Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri)

39 posts, 11781 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) TibiV

Nu am unde sa postez un asemenea "pachet", asa ca am pornit topic nou...
Daca cineva are chef sa le imparta pe "caprarii", este binevenit.

CFR Infrastructura a postat pe 5 iulie poze cu 6 poduri (din 7 despre care vorbeste in postare...

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1647174385317423

București, 5 iulie 2017
Modernizare 7 poduri feroviare CF București – Videle/ Brazi - Ploiești Sud/Ploiești Sud - Ploiești Triaj
♦ Obiective – stadiul execuției
◘ Pod km 1+150 (linia CF Colectoare Mogoşoaia) - 63,72%
◘ Pod km 20+474 (București - Videle) - 57,24%
◘ Pod km 21+084 (București - Videle) - 62,40%
◘ Pod km 21+434 (București - Videle) - 63,64%
◘ Pod km 21+888 (București - Videle) - 47,30%
◘ Pod km 57+540 (Ploiești Sud - Ploiești Triaj) - 100%
◘ Pod km 57+560 (Brazi - Ploiești Sud) - 39,28 %
♦ Scop
◘ creșterea gradului de siguranță în transport feroviar prin reducerea riscului de accidente, creșterea vitezei de circulație pentru transport de marfă și de pasageri, reducerea costurilor de operare și de întretinere a infrastructurii feroviare și a materialului rulant.
♦ Constructor
◘ Asocierea formată din IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT m.b.H. şi S.C. METABET CF SA
♦ Perioadă de execuție: 2015-2018

Pod km 1+510, linia cf Colectoare Mogoşoaia (jud. Ilfov)
♦ Etapa: montare tablier metalic cu o deschidere
◘ Lucrările de modernizare a podului CF de la km 1+510, linia cf Colectoare Mogoşoaia (jud. Ilfov), constau în demolarea podului existent și înlocuirea acestuia cu un pod oblic, cu o singură deschidere, infrastructură din beton și tabliere metalice.
◘ Execuție lucrărilor pentru montarea tablierelor se desfășoară în perioada 04.07.2017-14.07.2017, în intervalul orar 22:00 – 05:00.
♦ Restricții în circulația rutieră în zona șantierului
◘ În perioadele 04.07.2017 - 06.07.2017, respectiv 12.07.2017 - 14.07.2017, în intervalul orar 22:00 - 05:00, traficul rutier pe DN 1A, în zona km. 12+950 va fi închis, iar circulația se va desfășura deviat pe ruta ocolitoare DN Centura București, km. 64+400, - Intersecție DN 1A, km. 12+260, - DN 7, km. 11+500, - DN 7, km. 13+200, - DN Centura București (varianta veche) - DN 1A, km. 13+300 și retur
◘ în perioada 06.07.2017 - 12.07.2017, în intervalul orar 22:00 - 05:00, circulația se va desfășura alternativ pe sensul de mers Târgoviște - București și retur


Le pun in ordinea "numerelor de pe tricou"... Lipseste un pod, cel de la km 20+474 (București - Videle)

Podul peste DN1A de la Mogosoaia are 5 poze
◘ Pod km 1+150 (linia CF Colectoare Mogoşoaia) - 63,72%







Poza asta chiar mi-a placut...




◘ Pod km 21+084 (București - Videle) - 62,40%




◘ Pod km 21+434 (București - Videle) - 63,64%




◘ Pod km 21+888 (București - Videle) - 47,30%




◘ Pod km 57+540 (Ploiești Sud - Ploiești Triaj) - 100%



(Adica asta este gata ?!... Nu prea pare. Dar cred ca poza este veche de 2-3 luni. In cele 3 poze precedente de pe Bucuresti-Videle muncitorii au niste caciulite pe sub castile de protectie, deci sigur nu sunt poze din iunie-iulie... )

◘ Pod km 57+560 (Brazi - Ploiești Sud) - 39,28 %


 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) TibiV

O veste asteptata de peste un deceniu...

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1751313411570186

București, 13 octombrie 2017

Podul Grădiștea – au început studiile geotehnice

Lotul 1 - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea
Au început măsurătorile pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare în zona Podului de la Grădiștea. Acestea investigații au drept scop asigurarea unui grad ridicat de încredere asupra viabilității traseului, a soluțiilor tehnice și a structurilor definite în cadrul studiului de fezabilitate.

Studiul de fezabilitate realizat de Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L.- ACCIONA INGENIERIA S.A. va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție pe 2 loturi:
♦ Lotul I - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea
♦ Lotul II – Modernizarea liniei CF București Nord - Giurgiu Nord, până la Frontieră
În prima etapă se va elabora documentația tehnico-economică necesară lansării procedurii de proiectare și execuție a lucrărilor pentru redeschiderra circulației pe podul de cale ferată peste râul Arges (lotul I), iar în etapa a doua vor fi stabilite soluțiile tehnice pentru modernizarea liniei București Nord - Giurgiu Nord – Fontieră (lotul II).

Obiectivele generale ale proiectului:
◘ redeschiderea circulației pe podul de la Grădiștea
◘ modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord – Frontieră
◘ îmbunătăţirea confortului și a siguranţei feroviare
◘ reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie
◘ creşterea traficului de marfă de tranzit
◘ asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu și Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş

Au si poze, chiar reusite...








"Utilaj Bereta T41 - prelevare probe de pământ prin forare (20 m)"



"Penetrometru Pacani TG 73-200 - aparat de tesatre in situ pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare"



"Proba de pământ prin forare la o adâncime de 20 m"












"Probe de pământ prelevate de la diferite adâncimi"




P.S.
Daca credeti ca se potriveste mai bine pe alt topic, va rog sa mutati...

 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) shoppy

Trebuie sa construiasca 3 ditai rambleele...

 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) drbm

TRAFIC FEROVIAR ÎNTRERUPT ÎN JUDEŢUL BACĂU

Sursa: INFOTRAFIC  

Data: 15 Noiembrie 2017

Ora: 17:15


Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că în perioada 15 – 24 noiembrie 2017, pentru a permite executarea unor lucrări programate la unele podeţe de cale ferată situate între staţiile CF Comăneşti şi Asău, în judeţul Bacău, circulaţia feroviară pe acest tronson va fi întreruptă.

Astfel, trenurile InterRegio 1540 şi 1541 (pe relaţia Iaşi – Braşov, respectiv Braşov – Iaşi) vor fi anulate. Celelalte trenuri de călători vor fi anulate doar pe relaţia Comăneşti – Asău, iar călătorii vor fi transbordaţi între cele două staţii cu mijloace de transport în comun puse la dispoziţie de către RTFC Galaţi.

https://www.politiaromana.ro/ro/info-tra ... ul-bacau

 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) TibiV

"Benzinarii" le-au pus cateva cateva intrebari celor de la CFR Infra.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg181308#msg181308

Mi se pare foarte interesant tabelul cu cheltuieli pentru lucrari RK (la linii, nu material rulant) din ultimii 16 ani.
Se pare ca Boc a fost cel care a aprobat, in plina criza, cele mai importante lucrari de RK...
Iar din 2014 incoace a fost o adevarata rusine. Mai putin de 100 mil. RON anual. Cum sa nu se duca  :evil: liniile CF ?....


 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) TibiV

COMUNICAT DE PRESĂ

CFR SA deschide 14 şantiere pentru lucrări de modernizare a podurilor şi podeţelor din sudul ţării


Bucureşti, 16 aprilie 2018
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că în perioada 16 - 20 aprilie 2018 are loc predarea amplasamentelor şi deschiderea şantierelor de lucrări pentru modernizarea a 14 poduri şi podeţe aflate în județele Argeș, Olt, Dolj, Gorj, Mehedinți și Sibiu.

Cele 14 obiective feroviare sunt incluse în 2 contracte de lucrări, în valoare totală de 34,2 milioane lei (fonduri externe nerambursabile - 75% şi buget de stat - 25%) şi vor fi modernizate de SC ARCADA COMPANY SA, perioada de implemetare fiind de 36 de luni (execuție+garanție) pentru fiecare lot în parte.

Lucrările de modernizare, structurate pe două loturi, au drept scop dezvoltarea infrastructurii feroviare din sudul ţării, prin creşterea gradului de confort şi îmbunătăţirea indicatorilor de siguranţă, pe următoarele intervale de stații:

Lotul I– 3 poduri și 2 podețe
Pod km 115+565 - între staţiile Măldăieni şi Mihăieşti (jud. Olt)
Pod km 200+306 - între staţiile Malu Mare şi Banu Mărăcine (jud. Dolj)
Pod km 99+523 - între staţiile Goleşti şi Piteşti (jud. Argeş)
Podeţ km 226+575 - între staţiile Balş şi Spineni (jud. Dolj)
Podeţ km 357+760 - între staţiile Valea Fratelui şi Turnu Roşu (jud. Sibiu)

Lotul III- 4 poduri și 5 podețe
Pod km 40+875 - între staţiile Bărbăteşti şi Jupăneşti (jud. Gorj)
Pod km 55+812 - între staţiile Pojogeni şi Copăcioasa (jud. Gorj)
Pod km 15+550 - între staţiile Jirov şi Corcova (jud. Mehedinţi)
Pod km 20+698 - între staţiile Corcova şi Motru Est (jud. Mehedinţi)
Podeţ km 286+035 - zona staţiei Filiaşi (jud. Dolj)
Podeţ km 279+884 - între staţiile Coţofeni şi Răcari (jud. Dolj)
Podeţ km 5+303 - zona staţiei Tânţăreni (jud. Gorj)
Podeţ km 6+592 - între staţiile Tânţăreni şi Gilort (jud. Gorj)
Podeţ km 6+939 - între staţiile Tânţăreni şi Gilort (jud. Gorj)

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2018/4166-16-aprilie-2018-cfr-sa-deschide-14-santiere-pentru-lucrari-de-modernizare-a-podurilor-si-podetelor-din-sudul-tarii

 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) shoppy



 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) misterr

Odiseea unui tunel de cale ferată mai bătrân decât România: trece pe sub un mare oraş, a fost construit în doi ani, iar repararea lui a durat peste două decenii





Tunelul de cale ferată trece pe sub oraşul Galaţi şi leagă gara de restul infrastructurii feroviare. A fost construit în 1896-1898, iar în 1996 a intrat în reparaţii. Acestea s-au încheiat în decembrie 2018, la 22 de ani distanţă. Tunelul are 770 de metri lungime, iar repararea lui a costat peste 20 de milioane de euro, adică 25.000 de euro pentru fiecare metru liniar.

Firul 1 al tunelului de cale ferată care leagă gara din Galaţi de reţeaua feroviară electrificată a României (Galaţi-Brăila-Bucureşti) a fost, în sfârşit, redeschis circulaţiei, după o adevărată odisee de 22 de ani, răstimp în care s-au făcut lucrări care au costat, conform devizului final, peste 20 de milioane de euro.

Amintitul tunel (cunoscut şi numele de Tunelul Fileşti) are două fire, însă din 1996, când au început amplele reparaţii de la firul 1, trenurile au circulat doar pe firul 2 (practic, sunt două tuneluri, aflate la circa 20 de metri unul de celălalt), iar acest lucru a generat întârzieri în trafic pentru că trenurile care veneau sau soseau în gara Galaţi erau obligate să se aştepte unele pe altele pentru a putea trece.

Este de menţionat şi faptul că gara din Galaţi mai are o legătură cu reţeaua naţională de cale ferată: linia veche Galaţi-Bârlad-Iaşi. Aceasta a fost inaugurată în urmă cu 121 de ani (în 1898), însă nu este electrificată şi nici nu mai prezintă siguranţă din cauza alunecărilor de teren din zona lacului Brateş şi a faptului că tunelul Tălăşmani-Docăneasa şi-a depăşit perioada de garanţie structurală.

Tunelul Fileşti, cel care tocmai a fost redeschis, are şi el o istorie aparte, având în vedere că este prima construcţie de acest fel din România care a fost realizată pe sub un oraş. A fost construit într-un timp record  de numai doi ani şi jumătate (1896-1898) lucru care pare de domeniul fantaticului dacă ne gândim că, la un secol distanţă, reparaţiile au durat 22 de ani (1996-2018).

Al doilea fir al tunelului a fost construit în perioada socialistă dar, în ciuda faptului că tehnologia avansase considerabil între timp, a fost nevoie de cinci ani (adică dublu faţă de primul) pentru a fi gata: 1962-1967. Cei de la CFR Infrastructură au concluzionat, chiar cu prilejul redeschiderii firului vechi, că şi al doilea fir ar avea nevoie de consolidări costisitoare, precizând însă că, momentan, se circulă în siguranţă prin el.

Oricum, momentan prin ambele tuneluri se merge cu restricţie de viteză (maximum 30 de kilometri la oră) deoarece în cel tocmai redeschis structura trebuie lăsată să „se aşeze”, iar în cel nereparat sunt luate măsuri de precauţie.

Tunelul Fileşti de pe firul I al liniei CFR Bucureşti–Galaţi are o lungime totală de 770 de metri şi, conform expertizei pe baza căreia s-au făcut reparaţiile, „a fost construit în terenuri loessoide sensibile la umezire şi argilă nisipoasă galbenă”.  Practic, el a fost conceput ca un uriaş tub din piatră şi beton, pe lângă care există un tunel tehnologic care preia şi scoate din subteran, la capătul sudic, apele provenite din izvoare şi din infiltraţiile pluviale.




Tunelul de cale ferată care trece pe sub Galaţi, în timpul lucrărilor

Costurile pentru reparaţii au ajuns la circa 25.000 de euro pentru fiecare metru liniar, cheltuielile fiind amplificate şi de faptul că, în perioada 1996-2000, după demararea lucrărilor, pe traseul lui au apărut o serie de tasări serioase (pământul de deasupra s-a scufundat şi cu mai mult de un metru), care au avariat zeci de locuinţe şi mai multe străzi (printre care legăturile principale pe axa nord-sud a oraşului Galaţi: bulevardul Coşbuc şi strada Traian).

CFR Infrastructură a precizat că lucrările s-au desfăşurat cu foarte mari întârzieri deoarece banii s-au dat cu ţârâita. De altfel, subfinanţarea anuală a condus la mai multe întreruperi ale lucrărilor, cu mai multe implicaţii negative, ce amintesc de balada meşterului Manole: degradarea terasamentului şi abateri ale axului tunelului, atât în plan orizontal, cât şi vertical, din cauza unor tasări suplimentare. Unele lucrări au fost refăcute, din acest motiv, de mai multe ori.

Valoarea totală actualizată a lucrărilor, făcute de societatea specializată Tunele SA Braşov, a fost de peste 94 de milioane de lei (puţin peste 20 de milioane de euro), adică mai mult decât dublul costurilor estimate, în 1996, la 39 de milioane de lei.

 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) shoppy

Pe Galati-Barlad circula un privat iar problema alunecarilor de teren din zona Lacului Brates a fost rezolvata de cativa ani.
Impreuna cu tunelul Saligny de la Constanta, cred ca sunt singurele tunele de CF supratraversate de CF, doar ca aici CF de deasupra nu mai exista iar la Constanta nu se mai foloseste tunelul.

 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) abc_XC

Informatie preluata de pe pagina de facebook CFR Infrastructura: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/2817074168327433
Reparații tunel RUNCU, situat între stațiile Valea Vişeului și Leordina

Lucrările de reparații la radier și la suprastructurii căii pe întreaga lungime a tunelului Runcu (161 m), situat între stațiile Valea Vişeului și Leordina, se desfășoară în perioada 23 septembrie - 23 noiembrie a.c.
Pentru menținerea continuității graficului de circulație, Regionala CF Cluj a pus la dispoziția călătorilor mijloace auto, cu care se asigură transbordare pe relația Vișeu de Jos - Sighetu Marmaţiei (și retur), pentru următoarele 12 trenuri Regio:

◘R 4654 (Sighetu Marmației - Valea Vișeului)
◘R 4111 (Sighetu Marmației - Cluj Napoca)
◘R 4651 (Vișeu de Jos - Sighetu Marmației)
◘R 4133 (Dej Călători - Sighetu Marmației)
◘R 4650 (Sighetu Marmației - Vișeu de Jos)
◘R 4135 (Cluj Napoca - Sighetu Marmației)
◘R 4653 (Valea Vișeului - Sighetu Marmației)
◘R 4656 (Sighetu Marmației - Vișeu de Jos)
◘R 4652 (Sighetu Marmației - Valea Vișeului)
◘R 4136 (Sighetu Marmației-Dej Călători)
◘R 4110 (Cluj Napoca - Sighetu Marmației)
◘R 4134 (Sighetu Marmației - Cluj Napoca)

♦Lucrări de reparații finalizate până în prezent :
◘executia captușelii exterioare la gabarit de electrificare pe toata lungimea tunelului (161 m)
◘curățarea și protecția versantului stâng - ieșire cu ancore, plasă de sârmă și torcret
◘refacerea aripii de pe partea stângă și prelungirea tunelului la capăt - ieșire (inel portal), km 3+834-3+84.

♦Lucrări în derulare
◘execuția radierului tunelului și a suprastructurii CF pe întreaga lungime a tunelului (161 m)

♦Lucrări finale
◘ hidroizolație și căptușeli interioare la gabaritul de electrificare pe toată lungimea tunelului (161 m)

♦Executant: SC Tunele Brasov SA
♦Proiectant: SC ISPCF SA
♦Finanțare: Buget de Stat
♦Valoarea lucrărilor aflate în execuție: 2,1 milioane lei fără TVA;
♦Termen finalizare lucrări în derulare: noiembrie

Runcu.jpg (108.95 KB; downloaded 8555 times)

Tunel Runcu.jpg (73.69 KB; downloaded 7503 times)

Tunelul Runcu.jpg (98.55 KB; downloaded 7593 times)

 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2020/5153-7-februarie-2020-cfr-sa-a-lansat-licitatia-pentru-modernizarea-liniei-cf-bucuresti-nord-jilava-giurgiu-nord-frontiera-lot1

CFR SA a lansat licitația pentru modernizarea liniei CF București Nord - Jilava - Giurgiu - Nord Frontieră (Lot 1)

București, 07 februarie 2020

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA a lansat licitaţia pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări aferente obiectivului ”Modernizarea liniei CF București Nord -Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, parte integrantă a Programului Operațional Infrastructura Mare – POIM.

Valoarea totală estimată a contractului este de 458.962.965,47 lei fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 - 2020.

Obiectivul general al investiției ”Modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare, între Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana) și podurile de cale feartă:
- pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.
- pod km 18+265 peste râul Sabar.Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.
- pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m
- pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.

Termenul pentru proiectare este de 6 luni, pentru execuția lucrărilor termenul este de 24 luni, iar perioada de garanție a obiectivului este de 60 de luni. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 24.03.2020, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 15.00.

Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire, sunt disponibile în Sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de desfasurare al achizitiilor publice (S.I.C.A.P.), la adresa http://www.e-licitatie.ro., cu nr. CN1018634/07.02.2020.

 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) DocOctavius

http://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/ ... 0110554/
90% pretul cel mai scazut
5% experienta lucrari/proiectari poduri si podete
5% experienta lucrari/proiectari cale ferata (exclus tramvai sau metrou)
Asteptam 24 octombrie pentru evaluarea tehnica si finaciara...

 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) Adrian Rosca

Am primit un raspuns de a CFR cu privire la cateva obiective de investitii:

Referitor la: infrastructură feroviară

Urmare adresei dumneavoastră transmisă în format electronic Serviciului Comunicare Mass-Media, prin care solicitați informații referitoare la stadiul obiectivelor de investiții aflate în derulare cu finanțare de la Bugetul Statului, vă comunicăm:

Obiectiv: Reparație tunel Runcu, km 3+685, Valea Viseului - Petrova, refacere tunel la gabarit km 3+681-3+840
Stadiul fizic de execuție a lucrărilor la acest obiectiv este de 76%. În anul 2020 nu s-au desfășurat lucrări din cauza alocației bugetare insuficiente, alocația bugetară aferentă anului 2021 fiind de 0,6 milioane lei. Lucrări rămase de executat: hidroizolație cu polietilenă de înaltă densitate, căptușeală interioară- exterioară.

Obiectiv: Reparație capitală tunel Bănița, km 66+660-km 67+275, fir II, linia CF 116 Simeria - Petroșani
Stadiul fizic de execuție a lucrărilor la acest obiectiv este de 20%, suma alocată pentru anul 2021 fiind de 2,5 mil. lei. În cursul anului 2020 au fost executate următoarele lucrări:
•    decolmatarea canalelor laterale din tunel;
•    drenarea rosturilor dintre inele;
•    etanșarea zonelor cu infiltrații;
•    decolmatarea rigolelor de la intrare și ieșire din tunel.

Obiectiv: Electrificare liniei CF Doaga - Tecuci - Barboși, inclusiv Dispecer Feroviar Galați
Stadiul fizic de execuție a lucrărilor la acest obiectiv este de 80%, suma alocată pentru anul 2021 fiind de 8 milioane lei. În cursul anului 2020 s-au executat lucrări la:
•    stație pompare apă pluvială-construcții (casa pompe-rezistență, separator uleiuri și hidrocarburi și trapa de nămol) și instalațiile electrice aferente stației;
•    STE Hanu Conachi și instalații sonorizare aferente peron 4 stația Galați;
•    racordare LEA 110KV substație de tracțiune Hanu Conachi.

 


Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tuneluri) Adrian Rosca

Si o completare la cele de mai sus:

În completarea răspunsului 1/5/194/15.04.2021 emis de către SCMM, vă transmitem suplimentar următoarele informații referitoare la lucrările care se vor executa în cursul acestui an la obiectivele:

I Reparație capitală Tunel Bănița km 66+660 - km 67+275, fir II, linia CF 116 Simeria - Petroșani

În cursul anului 2021 se vor executa următoarele lucrări, în conformitate cu proiectul  întocmit:

etanșarea zonelor cu infiltrații din câmpul inelelor cu produse de cristalizare în procent de aprox 85 %;
injecții cu rășini în masa căptușelii, pe zonele pe care apa curge sau picură și apa nu se oprește cu produsele de cristalizare;
drenarea rosturilor dintre inele cu descărcarea apelor în rigola lateral, în procent de aprox 80 %;
decolmatarea canalelor laterale din tunel, în procent de aprox 10 %;
injectarea fisurilor cu rășini poliuretanice elastic;
refacerea zonelor cu beton degradat și a bolții căptușelii interioare pe zonele cu goluri unde se vede hidroizolația și armătura;
decolmatarea și asigurarea scurgerii apelor din rigole la ieșirea/intrarea tunelului în procent de aprox 92 %;
repararea aripii din zona portalului de intrare/ieșire, îndepărtarea vegetației de pe aripi la intrare și ieșire .

II Electrificarea liniei CF Doaga – Tecuci – Barboși, inclusiv Dispecer Feroviar Galați

În anul 2021 urmează să se execute CED Halta Tunel (construcții, lucrări LC si lucrări PICV), PS Barcea, PS Independența, PSS Ivesti și STE Hanu Conachi si sistematizare CED Halta Tunel ( terasamente și suprastructură).

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419396 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use