Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din RomâniaCoridorul IV feroviar

 

Topic: Lucrarile de reabilitare a M800: Bucuresti - Constanta

114 posts, 53332 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Utilizator anonim

Fraieri aia care au facut caietul de sarcini, pentru o asemenea lucrare garantia ar trebui sa fie de minim 5-10 ani.

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta shoppy

Da, fiecre proiect are setul lui de fraieri care sunt scosi de niciunde, dau cu subsemnatul la ce li se baga sub nas si dupaia dispar ca sa vada lumea ca s-au luat masuri, fraieri noi ca nu ne ducem sa le dam foc la masini ca alta solutie nu vad.

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Fraieri aia care au facut caietul de sarcini, pentru o asemenea lucrare garantia ar trebui sa fie de minim 5-10 ani.
Partea proasta este ca, din cate stiu, la toate contractele semnate pana acum pentru reabilitarea coridorului IV, garantia ceruta e aceeasi: 2 ani maxim.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari Bucuresti - Constanta GAC

Deci cu alte cuvinte, sa inteleg ca sectoarele ce au fost date in folosinta in 2009, acum au iesit din garantie, sau cum?

De asemenea, din documentul postat de Dominatrix, reabilitarea trebuia sa permita viteze intre 160 si 200 Km/h pt trenurile de calatori, dar in tot documentul se pomeneste doar de 160 km/h (desi geografia ar permite fara probleme si 200 si chiar mai mult pe majoritatea lungimii acestei cai ferate). Pana la urma, exista sanse sa vedem trenuri ruland si cu 180-200km/h? De asemenea, pana acum s-a circulat cu max 140. Sper ca la anu o sa mergem macar cu 160, sau am cumva sperante desarte?

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta andrei11

Ce are termenul de garantie cu termenul de exploatare al obiectivului ? Cred ca le confundati fara sa vreti. Nimeni pe lumea asta nu ofera termen de garantie = cu termenul de exploatare, in nici un domeniu. Termenul de garantie acopera ( integral ) daca vreti vicii de constructie care trebuie remediate in anumite conditii ( financiare ). Nu stiu, nu ma pricep, dar daca un bolt de fixare nu "crapa" in 2 ani inseamna cu nu are vicii de constructie. Ca el trebuie strans din 5 in 5 luni si schimbat odata la 7 ani asta este altceva si nu are nici in clin nici in maneca cu termenul de garantie al boltului respectiv. Am dat exemplul  cu boltul aiurea, inlocuiti cuvantul cu ce vreti voi.

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Dominatrix

GAC wrote:
Deci cu alte cuvinte, sa inteleg ca sectoarele ce au fost date in folosinta in 2009, acum au iesit din garantie, sau cum?
Exact.
GAC wrote:
De asemenea, din documentul postat de Dominatrix, reabilitarea trebuia sa permita viteze intre 160 si 200 Km/h pt trenurile de calatori, dar in tot documentul se pomeneste doar de 160 km/h (desi geografia ar permite fara probleme si 200 si chiar mai mult pe majoritatea lungimii acestei cai ferate).
La viteze mai mari de 160 km/h, semnalizarea optica "traditionala" poate fi utilizata cu 2 conditii:

1) trebuie asigurat un spatiu de oprire suficient in cazul franarii de serviciu. Asta se poate face orin utilizarea de semnale prevestitoare de oprire sau prin echiparea cu un sistem de transmitere a informatiei intre calea de rulare si tren.
b) este necesar un sistem de control automat al vitezei ca sa scoti din ecuatie posibilele erori umane ale mecanicilor, in cazul nerespectarii semnalelor luminoase.

Intrebare: sunt aceste conditii indeplinite pe coridorul IV?
andrei11 wrote:
Ce are termenul de garantie cu termenul de exploatare al obiectivului ? Cred ca le confundati fara sa vreti.
Dar cine vorbea de termenul de exploatare? Problema este ca e penibil ca pentru asemenea lucrari sa se ofere o garantie de numai 2 ani.

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta telvanni

Saptamana aceasta am mers in paralel pe autostradata cu un tren si am vazut ca aveam cca 140km/h. Ce m-a uimit insa a fost norul imens de praf ce ramanea in urma trenului, la un moment dat se circula cu viteza redusa pe autostrada pentru ca nu se mai vedea la mai mult de 50-80 de m. :?

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Onofrei Sergiu-Gabriel

telvanni wrote:
Saptamana aceasta am mers in paralel pe autostradata cu un tren si am vazut ca aveam cca 140km/h. Ce m-a uimit insa a fost norul imens de praf ce ramanea in urma trenului, la un moment dat se circula cu viteza redusa pe autostrada pentru ca nu se mai vedea la mai mult de 50-80 de m. :?

Depinde ce culoare avea norul de praf. Daca era rosiatic sau maroniu acela provine de la sinele noi montate. Daca era praf alb, atunci provine de la terasament. Si explic fiecare varianta in parte.

Cand sinele sunt noi, au acel strat superficial de rugina, normal pentru piesele de otel, este ros de buzele de bandaj ale locomotivei si vagoanelor. Astfel coroborat cu viteza trenului, se produce acel nor de praf.

Praful de la terasament se starneste atunci cand terasamentul a fost proaspat burat, consolidat, etc. Pietrele rascolite de la fundul terasamentului, pietrele noi  asezate si santierul de pe firul celalalt face ca praful sa patrunda oriunde in timp, iar la trecerea trenului sa fie starnit, mai ales daca acesta are viteza mare.

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta shoppy

Nu se da chiar asa drumu cu 140 pe sina noua sau nefolosita de cateva luni, pana sa mergi cu 140 deja apare luciul de rulare. Lafel dupa burare, ori compactezi ori mergi o luna mai incet.
Mai e o cauza, daca pe langa sina e un drum de pamant pe care trec vehicule grele astea ridica praf (mai ales ca nu imi amintesc acum cate saptamani a fost ultima ploaie), praf care se poate pune si pe terasament si este zburat cand trece trenul.

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta adrian

o intrebare am si eu: s-au terminat totusi lucrarile la bucuresti-constanta?

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta vancouver

adrian wrote:
o intrebare am si eu: s-au terminat totusi lucrarile la bucuresti-constanta?


nu.

de pe forumtrenuri in data de 30.09.2011:
ravers75 a scris:
Care mai e Stadiul lucrarilor intre Fundulea si Fetesti? va fi gata linia in decembrie?

alexmorph3us a raspuns: Stadiul lucrarilor este in felul urmator:intre Fundulea si Sarulesti lucrarle sunt terminate,intre Sarulesti si Lehliu se circula pe firul I iar pe firul II la podul nou este pusa deja catenara,semnalizarea si tot numai ca se astepata sa se finalizeze lucrarile la gara Lehliu adica linia 1 si 2 de la peron si refacerea peronului care sa includa si pasarela pentru trecerea peste calea ferata.Intre Lehliu si Dor Marunt s-a pus catenara pe firul II dar se astepata ca lucrarile sa se termine in gara Lehliu mai intai ca sa dea drumul pe toata portiunea Sarulesti-Dor Marunt dupa cum ziceam mai devreme.Se mai lucreaza intre Dragos Voda-Ciulnita la firul I la care acum cateva zile se montau firele si deci prin octombrie se va da drumul pe acolo..In gara Ciulnita se lucreaza in continuare si in gara Fetesti s-au inceput de curand cu scoaterea linilor 3,4 si 5 unde modernizarea se va face pe parcurs si va dura ceva deci nu va fi gata in decembrie si nici Ciulnita.In rest totul este gata cu mici exceptii la garile Dalga si Dragos Voda unde pe firul II au mai ramas niste portiuni de cateva sute de metri neschimbate si de care se vor ocupa probabil dupa ce vor termina cu gara Lehliu.

sursa: http://www.forumtrenuri.com/t1637p130-m-800-bucuresti-nord-fetesti-constanta-mangalia

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Mircea Hirjau

Fetesti - 17.03.2012
Fetesti_01.JPG (74.54 KB; downloaded 6236 times)
Fetesti_02.JPG (79.7 KB; downloaded 6230 times)
Fetesti_03.JPG (72.18 KB; downloaded 6230 times)
Fetesti_04.JPG (69.28 KB; downloaded 6228 times)
Fetesti_05.JPG (67.82 KB; downloaded 6231 times)
Fetesti_06.JPG (75.85 KB; downloaded 6228 times)
Fetesti_07.JPG (70.61 KB; downloaded 6228 times)
Fetesti_08.JPG (68.85 KB; downloaded 6242 times)
Fetesti_09.JPG (65.96 KB; downloaded 6226 times)
Fetesti_10.JPG (70.96 KB; downloaded 6233 times)

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Mircea Hirjau

Continuare
Fetesti_11.JPG (73.17 KB; downloaded 6228 times)
Fetesti_12.JPG (90.03 KB; downloaded 6227 times)
Fetesti_13.JPG (89.54 KB; downloaded 6228 times)
Fetesti_14.JPG (86.59 KB; downloaded 6227 times)
Fetesti_15.JPG (83.29 KB; downloaded 6228 times)

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta sloppy

Am si eu o intrebare daca poate sa imi raspunda cineva , de ce sunt intarzieri  de aprox 40 min (ex. azi Ct-a-Buc. Nord IR 1682 trebuia sa ajunga la 16:46 si a ajuns la 17:30)(16.03.12 IR 1681 Buc. Nord -Ct-a  trebuia sa ajunga la 16:43 si a ajuns la 17:20) si multe alte example . Eu circul saptamanal cu  trenul spre si dinspre Ct-a si  au mereu intarzieri , in  zona Lehliu-Fundulea  se circula mai incet ca "'ciorile''.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Coridorul IV feroviar  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use