Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala)

Proiectarea și execuția autostrăzii A1

Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala)

Mesajde TibiV » Vin, 27 Oct 2017, 22:56

Din ciclul "autostrada demolata"...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/noi-probleme-pe-sibiu-or%C4%83%C5%9Ftie-lotul-3-construit-de

Noi probleme pe Sibiu - Orăştie, lotul 3 - construit de Salini Impregilo
26 Oct 2017

Pe Autostrada 1, pe sensul de mers Sibiu-Sebeş (276+100 – 276+170) au apărut fisuri, crăpături şi denivelari ale carosabilului pe o lungime de 70 de m. Ca urmare a acestei situaţii a fost impusă restricţie de viteza de 60 km/h, pe un segment de drum de 200 de metri traficul a fost deviat pe banda 2.

La fața locului a fost trimisă o echipă formată din specialişti CNAIR care au constatat că deplasările taluzului şi şanţului din vecinătatea sectorului respectiv au afectat banda de urgenţă şi banda 1.

În acest moment sunt efectuate măsurători topografice în vederea verificării evoluţiei fenomenului de tasare şi a deformărilor la nivelul carosabilului.

Au fost convocaţi mâine la sediul CNAIR, toţi factorii implicaţi în derularea proiectului, pentru a prezenta un raport privind cauzele acestei probleme şi pentru a dispune o soluţie de remediere.

Până la rezolvarea problemei, zona este monitorizată constant de către DRDP Braşov, care va raporta permanent orice modificare a situaţiei existente.

Segmentul de autostradă Sibiu-Sebeş face parte din autostrada Orăştie-Sibiu şi a fost deschis circulaţiei în anul 2014. În anul 2015 au apărut probleme pe acest lot, ceea ce a făcut necesară demolarea şi reconstrucţia unui sector de 200 de metri, redeschis în acelaşi an şi care este operaţional la ora actuală.

Ca urmare a acestor probleme a fost reziliat contractul cu Salini Impregilo SpA., căruia i-a fost reţinută garanţia de bună execuţie în valoare de aproximativ 60 milioane lei. În aceste condiţii, toate lucrările pentru remedierea neconformităţilor apărute la acest segment de autostradă vor fi suportate din această sumă.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9230
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficia

Mesajde drbm » Mar, 31 Oct 2017, 11:55

Încep alte reparații pe autostrada demolată

31.10.2017

Se lucrează din nou pe autostrada Sibiu-Sebeş. Un nou strat de asfalt acoperă fisurile apărute pe 70 de metri din şoseaua care, deşi a fost inaugurată în 2014, stă mai mult închisă.

Porțiunea de 70 de metri care avea cele mai multe probleme a fost frezată și acoperită cu un nou strat de mixtură.

Au fost ridicate restricțiile care vizau o bandă de mers, iar acum se circulă bine, însă rămân în vigoare restricțiile de viteză, circulându-se cu 60 km/h.

”Începând cu ora 20.00 se circulă fără restricţii, pe ambele benzi ale autostrăzii 1, pe sensul de mers Sibiu-Sebeş (km 276+100 – km 276+170), după ce au fost remediate deteriorările apărute în urmă cu patru zile la calea de rulare”, se arată în comunicatul citat de News.ro.

Reparaţiile au fost efectuate de echipele companiei Hidroconstrucţia. Acestea vor continua, iar miercuri va începe lucrarea de refacere a sistemului de drenaj al autostrăzii, în zona respectivă, potrivit CNAIR.

În 26 octombrie, reprezentanţii ai Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Braşov, care monitorizează acest sector de drum, împreună cu poliţia rutieră, au decis devierea circulaţiei pe banda doi şi impunerea unei restricţii de viteză de 60 km/oră, după ce au constatat că pe o distanţă de 70 de metri au apărut în carosabil fisuri, crăpături şi denivelări.

”În urma expertizei efectuate la faţa locului s-a stabilit că problemele au fost cauzate în special de incorecta execuţie a unui dren longitudinal, motiv pentru care apa s-a infiltrat în corpul autostrăzii ceea ce a produs deteriorări atât pe banda de urgenţă cât şi pe banda 1, pe sensul de mers Sibiu-Sebeş”, mai scrie în comunicat.

Acest segment de autostradă face parte din autostrada Orăştie-Sibiu, parte din A1 (Bucureşti-Nădlac) şi a fost deschis circulaţiei în anul 2014. În anul 2015 au apărut probleme pe acest lot, ceea ce a făcut necesară demolarea şi reconstrucţia unui sector de 200 de metri.

”Ca urmare a acestor probleme a fost reziliat contractul cu Antreprenorul Salini Impregilo SpA., căruia i-a fost reţinută garanţia de bună execuţie, în valoare de aproximativ 60 milioane lei. Toate lucrările pentru remedierea neconformităţilor apărute la acest segment de autostradă vor fi suportate din suma reţinută”, se arată în comunicat.


http://m.digi24.ro/stiri/actualitate/so ... ata-820190
drbm
Membru Silver
 
Mesaje: 457
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27

Re: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficia

Mesajde t530 » Sâm, 11 Noi 2017, 23:12

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/ ... ami-827269

Alunecările de teren de pe A1, oprite cu salcâmi

Peste 35.000 de salcâmi sunt plantaţi în zona cu alunecări de pe autostrada Sibiu-Orăştie. Este soluţia găsită de Compania de Drumuri pentru a stabiliza terenul care a luat-o la vale. Plantările au început astăzi, în cea mai dificilă dintre zone, pe dealul Bucium.
Şapte kilometri de versant speră reprezentanţii Companiei de Drumuri să acopere cu puieţii de salcâm cumpăraţi.

Adela Mohanu, reporter Digi24: Peste 40 de angajați ai Companiei de Drumuri au început, încă de azi-dimineaţă, să planteze puieţii de salcâm. Ne aflăm în cea mai dificilă porţiune a autostrăzii. În spatele noastru este dealul Bucium, grav afectat de alunecări de teren şi pe care autorităţile încearcă să-l stabilizeze de mai bine de doi ani.

În Sibiu, au venit angajaţi de la secţia locală de drumuri, dar şi din sucursalele Braşov, Covasna şi Harghita.

Peste 35.000 de puieţi au fost aduşi pentru a fi plantaţi. Versanţii ar fi trebuit stabilizaţi, potrivit contractului iniţial, de constructorul italian, dar statul român a reziliat contractul din cauza calităţii slabe a lucrărilor.

Alin Serbanescu, purtător de cuânt CNAIR: Această lucrare, această plantare de fapt, va costa undeva la 12.600 de lei. Deci nu este, nu putem spune că este o lucrare scumpă, dar este una eficientă. Vom suporta şi aceste sume, ca şi sumele pentru reparaţii, tot din garanţia de bună execuţie, reţinută de la constructorul Salini Impregillo.

Puieţii de salcâm ar trebui plantaţi în patru zile, însă dacă vremea se va înrăutăţi, acţiunea s-ar putea prelungi pe tot parcursul săptămânii viitoare.
Avatar utilizator
t530
Membru Silver
 
Mesaje: 1426
Membru din: Lun, 16 Feb 2015, 10:48


Înapoi la A1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori