Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 295371 views
 
Go to page:  1  ... 57 58 59 60 61 62 63  ... 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Petricani este strapungere, nu poate face parte din nici un fel de inel.

Limita Bucurestiului este la M800, deci dupa teoria municipiului bucata Petricani - M800 tine de PMB iar de la M800 incolo tine de MT. Drumul acesta M800 - Popasului - DNCB trebuie sa figureze la MT cu o denumire, pentru ei denumirea este A3, dar acesta este doar un nume de gestiune, nu inseamna ca acest segment este o autostrada; de aceea apare A3 - km 8 in zona M800, bine, si placa Bucuresti - Ilfov este pusa prost, cred ca au pus-o acolo ca era mai usor acolo decat sus pe pasaj, corect era sa o puna la mijloc fix in dreptul lui M800.
Segmentul Petricani - Giratoriu Gherghitei - M800 este bulevard in Bucuresti, PMB trebuie sa ii dea un nume, probabil ca o sa ramana tot A3 ca sa vada prostimea ca li s-a facut autostrada si sa puna botul sa voteze cu cine le-a construit autostrada.

In diminetile zilelor de lucru(mai ales lunea) pe toate drumurile din Nord sunt blocaje de 1 ora la intrarea in Bucuresti, pe toate, deci ce mai conteaza inca unul in plus? Toata lumea foloseste waze si volumul de trafic se egalizeaza intre strapungeri, poate ca initial nu o sa se uite nimeni pe waze si o sa dea buzna toti pe "autostrada", o sa iasa niste ditai blocajele si dupa 2-3 zile o sa se intoarca toti inapoi la waze si o sa se egalizeze iarasi.
1.jpg (138.96 KB; downloaded 3021 times)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Între Popasului și DNCB văd că <<autostrada >> are deja 3 benzi / sens fără bandă de urgență.
Nu prea știu de autostrăzi de câmpie fără bandă de urgență.
Pe de ală parte porțiunea de drum de la ieșirea din București spre mare și DNCB  ( A 2 ) NU e autostradă, autostrada începe clar la DNCB, în schimb drumul are bandă de urgență.
La noi ca la nimenea.
Eu cred că la A 2 ar fi vrut să ducă autostrada până-n București ( ca la A 1 ) dar s-a opus cineva cu capul pe umeri și mintea limpede. Mai mult, de la ieșirea din București și până la DNCB  este un indicator clar care limitează viteza la 100 km/h.
Revenind la A 3 mie îmi miroase tot DNCB  limita unde va începe / se va termina autostrada.
Vorba colegului, mulți vor prefera ( cel puțin la început ) varianta  Balta Alba - Morarilor - Fundeni - Gherghiței - ( A 3 ) - Popasului - Pipera. N-are rost ca A 3  să fie chiar A 3 acolo. Dacă există vreun incident auto, cine-l rezolvă ? Rutiera de la Sectorul 2 ?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

La A2 este si mai spectacol, Bucurestiul se termina la giratoriul cu Drumul intre Tarlale, intre giratoriu si DNCB soseaua este defapt drum in Comuna Catelu, iar panoul cu A2 este ca la A3 adica fix dupa culeea pasajului peste DNCB, poveste Nighwolf cu glumele cu "hai ba trage-o 10m sa fie la ailalti".
Asa la A3 daca nu o pot face autostrada pana in M800 atunci M800 - DNCB o sa fie drum in Voluntari :lol: .

Nici nu se poate termina autostrada intr-un giratoriu, trebuie sa vii cu limitare succesiva la 110, 80, 50, 30, si este si practic ca daca nu pui semn mare cu sfarsit de autostrada o sa se infiga toti berbecii in giratoriu, o sa-l faca trambulina.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Sunt niște anomalii evidente prin mai multe locuri. Le spun pe cele pe care le cunosc :
1) La A 2,  după ce se iese din București ( la primul giratoriu cum ieși din București ) nu se semnalizează nicicum că ai intra în satul Cățelu.
După aceea dacă ai chef s-o iei la stânga pe << Între Tarlare >> nu se semnalizează nicăieri unde reintri în București.
2) Șos Fundeni între Colentina și Pantelimon la un moment dat este pe teritoriul comunei Dobroești. Nu se știe unde începe / se sfârsește comuna.
3) Dacă intri din Pantelimon  în Dobroești nu există indicator de intrare / ieșire în / din București / Dobroești. Și se poate intra prin mai multe locuri.
4) Dacă intri în București din Dobroești pe la capul Pantelimonului tot la fel, se intră / iese fără nici un indicator.
5) Dacă ești în Voluntari ( Pipera ) și intri în București pe la pod ( pe la permise ) nu există indicator de București / Voluntari.
6) Dacă ieși din Chiajna ( spre București ) există indicator de intrare în București ? Și invers ( dacă intri în Chiajna ) am impresia că nu există un indicator omologat.
7) Șos Odăi între Podul Otopeni și sensulgiratoriu de la Mogoșoaia  este o șosea din sectorul 1.De aceea sunt pe acolo și treceri de pietoni la nivel, absolut criminale din punctul meu de vedere. Nu există indicator de București pe acolo.
Eu anomaliile acestea le cunosc.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Reportaj 6 August


 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Chev Celios

andrei11 wrote:
Sunt niște anomalii evidente prin mai multe locuri. Le spun pe cele pe care le cunosc :

2) Șos Fundeni între Colentina și Pantelimon la un moment dat este pe teritoriul comunei Dobroești. Nu se știe unde începe / se sfârsește comuna.
3) Dacă intri din Pantelimon  în Dobroești nu există indicator de intrare / ieșire în / din București / Dobroești. Și se poate intra prin mai multe locuri.
4) Dacă intri în București din Dobroești pe la capul Pantelimonului tot la fel, se intră / iese fără nici un indicator.

Eu anomaliile acestea le cunosc.


2) De le lac pana la calea ferata este Dobroesti (fara "i" ).
3) Sunt montate niste panouri informative de catre primaria Dobroesti pe unde, insa pozitia acestora este aproximativa. Cand intri dinspre Granitul spre Dobroesti intrarea este dupa ce treci podul peste Raul Colentina, la fel si pe Sos. Dobroesti. Practic tot ce este intre Raul Colentina si calea ferata este Dobroesti.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

1) Mulțumesc de corecție, Dobroești / Dobroiești.
2) Aha, e în regulă. Problema mea este că aceste perimetre NU sunt semnalizate în  nici un fel.
La Dobroești (  :P ) sigur nu este nici un indicator rutier.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

AGERPRES: Aţi amintit de acel "ciot" de 3 km de autostradă la intrarea în Bucureşti. Când va fi gata?

Narcis Neaga: Anul acesta. Noi am fi vrut să fie gata - şi vorbisem cu constructorul să fie gata - undeva spre sfârşitul lunii august, însă au fost 42 de zile de ploaie, înspre 50 de zile, care ne-au dat peste cap şi nu numai aici. Peste tot. Acesta este motivul esenţial pentru care nu poate fi dat în trafic în august, dar anul acesta va fi gata. Categoric va fi gata! Face parte dintre cei 100 de kilometri. Noi am zis maximum luna noiembrie, dar va fi mai repede. Oricum, până la 1 decembrie va fi gata.

În ceea ce priveşte semafoarele de la intersecţia autostrăzii urbane cu Şoseaua Petricani, suntem în discuţii cu Primăria pentru a evita blocajele în trafic şi a evita o inundare a zonei respective cu 9.000-10.000 de vehicule zilnic care ar veni din autostradă spre Bucureşti. Nu credem că se va întâmpla acest lucru. Discuţiile pe care le avem cu Primăria vor duce în final la o soluţie care nu este prea târziu ca să fie implementată. Am văzut că Primăria a început să lărgească strada Fabrica de Glucoză - bineînţeles că asta va fi oarecum peste un an - însă, până atunci, ca soluţie provizorie, vom avea grijă să nu se creeze nici conflicte de trafic şi să nu se creeze ambuteiaje în zona respectivă. Măsurile pe care noi le vom lua vor fi implementate până la a da în trafic acel rest de autostradă.

Plus ... Mizăm pe două loturi din Câmpia-Turzii-Ogra-Târgu Mureş, loturile 1 şi 2.

De asemenea, vom finaliza podul peste Someş ca să putem uni nodul de la Turda, să mergem mai departe pe A3, unde avem aproape 9 km finalizaţi şi recepţionaţi, dar nu sunt în trafic, făcuţi de la Gilău la Nădăşelu. Cam astea sunt. Total, plus cele două loturi la care le-am dat drumul (loturile 3 şi 4 Sebeş-Turda - n. r.), ajungem la 100 de kilometri - 100 şi un pic.

http://www.economica.net/narcis-neaga-toate-provinciile-istorice-ar-putea-fi-legate-prin-autostrazi-undeva-in-anii-2030-2040_157090.html#ixzz5NxYMI0Li

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Cu privire la intersecția cu Petricani omul pare că a aterizat din lună. Săracu'. Inclusiv denumirea asta de autostradă urbană, total anapoda, folosită așa, că sună bine.
Mă mir că a spus lărgirea Șos. Fabrica de Glucoză și nu supralărgirea.
Nu i-a spus nimeni că autostrada nu se  sfârsește în semafor  ? Oricum sensgiratoriul de la Gherghiței nu poate fi inclus în cadrul autostrăzii...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

andrei11 wrote:
... omul pare că a aterizat din lună. Săracu'. Inclusiv denumirea asta de autostradă urbană, total anapoda, folosită așa, că sună bine.

Si voua va place sa injurati jurnalistii...
Daca seful autostrazilor vorbeste despre "autotrada urbana", ai vrea ca jurnalistii sa scrie despre "ulita rurala"?!?!.....

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Jurnaliștii ( dacă sunt mai deștepți, dar nu sunt ) ar trebui  să-i spună "specialistului" :
Alo, domnul specialist, termenul de autostradă urbană e greșit folosit, vezi că autostrada mata se termină cu 2 - 3 km mai înainte.
Apropo, a ridicat vreun ziarist două degete să tragă de urechi interlocutorul pentru supralărgiri ?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

Ciudat este însă că și canadienii vorbesc de „autostradă urbană”. Ba chiar au și normative pentru aceasta:
http://www.transportation.alberta.ca/Content/docType233/Production/UHGDG.pdf

Autostrada propriu-zisă se termină pe rampa Popasului de la podul peste CF Buc-Cța. Dacă vă aduceți aminte de celebrul canton care a ținut în loc lucrările, la oficiul de cadastru aparținea de Municipiul București, deși era la nord de CF.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Autostrada urbană o fi dar când e autostradă și e în oraș. A 3 nu va fi autostradă de București, probabil că nici de Voluntari.
De pe podul CFR și până în sensul giratoriu sunt aproximativ 700 m și lipsește banda de siguranță. De fapt banda de siguranță lipsește până la DNCB. Oricum de la sensulgiratoriu  și până la Petricani nu putem vorbi de autostradă nici teoretic nici practic.
De la podul CFR trebuie puse niște semne de circulație progresive, 110 km/h ; 90 ; 70 ; 50 pentru ca cu aproximativ 50 - 70 m înainte de sensulgiratoriu să apară 30 km / h. Văd că pe breteaua spre Petricani care evită sensul scrie 40 iar după aceea până la Petricani 80 km. Probabil pentru vreo 200 -  300 m pentru că după aceea trebuie să apară din nou 50 km/h.
Și de la sens spre DNCB viteza este limitată tot la 80 km/h, așadar categoric nu va fi autostradă pe acolo.
A 3.jpg (156.25 KB; downloaded 2695 times)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

In Canada si oriunde in lume poate sa existe orice, ce conteaza este Codul Rutier din Romania(care lafel ca toata legislatia de dupa revolutie a fost copy-paste cu cea din Franta), acolo exista doar Drum national, Drum Express si Autostrada, nu exista Profil de Autostrada, Autostrada Urbana, Autostrada Mai Micuta si alte tampenii.
Daca incompetentii au promis 100km de autostrada anul acesta atunci trebuie sa le iasa, cum pe la DNCB este km10 parca vad ca ne-o numara ca 10km construiti.

 


Go to page:  1  ... 57 58 59 60 61 62 63  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use