Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 298734 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
survola
Eu mă uit cu viteza setată la 0.5 ca să am timp să diger informația.
Eu mă uit cu viteza setată la 0.5 ca să am timp să diger informația.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Mie imi era frica, ca se plictiseste lumea, o sa mai adaug 2sec la fiecare poza.
Mie imi era frica, ca se plictiseste lumea, o sa mai adaug 2sec la fiecare poza.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Astazi se intamplase ceva intre Petricani si podul peste lac, erau masini de la Antena 3 si apoi au venit si masini de politie, s-au apucat sa delimiteze ceva.
Reportaj de astazi:
Astazi se intamplase ceva intre Petricani si podul peste lac, erau masini de la Antena 3 si apoi au venit si masini de politie, s-au apucat sa delimiteze ceva.
Reportaj de astazi:
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Mai adauga 5 secunde.
Si foloseste galben pentru font. Am dat de 3 ori "replay" ca sa inteleg despre care colector era vorba...
shoppy wrote:
Mie imi era frica, ca se plictiseste lumea, o sa mai adaug 2sec la fiecare poza.
Mai adauga 5 secunde.
Si foloseste galben pentru font. Am dat de 3 ori "replay" ca sa inteleg despre care colector era vorba...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
misterr
Pe YouTube îți poți alege tu viteza de redare între 0,25÷2.
Pe YouTube îți poți alege tu viteza de redare între 0,25÷2.
- Tavi
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Da, la scris trebuie facut ceva, o sa studiez.
Pe o poza deja sunt 6sec + 1sec tranzitia, daca mai pun 5sec ma gandesc, ca unii o sa se plictiseasca cu 11sec pe toate pozele, asa ca deocamdata o sa ramana asa si cine chiar vrea sa studieze mai mult ori isi modifica viteza ori pune pauza (tasta space).
Da, la scris trebuie facut ceva, o sa studiez.
Pe o poza deja sunt 6sec + 1sec tranzitia, daca mai pun 5sec ma gandesc, ca unii o sa se plictiseasca cu 11sec pe toate pozele, asa ca deocamdata o sa ramana asa si cine chiar vrea sa studieze mai mult ori isi modifica viteza ori pune pauza (tasta space).
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Poze de vineri, 1 iunie 2018.
La nord de CF (M800).
Poze de duminica, 3 iunie 2018.
Mai greu va fi cu grinzile peste CF.
Baiatul de la Deme zice ca acolo vor putea lucra doar 3 ore/zi...
Poze de vineri, 1 iunie 2018.
La nord de CF (M800).
Poze de duminica, 3 iunie 2018.
Mai greu va fi cu grinzile peste CF.
Baiatul de la Deme zice ca acolo vor putea lucra doar 3 ore/zi...
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
Asta înseamnă doar o grindă, maximum două (în condițiile în care prima grindă este adusă dinainte și lăsată pe sol). Sunt curios ce or să facă cu linia de contact? O demontează și remontează în fiecare zi?
TibiV wrote:
[...]
Mai greu va fi cu grinzile peste CF.
Baiatul de la Deme zice ca acolo vor putea lucra doar 3 ore/zi...
Asta înseamnă doar o grindă, maximum două (în condițiile în care prima grindă este adusă dinainte și lăsată pe sol). Sunt curios ce or să facă cu linia de contact? O demontează și remontează în fiecare zi?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Cred că întrerup alimentarea între cele două stații. Fizic probabil e posibil. Cel puțin teoretic e perfect realizabil.
Cred că întrerup alimentarea între cele două stații. Fizic probabil e posibil. Cel puțin teoretic e perfect realizabil.
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
Întreruperea alimentării nu este o problemă. Problema o constituie prezența fizică a liniei de contact. Macaraua nu se poate „întinde” peste linia de contact pentru a agăța capătul grinzii. Chiar dacă folosești rotația macaralei. Ar însemna ca distanța dintre centrul de greutate al macaralei și cârlig să fie undeva la peste jumătatea lungimii grinzii.
Întreruperea alimentării nu este o problemă. Problema o constituie prezența fizică a liniei de contact. Macaraua nu se poate „întinde” peste linia de contact pentru a agăța capătul grinzii. Chiar dacă folosești rotația macaralei. Ar însemna ca distanța dintre centrul de greutate al macaralei și cârlig să fie undeva la peste jumătatea lungimii grinzii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Daca chiar trebuie se demonteaza catenara si apoi se monteaza la loc, ar trebui sa fie anunturi pe CFR Calatori despre intarzieri (sau poate merg pe centura de nord ).
Daca chiar trebuie se demonteaza catenara si apoi se monteaza la loc, ar trebui sa fie anunturi pe CFR Calatori despre intarzieri (sau poate merg pe centura de nord ).
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
Sau aduc o macara de 600 tone care este capabilă să ridice grinzile peste catenară (cum au făcut la Pasajul Pipera)
http://www.ps2.ro/www/ps2/stiri/240/Se-monteaz%C4%83-grinzile-de-beton-la-pasajul-Pipera---Tunari#
Sau aduc o macara de 600 tone care este capabilă să ridice grinzile peste catenară (cum au făcut la Pasajul Pipera)
http://www.ps2.ro/www/ps2/stiri/240/Se-monteaz%C4%83-grinzile-de-beton-la-pasajul-Pipera---Tunari#
grinda pipera.png (812.96 KB; downloaded 2399 times)
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination