Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 295156 views
 
Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52  ... 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

Andrei, alea sunt doar "cod portocaliu"...
:lol:

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti chevic

Din mers am remarcat azi ca acel colector era negru, nu gri ca in pozele de mai sus, pesemne il izoleaza. Au gasit vreo solutie ?

 



Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti misterr

Prima autostradă urbană NU va fi gata nici în 2017 din cauza unei case

VIDEO: http://vid2.stirileprotv.ro/2017/11/07/61920495-2.mp4

Prima autostradă urbană nu va fi gata nici la sfârșitul acestui an din cauza unei case.

Lucrările s-au oprit în gardul unui fost canton CFR, al cărui proprietar nu a fost de acord cu suma oferită drept despăgubire pentru expropiere. Într-un final constructorul a obținut actele necesare demolării,dar tot mai are nevoie de 6 luni.

Bucată de pod a fost gata din vară, din iunie. Nu a putută însă să traverseze calea ferată București - Constanța pentru că s-a blocat într-o casă. Proprietarul ei nu a fost de acord cu banii pe care i-a oferit constructorul. Astfel că autostrada urbană a acumulat noi întârzieri.

Cam o jumătate de an, deși muncitorii și-au făcut treaba până la casă și de la casă încolo. Proprietarul s-a mutat între timp în Italia cu cei 5 copii ai săi.

-El știe că i-o demolează?
-Știe, dar el nu este mulțumit.
-Câți bani îi dădea?
-Numai pentru o garsonieră. Are vreo 4 camere acolo.

De voie de nevoie proprietarul a acceptat 30.000 de euro de la stat. Nu avea ce să facă mai ales că o hotărâre de Guvern prevede că exproprierea se poate pune în aplicare dacă interesul general o cere. De pildă, în cazul lucrărilor de infrastructură.

Dar ghinionul autostrăzii urbane nu s-a terminat. Chiar dacă avea acordul proprietarului, constructorul nu a putut intră cu buldozerele în casă pentru că... nu avea autorizația de demolare. A depus dosarul la primăria Sectorului 2 acum 3 săptămâni, dar a obținut-o abia marți.

Dan Popescu, viceprimarul sectorului 2: “Pe 2 noiembrie au completat documentația și autorizația este deja gata, dânșii pot veni să o ia.”

Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR: “Probleme apar din cauza autorizației de demolare care a întârziat să fie acordată de Primăria Sectorului 2 deoarece ni s-au cerut mai multe acte, considerăm noi nu atât de utile în gestiunea autorizației de demolare”

Potrivit CNAIR, desi a fost vorba de o simpla demolare, primaria a cerut ca amprenta casei sa aiba expertiza Uniunii Arhitectilor, iar actul de proprietate sa fie legalizat la notar.


Potrivit CNAIR, deși a fost vorba de o simplă demolare, primăria a cerut că amprenta casei să aibă expertiza Uniunii Arhitecților, iar actul de proprietate să fie legalizat la notar.

Așadar șefii de la transporturi vor putea tăia panglica autostrăzii urbane în cel mai optimist scenariu în primăvară anului viitor și nu până la finele lui 2017 cum au promis inițial.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti ByOnu

30.000 de euro pentru terenul asta ingradit cu pomi? Bani numai buni pentru o guma de mestecat in Bucuresti. Putin.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Nu inteleg care este diferenta de procedura ca proprietarul accepta sau nu dezpagubirea, adica autorizatia de demolare este conditionata de plata dezpagubirii, care este conditionata de autorizatia de constructie a obiectivului, care este conditionata de lista de exproprieri, deci unde apare diferenta daca proprietarul vrea sau nu?
Si daca este o diferenta, de ce nu se pleaca de la cazul cel mai defavorabil posibil, respectiv ca toata lumea o sa spuna nu?

Daca ei dau 30.000 insemna ca suma corecta este undeva la 35.000, pe ideea facem evaluarea corect si apoi scadam 10-15%, ca nu ne da in judecata neica nimeni pentru 5.000euro, iar suma corecta se face ca media sumei inregistrate in tranzactiile din zona pe ultimii ani, deci daca oamenii fenteaza statul undeva trebuie sa fie o urmare, bine, proprietarul poate oricand sa dea in judecata si sa conteste valoarea despagubirii.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

11 Noiembrie
Progrese peste tot dar casa este inca in picioare, ei defapt nu au vrut sa inceapa santierul fara sa fie siguri ca se rezolva
DSC05697.JPG (430.08 KB; downloaded 3295 times)
DSC05698.JPG (460.11 KB; downloaded 3299 times)
DSC05699.JPG (383.52 KB; downloaded 3297 times)
DSC05700.JPG (400.78 KB; downloaded 3299 times)
DSC05701.JPG (395.25 KB; downloaded 3360 times)
DSC05702.JPG (494.64 KB; downloaded 3297 times)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

La podul peste lac s-a avansat si mai bine, s-a gasit solutia si pentru colectorul mare, se hidroizoleaza si apoi se suprabetoneaza.
DSC05704.JPG (369.26 KB; downloaded 3293 times)
DSC05705.JPG (392.59 KB; downloaded 3297 times)
DSC05706.JPG (368.07 KB; downloaded 3294 times)
DSC05703.JPG (393.12 KB; downloaded 3295 times)
DSC05707.JPG (376.17 KB; downloaded 3292 times)
DSC05708.JPG (398.7 KB; downloaded 3293 times)
32.png (573.53 KB; downloaded 3295 times)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti MinRray

Oare e vreo sansa sa deschida anul asta macar sectiunea pana in Popasului ?
Sau sectiunea Gherghitei - Petricani ?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

^^
Nici vorbă.
Legal nu se mai admit recepții parțiale ale lucrărilor.
De aceea stă închis și nodul de la Moara Vlăsiei.
Este o modificare legislativă promovată în perioada guvernări tehnocrate.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Masura are si urmari bune, astia cu Bechtelul lor erau in stare ca la 10km sa receptioneze de la km2 la km8, sa stea inchisa dar sa curga garantia, ceea ce nu este normal; daca se vroia etapizat trebuiau sa se gandeasca dinainte si sa faca 2 contracte, nu ii oprea nimeni.
Si apoi in fiecare zi lucratoare Popasului este blocata pe sensul spre Petricani de la Petricani inclusiv pe Ardealului pana in Voluntari de la 7 pana la 11 dimineata cu intersectia si giratoriul de pe Petricani dirijate manual de locala din Pipera, cine isi doreste descarcare doar in Popasului nu stie ce este pe acolo.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Puss in Boots

Ce e trist, dar de asteptat intr-o tara ca a noastra, e ca nu s-a inceput nici macar cu 1 metru lucrarea de pe Fabrica de Glucoza. Deci o sa fie ca la orice lucrare romaneasca, terminam ceva (ciotul asta) ca sa ne blocam dincolo.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti ByOnu





Deci pe aici se circula cu 120-160... :roll:

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Problema asta apare la orice trecere, nu poti pretinde sa vina masinile cu rotile curate.

 


Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420552 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use