Topic: Știri, noutăți, perspective
673 posts, 227684 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
shoppy
Am modificat pe wikimapia: http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.53...5&z=17&m=b
Am modificat pe wikimapia: http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.53...5&z=17&m=b
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
andrei11
In sfârşit ! Mi-era pur si simplu scarba de intersectia aia cand trebuia sa ies din Tunari in DNCB cu stanga ( spre DN 2 de exemplu )
In sfârşit ! Mi-era pur si simplu scarba de intersectia aia cand trebuia sa ies din Tunari in DNCB cu stanga ( spre DN 2 de exemplu )
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
DocOctavius
Wow, ministerul a scos și o hartă interactivă cu noul masterplan... Acum să nu ne așteptăm sa fie și actualizată vreodată.
http://mtransporturi.maps.arcgis.com/ap...bae9974693
Wow, ministerul a scos și o hartă interactivă cu noul masterplan... Acum să nu ne așteptăm sa fie și actualizată vreodată.
http://mtransporturi.maps.arcgis.com/ap...bae9974693
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
shoppy
Oho, frumos la Buzau, pasaj peste alt pasaj, si apoi traverseaza Buzaul prin mlastina pe unde este mai larg, bravo baieti, abia va astept, ne vedem acolo.
Oho, frumos la Buzau, pasaj peste alt pasaj, si apoi traverseaza Buzaul prin mlastina pe unde este mai larg, bravo baieti, abia va astept, ne vedem acolo.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
TibiV
Hopaaaaa....
Primaria Voluntari "consulta" publicul pentru A3....
http://www.primaria-voluntari.ro/dezbaterepublicapuz
Plansele foarte interesante...
PUZ-ul: http://www.primaria-voluntari.ro/filemanager/files/Primaria%20Voluntari/Informatii%20Utile/Dezbatere%20publica%20Puz/2016-08-13%20-%20Pl.%203%20-%20Reglementari%20F_155.pdf
(8,4 MB)
Incadrarea in PUG: http://www.primaria-voluntari.ro/filema...UG_122.pdf
(ATENTIE !!! Asta are 82,5 MB !....)
Nu pun si plansele ca atare din cauza dimenziunii horror...
Hopaaaaa....
Primaria Voluntari "consulta" publicul pentru A3....
http://www.primaria-voluntari.ro/dezbaterepublicapuz
Plansele foarte interesante...
PUZ-ul: http://www.primaria-voluntari.ro/filemanager/files/Primaria%20Voluntari/Informatii%20Utile/Dezbatere%20publica%20Puz/2016-08-13%20-%20Pl.%203%20-%20Reglementari%20F_155.pdf
(8,4 MB)
Incadrarea in PUG: http://www.primaria-voluntari.ro/filema...UG_122.pdf
(ATENTIE !!! Asta are 82,5 MB !....)
Nu pun si plansele ca atare din cauza dimenziunii horror...
- thor5
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
thor5
A studiat careva harta asta? Ori am fost eu plecat prea mult timp "pe Marte" ori cei care au facut harta asta erau sub influenta substantelor.
Totul e varza:
- lipseste TOTAL o bucata din A3, mai precis : Fagaras-Sighisoara-Tg. Mures.
- A13 (Sibiu-Brasov-Bacau) a fost sparta in 2 autostrazi: Fagaras-Sibiu a fost rebotezata A3 ( WTF?!?), iar Brasov-Bacau a fost rebotezata A5 .
Tampenia maxima este ca in varianta asta autostrada A3 nu mai are continuitate: avem Bors-Tg. Mures si Sibiu(?!?!)-Bucuresti. . Eu cred ca e cazul pentru niste demisii (sau demiteri) pe undeva prin MT pentru bataia asta de joc .
-DX1 - Valahia Express nu face legatura Moldova-Oltenia (evitand Bucurestiul) !!! . Face doar legatura Ploiesti-Gaesti !
- Autostrada A9 (cred) : Timisoara-Moravita(-Belgrad) nu apare nicaieri, desi tocmai s-a aprobat finantarea pentru SF, iar sarbii sunt disperati sa o faca cat mai repede posibil!!
- lipseste TOTAL autostrada Arad-Oradea !! Nu merita nici macar un DX ????
- A3, bucata Campia Turzii-Tg. Mures are perioada implementare 2016-2017, desi nu are AC decat pe cativa km, iar un tronson are licitatia anulata !!!
- Autostrada Oltenia : Craiova - Pitesti are perioada implementare 2016-2018 !!! Si nu are nici macar SF-ul gata (pardon, SF-ul nu e nici macar licitat) .
- DX3: Brasovia Expres nu se afla in continuarea Autostrazii Oltenia. Doar nu vrem cumva sa avem legatura directa Craiova-Brasov (sau Craiova-Moldova) !?! Tot traficul trebuie sa se "intoarca ca la Ploiesti, pardon: Pitesti". Tot ce mai lipseste e un giratoriu suspendat .
P.S. Pacat ca nu se restructureaza si Ministerul Transporturilor . Ar trebui sa se numeasca Ministerul Tampitilor si Magarilor . Si DA!!!, MTM ar fi un acronim perfect pentru mitoman .
DocOctavius wrote:
Wow, ministerul a scos și o hartă interactivă cu noul masterplan... Acum să nu ne așteptăm sa fie și actualizată vreodată.
http://mtransporturi.maps.arcgis.com/ap...bae9974693
A studiat careva harta asta? Ori am fost eu plecat prea mult timp "pe Marte" ori cei care au facut harta asta erau sub influenta substantelor.
Totul e varza:
- lipseste TOTAL o bucata din A3, mai precis : Fagaras-Sighisoara-Tg. Mures.
- A13 (Sibiu-Brasov-Bacau) a fost sparta in 2 autostrazi: Fagaras-Sibiu a fost rebotezata A3 ( WTF?!?), iar Brasov-Bacau a fost rebotezata A5 .
Tampenia maxima este ca in varianta asta autostrada A3 nu mai are continuitate: avem Bors-Tg. Mures si Sibiu(?!?!)-Bucuresti. . Eu cred ca e cazul pentru niste demisii (sau demiteri) pe undeva prin MT pentru bataia asta de joc .
-DX1 - Valahia Express nu face legatura Moldova-Oltenia (evitand Bucurestiul) !!! . Face doar legatura Ploiesti-Gaesti !
- Autostrada A9 (cred) : Timisoara-Moravita(-Belgrad) nu apare nicaieri, desi tocmai s-a aprobat finantarea pentru SF, iar sarbii sunt disperati sa o faca cat mai repede posibil!!
- lipseste TOTAL autostrada Arad-Oradea !! Nu merita nici macar un DX ????
- A3, bucata Campia Turzii-Tg. Mures are perioada implementare 2016-2017, desi nu are AC decat pe cativa km, iar un tronson are licitatia anulata !!!
- Autostrada Oltenia : Craiova - Pitesti are perioada implementare 2016-2018 !!! Si nu are nici macar SF-ul gata (pardon, SF-ul nu e nici macar licitat) .
- DX3: Brasovia Expres nu se afla in continuarea Autostrazii Oltenia. Doar nu vrem cumva sa avem legatura directa Craiova-Brasov (sau Craiova-Moldova) !?! Tot traficul trebuie sa se "intoarca ca la Ploiesti, pardon: Pitesti". Tot ce mai lipseste e un giratoriu suspendat .
P.S. Pacat ca nu se restructureaza si Ministerul Transporturilor . Ar trebui sa se numeasca Ministerul Tampitilor si Magarilor . Si DA!!!, MTM ar fi un acronim perfect pentru mitoman .
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Robert24
A, nu stiai? Nu mai au chef sa faca autostrada Fagars - Sighisoara. Au zis micutzii ca daca se face Sebes - Turda, e suficient doar sa legi Brasov de Sibiu. Si cam atata...
A, nu stiai? Nu mai au chef sa faca autostrada Fagars - Sighisoara. Au zis micutzii ca daca se face Sebes - Turda, e suficient doar sa legi Brasov de Sibiu. Si cam atata...
- thor5
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
thor5
Ma rog, daca vrei sa faci o bucata de autostrada sau sa nu o faci (in functie de calculele de trafic), asta pot sa inteleg. Ceea ce nu pot sa inteleg este renumerotarea, rebotezarea si brambureala totala de trasee !! Dupa ce terminam A10, ce vom face? O vom reboteza A3 ca sa rimeze? Si nu inteleg de ce numerotarea nu este unitara pentru A si DX ?? Ca de ex. Tg.Mures-Tg.Neamt in prima faza va fi Dx X, apoi va fi autostrada A X+n, sau cum ??
Orice drum ar trebui sa aiba un numar unic, chiar daca unele sectiuni pot fi de tip Dx, A, Dn, DJ sau orice altceva ! Ca la americani: Route 66 este 66 indiferent de profilul sectorului de drum, iar Interstate I5 este 5 indiferent daca are 4 benzi sau 10 benzi pe unele portiuni !!!
Daca vreodata vom dori sa transformam un Dx in A, va trebui sa renumerotam toate placutele de pe acel drum precum si toate hartile ?? Gandire de rus ! Ioan Rus !!
P.S. Puie Monta pentru toata brambureala asta de Master(re)Plan !! Asa sunt unii, nu sunt in stare sa creeze nimic bun, si de accea prefera sa strice ce au facut precedentii doar pentru a-si ascunde frustrarea si incompetenta !!
Ma rog, daca vrei sa faci o bucata de autostrada sau sa nu o faci (in functie de calculele de trafic), asta pot sa inteleg. Ceea ce nu pot sa inteleg este renumerotarea, rebotezarea si brambureala totala de trasee !! Dupa ce terminam A10, ce vom face? O vom reboteza A3 ca sa rimeze? Si nu inteleg de ce numerotarea nu este unitara pentru A si DX ?? Ca de ex. Tg.Mures-Tg.Neamt in prima faza va fi Dx X, apoi va fi autostrada A X+n, sau cum ??
Orice drum ar trebui sa aiba un numar unic, chiar daca unele sectiuni pot fi de tip Dx, A, Dn, DJ sau orice altceva ! Ca la americani: Route 66 este 66 indiferent de profilul sectorului de drum, iar Interstate I5 este 5 indiferent daca are 4 benzi sau 10 benzi pe unele portiuni !!!
Daca vreodata vom dori sa transformam un Dx in A, va trebui sa renumerotam toate placutele de pe acel drum precum si toate hartile ?? Gandire de rus ! Ioan Rus !!
P.S. Puie Monta pentru toata brambureala asta de Master(re)Plan !! Asa sunt unii, nu sunt in stare sa creeze nimic bun, si de accea prefera sa strice ce au facut precedentii doar pentru a-si ascunde frustrarea si incompetenta !!
- sss
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
sss
Ai dreptate cu brambureala din numerotarea tonsoanelor de drum, dar pacatuiesti aruncand treaba asta in politic, nu acolo unde-i e locul, la niste functionari platiti de noi, care nu-si fac treaba, ori, in MT si CNADNR este plin de ei! Puie Monta este un slogan foarte tare, dar este facil sa dam vina pe Monta, Ilici, Basel, Ceasca, Mihaitza Balbaitul, Bombonel... unul dintre ei trebuia sa revizuiasca Master Planul...
Ai dreptate cu brambureala din numerotarea tonsoanelor de drum, dar pacatuiesti aruncand treaba asta in politic, nu acolo unde-i e locul, la niste functionari platiti de noi, care nu-si fac treaba, ori, in MT si CNADNR este plin de ei! Puie Monta este un slogan foarte tare, dar este facil sa dam vina pe Monta, Ilici, Basel, Ceasca, Mihaitza Balbaitul, Bombonel... unul dintre ei trebuia sa revizuiasca Master Planul...
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
abc_XC
Comunicat oficial CNAIR (fost CNADNR):http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-10102016#/0
Comunicat oficial CNAIR (fost CNADNR):http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-10102016#/0
Orăștie – Sibiu se redeschide astăzi
Lucrările de reconstrucție de pe lotul III, Orăștie – Sibiu, au fost finalizate.
Duminică, 9 octombrie, Comisia de Inspecție Tehnică, împreună cu reprezentanți ai Poliției Rutiere, au inspectat lucrările executate pe sectorul cuprins între km 60+500 – km 60+600. De asemenea au fost vizitate și analizate și celalalte puncte remediate de pe lotul III.
În urma vizualizării și analizării calității lucrarilor care a facut obiectul contractului „Servicii de proiectare constând în întocmirea PT+DDE și Asistență Tehnică pentru zona cuprinsă între km 60+500 și 60+700 și pentru remedierea degradărilor constatate în vederea redeschiderii traficului rutier la obiectul de investiții Autostrada Orăștie – Sibiu Lotul 3”, Comisia a constatat că sunt îndeplinite condițiile necesare deschiderii traficului rutier în deplină siguranță.
Au fost verificate testele efectuate de către CESTRIN cu echipamente specializate privind capacitatea portantă, rugozitatea și planeitatea sectorului de autostradă Cunța – Săliște. La fazele determinante pe timpul execuției lucrărilor de remedire a participat și Inspectoratul de Stat în Construcții, conform legislației în vigoare. Laboratorul propriu al D.R.D.P. Cluj a asigurat asistența tehnică de specialitate pe timpul executării lucrărilor.
Comisia a constatat ca lucrările efectuate corespund din punct de vedere tehnic și calitativ respectând reglementările în vigoare.
De asemenea, având în vedere problemele identificate în execuția acestui lot de către antreprenorul cu care a fost reziliat contractul, Compania a decis expertizarea întregului lot III, Orăștie – Sibiu. În prezent procedura de achiziție a expertizei este în desfășurare.
În consecința, începând de astăzi, 10.10.2016, la ora 14:00, traficul va fi reluat, fără restricții, cu respectarea Codului Rutier.
CNAIR SA
- thor5
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
thor5
Scuze ... nu am avut intentia sa fac atac la persoane ... politice. Am avut intentia sa fac atac la incompetenta si nerusinarea crase, specifice anumitor persoane (sau mai bine zis personaje) ... "psihice". Cazul MasterRePlanului este asemanator cazului Colectiv (cu accent pe personajul Piedone). Asemenea personaje se ascund in spatele unor functii cu scuze de genul: "Eu sunt doar primar, ministru, director, etc, nu specialist in problema X sau Y". Absolut corect, dar indatorirea de serviciu este sa ia masuri administrative asupra specialistilor care nu isi fac treaba bine. Piedone nici acum nu a inteles de ce l-a silit populatia sa demisioneze: EXACT pentru faptul ca nu a luat masuri administrative disciplinare asupra celor care l-au pus sa semneze "ca primarul" !
EXACT acelasi lucru se intampla si la MT de multi ani de zile! Ministrii sunt demisi sau siliti sa demisioneze pe banda rulanta, si tot nu reusesc sa inteleaga motivele esecului lor!
Bataia de joc cu schimbarea traseelor si renumerotarea nu tine de vreo specialitate inginereasca ! Si un copil de 10 ani poate sa faca o treaba mai desteapta. Parerea mea este ca niste "specialisti" cu diplome de inginer incearca din rasputeri sa submineze programul national de autostrazi in functie de interesele unor "rechini/baroni" locali. Practic, niste pigmei lipsiti de viziune strategica.
P.S. Treaba cu schimbatul traseelor si masluirea numerotarii nu are ABSOLUT nicio justificare. Exemplu neaos: DN13E in zona asta: 45.740988, 26.120540. Arata ca un drum de servitute, nici macar ca un drum comunal. In unele locuri se banuiesc oarecare urme de pietris, dar in majoritate este un drum de pamant batatorit. Oare ce justificare au avut sa numeasca un drum de pamant "DN" ? Probabil ca rangul unui drum nu este dat excluziv de numarul de benzi ? Sau de marimea traficului? Rutele nationale ar trebui sa fie foarte clare: est-vest, nord-sud, etc. Nu ar trebui sa fie schimbate/influentate de unele persoane "psihice". Rusinea politicienilor este DOAR ca au semnat/acceptat aceste schimbari "ca primaru' "!!
sss wrote:
Ai dreptate cu brambureala din numerotarea tonsoanelor de drum, dar pacatuiesti aruncand treaba asta in politic, nu acolo unde-i e locul, la niste functionari platiti de noi, care nu-si fac treaba, ori, in MT si CNADNR este plin de ei! Puie Monta este un slogan foarte tare, dar este facil sa dam vina pe Monta, Ilici, Basel, Ceasca, Mihaitza Balbaitul, Bombonel... unul dintre ei trebuia sa revizuiasca Master Planul...
Scuze ... nu am avut intentia sa fac atac la persoane ... politice. Am avut intentia sa fac atac la incompetenta si nerusinarea crase, specifice anumitor persoane (sau mai bine zis personaje) ... "psihice". Cazul MasterRePlanului este asemanator cazului Colectiv (cu accent pe personajul Piedone). Asemenea personaje se ascund in spatele unor functii cu scuze de genul: "Eu sunt doar primar, ministru, director, etc, nu specialist in problema X sau Y". Absolut corect, dar indatorirea de serviciu este sa ia masuri administrative asupra specialistilor care nu isi fac treaba bine. Piedone nici acum nu a inteles de ce l-a silit populatia sa demisioneze: EXACT pentru faptul ca nu a luat masuri administrative disciplinare asupra celor care l-au pus sa semneze "ca primarul" !
EXACT acelasi lucru se intampla si la MT de multi ani de zile! Ministrii sunt demisi sau siliti sa demisioneze pe banda rulanta, si tot nu reusesc sa inteleaga motivele esecului lor!
Bataia de joc cu schimbarea traseelor si renumerotarea nu tine de vreo specialitate inginereasca ! Si un copil de 10 ani poate sa faca o treaba mai desteapta. Parerea mea este ca niste "specialisti" cu diplome de inginer incearca din rasputeri sa submineze programul national de autostrazi in functie de interesele unor "rechini/baroni" locali. Practic, niste pigmei lipsiti de viziune strategica.
P.S. Treaba cu schimbatul traseelor si masluirea numerotarii nu are ABSOLUT nicio justificare. Exemplu neaos: DN13E in zona asta: 45.740988, 26.120540. Arata ca un drum de servitute, nici macar ca un drum comunal. In unele locuri se banuiesc oarecare urme de pietris, dar in majoritate este un drum de pamant batatorit. Oare ce justificare au avut sa numeasca un drum de pamant "DN" ? Probabil ca rangul unui drum nu este dat excluziv de numarul de benzi ? Sau de marimea traficului? Rutele nationale ar trebui sa fie foarte clare: est-vest, nord-sud, etc. Nu ar trebui sa fie schimbate/influentate de unele persoane "psihice". Rusinea politicienilor este DOAR ca au semnat/acceptat aceste schimbari "ca primaru' "!!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
andrei11
Lasa ca si la metrou nu mi-e rusine, avem / vom avea in curand 2 racorduri, respectiv M 4 si M 5. Pana vor deveni magistrale mai e...
Precizari :
M 5 va deveni magistrala cand va ajunge la Universitate ( ma rog, la Iancului )
M 4 va deveni magistrala cand va ajunge la Hasdeu.
Lasa ca si la metrou nu mi-e rusine, avem / vom avea in curand 2 racorduri, respectiv M 4 si M 5. Pana vor deveni magistrale mai e...
Precizari :
M 5 va deveni magistrala cand va ajunge la Universitate ( ma rog, la Iancului )
M 4 va deveni magistrala cand va ajunge la Hasdeu.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere
•
Choose destination