Pod nou peste Dunare la Braila spre Tulcea (DN22B - DN22)

Evoluția lucrărilor de dezvoltare a rețelei de drumuri naționale

Pod nou peste Dunare la Braila spre Tulcea (DN22B - DN22)

Mesajde Costin » Mie, 19 Apr 2017, 12:43

Podul suspendat peste Dunare de la Braila - un proiect asteptat de peste 20 de ani

Lungime: 23,4 km - 1,9 km doar Podul (cu o deschidere de 1,2 km) + ~20 km drum nou

Cost constructie: cca. 445 mil. euro

STADIU ACTUAL: SF-ul a fost revizuit si aprobat in 2016. Documentatia pentru lansarea licitatie de proiectare+executie e aproape de a fi scoasa la licitatie

Evolutia detaliata a proiectului in josul paginii

---

Podul suspendat de la Braila, al cincilea pod peste Dunare in Romania, e mai aproape de realizare ca niciodata. Promis in repetate randuri de toate guvernele care s-au perindat la conducere in ultimii 20 de ani, proiectul are finalizat Studiul de Fezabilitate din 2016 si vine la pachet cu peste 20 de km de drum de legatura construiti de la zero, de-o parte si de alta a Dunarii. Costul total al proiectului? Circa 450 de milioane de euro.

----

Studiul de Fezabilitate al Podului suspendat de la Braila a fost elaborat in 2016 si aprobat in comitetele tehnico-economice din Ministerul Transporturilor si Compania de Drumuri. Realizarea podului este prinsa in Master Planul de Transport, cu surse de finantare nerambursabile aferente perioadei 2014 - 2020. Conform informatiilor din SF, valoarea totala a investitiei depaseste 2 miliarde de lei, fara TVA.

Lungimea totala a Proiectului este de 23,413 km si cuprinde doua sectiuni:

- drumul principal Braila - Jijila, cu o lungime 19,095 km ( include si lungimea podului si a viaductelor de acces (viaduct de acces la pozitia km 4+486.10, cu o lungime de 110 m si viaduct de acces la pozitia km 6+570,52 km, cu o lungime de 110m)

- drumul de legatura cu DN22 Smardan - Macin, in lungime de 4,328 km

Astfel, traseul incepe la intersectia DN2B Buzau- Braila - Galati cu Soseaua Baldovinesti (km 110+344 DN2B). Traseul drumului proiectat se termina la km 19+095, in DN22 Rm.Sarat ¬ Braila - Tulcea (km 108+310), spre Tulcea. Traseul include o ramificatie de la km 7+940, in directia sud, pana la intersectia cu drumul existent Smardan - Macin (DN22).

Podul suspendat

- Lungimea totala de 1.974,30 de metri, din care 1.120 metri reprezinta deschiderea centrala si doua deschideri laterale de 489,65 m si 364,65 m.
- Latimea totala a podului va fi de 31,70 metri.
- Calea pe pod va avea 22,00 metri si va fi alcatuita din 4 benzi de circulatie de cate 3,50 m latime fiecare, 4 benzi de incadrare de cate 0,5 m latime, doua acostamente de 1,50 m latime si o zona mediana cu latimea de 3,00m.
- La acestea se adauga, de o parte si de alta, 2 benzi aditionale pentru trafic pietonal, biciclete si intretinere, trotuarele avand de cate 2,80 m fiecare.
- Va fi pozitionat intre km 4+596,10 si km 6+570,52 pe drumul principal Braila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunarea (kilometraj pe Dunare, masurat de la Sulina). De o parte si de alta vor fi construite doua viaducte de acces in lungime de cate 110 metri, care se vor adauga lungimii podului suspendat.
- Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal si tiranti verticali de legatura intre tablier si cablul principal. Blocurile de ancorare sunt integrate in teren, in afara digurilor Dunarii.
- Tablierul este realizat din grizi casetate cu inaltime de 3.5 m. Grinda casetata din otel este alcatuita dintr-un platelaj ortotrop cu placi rigidizate de minim 16 mm grosime si saibe de rigidizare dispuse la 600 mm. Antretoazele sunt localizate la fiecare 4.0 m si sunt rigidizate cu placi prevazute cu degajari.

Drumul principal Braila - Jijila

Va avea o lungime de 19,095 Km si va fi prevazut cu doua benzi de circulatie pe sens, benzi de incadrare, acostamente, zona mediana si zona de parapete.

Pe tronsonul cuprins intre km 4+486,10 si km 6+680,30, unde drumul traverseaza fluviul Dunarea, se vor construi doua viaducte de acces in lungime de cate 110,00 metri fiecare. Traseul include o ramificatie pe directia Sud, pana la intersectia cu drumul existent Smardan - Macin (DN22).

Drumul de legatura cu DN22 Smardan - Macin

Cu o lungime de 4,328 km, acest drum va fi prevazut cu o banda de circulatie pe sens. Drumul de legatura urmeaza sa porneasca de la km 7+940 al drumului principal (Braila- Jijila) si se va intersecta cu DN22 Smardan-Macin.

Click pe planuri pentru a le deschide mai mare, intr-o ferastra separata:

Imagine

Imagine

----

Cronologia proiectului:

1996 - Studiu de prefezabilitate care a avut la baza un studiu din 1986 ce a analizat trei amplasamente pentru constructia Podului peste Dunare in zona Braila

1997 - Actualizare a studiului din 1996, ca urmare a Planului de Amenajare a Teritoriului Judetean Braila

2001 - Studiul "Constructia unui Pod peste Dunare in zona Braila", elaborat de JETRO (Japan External Trade Organization), in colaborare cu S.C. IPTANA S.A. Bucuresti, in vederea obtinerii unui imprumut de la statul Japonez.

2003 - Studiul de fezabilitate elaborat de S.C. IPTANA S.A dupa normele romanesti, cu obtinerea unor acorduri si avize

18 iunie 2014 - A fost lansata licitatia pentru "Reactualizare Studiu de Fezabilitate pentru Pod suspendat peste Dunare in zona Braila". Valoarea estimata: 10,65 milioane de lei (fara TVA)

24 octombrie 2014 - Au fost depuse noua oferte la licitatie.

28 aprilie 2015 - A fost atribuit contractul catre ISPCF + PEGASO INGEGNERIA (loc 1) cu oferta de 5.635.643,87 RON (fara TVA).

27 octombrie 2016 - SF-ul este aprobat in cadrul Comitetului Tehnico - Economic al CNAIR

22 martie 2017 - SF-ul este aprobat in Comitetul Tehnico - Economic al MT

18 aprilie 2017 - CNAIR SA a transmis Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice, Documentatia de Atribuire pentu executia unui Proiect care cuprinde Podul suspendat peste Dunare, in zona Braila. Dupa obtinerea validarii, CNAIR SA urmeaza sa publice Anuntul de Participare pentru lansarea licitatiei publice.


http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-in...20-ani.htm
2017: 1060 km feroviari / 2087 rutieri. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 5981
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 4 / Sibiu

Re: Pod suspendat peste Dunare Braila - Tulcea (DN22B - DN22

Mesajde Costin » Mie, 19 Apr 2017, 12:44

Incerc sa sap zilele astea dupa niste documentatie tehnica, o sa o pun aici daca gasesc ceva relevant.
2017: 1060 km feroviari / 2087 rutieri. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 5981
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 4 / Sibiu

Re: Pod nou peste Dunare la Braila spre Tulcea (DN22B - DN22

Mesajde andrei11 » Mie, 19 Apr 2017, 13:11

Intentia de a construi acolo un pod a fost de foarte multa vreme, până la urma au ales sa construiască Giurgeni - Vadul Oii. Mi-e frica sa nu rămână tot la stadiu de intentie incă foarte mult timp. Oricum ce au de gând cu A 4 ? Daca fac A 4 până la Tulcea :lol: ar trebui sa construiască podul de la Brăila cu profil de autostradă. :mrgreen: E părerea mea.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 11912
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Pod nou peste Dunare la Braila spre Tulcea (DN22B - DN22

Mesajde shoppy » Mie, 19 Apr 2017, 13:19

Deci nu are legatura cu santierul abandonat de langa strada Vadul Gheghetului http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=45.28...1&z=18&m=b
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6453
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Pod suspendat la Braila & DX? Brăila – Jijila

Mesajde TibiV » Lun, 17 Iul 2017, 22:34

Propun un nou topic... Foarte frumos daca va fi realizat, desi baietii care sunt acum la putere au declarat ca au alte prioritati... :(

Hai sa le luam pe rand...

Din 28.04.2017
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-28042017-0

Contractul pentru proiectarea şi execuţia podului suspendat de la Brăila, postat în SEAP.
Podul de la Brăila va fi cea mai complexă lucrare de infrastructură din ultimii 27 de ani.
După ce va fi construit, Podul suspendat de la Brăila se va număra printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrală (1.120 metri).


Cu o valoare pentru proiectare şi execuţie de 2.025.494.965 Lei fără TVA (aproximativ 500 de milioane de euro), acesta reprezintă cel mai mare contract pentru un proiect de infrastructură, atribuit in ultimii 27 de ani.

Anunţul de participare pentru proiectarea şi execuţia Podului suspendat peste Dunăre la Brăila a fost validat astăzi, 28.04.2017, de către ANAP , iar mâine, 29.04.2017 va putea fi vizualizat în SEAP.
CNAIR SA. a stabilit ca termen limită pentru primirea ofertelor data de 11.08.2017, ora 16:00.

Contractul va fi atribuit în baza celui mai bun raport calitate-preţ, iar durata acestuia va fi de 114 luni. Astfel 18 luni sunt alocate proiectării, 36 de luni execuţiei lucrărilor iar perioada de garantie va fi de minim 60 de luni.

Proiectul de investiţie, cu o lungime totală de 23,413 km cuprinde inclusiv proiectarea şi executia drumului principal, Brăila – Jijila şi a drumului de legatura cu DN22, Smârdan – Măcin.

Informaţii suplimentare:

Podul suspendat. Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal şi tiranţi verticali de legatură între tablier şi cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate în teren şi sunt localizate în afara digurilor Dunării.
Lungimea totală a acestuia va fi de 1.974,30 metri la care se adaugă două deschideri laterale de 489,65 metri, pe malul dinspre Brăila şi 364,65 metri pe malul dinspre Tulcea. De o parte şi de alta vor fi construite doua viaducte de acces, în lungime de câte 110 metri, care se vor adăuga lungimii podului suspendat. Gabaritul pe verticală al podului suspendat va fi de cel putin 38 m de la nivelul maxim de inundaţie al Dunării, astfel încat să fie indeplinite criteriile de navigaţie fluvială. Laţimea totală a podului suspendat de la Brăila va fi de 31,70 metri. Calea pe pod va avea 22,00 metri şi va fi alcatuită din 4 benzi de circulaţie de câte 3,50 m laţime fiecare, 4 benzi de încadrare de câte 0,5 m laţime, două acostamente de 1,50 m lăţime şi o zonă mediană cu lăţimea de 3,00 m. La acestea se adaugă, de o parte şi de alta, 2 benzi adiţionale pentru trafic pietonal, biciclete şi întreţinere, trotuarele având laţimi de câte 2,80 m fiecare.
Podul suspendat va fi poziţionat între km 4+596,10 şi km 6+570,52, pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre, măsurat de la Sulina).

Podul suspendat peste Dunăre este cuprins în Master Planul General de Transport al României şi face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiţii Teritoriale Integrate), finanţabile din POIM 2014 - 2020, Axa Prioritară 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient".
Drumul principal Braila – Jijila. Va avea o lungime de 19,095 Km şi va fi prevazut cu două benzi de circulaţie pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană şi zona de parapete.

Pe tronsonul cuprins între km 4+486,10 şi km 6+680,30, unde drumul traversează fluviul Dunărea, se vor construi doua viaducte de acces în lungime de câte 110,00 metri fiecare.

Traseul include o ramificaţie pe direcţia Sud, până la intersecţia cu drumul existent Smârdan - Măcin (DN22).
Drumul de legatură cu DN22 Smârdan - Măcin. Cu o lungime de 4,328 km, acest drum va fi prevăzut cu o bandă de circulaţie pe sens. Drumul de legatură urmează să pornească de la km 7+940 al drumului principal (Braila- Jijila) şi se va intersecta cu DN22 Smârdan-Măcin.


Suntem aproape in Delta Dunarii, asa ca acordul de mediu este foarte important.
Acordul de mediu este o sursa importanta de informatii (descrierea exacta a traseului si lucrarilor necesare), are 53 de pagini si il gasiti aici: http://www.anpm.ro/documents/28797/2152104/Acord+de+mediu+pod+suspendat+peste+Dunare+la+braila.pdf/3bddd954-bafe-4bd0-94bb-3a376d342b76?version=1.0

Cateva planuri din SF...
(Costin, daca esti de acord cu topic separat, planurile astea trebuie neaparat sa le salvezi local, pentru ca nu prea am incredere in blogspot... )

Imagine
Observati ca pilonii podului sunt un pic descentrati fata de maluri, dar in felul asta se asigura inaltimea libera maxima exact deasupra senalului navigabil al Dunarii...
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Ultima oară modificat de TibiV pe Lun, 17 Iul 2017, 22:48, modificat de 2 ori în total.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 6281
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Pod suspendat la Braila & DX? Brăila – Jijila

Mesajde TibiV » Lun, 17 Iul 2017, 22:43

Macar SF-ul asta este din 2015, nu din 2007...
Realizatorul SF-ului, ISPCF (lider de asociere) a fost atat de "amabil" incat sa produca si niste "artistic view"...
Imagine

Imagine

Imagine

Pe 10 iulie, MT a publicat proiectul de HG pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai podului.
http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1628-hg10072017dirtac

HG-ul nu a fost inca aprobat pana astazi, 17 iulie 2017.

Dar sinteza arata asa:
Imagine
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 6281
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Pod nou peste Dunare la Braila spre Tulcea (DN22B - DN22

Mesajde Costin » Mar, 18 Iul 2017, 08:57

Cand sunt semne ca se misca ceva concret in acest sens, facem subforum dedicat cu structura binecunoscuta. Pana atunci, puneti totul aici.
2017: 1060 km feroviari / 2087 rutieri. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 5981
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 4 / Sibiu

Re: Pod nou peste Dunare la Braila spre Tulcea (DN22B - DN22

Mesajde shoppy » Mar, 18 Iul 2017, 09:22

:evil: , canalul navigabil nu este centrat pe albie, se poate sa aiba dreptate cu SF-ul...
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6453
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Știri, noutăți, perspective

Mesajde stefan_br » Vin, 20 Oct 2017, 20:27

De pe site-ul Ministerului Transporturilor:

Câștigătorul pentru construcția Podului suspendat de la Brăila, cea mai amplă lucrare de infrastructură din ultimii 27 de ani, a fost desemnat astăzi!

Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD. a fost declarată astăzi câștigătoarea contractului pentru proiectarea și execuția

Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila. Lucrare cu o valoare de 1.995.932.260,25 lei, fără TVA.


Durata contractului, care va fi semnat după expirarea perioadei legale de depunere a contestațiilor, este de 48 de luni din care 12 luni proiectare și 36 luni execuție.

Perioada de garanție a lucrărilor va fi de 120 luni.


Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD. va trebui să proiecteze și să construiască, potrivit contractului Podul suspendat, care reprezintă principala structură a proiectului, două viaducte de câte 110 m lungime, un drum principal cu o lungime de 19,095 km și un drum de legătură cu DN22 (Smardan – Măcin), în lungime de 4,328 km.

Proiectul este cuprins în Master Planul General de Transport al României şi face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiţii Teritoriale Integrate), finanţabile din POIM 2014 - 2020, Axa Prioritară 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient".


După ce va fi construit, Podul suspendat de la Brăila se va număra printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrală (1.120 metri).
:477: :2176:
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Avatar utilizator
stefan_br
Moderator forum
 
Mesaje: 2083
Membru din: Dum, 29 Aug 2010, 11:08
Localitate: Braila/Bucuresti

Re: Pod nou peste Dunare la Braila spre Tulcea (DN22B - DN22

Mesajde drbm » Lun, 23 Oct 2017, 14:23

Ținută la secret. Contestație la podul de la Brăila

Ministerul Transporturilor s-a grăbit să anunțe desemnarea unui consorțiu câștigător pentru podul de la Brăila, trecând sub tăcere existența unei contestații la această licitație.

Firmele chineze de construcții, China Communications Construction Company, China Road and Bridge Corporation, CCCC Second Harbour Engineering, CCCC Highway consultants, asociate cu firma regelui asfaltului Dan Besciu (foto), respectiv Euroconstruct Trading 98, și cu firma spaniolă Eptisa, au depus o contestație la licitația pentru proiectarea și construirea unui pod peste Dunăre la Brăila.

Informația a fost trecută sub tăcere de către noua conducere a Ministerului Transporturilor. Aceasta s-a mărginit vineri să anunțe câștigarea licitației de către asocierea firmelor italiană, Astaldi, și japoneză, IHI Infrastructure, fără a informa de existența unei contestații.

Aceasta a fost depusă joi 19 octombrie cu o zi înainte de anunțul Ministerului Transporturilor, condus de proaspătul ministru Felix Stroe, privind desemnarea firmei câștigătoare. Contestația nu este semnată de firmele CCC-Euroconstruct Trading-Eptisa însă nu putea fi depusă decât de acestea deoarece în cursa finală pentru contract s-au calificat doar asocierea condusă de italieni și cea condusă de chinezi.

Modul pentru care ministerul lui Felix Stroe n-a informat publicul privind contestația este un mister. Unul din posibilele răspunsuri este că Compania Națională de Administrare a Infreastructurii Rutiere, subordonată Ministerului Transporturilor, nu a informat ministerul despre existența contestației. A doua variantă, este că informarea CNAIR a fost făcută dar că Ministerul Transporturilor a preferat să o treacă sub tăcere pentru a nu umbri măreața victorie.

Ce contestă nemulțumiții

Firmele CCCC-Euroconstruct-Eptisa contestă lipsa de transparență a CNAIR și susțin că, la cât de bună era oferta loc, nu aveau cum să fie clasată pe locul 2. Procedura licitației a presupus că firma câștigătoare este desemnată pe baza unui punctaj alcătuit în proporție de 40% din preț și 60% din un cumul de indicatori referitori la experianța inginerilor prezenți în proiect, perioada de proiectare, garanția lucrărilor. Chinezii zic că prețul lot a fost mai mic, că experții lor trebuiau să ia punctaj maxim și că, prin urmare, nu puteau ajunge pe locul 2.

Potrivit contestațiie depuse la CNSC, CCCC, Eptisa și firma lui Besciu cer suspendarea procedurii, revaluarea ofertei lor și acces liber la dosarul cauzei deschis de ei. Ei spun că nu li s-a explicat exact modul de punctare a ofertei lor, cum au primit punctajul. ”Autoritatea contractantă a refuzat să indice subscrisei motivele care au fundamentat poziția a II-a în clasament. Nicio informație, alta decât poziția în clasament , nu a fost comunicată subscrisei”, spun reprezentanții asoicerii CCC Euroconstruct.

Asocierea Astaldi- IHI Infrastructure a câștigat licitația la un preț infim mai mic decât valoarea maximă pe care o puteau prezenta. Oferta lor a fost de 1,99 miliarde lei, fără TVA, in condițiile în care valoarea maximă acceptabilă era 2,02 miliarde lei. Durata contractului, care va fi semnat după expirarea perioadei legale de depunere a contestațiilor, este de 48 de luni din care 12 luni proiectare și 36 luni execuție. Perioada de garanție a lucrărilor va fi de 120 luni, potrivit ofertei desemnate câștigătoare. Firmele urmau să construiască două viaducte de câte 110 m lungime, un drum principal cu o lungime de 19,095 km și un drum de legătură cu DN22 (Smardan – Măcin), în lungime de 4,328 km.

Proiectul este cuprins în Master Planul General de Transport al României şi face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiţii Teritoriale Integrate), finanţabile din POIM 2014 - 2020, Axa Prioritară 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient".

După ce va fi construit, Podul suspendat de la Brăila se va număra printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrală (1.120 metri).


Ținută la secret. Contestație la podul de la Brăila
http://m.digi24.ro/stiri/economie/trans...ila-815601
Doru-Cireaşă_avatar_1472722896
Doru Cireaşă
23.10.2017
---
News Suite bit.ly/newssuiteapp
_______
Notă: greșelile multiple de sintaxă și ortografie sunt reproduse întocmai, textul fiind citat ca atare.
drbm
 
Mesaje: 346
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27

Re: Pod nou peste Dunare la Braila spre Tulcea (DN22B - DN22

Mesajde shoppy » Lun, 23 Oct 2017, 15:26

Cum adica, contestatia nu este semnata,? este anonima?
:lol: :lol: :lol:
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6453
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Pod nou peste Dunare la Braila spre Tulcea (DN22B - DN22

Mesajde Costin » Lun, 23 Oct 2017, 15:39

Cred ca exprimarea din articol e deficitara. Nu te lasa SEAP-ul sa vezi cine a depus-o, nu ca e anonima...
2017: 1060 km feroviari / 2087 rutieri. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 5981
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 4 / Sibiu

Re: Pod nou peste Dunare la Braila spre Tulcea (DN22B - DN22

Mesajde drbm » Lun, 23 Oct 2017, 18:35

Cam așa și este, nu ești parte implicată în derularea procedurii, nu ai acces deplin la informații.
Dar autorul pare un semianalfabet, deci trebuie înțeles ca atare, mângâiat pe creștet pentru bunele intenții și lăsat corigent. Poate o fi bun la articole cu mai multe poze, decât text.....
Scuze de off-topic.
drbm
 
Mesaje: 346
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27


Înapoi la Lucrări la drumuri naționale


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator