Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționale

 

Topic: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina

128 posts, 61143 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina Dr2005

Pe lângă Posada e cam greu, din motive de relief (iar pentru Comarnic e nevoie de ceva poduri). Şi nici pe la Buşteni nu ai pe unde.

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina mradulescu

Dar pe-acolo a fost proiectata o autostrada cat pe ce sa fie executate

La Comarnic l-as face pe malul celalalt, la Posada la fel
La Busteni as cauta sa facu un coridor prin lunca Prahovei - exista o strada care strabate Zamora si intre in DN1 pe la gara.
Repet, nu o autostrada, un drum cu 2 benzi, inclusiv cu intersectii la nivel, dar fara treceri de pietoni.

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina DanCld

mradulescu wrote:
Cretinismul mi s pare maxim ca intre Bucuresti si Ploiesti avem DN1 si DN1A, ambele "comunale"

Near topic: Definirea drumurilor ca europene / nationale / judetene este mult mai recenta decat potecile si drumurile istorice. In unele cazuri in anii '60 au fost definite trasee complet noi pornind de la reteaua de drumuri de pamant sau pietruite existenta atunci - DN1A este unul dintre acele cazuri. Strict istoric directia servita de drumul care iesea din Bucuresti spre Buftea era Targoviste, toponimul "soseaua Bucuresti-Targoviste" fiind folosit si in prezent. De asemenea nu stiu cati sunt familiari cu faptul ca pana acum vreo 5 ani pe DN1A intre Bucuresti si Ploiesti au existat zone cu piatra cubica si poduri pe care nu incapeau 2 masini, una langa cealalta.

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina mradulescu

DanCld wrote:
mradulescu wrote:
Cretinismul mi s pare maxim ca intre Bucuresti si Ploiesti avem DN1 si DN1A, ambele "comunale"

Near topic: Definirea drumurilor ca europene / nationale / judetene este mult mai recenta decat potecile si drumurile istorice. In unele cazuri in anii '60 au fost definite trasee complet noi pornind de la reteaua de drumuri de pamant sau pietruite existenta atunci - DN1A este unul dintre acele cazuri. Strict istoric directia servita de drumul care iesea din Bucuresti spre Buftea era Targoviste, toponimul "soseaua Bucuresti-Targoviste" fiind folosit si in prezent. De asemenea nu stiu cati sunt familiari cu faptul ca pana acum vreo 5 ani pe DN1A intre Bucuresti si Ploiesti au existat zone cu piatra cubica si poduri pe care nu incapeau 2 masini, una langa cealalta.


Deci atunci ar fi fost o ocazie sa le defineasca pe linga localitati....

A propos, stie cineva care este evolutia soselei Ploiesti-Sinaia (acuma numita DN1)? Am senzatia ca initial drumul trecea prin Campina?
Cand a fost construita portiunea Banesti - Nistoresti?
Si cand au fost construite cele 2 poduri peste Prahova pentru Breaza?

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina DanCld

mradulescu wrote:
A propos, stie cineva care este evolutia soselei Ploiesti-Sinaia (acuma numita DN1)? Am senzatia ca initial drumul trecea prin Campina?

Ai senzatia bine: http://romaniadigitala.ro/blog/modifica ... comunista/

Undeva intre 1966 si 1975 s-au "ajustat" traseele multor drumuri nationale.

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina mradulescu

Multumesc mult!

Citez din pagina respectiva:

"După cum se vede drumul Urziceniului trecea Mostiștea în zona Lilieci-Sinești printr-un cu totul alt loc, traversând toate satele din zonă. Constructorii de atunci au abordat o soluție care se explorează și în zilele noastre: o așa-zisă „centură” a celor 3 sate. Din nefericire populația a crescut, oamenii și-au întins casele de-a lungul fâșiei de asfalt iar soluția de atunci pare să fi adăugat doar o nouă stradă în comuna respectivă – una virajată, cu restricție de viteză și cu anumiți factori care o transformă într-un punct negru din punctul de vedere al accidentelor."

Deci ideea de a scoate soselele in afara localitatilor exista (pacat ca nu fioarte sistematic)
Din pacate, lipsa de viziune urbanistica a compromis si aceste initiative, pentru ca autoritatile au lasat oamenii sa construiasca ciorchine pe linga aceste "ocoliri"

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina DanCld

OK, unde sa construiasca? In 1950 eram 16 milioane, in 1990 (punctul de maxim) am fost 23, deci cu aproape 50% mai multi, pe acelasi teritoriu; vezi foarte bine din harta americana cum au crescut satele si orasele. In plus in Romania nu exista o traditie a drumurilor secundare pietruite, cel putin in zona de campie - o distanta de 100m fata de soseaua principala putea insemna si 20 de ani distanta de civilizatie.

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina mradulescu

DanCld wrote:
OK, unde sa construiasca? In 1950 eram 16 milioane, in 1990 (punctul de maxim) am fost 23, deci cu aproape 50% mai multi, pe acelasi teritoriu; vezi foarte bine din harta americana cum au crescut satele si orasele. In plus in Romania nu exista o traditie a drumurilor secundare pietruite, cel putin in zona de campie - o distanta de 100m fata de soseaua principala putea insemna si 20 de ani distanta de civilizatie.


Pai n-am dat vina pe oameni, ca ei au construit si ei unde le era mai bine.
E vina sistemului nenorocit, care a lasat completat subdezvoltata zona rurala.

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina argos

Cateva poze cu pasajul finalizat care supratraverseaza DN1 la Campina.
Si doua foto cu supratraversarea in constructie care va fi parte din centura Nord Ploiesti.
Pasaj Campina 1.jpg (114.68 KB; downloaded 6397 times)
Pasaj Campina 2.jpg (114.44 KB; downloaded 6404 times)
Pasaj Campina 3.jpg (88.77 KB; downloaded 6400 times)
Pasaj Campina 4.jpg (116.27 KB; downloaded 6393 times)
Pasaj Campina 5.jpg (92.58 KB; downloaded 6381 times)
Pasaj Ploiesti 1.jpg (70.34 KB; downloaded 6381 times)
Pasaj Ploiesti.jpg (76.63 KB; downloaded 6408 times)

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina shoppy

La Ploiesti deschiderea de peste sosea este complata cu grinzi si au mai aparut grinzi pe alta deschidere, deci din 4 avem 2 complete si una partiala.

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina telvanni

Azi m-am dat si eu pe pasajul de la Campina, totul arata foarte bine, mai bine ca-n poze.

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina chevic

Azi pe site-ul Antena 3.

"În urmă cu o lună ne mândream cu el, acum ne facem griji pentru siguranţa noastră. Pasajul rutier de la Câmpina are probleme mari
vezi articolul in HTML5
D.D. | 10 Mai 2012, 07:35


Foto: campinaph.ro
La numai o lună de la inaugurare, pasajul rutier peste DN 1 de la Câmpina are  probleme. În mai multe zone, tencuiala a început să se umfle şi au apărut crăpături destul de mari. Investiţia a costat 6 milioane de euro şi a fost facută cu fonduri europene.

Pasajul a fost inagurat cu mare fast pe 11 aprilie după lucrări care au durat aproape 3 ani. Scopul pasajului era fluidizarea traficului pentru cei care tranzitează municipiul Campina. Numai că, la nici o lună de la inaugurare, au apărut crăpături de câţiva centrimetri.

Reprezentanţii Primăriei Câmpina susţin că toate aceste probleme vor fi remediate în scurt timp de către firma constructoare.

Nu este singura problema însă. Locuitorii din zona pasajului rutier se plâng că nu au trotuare şi că sunt nevoiţi să ocolească dacă vor să intre în oraş.

Pasajul a costat 6 milioane de euro şi a fost construit cu 70% fonduri europene, iar restul  banilor au fost asiguraţi de bugetul local. Lucrarea are o garanţie de 24 de ani."

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina DocOctavius

:shock: "24 de ani"  :shock: poate mai degrabă 24 de luni, iar au înțeles greșit reporterițele  :twisted:

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina shoppy

Deschidere iminenta la pasajul de la Ploiesti, aseara era cu iluminatul pornit si bretelele eraua sfaltate, mai lipseau doar marcajele, ceva balustrade si probabil stratul de uzura.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări la drumuri naționale  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420539 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use