Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 332463 views
 
Go to page:  1  ... 72 73 74 75 76 77 78  ... 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Te ții de bancuri !

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti ByOnu

Just saying, sper ca nu crede cineva ca dupa finalizarea largirii FdG se va schimba CEVA, nu? :lol:

Zona aia ASA va arata de acum in colo. Directia: mai rau si tot mai rau. Ganditi-va ca 90% inca NU au aflat de inaugurare si inca merg pe DN1. Cand vor auzi de pomul laudat, vor veni toti cu sacii.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Da, ar trebui sa ocolim Bucurestiul, pe A0, cand o fi gata.
A3 pentru intrat in Bucuresti este interesanta doar pentru cei care locuiesc in aproprierea de ea adica in zona dintre DN1 si DN2 pe traseul ei, si asta doar daca ar avea noduri de acces la fiecare 5-10km, pe care nu le are.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

Are ea ceva dar nu sunt noduri propriu-zise, sunt iesiri de urgenta pe care le folosesc oamenii din zona fara vreo greata chiar daca nu au bretele corespunzatoare sau benzi de accelerare/ decelerare. Oricum sunt mult mai sigure decat nodul Moara Vlasiei care a fost blocat cu parapete de beton doar e un real pericol public.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti gabriels

Pentru mine, care locuiesc in Tunari, autostrada a rezolvat multe probleme de trafic.  Pe Pipera-Tunari traficul a scazut simtitor, aproape ca nu mai stau.
Deasemenea, exista oricand posiblitatea de a intra pe A3 de pe DNCB.
Cred ca "ciotul" avantajeaza periferia in detrimentul celor care vin pe Petricani.

Daca se va rezolva cumva(giratoriu sau pasaj) intersectia cu Petricani, cred ca nimeni nu se mai poate plange de ea.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Din câte am înțeles  la intersecția în "T" care de fapt e în cruce (  :idea:  ) avem o semaforizare în 4 timpi. ( Posibil să fie modificată ).
V-ați lămurit ce e cu butonul buclucaș ( cică care ar fi comandat de către pietoni )   :?:
buton.jpg (16.25 KB; downloaded 3238 times)
Până la urmă s-au pus semnele de circulație legale îneput de autostradă / sfârșit de autostradă ? Dacă vin de pe Gherghiței spre Petricani am semn că intru pe autostradă ? Sau dacă sunt pe Gherghiței ( spre linia CF ) și vreau să ajung în Colentina am semn că sensgiratoriul face parte din autostradă ?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Acela este buton pentru pietoni, ca se foloseste vreodata sau s-a instalat degeaba, vom vedea.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti zapacitu

gabriels wrote:
Pentru mine, care locuiesc in Tunari, autostrada a rezolvat multe probleme de trafic... Daca se va rezolva cumva(giratoriu sau pasaj) intersectia cu Petricani, cred ca nimeni nu se mai poate plange de ea.

Sunt intru totul de acord cu tine, cu precizarea ca dezavantajul nu e doar pentru cine vine pe Petricani, ci pentru oricine vrea sa tranziteze zona, fara legatura cu A3.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti aztec

Cred ca raspunsul este extrem de simplu. Erau pe stoc, si trebuiau vandute.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Puss in Boots

Nu inteleg un lucru, problema e ca asa-zisa autostrada urbana se opreste intr-un semafor sau ca se opreste ACOLO intr-un semafor? Intr-un semafor undeva tot s-ar fi oprit si daca nu era belea acolo, era belea dincolo. Intreb doar, nu dau cu pietre.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti ByOnu

Asta am tot incercat sa zic si eu. Undeva se termina si autostrada asta. Unii voiau autostrada pana la Universitate aparent.

Bucurestiul are nevoie de o centura normala cu foarte multe strapungeri. Strapungere la Bd. Timisoara, Preciziei poate, samd. Cat mai multe, astfel incat sa iei presiunea de pe aceste puncte critice. Vad ca prin afara, autostrazile se cam termina in inelele din jurul oraselor (tot autostrazi la randul lor), iar de pe inel fiecare intra pe unde are treaba. Pe cand asa, pompam tot, tot, tot traficul in aceste puncte critice.

Aud cum ca ar fi trebuit un giratoriu pe Petricani, voi ce credeti?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti zapacitu

Multe strapungeri cu intersectii pe minim 2 nivele, altfel sunt inutile si centurile, si strapungerile.

A3-ul actual ar fi trebuit corelat cu latirea FdG si extinderea ei pana la sos. Nordului, cu intersectii denivelate la toate cele patru artere pe care le intalneste: Petricani, Barbu Vacarescu, Floreasca, Nordului/Beijing; ideea de baza este ca profilul de sosea rapida cu multe iesiri sa se pastreze cat mai "adanc" spre centrul orasului, pentru a permite defluirea. Asta nu ar fi afectat negativ circulatia, ba dimpotriva, ar fi eliberat masiv traficul in zona (pastrand aglomeratia inevitabila a celor care vor sa ajunga cu totii la ora 9 cu auto personal in zona FdG - Pipera). Similar cu treaba asta este DN1, unde ai iesiri spre oras inainte de primul semafor. La polul opus ai autostrazile care se termina in semafoare, fara defluire inainte de semafor: A1 si A2, de unde se poate iesi doar in centura (ceea ce e inutil intrucat vorbim de intersectii la nivel fara bretele) inainte de primul semafor.

Daca imi explicati cum ca acolo e parc si nu se poate trage bulevard, va aduc aminte ca acel parc a fost transformat in teren de vile, drept urmare poate suferi mici modificari menite sa confere beneficii tuturor bucurestenilor in detrimentul celor trei proprietari de vile. Parcul poate fi oricand amenajat chiar mai frumos decat inainte scazand putin suprafata lacului.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti florin

shoppy wrote:
Acela este buton pentru pietoni, ca se foloseste vreodata sau s-a instalat degeaba, vom vedea.


Dacă au gândit cum trebuie, semaforul cu buton pentru pietoni ar trebui să elimine o necunoscută pentru "inteligența" semafoarelor.

De exemplu, dacă e duminică seară, vin multe mașini pe A3 și aproape nimic pe Petricani poți să ții 5 minute verde dinspre autostradă dacă niciun pieton nu a apăsat pe buton (posibil, în zona aia nu prea sunt pietoni de fel, cu atât mai puțin duminică seară).

Asta e o slăbiciune a SMT-ului bucureștean, el nu știe niciodată dacă sunt pietoni care vor să traverseze o stradă, astfel că are un timp minim alocat pietonilor cu o anumită cadență. Chiar dacă e 3 noaptea și ai flux doar pe Magheru, să zicem, el va pune la un moment dat roșu și va opri fluxul chiar dacă știe (de la senzorii din asflat) că pe CA Rosetti nu e nicio mașină. Dar ar putea fi un pieton și atunci ține minim 30 secunde verde la pietoni.

În țările nordice am văzut sistemul ăsta -  toate semafoarelor sunt cu buton pentru pietoni astfel încât sistemul este mult mai flexibil, acolo dacă conduci la 3 noaptea prin oraș ai șanse să nu prinzi niciun roșu. La noi oprești degeaba de n ori.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti cris_m

Asta e problema de soft 100%, se poate remedia cu putin efort. Ca vorb'aia, avem atatia programatori  tineri si talentati. :)

 


Go to page:  1  ... 72 73 74 75 76 77 78  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use