Stiri, noutati, perspective

Totul despre lucrările de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Joi, 01 Aug 2019, 10:07

Astazi au lansat licitatia ”Reabilitarea liniei de cale ferată Roman - Iaşi – Frontieră” – Studiu de Fezabilitate
Valoare estimata:19.411.623 RON
Termen de depunere oferte:10.09.2019
Durata contract:23 de luni

Tot azi au lansat si "Reabilitarea liniei de cale ferata Focsani - Roman" - Studiu de Fezabilitate
Valoare estimata:20.382.204 RON
Termen de depunere oferte:04.09.2019
Durata:23 de luni

In cazul ambelor licitatii, obiectivul este reconstructia pentru 160 km/h la calatori si 120 km/h la marfa.

"Errare humanum est, sed perseverare diabolicum!"

Sursa: Seneca
:(

(Daca este cazul, puteti muta postarea la M500 / M600...)
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9377
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde shoppy » Joi, 01 Aug 2019, 12:18

Pe coridoarele de 200 pot intra doar marfare usoare, deci ca sa faci un coridor de 200 trebuie sa ai la el ruta alternativa electrificata pentru marfarele grele, deci nu prea vad o ruta in toata tara pretabila la transofrmat in coridor de 200.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8965
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde misterr » Vin, 02 Aug 2019, 20:37

CFR va moderniza toate intersecțiile de cale ferată cu drumuri naționale. Costul lucrărilor

Click pe imagine pentru video:

Imagine

Toate intersecțiile de cale ferată cu drumurile naționale vor fi modernizate în următorii doi ani.

Autoritățile promit lucrări de 35 de milioane de lei pentru că aceste zone de traversare a căilor ferate să fie bine semnalizate și iluminate, în acelaşi fel la nivel național. Din păcate, în ultimii șapte ani, din cauza proastei semnalizări s-au produs peste 200 de accidente, soldate cu victime.

În anumite intersecţii de cale ferată cu un drum naţional ar trebui să apară stâlpi de iluminat cu încărcare solară, bariere, separatoare de sens şi covoare rutiere antiderapante. Totul, pentru a preveni accidentele. Bilanţul din ultimii 7 ani este tragic: în astfel de locuri au fost peste 200 de accidente cu 400 de răniţi şi 28 de morţi.

Toate cele 246 de puncte vor fi modernizate în doi ani, potrivit unei hotărî adoptate recent de guvern.

Alin Şerbănescu, CNAIR: Am decis să uniformizăm semnalizarea la nivelul tuturor trecerilor cu calea ferată la drumurile naţionale. Când un om observă o anumită configuraţie se aşteaptă că acolo să urmeze o cale ferată.

Până atunci, şoferii se confruntă zilnic cu situaţii periculoase la trecerile cu calea ferată.

Tânăr: Multe dintre ele nici nu sunt semnalizate sau nu sunt sigur că merg chestiile alea, sunt nişte beculeţe de-abia se văd şi stau foarte atent să mă uit şi când trec dau foarte tare să trec.

Sute de victime şi-au pierdut viaţa lovite de tren.

Multe dintre tragediile produse în intersecţiile de cale ferată cu drumurile puteau fi evitate dacă autorităţile şi-ar fi dat interesul, spun reprezentanţii Asociaţiei ″Construim România″⁣. Aceştia atrag atenţia că o parte din reţeaua de cale ferată nu mai este întreţinută în niciun fel de CFR, iar în multe locuri indicatoarele sunt acoperite de vegetaţie.

Paul Dorneanu, Asociaţia Construim România: Compania naţională ar trebui să demareze programe pentru realizarea de pasaje rutiere. Să facă un audit şi să se remedieze problemă pentru că sunt multe căi ferate abandonate.

Lucrările de modernizare la trecerile cu calea ferată vor costa 35 de milioane de lei - bani europeni şi de la guvern.
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 3648
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Sâm, 03 Aug 2019, 09:00

COMUNICAT DE PRESĂ
CFR SA a lansat l[/i][/b]icitaţiile pentru studiile de fezabilitate necesare modernizării liniei CF Ploiești Triaj - Focșani - Roman - Iași - Frontieră
[i]Bucureşti, 1 august 2019


[b]Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA a lansat licitaţiile pentru
realizarea studiilor de fezabilitate necesare modernizării liniei de cale ferată Ploiești Triaj - Focșani - Roman - Iași - Frontieră (406 km), pentru viteza maximă de circulație a trenurilor de călători cu 160 km/h și viteza maximă proiectată de circulație cu 200 km/h, conform parametrilor tehnici prevăzuţi de standardele şi cadrul legislativ şi de reglementare naţional şi european.

Procedurile de licitație pentru realizarea studiilor de fezabilitate este organizată pe 3 tronsoane:

Ploiești Triaj - Focșani (143 km)
Valoare estimată: 19.827.586,35 RON (fără TVA)
Durata contractului: 23 luni
Finanțare: programe din Fonduri de Coeziune (FC)

Focșani - Roman (147 km)
Valoare estimată: 20.382.204,15 RON (fără TVA)
Durata contractului: 23 luni
Finanțare: programe din Fonduri de Coeziune (FC)

Roman - Iaşi - Frontieră (116 km)
Valoare estimată: 19.411.623 RON (fără TVA)
Durata contractului: 23 luni
Finanțare: programe din Fonduri de Coeziune (FC)

Studiile de fezabilitate, în valoare totală estimată de 59,6 milioane RON, vor respecta actele normative şi reglementările specifice infrastructurii feroviare, construcții, aplicabile, în vigoare, în vederea prezentării unui proiect ˮmaturˮ, care să corespundă celei mai eficiente soluții din punct de vedere tehnico - economic, pentru care să se aprobe asigurarea sursei de finanțare pentru implementarea obiectivului de investiție, cu respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele Europene și Coridoarele TEN-T și asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României, inclusiv pentru modernizarea staţiilor de cale ferată.

Menționăm faptul că linia de cale ferată Ploiești Triaj - Focșani - Roman - Iași - Frontieră (406 km), situată pe ruta Coridorului IX de transport, este o linie importantă a rețelei de cale ferată din România, deoarece preia traficul internațional european de pe cele 2 coridoare centrale aflate pe teritoriul țării noastre și asigură legătura Coridorului Rhin - Dunăre (fostul Coridor IV) cu țările din Sud - Estul Europei (Bulgaria, Grecia, Turcia) și țările din Nord - Estul Europei (Republica Moldova, Ucraina, Rusia).

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4880-1-august-2019-cfr-sa-a-lansat-licitatiile-pentru-studiile-de-fezabilitate-necesare-modernizarii-liniei-cf-ploiesti-triaj-focsani-roman-iasi-frontiera

Nu stiu daca nu ar trebui un topic separat...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9377
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Anterior

Înapoi la Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori