Știri, noutăți, perspective

Infrastructura rutieră națională: știri, noutăți, evenimente și discuții despre acestea

Re: Știri, noutăți, perspective

Mesajde ByOnu » Vin, 23 Iun 2017, 08:19

Asta chiar ca este drobul de sare!! :lol: :lol: :lol:
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 3003
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Știri, noutăți, perspective

Mesajde Costin » Mar, 22 Aug 2017, 09:46

Ultima stire, referitoare la A3, tronsonul Brasov - Bors, a fost mutata in topicul corespunzator. Va rugam pe viitor sa verificati daca nu exista deja subforum / topic dedicat mesajului pe care vreti sa il postati. Multumim.
2017: 1060 km feroviari / 2087 rutieri. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 5785
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 4 / Sibiu

Re: Știri, noutăți, perspective

Mesajde Victor92 » Mie, 23 Aug 2017, 08:22

Japonezii, chinezii, spaniolii şi românii se bat pentru cel mai mare proiect din România de după revoluţie, afacerea de jumătate de miliard de euro

CNAIR anunţă, marţi, că au fost depuse două oferte pentru proiectarea şi execuţia podului suspendat peste Dunăre de la Brăila, valoarea proiectului fiind de peste două miliarde de lei, cel mai mare contract pentru un proiect de infrastructură din ultimii 27 de ani.

Ofertele au fost depuse de către Asocierea Astaldi SpA (Italia) – IHI Infrastructure Systems Co. Ltd. (Japonia) şi Asocierea China Communication Construction Company Ltd (China) – China Road and Bridge Corporation (China) – Eptisa Servicios de Ingenieria SL (Spania)– Euro Construct Trading ’98 SRL (Romania)– CCCC Second Harbour Engineering Co Ltd (China)- CCCC Highway Consults Co Ltd (China).

Contractul, în valoare de 2.025.494.965 lei fără TVA (aproximativ 500 de milioane de euro), va fi atribuit în baza celui mai bun raport calitate-preţ, iar durata acestuia va fi de nouă ani şi jumătate (114 luni). Astfel, un an şi jumătate (18 luni) este alocat proiectării, trei ani (36 de luni) execuţiei lucrărilor, iar perioada de garanţie va fi de minim cinci ani (60 de luni), potrivit Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Proiectul de investiţie, cu o lungime totală de 23,413 km, cuprinde inclusiv proiectarea şi execuţia drumului principal, Brăila – Jijila şi a drumului de legătură cu DN22, Smârdan – Măcin.

Ofertelor aferente obiectivului “Proiectare şi execuţie Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila” au putut fi depuse în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) până luni.

Sistemul de suspendare al podului cuprinde un cablu principal şi tiranţi verticali de legătură între tablier şi cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate în teren şi sunt localizate în afara digurilor Dunării.

Lungimea totală a acestuia va fi de 1.974,30 metri din care 489,65 metri reprezintă deschiderea laterală, pe malul dinspre Brăila şi 364,65 metri cea de pe malul dinspre Tulcea. De o parte şi de alta vor fi construite doua viaducte de acces, în lungime de câte 110 metri, care se vor adăuga lungimii podului suspendat. Gabaritul pe verticală al podului suspendat va fi de cel putin 38 de metri de la nivelul maxim de inundaţie al Dunării, astfel încat să fie îndeplinite criteriile de navigaţie fluvială. Lăţimea totală a podului suspendat de la Brăila va fi de 31,70 metri. Calea pe pod va avea 22 de metri şi va fi alcatuită din 4 benzi de circulaţie de câte 3,50 metri laţime fiecare, 4 benzi de încadrare de câte 0,5 metri laţime, două acostamente de 1,50 metri lăţime şi o zonă mediană cu lăţimea de 3 metri. La acestea se adaugă, de o parte şi de alta, două benzi adiţionale pentru trafic pietonal, biciclete şi întreţinere, trotuarele având laţimi de câte 2,80 m fiecare.

Podul suspendat va fi poziţionat între km 4+596,10 şi km 6+570,52, pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre, măsurat de la Sulina).

Podul suspendat peste Dunăre este cuprins în Master Planul General de Transport al României şi face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiţii Teritoriale Integrate), finanţabile din POIM 2014 - 2020, Axa Prioritară 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient".

Drumul principal Brăila – Jijila va avea o lungime de 19,095 Km şi va fi prevăzut cu două benzi de circulaţie pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană şi zona de parapete, până la km 7+940. Traseul include o ramificaţie pe direcţia Sud, până la intersecţia cu drumul existent Smârdan - Măcin (DN22).

Drumul de legatură cu DN22 Smârdan – Măcin, cu o lungime de 4,328 km, va fi prevăzut cu o bandă de circulaţie pe sens. Drumul de legatură urmează să pornească de la km 7+940 al drumului principal (Brăila- Jijila) şi se va intersecta cu DN22 Smârdan-Măcin.

Sursa: http://www.gandul.info/stiri/japonezii-...o-16702877
Flickr : https://www.flickr.com/photos/131524743@N08/

2017: 4457 km pe calea ferată - 14.10.2017
Avatar utilizator
Victor92
Membru Gold
 
Mesaje: 4896
Membru din: Dum, 14 Noi 2010, 14:38

Re: Știri, noutăți, perspective

Mesajde drbm » Joi, 07 Sep 2017, 18:27

https://www.agerpres.ro/economie/2017/0...e-16-35-08

Lucrările de întreținere a căilor de rulare pe podul de la Cernavodă au fost finalizate, circulația desfășurându-se în condiții optime, fără restricții, în timp ce pe podul de la Fetești se lucrează în continuare, informează, joi, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Conform sursei citate, lucrările pe podul de la Fetești se prelungesc până săptămâna viitoare, în funcție de condițiile meteorologice. Lucrările se vor executa de luni până joi, iar în weekend circulația se va desfășura fără restricții.

"Având în vedere scăderea valorilor de trafic, aceste lucrări vor fi executate pe timp de zi, iar circulația rutieră se va desfășura pe o bandă pe sens, pe sectoarele respective de drum. Reamintim că, inițial, aceste lucrări erau programate în luna iulie, dar ele au fost amânate din cauza traficului intens specific sezonului estival. Facem apel la conducătorii auto care tranzitează zona să înțeleagă importanța efectuării acestor lucrări și să respecte semnalizările rutiere temporare", afirmă CNAIR.

Informații suplimentare privind starea rețelei de drumuri naționale pot fi obținute de la Dispeceratul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii sau de pe pagina sa de Facebook.

AGERPRES/(AS — autor: Cătălin Trandafir, editor: Oana Tilică, editor online: Andreea Lăzăroiu)
drbm
 
Mesaje: 266
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27

Re: Știri, noutăți, perspective

Mesajde drbm » Mie, 11 Oct 2017, 08:43

10 Oct 2017 CNAIR

Astăzi s-a încheiat termenul limită de depunere a ofertelor pentru atribuirea prin achiziție publică a contractului destinat lărgirii la 4 benzi a DN 7, între localitățile Bâldana și Titu (km 30+950 - 52+350).

Pentru acest contract, care prevede proiectarea și execuția unor lucrări de modernizare, au fost depuse 7 oferte:

1. Asocierea Copisa Constructora Pirenaica SA - Copisa Construcții SRL

2. Asocierea Delta Antrepriza de Construcții și Montaj 93 SA - Aleandri SpA - Luca Way SRL

3. Asocierea Dimar SRL - Europea 92 SpA

4. Asocierea Euro Construct Trading 98 SRL - Artera Blue SRL

5. Asocierea Pezzella Raffaele Filiala București SRL - La Rocca Societa Cooperativa - TR Costruzioni SRL - Costruzioni Generali Sud SRL - Monti Consult SRL - Global Service Proiect SRL

6. Porr Construct SRL

7. Tirrena Scavi SpA

Contractul este unul de tip FIDIC Galben și are o valoare estimată de 210,627,629 lei, fără TVA.

Durata contractului este de 84 de luni din care 4 luni proiectare, 20 luni execuție și minim 60 luni perioada de garanție a lucrărilor.

Garanția poate fi extinsă la 84 luni, în funcție de ofertanta din cadrul factorilor de evaluare.

Informații suplimentare:

Sectorul de drum Bâldana-Titu este cuprins în Master Planul General de Transport și face parte dintr-un proiect mai complex de modernizare a infrastructurii rutiere, pe ruta București – Sinaia.

Lărgirea la 4 benzi a DN 7, între localitățile Bâldana și Titu, a fost solicitată inclusiv de marii operatori economici din județul Dâmbovița, care doresc o legătură rutieră modernizată cu municipiul București.

Se prevede ca sumele pentru modernizarea acestui segment de drum național, să fie asigurate din POIM 2014-2020.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comu...4-benzi-dn
drbm
 
Mesaje: 266
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27

Re: Știri, noutăți, perspective

Mesajde shoppy » Mie, 11 Oct 2017, 09:57

Super, pod nou pesta Dambovita la Lunguletu, si trebuie sa faca ceva si la canalul de irigatii de la iesirea din Slobozia Moara, zici ca este trambulina acolo, mai sunt si alte poduri peste canale de irigatii si rambleuri ce trebuiesc executate.
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6301
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Știri, noutăți, perspective

Mesajde alliens » Joi, 12 Oct 2017, 22:20

Totusi care e lagatura dintre traseul Bucuresti-Sinaia si largirea sectiunii Baldana - Titu?
Ca sa nu zic ca poate era mai bine sa largeasca la 4 benzi DJ 701 (daca e posibil)
alliens
 
Mesaje: 23
Membru din: Sâm, 18 Mar 2017, 21:01

Anterior

Înapoi la Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori