea și un giratoriu la intersecția cu strada Gherghiței. Pe cei 6,5 km autostrada va avea trei benzi pe sens, fără bandă de urgență, va trece peste linia CFR București - Constanța și va mai avea un nod rutier cu strada Popasului.

• Cei 3,3 km la care se lucrează de circa doi ani se vor alătura altor circa 3,2 km deja finalizați de dinainte, din apropierea strada Popasului și până la Centură. În total, cei circa 6,5 km de la Centură și până în șoseaua Petricani vor avea câte trei benzi pe sens (fără bandă de urgență) și două noduri: la intersecția cu Popasului și un sens giratoriu la intersecția cu strada Gherghiței.

• La intersecția cu Șoseaua Petricani autostrada se va termina într-o intersecție în „T” semaforizată, cu bretele dedicate pentru virajul la stânga (atât de pe autostradă, cât și de pe Șoseaua Petricani)

• Marcajele realizate pe zona Petricani-Gherghiței, precum și în sensul giratoriu, ar putea crea confuzie și probleme pentru șoferi, după cum avertizează eputatul USR Cătălin Drulă, membru în Comisia de Transporturi.

VIDEO: https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/videos/342152373269239/

Realizarea ultimilor 3,3 km din A3 spre Capitală a fost contractată în decembrie 2015, cu termen de finalizare noiembrie 2017. Cei 3 km se adaugă la cei circa 3,2 km de la Șoseaua Popasului până la Centură care au fost finalizați din 2015, dar nu sunt legați printr-o intersecție.

Contractul de proiectare și execuție pentru ultimii 3 km a fost atribuit Asocierii Asocierii Aktor - EuroContruct Trading 98 pentru 129.180.727,51 lei fără TVA.

Contractul vizează sectorul de autostrada București - Ploiești, km 0+000 (Intersecție Petricani) - km 3+325, Nod Centură București și Nod Moară Vlăsiei.

În iulie 2012 au fost deschiși traficului cei circa 60 de kilometri de autostrada de la Șoseaua de Centură și până la Ploiești, rămânând însă nefinalizați ultimii 6,5 km spre Capitală și nodurile rutiere.

Intersecția Șos. Petricani - A3:


 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

S-a deschis la ora 19:00 si avem filmare de la benzinari cu tot tronsonul pana la DNCB si inapoi. FB live

Din pacate nu functioneaza ilumintaul pe tronsonul Pizzaroti.  :(

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti misterr

Autostrada urbană, inaugurată. “Vigilenţi fiind, am descoperit că lipsesc indicatoare”

Click pe imagine pentru video:





Instituţiile statului român şi-au demonstrat din nou incompetenţa în materie de autostrăzi. Pentru vineri a fost anunţată inaugurarea unei bucăţi de 6 kilometri de şosea rapidă, la intrarea în Capitală, dar tăierea panglicii s-a făcut abia la 7 seara

Responsabilii au făcut tot felul de improvizaţii cu marcaje şi semne de circulaţie care mai de care mai periculoase, iar sute de şoferi au aşteptat în zadar să circule pe autostradă.

Iniţial, şoferii s-au bucurat că vor putea circula pe prima autostradă urbană. Însă nu au putut intra pe ea, pentru că nu a fost gata la timp recepţia lucrării. Lucru de înţeles, având în vedere că aceşti muncitori abia montau semnalizarea rutieră.

Reporter: Ce faceţi?
Muncitor: Leg cablurile
Reporter: Păi şi de ce n-aţi făcut până acum?
Muncitor: Că a fost frig
Reporter: Păi şi vara ce aţi făcut?
Muncitor: Hai, domnule, faceţi mişto de mine?

O altă echipă, care după o fotografie de grup lângă lucrare, pava ieşirea de pe o trecere de pietoni, era cât pe ce să facă o improvizaţie tehnică de tot râsul: traversarea se oprea într-un transformator. După care şeful i-a pus pe muncitori să mute pavajul, astfel încât să ocolească transformatorul. Nu au fost singurele bâlbâieli. Şoferii au rămas surprinşi de modul în care se termină autostrada la intersecţia cu şoseaua Petricani.

Este prima autostradă urmată din România şi prima care se termină cu semafoare şi treceri de pietoni. Cei care vor să traverseze pe aici, apasa butonul şi şoferii care vin în viteză sunt nevoiţi să oprească la culoarea roşie.

Şi marcajul rutier din intersecţia autostrăzii cu strada Petricani îi încurca de pe acum pe şoferi.

“E o prostie toată autostrada, nu a fost gândită bine”, spune un şofer

Ca şi cum nu ar fi fost harababura destul de mare, la lăsarea nopţii, cineva a observat că nu există două semne rutiere. Lipsa lor ar fi pus în pericol viaţa şoferilor.

Alin Şerbănescu, purtatoru lde cuvânt al CNAIR: „“Acum noi stând aici, vigilenţi fiind, am descoperit că nu sunt aceste indicatoare şi ar trebui să fie.”

Acest ciot de autostradă face parte din pariul pus de şefa guvernului, care a declarat că dacă nu vor fi inauguraţi 100 de kilometri de autostrada până la finalul anului, şeful Companiei de Autostrăzi pleacă acasă.

Autostrada face parte din tronsonul Bucuresti-Ploiesti, a cărui construcţie a început în 2006, fiind inaugurat în 2012. La această bucată lucrările au re-inceput în 2016. Potrivit CNAIR trebuia terminată în noiembrie 2017.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Ăștia cu Autostrada Urbană sunt ca și ceilalți cu Supralărgirile.
Oricum de la Petricani până la sensgiratoriu NU are cum să fie autostradă. Tâmpiți în serie de la minister la televiziuni și reporterii de teren. Toți fără creier.
Iar de la centură la sensgiratoriu lipsește banda de urgență iar viteza este limitată la 90 ( 100 ? ) km / h.
Repet, am impresia că adevărata autostradă începe / se sfârșește la centură.
Apropo, n-am văzut nicăieri panoul de începere al autostrăzii. Unde e ?
Din postarea ProTv - ului plină de profesionalism :
Este prima autostradăurmată din România

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

La intrarea pe podul peste balta Saulei e un indicator cu A3 si un marcaj kilometric(nu vad ce km e). Daca e sa ne luam dupa el suntem pe autostrada deja, eu zic trebuie sa il dea jos repede. Indicatorul adevarat e ala de la iesirea din sensul giratoriu de la Popasului de acolo poti spune cu adevarat ca esti pe autostrada.
Nu e obligatoriu ca viteza maxima sa fie 130km/h sau sa ai banda de urgenta. O situatie asemanatoare e pe A2 dupa Cernavoda spre Constanta unde banda de urgenta devine banda pentru vehicule lente.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

1) Spre Ploiești dacă e câmpie după  sensgiratoriu nu înțeleg de ce ar limita viteza.
2) Da, la A 2 e o excepție acolo pe porțiunile cu pantă / autovehicule lente dar pe porțiunea de câmpie e un nonsens să nu ai bandă de urgență...
Tot n-am înțeles unde e indicatorul de intrare pe autostradă.  Ăla mare de tot, peste sensurile de mers. Cum sunt cele de la Ploiești,cu 500 m înainte de sensgiratoriu.. Mă rog, dacă vii spre București după sensgiratoriu. De la sensgiratoriu și până la intrarea pe autostradă NU ai bandă de urgență și viteza e limitată la 100 km / h.
1.jpg (64.52 KB; downloaded 2697 times)
2.jpg (60.3 KB; downloaded 2695 times)

Edit : Ceva îmi spune că la trecerea peste M 800 va apare indicatorul gata cu autostrada / de aici începe...
De la M 800 până în sensgiratoriu sunt vreo 600 m, suficienți pentrucalmarea traficului...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

La faza cu viteza ma gandesc la doua motive: primul ar fi nodurile dese, din 3 in 3 km si al doilea riscul de ambuteiaj din apropierea orasului.
Legat de indicatorul portal(cred ca asa ii zice) acolo ar fi cel mai logic sa il puna dar nu am vazut nici o prindere pe pod, poate apare totusi pana la vara. Tot acolo ar trebui sa puna si indicatorul de intrare/iesire din Bucuresti.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

Intre timp au facut upload la filmari atat Ionut de la API - filmare de la bord cat si cei de la Construim Romania cu filmarea din drona.

La minutul 3:45 incepe filmarea de noapte de la inaugruare:




Drona:


 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti misterr

Premieră românească: autostrada ce se termină într-o trecere de pietoni. Reacţia şoferilor

Click pe imagine pentru video:





Instituţiile statului român şi-au demonstrat din nou incompetenţa în materie de autostrăzi. Vineri fusese a fost anunţată inaugurarea unei bucăţi de 6 kilometri de şosea rapidă la intrarea în Capitală, dar deschiderea traficului a fost amânată din oră în oră.

Responsabilii au făcut tot felul de improvizaţii, cu marcaje şi semne de circulaţie, care mai de care mai periculoase. Iar autostrada se termină cu semafoare şi treceri de pietoni, lucru care îi obliga pe şoferii care vin în viteză sa îşi pună frânele la grea încercare.

Cât despre panglica de inaugurare, aceasta nu a fost tăiată de vreo oficialitate, ci de nişte automobilişti obişnuiţi, primii din şirul lung care aştepta de ore bune deschiderea traficului.





Cu o întârziere de câteva ore bune, panglica de la intrarea pe autostrada urbană a fost tăiată de câţiva şoferi, care aşteptau să testeze noua porţiune de asfalt. Iar cum momentul trebuia neapărat imortalizat, o parte din echipa de muncitori a “tras puţin pe dreapta” pentru o poză de grup.

În cele din urmă, maşinile şi-au croit drum pe autostradă.

Iniţial, şoferii s-au bucurat că vor putea circula pe prima autostradă urbană. Însă nu au putut intra pe ea, pentru că nu a fost gata la timp recepţia lucrării. O echipă, care pava ieşirea de pe o trecere de pietoni, era cât pe ce să facă o improvizaţie tehnică de tot râsul: traversarea se oprea într-un transformator.

După care şeful i-a pus pe muncitori să mute pavajul, astfel încât să ocolească transformatorul. Nu au fost singurele bâlbâieli. Şoferii au rămas surprinşi de modul în care se termină autostrada la intersecţia cu Şoseaua Petricani: cu semafoare şi treceri de pietoni. Cei care vor să traverseze, apasă butonul şi şoferii care vin în viteză sunt nevoiţi să oprească la culoarea roşie.

Şi marcajul rutier din intersecţia autostrăzii cu strada Petricani îi încurcă de pe acum pe şoferi. Ca şi cum nu ar fi fost harababura destul de mare, la lăsarea nopţii, cineva a observat că nu există două semne rutiere. Lipsa lor ar fi pus în pericol viaţa şoferilor.

Cu asemenea hibe, nu e de mirare ca inaugurarea a avut de aşteptat. Acest ciot de autostrada face parte din pariul pus de şefa guvernului, care a declarat că dacă nu vor fi inauguraţi 100 de kilometri de autostrada până la finalul anului şeful Companiei de Autostrăzi pleacă acasă.

Autostrada face parte din tronsonul Bucuresti-Ploiesti, a cărui construcţie a început în 2006, fiind inaugurat în 2012. La această bucată lucrările au re-început în 2016. Potrivit CNAIR trebuia terminată în noiembrie 2017.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Aceeași cretinătate repetată de 100 de ori. Autostrada este urbană eventual pentru Orașul Voluntari și nu pentru București iar autostrada se termină cel mai târziu la aproximativ 500 m de un sensgiratoriu ( cel de la Gherghiței ) și nicidecum la un semafor. S-ar putea să se termine chiar la centură sau la intersecția cu Popasului. Oricum cretinătatea este absolută, și A1 / A 2 la urma urmei se opresc la un moment dat într-un semafor.
Și insist,
1) Unde e indicatorul de intrare / ieșire din București ?
2) Unde e indicatorul de intrare / ieșire în/din autostradă ?
Fără aceste două indicatoare vorbim să ne aflăm în treabă.
__________________
Pentru A 1
1) Se  termină fix în București, deci e urbană sau nu ? Și A 3 se termină cel târziu - repet - pe podul de peste M 800, acolo unde ar trebui să fie panoul de intrare în București
A 11.jpg (108.51 KB; downloaded 2574 times)
Și 2) Semaforul unde se oprește A 1
A12.jpg (261.08 KB; downloaded 2572 times)

Pentru A 2 nu mai pun pozele, dar A 2 se oprește ( de facto ) într-o trecere de pieton nesemaforizată.
______________
Repet, de la miniștrii la redactori / reporteri de televiziune toți  sunt praf, un nimeni !

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti subway guru

Orice drum care intra in capitala se <termina> intr-un fel sau altul intr-o intersectie cu sau fara semafor...iar toate giratiile alea puse-n drum nu sunt decat intersectii la nivel nesemaforizate...asa ca autostradutza se termina cu mult inainte de stop!
:lol:  :lol:  :lol:
P.S.
Prima si elementara conditie pusa la definirea ca autostrada este <un drum fara intersectii la nivel>...abia apoi vin celelalte conditionari!...si se invata la prima lectie si pe primele pagini ale cursului de drumuri.
:bere:

 


Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use