Sa le luam pe rand:
- A3 Ploiesti - Comarnic apare in masterplanul de transport, finantare prin FEDR, perioada de implementare 2021-2023, val. mil.euro fără TVA: 306,77;
- A3 Comarnic - Brasov apare in masterplanul de transport, finantare prin FEFR (lista lunga), perioada de implentare 2016-2020, val mil.euro fără TVA: 997,75;
- Masterplanul il gasesti pe site-ul minsterului transporturilor:
link, termenele de implementare e clar ca sunt depasite;
- Siguranta circulatiei trebuie sa fie pe primul loc si abia apoi fluenta traficului dar fluenta traficului contribuie si ea intr-o anumita masura la siguranta traficului, un sofer nervos este un sofer periculos;
- Giratoriul construit este cel incercuit cu galben, deasupra lui
aveam viraj la stanga pentru intrarea in Ploiesti dinspre Brasov, in locul lui
aveam viraj la stanga pentru intrare in Ploiesti si spre Bucuresti dinspre DN1B, mai jos de el
inca avem intersectie la nivel cu toate virajele permise cu DJ100L spre Buda/Ploiesti;

-Solutia care ar fi rezolvat mai toate conflictele de trafic ar fi fost o serie de 2 pasaje supraterane (cu albastru) si s-ar fi inchis toate posibilitatile de viraj la stanga de mai sus, mai ales ultima care este si cea mai periculoasa;

- Intre Ploiesti si Banesti avem urmatoarele intersectii care trebuie modificate pasaje sau giratorii:
Paulesti,
Baicoi Sud,
Baicoi Nord/Schela si
Floresti;
- Dupa Banesti mai avem intersectia cu drumul spre
Breaza dar aici nu prea am auzit de accidente grave desi din nou avem viraj la stanga peste un sens cu 2 benzi.
- Nu in ultimul rand poate isi aduc aminte functionarii aia din CNAIR de cei cateva sute de m de drum ramas la o banda pe sensul spre Brasov dupa dublarea drumului din anii '90:
link