Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

149 posts, 66846 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 
 

📖 Pagination options
Știri, noutăți, perspective TibiV

Voi deschide un nou topic, care ar trebui sa ne dea speranta ca vom circula (candva) cu trenul la fel de rapid ca in anii 1940'.

Se misca lent, dar ... "E pur si muove"

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1261958327172366

Bucureşti, 8 iulie 2016
Proiect de reabilitare poduri, podeţe şi tuneluri de cale ferată
19 obiective - SRCF Iaşi
Obiective feroviare:
Tunel km 389 + 551 – km 389 + 788, linia cf Tecuci – Iaşi, staţia Bârnova, jud. Iaşi
Podeţ km 439 + 450, linia cf Ploieşti – Vicşani, între staţiile Liteni şi Vereşti, jud. Suceava
Podeţ km 47 + 855, linia cf Dărmăneşti – Dornişoara, între staţiile Frasin şi Molid, jud. Suceava
Podeţ km 58 + 307, linia 511 Dărmăneşti – Dornişoara, între staţiile Vama şi Prisaca Dornei, jud. Suceava
Pod km 324 + 050, linia cf Ploieşti – Vicşani, între staţiile Galbeni şi Secuieni Roman, jud. Bacău
Podeţ km 49 + 517, linia cf Dărmăneşti – Dornişoara, între staţiile Frasin şi Molid, jud. Suceava;
Podeţ km 418 + 889, linia cf Ploieşti – Vicşani, staţia Liteni, jud. Suceava
Pod km 31 + 620, linia cf Dărmăneşti – Dornişoara, între staţiile Ilişeşti şi Gura Humor, jud. Suceava
Podeţ km 33 + 517, linia cf Ilva Mică – Floreni, între staţiile Lunca Ilvei şi Silhoasa, jud. Bistriţa – Năsăud
Podeţ km 101 + 311, linia cf Dărmăneşti – Dornişoara, în staţiile Mestecăniş şi Iacobeni, jud. Suceava
Podeţ km 259 + 650, linia cf Tecuci – Iaşi, între staţiile Berheci şi Ghidigeni, jud. Galaţi
Pod km 268 + 678, linia cf Tecuci – Iaşi, între staţiile Ghidigeni şi Tutova, jud. Galaţi
Podeţ km 434 + 912, linia cf Ploieşti – Vicşani, între staţiile Vereşti şi Văratec, jud. Suceava
Podeţ km 16 + 660, linia cf Bacău – Bicaz, între staţiile Gârleni şi Racova, jud. Bacău
Pod km 381 + 660, linia cf Tecuci – Iaşi, între staţiile Scânteia şi Grajduri, jud. Iaşi
Pod km 281 + 494, linia cf Ploieşti – Vicşani, în staţia Faraoani, jud. Bacău
Podeţ km 290 + 159, linia cf Ploieşti – Vicşani l, între staţiile Faraoani şi Valea Seacă, jud. Bacău

Progres fizic:
- lucrări în derulare (stadiul de execuţiei 30% - 100%)

Obiectivele investiţiei:
Reabilitarea a 19 obiective feroviare - 5 poduri, 13 podeţe şi 1 tunel – aflate pe liniile CF Ploieşti – Vicşani, Bacău – Bicaz, Dărmăneşti - Dornişoara şi Tecuci – Iaşi

Finanţare:
- fonduri de coeziune (85%) şi buget de stat

 


Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii CFR TibiV

https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/posts/1838225476406333
Lucrarile pentru reabilitarea caii ferate continua. Acestea au ca scop creşterea gradului de siguranţă a traficului feroviar de mărfuri şi de pasageri, îmbunătăţirea confortului călătorilor şi a eficacităţii traficului pe calea ferată, ridicarea restricţiilor de tonaj/gabarit, creşterea vitezei de circulaţie.
Va prezentam cateva imagini din timpul executiilor celor 17 obiective feroviare - 2 tuneluri, 6 poduri şi 9 podeţe– aflate pe liniile CF Bucureşti-Ep. Bihor, Sighetul Marmaţiei – Valea Vişeului, Dej C. - Beclean pe Someș, Apahida – Baia Mare, Beclean - Ilva Mica, Beclean-Sărățel şi Salva - Vişeu de Jos.

Pacat ca nu spun ce reprezinta fiecare poza...
Chiar si ordinea pozelor este complet aiurea... :(

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/3038-25-iulie-2016-lucrari-reparatii-srcf-brasov

CFR SA alocă 45,5 milioane lei pentru lucrări de reparaţii la infrastructura feroviară pe raza regionalei CF Braşov

Bucureşti, 25 iulie 2016

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA extinde programele de reparaţii la infrastructura feroviară în vederea eliminării restricţiilor de viteză şi a îmbunătăţirii condiţiilor de circulaţie pe mai multe segmente de cale ferată de pe raza regionalei CF Braşov, valoare totală estimată a lucrărilor fiind de 45,5 milioane lei, finanţarea fiind asigurată din fonduri de la bugetul de stat.

Regionala CF Braşov a predat constructorilor amplasamentele pentru demararea lucrărilor de reparaţii la instalaţiile de dirijare a traficului (CED/BLA) pe intervalele de staţii Sercaia-Fagaras, Miercurea Sibiului-Apoldu de Sus, Tălmaciu-Sibiu Triaj, Podu Olt-Tălmaciu, Sibiu-Turnişor, Turnişor-Orlat, Orlat-Sălişte, Unirea-Războieni, Aiud-Unirea şi în staţiile Dumbravita, Bartolomeu, Sercaia, Brasov Triaj, Arpas, Podu Olt, Seica Mare, Orlat,Malnas Bai, Tusnad Sat, Stanceni, Lunca Bradului, Ditrau, Deda, Targu Mureş Nord, Sf Gheorghe, Izvoru Olt, Gheorghieni, SubcetateMures, Galautas, Aiud. Lucrările, în valoare totală de 2,76 milioane lei, au drept scop creşterea siguranţei şi a gradului de confort.

Pe tronsoanele Nădejdea-Mihăileni, Loamneş-Şeica Mare şi Braşov - Deda afost emis ordinul de începere pentru etapele de expertiză, proiectare şi execuţie lucrări de consolidare la versantul de la km 138+050-142+215, reparaţii la podeţele şi pentru amenajarea albiei râului de la km 422+512 şi de la km 55+980. Valoarea totală a lucrărilor, care vor contribui la îmbunătăţirea condiţiiilor de circulaţie prin eliminarea restricţiilor de viteză existente, este de 2,06 milioane lei.

La ora actuală sunt deja în execuţie lucrările de reparaţii la clădirea de călători şi la tunelul pietonal din staţia Braşov şi la infrastructura feroviară pe linia CF Miercurea Sibiului-Cunţa, precum şi lucrările de revopsire a 66 de poduri metalice situate pe intervalele de staţii: Turnu Roşu-Podu Olt-Tălmaciu, Sibiu-Ocna Sibiului, Apoldu de Sud-Miercurea Sibiului-Sebeş Alba-Vinţu de Jos, Băile Tuşnad-Tuşnad Sat, Miercurea Ciuc-Siculeni, Reghin-Dumbrăvioara-Tg Mureş Nord-Tg Mureş-Târgu Mureş Sud, Gen. N. Dăscălescu-Sânpaul-Iernut-Luduş-Gligoreşti-Războieni şi Lunca de Mijloc-Lunca de Sus-Nădejdea-Mihăileni. Valoarea totală a acestor lucrări este de 40,7 milioane lei.

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Bucureşti, 26 iulie 2016

15 poduri şi podeţe feroviare din sudul ţării întră în reabilitare

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a finalizat procedura de licitaţie pentru reabilitarea a 15 poduri şi podeţe de cale ferată aflate pe raza Regionalei CF CRAIOVA. Companiile desemnate câştigătoare pentru cele 3 loturi de lucrări sunt Asocierea ARCADA SA – SC DARIA CONST SRL, cu o ofertă financiară finală în valoare de 8,38 milioane lei (fără TVA) pentru lotul I, Asocierea STRABAG SRL – STRABAG AG, cu o ofertă financiară finală în valoare de 27,20 milioane lei (fără TVA) pentru lotul II şi Asocierea ARCADA SA – SC DARIA CONST SRL, cu o ofertă financiară finală în valoare de 25,89 milioane lei (fără TVA) pentru lotul III.

Programul de reabilitare a celor 15 obiective feroviare, finanţat din fonduri comunitare şi de la bugetul de stat, are drept scop dezvoltarea infrastructurii feroviare din sudul ţării, prin creşterea gradului de confortul şi îmbunătăţirea indicatorilor de siguranţă pe segmentele de cale ferată Bucureşti – Videle – Orşova, Bucureşti - Slatina—Piatra Olt – Craiova, Piatra Olt – Podu Olt, Bucureşti – Piteşti – Craiova, Craiova – Filiaşi – Târgu Jiu şi Strehaia – Motru.

„Prin modernizarea şi reabilitarea lucrărilor de artă contribuim la dezvoltarea întregii reţele feroviare şi oferim operatorilor de transport servicii de calitate şi durate mai mici de călătorie sau de transport”, a declarat Marius CHIPER, director general al CFR SA.

La finalul perioadei legale de contestaţii, contractul de achiziţie publică poate fi încheiat şi semnat de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător pentru fiecare lot).


Informatie preluata de pe pagina de Facebook CFR Infrastructura: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?fref=ts

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Bucureşti, 28 iulie 2016

CFR SA reabilitează poduri şi podeţe pe raza Regionalei CF Timisoara

Obiective feroviare:

Podeţ linia c.f. Ilia – Lugoj, jud. Hunedoara, între staţiile Dobra şi Holdea, km 12 + 255;

Pod linia c.f. Ilia – Lugoj, jud. Hunedoara, între staţiile Ilia şi Dobra, km 3 + 724;
Pod linia c.f. Ilia – Lugoj, jud. Hunedoara, între staţiile Ilia şi Dobra, km 5 + 403;
Pod linia c.f. Simeria – Livezeni Directa II, jud. Hunedoara, între staţiile Băniţa şi Petroşani, km 72 + 569;
Pod linia c.f. Simeria - Livezeni (Directa I şi II), jud. Hunedoara, între staţiile Subcetate şi Baieşti, km 36 + 673.

Au fost finalizate lucrările de reabilitare la:

Tunel FENEŞ linia Orşova – Timişoara Nord, jud. Caraş – Severin, între staţiile Teregova şi Armeniş, km 446 + 811 - km 447 + 080;
Tunel VÂRFUL TĂTARULUI linia Simeria - Livezeni (Directa II), jud. Hunedoara, între staţiile Merişor şi Băniţa, km 63 + 315 - km 63 + 407;

Obiectivul investiţiei:
Reabilitarea a 7 obiective feroviare - 2 tuneluri, 4 poduri şi 1 podeţ – aflate pe liniile Orşova – Timişoara Nord, Simeria – Livezeni şi Ilia – Lugoj.

Scop:
- creşterea gradului de siguranţă a traficului feroviar de mărfuri şi de pasageri
- îmbunătăţirea confortului călătorilor şi a eficacităţii traficului pe calea ferată;
- creşterea vitezei de circulaţie.

Finanţare:
- fonduri de coeziune (85%) şi buget de stat (15%)

Progres execuţie lucrări:
67%-100%


Pozele si informatiile sunt preluate de pe pagina de facebook CFR Infrastructura: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?fref=ts
Poza 1.jpg (94.32 KB; downloaded 10369 times)
Poza 2.jpg (95.93 KB; downloaded 10371 times)
Poza 3.jpg (147 KB; downloaded 10369 times)
Poza 4.jpg (146.73 KB; downloaded 10370 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Program de reabilitare poduri, podeţe şi tuneluri de cale ferată
6 obiective - SRCF Brasov

Obiective feroviare:

Tunel Dealu Negru, linia CF Brașov - Podu Olt, jud Brașov, între stațiile Valea Homorod – Brădet, km 36+857-37+329;
Tunel Ciumani, linia CF Adjud – Siculeni, jud. Harghita, între staţiile Păltiniş şi Livezi Ciuc, km 128+365,8 – 129+587,9;
Tunel Sălard, linia CF 316, Braşov – Deda, jud. Mureş între staţiile Lunca Bradului şi Rastolita, km 208+744 – 209+138;

Podeţ linia CF Braşov – Deda, jud. Harghita, între staţiile Siculeni şi Madaras Ciuc, km 109+065;
Podeţ linia CF Braşov – Podul Olt, jud. Braşov, între staţiile Şercaia şi Făgăraş, km 58+037.

Pod linia CF Deda, Războieni, jud. Mureş, între staţiile Iernut şi Luduş, km 320+221;

Obiectivele investiţiei:
Reabilitarea a 6 obiective feroviare - 3 tuneluri, 1 pod şi 2 podeţ – aflate pe liniile Orşova – Timişoara Nord, Simeria – Livezeni şi Ilia – Lugoj.

Scop:
- creşterea gradului de siguranţă a traficului feroviar de mărfuri şi de pasageri;
- îmbunătăţirea confortului călătorilor şi a eficacităţii traficului pe calea ferată;
- ridicarea restricţiilor de tonaj/gabarit;
- creşterea vitezei de circulaţie.

Progres fizic: 77%-100%

Finanţare:
- fonduri de coeziune (85%) şi buget de stat (15%)


*EDIT Sublinierea din comunicat imi apartine, nu inteleg la ce se refera, e posibil sa fie o eroare

Sursa informatiei este pagina facebook CFR Infrastructura: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?fref=ts
Explicatiile apartin celor de la CFR Infrastructura.
Tunel Ciumani.jpg (170.06 KB; downloaded 10292 times)
Cofrare fundaţie podeţ.jpg (102.49 KB; downloaded 10286 times)
Umplerea cu beton a chesonului pilei 2 Ludus.jpg (140.82 KB; downloaded 10293 times)
Pod provizoriu pentru realizarea culeei Ludus.jpg (90.86 KB; downloaded 10295 times)
Realizare schele montare ripare şi lansare pentru tabliere noi ale podului.jpg (101.92 KB; downloaded 10288 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Costin

Deci tunelul de la Bradet se numeste "Dealul Negru"... interesant. Si mai interesant e ca a fost reabilitat acum 2 ani, au ramas doar zidurile de sprijin de la intrari. Daca le refac pe alea, ok, era cazul. Dar daca e vorba de altceva, e cam dubios...

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

abc_XC wrote:
*EDIT Sublinierea din comunicat imi apartine, nu inteleg la ce se refera, e posibil sa fie o eroare

Evident este o eroare.
Liniile respective tin de Regionala Timisoara, nu de Brasov.. ;)
Cred ca au luat cu copy-paste din comunicatul din 28 iulie, pe care tot tu l-ai postat, care era exact cu liniile respective.

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

CFR SA scoate la licitatie lucrari de infrastructura. Directia de comunicare nu a mai emis insa comunicate de presa, asa ca informatiile sunt preluate direct de pe site-ul de licitatii http://www.licitatia.ro/site/index-guest

Publicate in data de 05.08.2016:
Reparatii peroane si copertine statia CF Buzau – proiectare si executie
    
Se vor proiecta si executa lucrari de refacere a fundatiilor peroanelor si realizarea straturilor suport si de uzura, refacerea bordurilor, demolari cismele degradate, protectii retele si cabluri existente, desfaceri si refaceri invelitori copertine, inclusiv protectii anticorozive, protectia instalatiilor de iluminat, verificarea si repararea retelei de canalizare ce preia apele pluviale, reparatii treceri la nivel, reparatii scari acces peron liniile 2-3 si peron liniile 4-5, conform prevederi caiet de sarcini.
Valoarea estimata a achizitiei este de 900.000 lei, fara TVA

Reparatie capitala cladiri Complex CF statia Craiova – proiectare si executie
Valoarea estimata a achizitiei este de 1.641.780 lei fara TVA,


Publicata in data de 10.08.2016:

Reparatii linii CF în curbe si înlocuirea traverselor din lemn cu traverse din beton armat pe linia CF 813 Constanta - Mangalia
Valoarea estimata a achizitie este de 1.206.019 lei fara TVA

*Observatie personala: Atentie, lucrarile se vor efectua doar in curbe, nu se va moderniza toata linia Constanta -Mangalia.

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Sursa informatiei si a fotografiilor este pagina oficiala de Facebook CFR Infrastructura:https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1313675035334028
Bucureşti, 8 septembrie 2016

CFR SA are în derulare 400 de proiecte pentru modernizarea infrastructurii feroviare

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a finalizat programul de reabilitare a 4 poduri de cale ferată situate între staţiile Constanţa – Agigea Nord şi Costineşti Tabără – Neptun. Valoarea totală a investiţiei se ridică la 8,2 mil. lei şi a fost asigurată din fonduri europene şi de la bugetul de stat. Prin lucrările de reabilitare executate la infrastructura şi suprastructura podurilor se îmbunătăţeşte gradul de siguranţă şi confort, viteza de circulaţie a trenurilor creşte de la 40 km/h la 80 km/h, iar capacitatea mărfurilor transportate ajunge la 21,5 tone/osie.

Prin finalizarea acestui program de reabilitare, CFR SA îşi menţine trendul ascendent în graficul de investiţii, portofoliul său depăşind în acest an 400 de proiecte pe reţeaua de cale ferată, un portofoliu de lucrări structurat în direcţii strategice care vizează reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare de pe Coridorul IV paneuropean, iar pentru restul retelei îmbunătăţirea capacităţilor de exploatare şi a calităţii transportului şi creşterea gradului de siguranţă în traficul feroviar.

Investiţiile financiare alocate de CFR SA pentru derularea acestor proiecte se ridică astfel la aproximativ 22 de miliarde de lei (4,7 mld euro) şi sunt susţinute financiar din trei surse - fonduri externe, buget de stat şi surse proprii.

Menţionăm faptul că, în prima jumătate a acestui an CFR SA a finalizat 6 mari proiecte de investiţii, în valoare totală de 1,32 mld lei, a relansat 58 proiecte de lucrări, finanţate din fonduri externe şi de la bugetul de stat, în valoare totală de 12,61 mld lei şi a prioritizat 336 de proiectede investiţii şi reparaţii curente, susţinute financiar din surse proprii.

Prin proiectele de investiţii lansate în acest an compania asigură continuitate în implementarea strategiei de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare demarată în 2015, prin lucrări de reabilitare şi electrificare a 825 km de cale ferată, reabilitarea a 234 de poduri, podeţe, tuneluri, viaducte, pasaje CF, modernizarea a altor 24 de gări, cu sursă de finaţare asigurată din fonduri externe şi de la bugetul de stat. La capitolul reparaţii capitale şi reparaţii curente, finanţat din fonduri de la bugetul de stat şi surse proprii ale companiei, sunt programate lucrări de reparaţii în vedere îmbunătăţirii gradului de confort şi a creşterii vitezei de circulaţie pe 120 km de linie de cale ferată, poduri/podeţe/tuneluri/treceri la nivel şi aparate de cale pe intervale de staţii, repartizate pe toate cele 8 regionale de cale ferată.

Planul de investiţii în infrastructura feroviară, structurat de companie în cele peste 400 de proiecte, reorientează dezvoltarea reţelei feroviare naţionale în 5 direcţii majore:
- modernizarea secţiunilor de cale ferată incluse în ramura nordică şi sudică a Coridorului IV (construcția de terasamente şi suprastructură pentru viteza maximă de 160 km/h, construcţia de tuneluri, poduri şi podeţe noi, modernizarea de peroane, copertine, modernizarea instalaţiilor de electrificare, instalaţii de semnalizare electronică, implementarea ERTMS-nivel 2 şi GSM-R)
- modernizarea staţiilor de cale ferată
- extinderea implementării sistemului ETCS nivel 2/ERTMS
- reabilitarea podurilor, podeţelor şi tunelurilor de cale ferată
- creşterea gradului de siguranţă

Cele mai importante obiective finalizate de CFR SA în 2016 cu fonduri externe şi co-finaţare de la bugetul de stat sunt: reabilitarea tronsonului Frontieră – Curtici – Arad – Km 614 (41,185 km cale ferată dublă pentru circulaţia trenurilor de călători cu viteza de 160 de km/h, modernizarea staţiei CF Arad, cea mai modernă staţie din România, deschiderea celui mai mare Centru de Control şi Management al Traficului Feroviar care permite cresterea cu 25 % a capacităţii de circulaţie în staţiile de cale ferată, punere în funcţiune a noilor instalaţii de centralizare electronică şi ERTMS în gările Glogovăţ, Şofronea, Arad şi Curtici), implementarea proiectului pilot operaţional ERTMS/ETCS nivel 2 (sisteme de semnalizare feroviară) pe secţiunea Bucureşti – Braşov, în staţiile Buftea, Periş, Crivina, modernizarea staţiilor Piteşti, Slatina, Râmnicu Vâlcea şi Reşiţa Sud, construcţia noului pod rutier de pe DN 14 şi reabilitarea a 2 poduri şi 2 podeţe de pe raza Regionalei CF Constanţa

“Prin menţinerea unui ritm constant în dezvoltarea reţelei feroviare, un aspect cheie al economiei româneşti, CFR SA va reuşi să readucă transportul feroviar printre preferintele călătorilor, prin creşterea gradului de siguranţă pe calea ferată şi durate mai mici de călătorie şi, totodată, va contribui în mod direct la creşterea schimburilor comerciale între operatorii economici, printr-o mai bună conectivitate între reţelele feroviare la graniţa cu statele vecine”, a declarat Marius CHIPER, director general al CFR SA.
Foto: Radio România Resita, CFR Infrastructura

Gara din Slatina.jpg (91.27 KB; downloaded 10087 times)

Gara Pitesti.jpg (86.29 KB; downloaded 10085 times)

Gara din Arad.jpg (91.01 KB; downloaded 10087 times)

Gara Resita.jpg (97.08 KB; downloaded 10086 times)

Arad - Curtici.jpg (98.06 KB; downloaded 10082 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective subway guru

Eu zic sa faca schimb, de cf sa se ocupe port Constanta iar de diguri regionala Craiova...
:bere:

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Sursa informatiei este pagina oficiala de facebook CFR Infrastructura:https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/
Bucureşti, 14 septembrie 2016

CFR SA a lansat programele pentru reparaţii capitale în gările BRAD şi PETROŞANI

În perioada 14-26 septembrie 2016 se desfăşoară licitaţiile publice pentru lucrări de reparaţii capitale la clădirea staţiei CF BRAD, realizarea unui pod feroviar oblic, cu suprastructură nouă şi deschidere de 16,50 m pe linia CF Orşova – Jimbolia şi lucrări de modernizare a 3 treceri la nivel cu calea ferată.

În staţia CF Brad, programul prevede lucrări de reparaţii şi consolidare la exteriorul şi interiorul clădirii (acoperiş, faţade, uşi de acces, lambriuri, sală de aşteptare, birou de mişcare etc.), lucrări la instalaţiile sanitare, prin înlocuirea conductelor şi refacerea reţelei de canalizare, precum şi lucrări la instalaţiile electrice pentru refacerea circuitelor de iluminat general şi de siguranţă.
Pe linia CF Orşova – Jimbolia se vor executa lucrări de reparaţii capitale la podul feroviar de la km 397+886 pentru realizarea unui pod oblic cu o deschidere de 16,50 m pentru cale ferată simplă şi cu o suprastructură nouă din grinzi metalice, înglobate în beton.
Pe liniile CF Voiţei – Stamora Moraviţa, Timişoara Est – Radna şi Timişoara Nord – Jimbolia se vor executa lucrări de modernizare a trecerilor la nivel de la km 36+649, km 11+324 şi km 611+320 şi dotarea acestora cu bariere automate cu semicumpene.

Lucrările de reparaţii la aceste obiective au drept scop îmbunătăţirea serviciilor publice oferite călătorilor, ridicarea restricţiilor de viteză în traficul feroviar şi creşterea gradului de siguranţă pentru traficul rutier şi cel feroviar la trecerile la nivel cu calea ferată. Valoarea estimată a lucrărilor este de 9,34 milioane lei şi va fi asigurată din surse proprii ale companiei şi fonduri de la bugetul de stat.

De asemenea, menţionăm că în prezent sunt în analiză ofertele depuse pentru proiectele lansate la începutul lunii septembrie, în valoare totală de 4,12 milioane lei, pentru lucrări de reparaţii capitale la clădirea staţiei Petroşani, clădirea fostului laborator psihologic, corpul E din staţia Timişoara Nord şi lucrări de refacţie parţială de traverse pe linia Ilia – Lugoj, în vederea ridicării restricţiilor de viteză şi a restabilirii tonajelor de transport pe calea ferată.

CFR SA a alocat 13,4 milioane de lei din surse proprii şi de la bugetul de stat pentru demararea lucrări de reparaţii capitale şi modernizare la componentele infrastructurii feroviare de pe raza Regionalei CF Timişoara. Lucrările de reparaţii capitale se vor executa în paralel cu asigurarea traficului în condiţii optime şi au drept scop îmbunătăţirea serviciilor oferite călătorilor, personalului feroviar şi reducerea duratei de călătorie, prin ridicarea restricţiilor de viteză.
Foto: forumtrenuri.ro

Gara Brad.jpg (155.72 KB; downloaded 9981 times)

Gara Petrosani.jpg (113.96 KB; downloaded 9978 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective ByOnu

Chiar ma uitam ca au inceput dezafectarea masiva a dughenelor din Timisoara Nord. La intrarea principala, din cele 3 usi de acces, doua erau ocupate de Fornetti si un butic labartat cu frigidere si alte minuni. Saptamana trecuta acestea erau deja demolate, alaturi de betivaraia cu pacanele din sala principala, precum si majoritatea gheretelor de ziare de sub copertina de la intrare. Pe scurt, se recupereaza spatiul ocupat de buticaraia postdecembrista. Peretii exteriori dinspre linii au fost tencuiti, zugraviti si placati cu ceva piatra care arata chiar foarte bine. S-au montat termopane peste tot pe unde nu erau. Pe langa toate acestea se inlocuiesc sinele din gara.

Am remarcat o schimbare majora in bine in ultimii maxim doi ani in Timisoara Nord. Sali de asteptare separate pentru clase, fiecare cu paznic care verifica biletele. Copertine zugravite, lampi noi, ghivece cu flori, garduri vopsite, zugraveala interior exterior, demolarea buticurilor, instalarea ceasului de pe acoperis, s.a.m.d.

Din pacate, se vede ca este ceva facut in regim propriu, ci nu o modernizare adevarata care va fi foarte utila. Important de mentionat ca nu s-au atins deloc de liniile Resita, acolo este jegul de pe lume.


Un loc mai potrivit pentru a discuta despre gara din Timisoara este, desigur, acesta. ;)

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Proiecte feroviare pentru regiunea Moldovei:
București, 25 septembrie 2016

Proiecte feroviare în județul Bacău
- programele de investiții feroviare pe termen mediu și lung-

I. Sistem de detectare a cutiilor de osii supraîncălzite și a frânelor strânse DCOS
O parte dintre ecţiunile de linii pentru amplasarea staţiilor DCOS printre se află pe raza judeţului Bacău, coridorul IX, secţiunea E, Brazi – Paşcani – Iaşi / Republica Moldova - 5 DCOS – Târgu Frumos, Băile Sărata Monteoru, Coteşti, Sascut, Secuieni, Roman.
Valoarea întregului contract de proiectare și execuție - 44.574.088,10 lei
Termenul estimativ de finalizare - 2017, urmat de perioada de 24 de luni pentru notificarea defectelor.

II. Modernizarea instalațiilor de centralizare electro-mecanică pe secția de circulație Siculeni – Adjud
Vizează modernizarea a 12 staţii de cale ferată, dintre care 7 pe raza SRCF Galaţi: Ghimeş, Palanca, Simbrea, Goioasa, Asău, Dofteana şi Tg. Ocna.
Valoarea contractelor de proiectare și execuție aferente obiectivului este de 101.443.862,04 lei (fără TVA).
Proiect demarat : 2016
Termen estimat pentru finalizare - 2018, urmate de 2 ani perioadă pentru notificarea defectelor.

III. Lucrări de reabilitare poduri podețe și tuneluri de cale ferată – SRCF Iaşi (Lot 3)
Proiect demarat: 2016
Obiective aflate pe raza judeţului Bacău:
Pod km 281 + 494, Linia cf 500 Ploieşti – Vicşani Liniile I – V, în staţia Faraoani, jud. Bacău;
Podeţ km 290 + 159, Linia cf 500 Ploieşti – Vicşani Liniile I şi II, între staţiile Faraoani şi Valea Seacă, jud. Bacău;
Podeţ km 322 + 537, Linia cf 500 Ploieşti – Vicşani Linia II, în staţia Galbeni, jud. Bacău;
Podeţ km 318 + 924, Linia cf 500 Ploieşti – Vicşani Liniile I şi II, între staţiile Iteşti şi Galbeni, jud. Bacău
Valoarea contractului de execuţie lucrări este de 19.693.146,07 lei (fără TVA) şi este finanţat din fonduri FEDR şi Buget de Stat.
Termen estimat de finalizare - 2018.

IV. Modernizarea liniei de cale ferată Ploieşti Triaj-Focşani-Adjud-Bacău-Roman-Paşcani-Iaşi-Frontieră”
Stadiu: finalizare caietut de sarcini pentru achiziția serviciului de elaborare a SF
Obiectivul general al investiţiei:
Îmbunătăţirea competivităţii economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport pe tronsonul de linie de cale ferată Ploieşti – Adjud – Focşani – Bacău – Roman- Paşcani – Iaşi - Frontieră, care facilitează integrarea economică în UE, contribuind astfel la dezvoltarea pieţii interne cu scopul de a creea condiţiile pentru creşterea volumului investiţiilor, promovarea transportului durabil şi a coeziunii în reţeaua de căi ferate europene.
Scopul proiectului:
creşterea traficului de marfă de tranzit.
îmbunătăţirea condiţiilor de siguranţă a traficului feroviar;
reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie pe întregul tronson;
îmbunatăţirea confortului în timpul călătoriei;
reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră şi impactul negativ asupra mediului.
Valoarea estimată a obiectivului de investiții - este de 2.129.000 mii euro (utilizând valori pe categorii de lucrări pentru proiecte similare implementate sau aflate în implementare Calendar implementare :
demarare procedura achiziţie serviciu elaborare SF: trim I 2017
finalizare procedura achiziţie serviciu elaborare SF: trim III 2017
finalizare elaborare SF: trim III 2019
achiziţii servicii de consultanţă, proiectare şi execuţie lucrări: trim III 2020
execuţie proiect + lucrări: 48 luni - aproximativ trim. IV 2024
asistenţa tehnică pe perioada de notificare a defectelor – 24 luni – aproximativ 2026.

V. Modernizarea/reabilitarea a 47 de staţii de cale ferată din ROMÂNIA
Stadiu: finalizare caiet de sarcini pentru achiziția serviciului de elaborare a Studiului de Fezabilitate
Obiectiv de investiţii aflat pe raza judeţului Bacău:
Staţia CF Comăneşti (monument istoric cuprins în lista clădirilor declarate monument istoric).
Scopul proiectului:
Îmbunătățirea condiţiilor de exploatare în staţii şi furnizarea de servicii de calitate pentru călători, prin aducerea staţiilor la parametrii de funcţionare care să respecte normele de exploatare romanesti şi europene în domeniul feroviar:
Calendar implementare
demarare procedura achiziţie serviciu elaborare SF: trim I 2017
finalizare elaborare SF: trim II 2018
achiziţii servicii de consultanţă, proiectare şi execuţie lucrări: trim III 2018
execuţie proiect + lucrări: timp estimat 48 luni - aprox trim. IV 2022

VI. Lucrări de reabilitare poduri, podeţe şi tuneluri de cale ferată – etapa I
Stadiu: evaluarea ofertelor depuse pentru achiziţia contractelor de execuţie de reabilitare a 21 poduri, podeţe şi tuneluri de cale ferată-SRCF Galaţi .
Finanţare: fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană prin FEDR şi fonduri de la Bugetul de Stat.
Valoarea estimată a lucrărilor de execuţie pentru cele 21 de obiective este 130.500.600 lei (fără TVA).
8 obiective aflate pe raza judeţului Bacău:
Podeţ Km 49+563, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Oneşti – Tg. Ocna, jud. Bacău;
Pod Km 34+648, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Borzeşti – Onesti, jud. Bacău;
Pod Km 110+461, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Ghimeş – Bolovăniş, jud. Bacău;
Pod Km 84+312, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Asău – Ghimeş, jud. Bacău;
Pod Km 82+983, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Asău – Goioasa, jud. Bacău;
Pod Km 98+011, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Asău – Ghimeş, jud. Bacău;
Pod Km 38+530, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Oneşti – Tg. Ocna, jud. Bacău;
Pod Km 53+470, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Tg. Ocna – Cireşoaia, jud. Bacău.
Termenul pentru semnarea contractelor: 2016, urmând ca demararea lucrărilor să se efectueze ulterior semnării contractelor.

VII. Lucrări de modernizare/inlocuire poduri, podeţe şi tuneluri de cale ferată – etapa II
Termen finalizare SF - 2018
Obiective:
Pod km 263 + 875, Linia cf 500 Ploiesti - Vicşani Linia II, între staţiile Sascut şi Orbeni, jud. Bacău (valoare estimată pentru construcţii şi montaj 175.950 euro)
Podet km 322 + 645, Linia cf 500 Ploieşti - Vicşani Liniile I si II, în staţia Galbeni, jud. Bacău (valoare estimată pentru construcţii şi montaj 273.080 euro)
Pod km 263 + 529, Linia cf 500 Ploiesti - Vicşani Linia II, intre staţiile Sascut şi Orbeni, jud. Bacău (valoare estimată pentru construcţii şi montaj 175.950 euro)
Pod km 265 + 027, Linia cf 500 Ploieşti - Vicşani Linia II, între staţiile Sascut şi Orbeni, jud. Bacău (valoare estimată pentru construcţii şi montaj 952.710 euro)
Pod km 308 + 785, Linia cf 500 Ploiesti - Vicsani Linia II, intre statiile Bacau si Itesti, jud. Bacau (valoare estimată pentru construcţii şi montaj 1.227.850 euro)
Pod Km 99+883, linia c.f. 504 Adjud - Siculeni, între staţiile Asău-Ghimeş, jud. Bacău (valoare estimată pentru construcţii şi montaj 481.850 euro)
Termen de implementare: 2019-2023.

Sursa este pagina oficiala de Facebook CFR Infrastructura:https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1329051217129743:0

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419387 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use