Lucrari DN1 Ploiesti-Campina

Evoluția lucrărilor de dezvoltare a rețelei de drumuri naționale

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina

Mesajde Cristi N » Dum, 20 Oct 2019, 07:45

Daca ar fi gandit ca niste oameni normali ar fi umplut de sensuri giratorii segmentul Bucuresti - Ploiesti, ar fi indesit trecerile de pietoni si reconstruit sistemul de camere de viteza. Spun asta pentru ca aici DN1 este dublat de autostrada si trebuie sa ramana pentru trafic local, iar cel de tranzit trebuie sa se mute pe A3.
De la racodul A3 cu DN1 spre Brasov discutam de alte solutii chiar daca la un moment dat si acesta va fi dublat de A3. Trebuie sa avem un plan clar cum va fi construita A3 si in ce perioade de timp vor fi deschise tronsoanele dar cel mai probabil segmentul Ploiesti - Comarnic va fi lasat la urma.
In momentul asta ar trebui sa ne gandim la niste pasaje asa cum a fost construit cel de la Campina sau Metro pentru cele mai aglomerate intersectii. Pacat ca ultimul a fost construit in cea mai proasta varianta posibila. :headbash:
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 736
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina

Mesajde ulyse_san » Dum, 20 Oct 2019, 12:47

DN1 nu va fi dublat de autostrada intre Ploiesti si Comarnic, in nici un plan, masterplan etc. ... vine cate un idiot pe care nu.l intereseaza fluenta traficului, decat sa dea bine in statistici la accidente, nu-i deranjeaza nimeni cu intrebarile, nu-i trage nimeni la socoteala pentru pasajul facut peste DN1 la 500m de locul unde ar fi trebuit facut (la Lukoil) ... chir si asa prost pozitionat cum a fost facut, ar fi mult mai util de deviat traficul inspre/dinspre Ploiesti pe DN1 decat giratoriul actual de la Lukoil ... giratoriul asta trebuie desfiintat!
ulyse_san
 
Mesaje: 3
Membru din: Vin, 18 Oct 2019, 13:16

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina

Mesajde andrei11 » Dum, 20 Oct 2019, 15:13

1) Evident că DN 1 va fi dublat și de A 3 și este evident că pe DN 1 traficul va fi mult mai lejer după construcția lui A 3.
2) Colega, ar fi bine să faci o captură după un plan ceva și să exemplifici pe el unde sunt noile sensgiratorii ca să putem comenta în cunoștință de cauză. Eu nu prea trec pe DN 1 că nu prea am treabă, cred că odată pe an ajung cu auto pe acolo.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17232
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina

Mesajde Cristi N » Dum, 20 Oct 2019, 18:42

Sa le luam pe rand:
- A3 Ploiesti - Comarnic apare in masterplanul de transport, finantare prin FEDR, perioada de implementare 2021-2023, val. mil.euro fără TVA: 306,77;
- A3 Comarnic - Brasov apare in masterplanul de transport, finantare prin FEFR (lista lunga), perioada de implentare 2016-2020, val mil.euro fără TVA: 997,75;
- Masterplanul il gasesti pe site-ul minsterului transporturilor: link, termenele de implementare e clar ca sunt depasite;
- Siguranta circulatiei trebuie sa fie pe primul loc si abia apoi fluenta traficului dar fluenta traficului contribuie si ea intr-o anumita masura la siguranta traficului, un sofer nervos este un sofer periculos;
- Giratoriul construit este cel incercuit cu galben, deasupra lui aveam viraj la stanga pentru intrarea in Ploiesti dinspre Brasov, in locul lui aveam viraj la stanga pentru intrare in Ploiesti si spre Bucuresti dinspre DN1B, mai jos de el inca avem intersectie la nivel cu toate virajele permise cu DJ100L spre Buda/Ploiesti;
Imagine
-Solutia care ar fi rezolvat mai toate conflictele de trafic ar fi fost o serie de 2 pasaje supraterane (cu albastru) si s-ar fi inchis toate posibilitatile de viraj la stanga de mai sus, mai ales ultima care este si cea mai periculoasa;
Imagine
- Intre Ploiesti si Banesti avem urmatoarele intersectii care trebuie modificate pasaje sau giratorii: Paulesti, Baicoi Sud, Baicoi Nord/Schela si Floresti;
- Dupa Banesti mai avem intersectia cu drumul spre Breaza dar aici nu prea am auzit de accidente grave desi din nou avem viraj la stanga peste un sens cu 2 benzi.
- Nu in ultimul rand poate isi aduc aminte functionarii aia din CNAIR de cei cateva sute de m de drum ramas la o banda pe sensul spre Brasov dupa dublarea drumului din anii '90: link
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 736
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Anterior

Înapoi la Lucrări la drumuri naționale


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori