Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tunele)

Totul despre lucrările de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tunele)

Mesajde TibiV » Mar, 11 Iul 2017, 22:55

Nu am unde sa postez un asemenea "pachet", asa ca am pornit topic nou...
Daca cineva are chef sa le imparta pe "caprarii", este binevenit.

CFR Infrastructura a postat pe 5 iulie poze cu 6 poduri (din 7 despre care vorbeste in postare...

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1647174385317423

București, 5 iulie 2017
Modernizare 7 poduri feroviare CF București – Videle/ Brazi - Ploiești Sud/Ploiești Sud - Ploiești Triaj
♦ Obiective – stadiul execuției
◘ Pod km 1+150 (linia CF Colectoare Mogoşoaia) - 63,72%
◘ Pod km 20+474 (București - Videle) - 57,24%
◘ Pod km 21+084 (București - Videle) - 62,40%
◘ Pod km 21+434 (București - Videle) - 63,64%
◘ Pod km 21+888 (București - Videle) - 47,30%
◘ Pod km 57+540 (Ploiești Sud - Ploiești Triaj) - 100%
◘ Pod km 57+560 (Brazi - Ploiești Sud) - 39,28 %
♦ Scop
◘ creșterea gradului de siguranță în transport feroviar prin reducerea riscului de accidente, creșterea vitezei de circulație pentru transport de marfă și de pasageri, reducerea costurilor de operare și de întretinere a infrastructurii feroviare și a materialului rulant.
♦ Constructor
◘ Asocierea formată din IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT m.b.H. şi S.C. METABET CF SA
♦ Perioadă de execuție: 2015-2018

Pod km 1+510, linia cf Colectoare Mogoşoaia (jud. Ilfov)
♦ Etapa: montare tablier metalic cu o deschidere
◘ Lucrările de modernizare a podului CF de la km 1+510, linia cf Colectoare Mogoşoaia (jud. Ilfov), constau în demolarea podului existent și înlocuirea acestuia cu un pod oblic, cu o singură deschidere, infrastructură din beton și tabliere metalice.
◘ Execuție lucrărilor pentru montarea tablierelor se desfășoară în perioada 04.07.2017-14.07.2017, în intervalul orar 22:00 – 05:00.
♦ Restricții în circulația rutieră în zona șantierului
◘ În perioadele 04.07.2017 - 06.07.2017, respectiv 12.07.2017 - 14.07.2017, în intervalul orar 22:00 - 05:00, traficul rutier pe DN 1A, în zona km. 12+950 va fi închis, iar circulația se va desfășura deviat pe ruta ocolitoare DN Centura București, km. 64+400, - Intersecție DN 1A, km. 12+260, - DN 7, km. 11+500, - DN 7, km. 13+200, - DN Centura București (varianta veche) - DN 1A, km. 13+300 și retur
◘ în perioada 06.07.2017 - 12.07.2017, în intervalul orar 22:00 - 05:00, circulația se va desfășura alternativ pe sensul de mers Târgoviște - București și retur


Le pun in ordinea "numerelor de pe tricou"... Lipseste un pod, cel de la km 20+474 (București - Videle)

Podul peste DN1A de la Mogosoaia are 5 poze
◘ Pod km 1+150 (linia CF Colectoare Mogoşoaia) - 63,72%
Imagine

Imagine
Poza asta chiar mi-a placut...
Imagine

◘ Pod km 21+084 (București - Videle) - 62,40%
Imagine

◘ Pod km 21+434 (București - Videle) - 63,64%
Imagine

◘ Pod km 21+888 (București - Videle) - 47,30%
Imagine

◘ Pod km 57+540 (Ploiești Sud - Ploiești Triaj) - 100%
Imagine
(Adica asta este gata ?!... Nu prea pare. Dar cred ca poza este veche de 2-3 luni. In cele 3 poze precedente de pe Bucuresti-Videle muncitorii au niste caciulite pe sub castile de protectie, deci sigur nu sunt poze din iunie-iulie... )

◘ Pod km 57+560 (Brazi - Ploiești Sud) - 39,28 %
Imagine
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 6530
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tunele)

Mesajde TibiV » Vin, 13 Oct 2017, 12:23

O veste asteptata de peste un deceniu...

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1751313411570186

București, 13 octombrie 2017

Podul Grădiștea – au început studiile geotehnice

Lotul 1 - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea
Au început măsurătorile pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare în zona Podului de la Grădiștea. Acestea investigații au drept scop asigurarea unui grad ridicat de încredere asupra viabilității traseului, a soluțiilor tehnice și a structurilor definite în cadrul studiului de fezabilitate.

Studiul de fezabilitate realizat de Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L.- ACCIONA INGENIERIA S.A. va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție pe 2 loturi:
♦ Lotul I - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea
♦ Lotul II – Modernizarea liniei CF București Nord - Giurgiu Nord, până la Frontieră
În prima etapă se va elabora documentația tehnico-economică necesară lansării procedurii de proiectare și execuție a lucrărilor pentru redeschiderra circulației pe podul de cale ferată peste râul Arges (lotul I), iar în etapa a doua vor fi stabilite soluțiile tehnice pentru modernizarea liniei București Nord - Giurgiu Nord – Fontieră (lotul II).

Obiectivele generale ale proiectului:
◘ redeschiderea circulației pe podul de la Grădiștea
◘ modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord – Frontieră
◘ îmbunătăţirea confortului și a siguranţei feroviare
◘ reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie
◘ creşterea traficului de marfă de tranzit
◘ asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu și Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş

Au si poze, chiar reusite...

Imagine

Imagine
"Utilaj Bereta T41 - prelevare probe de pământ prin forare (20 m)"
Imagine
"Penetrometru Pacani TG 73-200 - aparat de tesatre in situ pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare"
Imagine
"Proba de pământ prin forare la o adâncime de 20 m"
Imagine

Imagine

Imagine

"Probe de pământ prelevate de la diferite adâncimi"
Imagine

P.S.
Daca credeti ca se potriveste mai bine pe alt topic, va rog sa mutati...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 6530
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tunele)

Mesajde shoppy » Vin, 13 Oct 2017, 13:17

Trebuie sa construiasca 3 ditai rambleele...
27: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SK, SW, TR, XK (Bucuresti)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 6679
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tunele)

Mesajde drbm » Joi, 16 Noi 2017, 20:34

TRAFIC FEROVIAR ÎNTRERUPT ÎN JUDEŢUL BACĂU

Sursa: INFOTRAFIC

Data: 15 Noiembrie 2017

Ora: 17:15


Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că în perioada 15 – 24 noiembrie 2017, pentru a permite executarea unor lucrări programate la unele podeţe de cale ferată situate între staţiile CF Comăneşti şi Asău, în judeţul Bacău, circulaţia feroviară pe acest tronson va fi întreruptă.

Astfel, trenurile InterRegio 1540 şi 1541 (pe relaţia Iaşi – Braşov, respectiv Braşov – Iaşi) vor fi anulate. Celelalte trenuri de călători vor fi anulate doar pe relaţia Comăneşti – Asău, iar călătorii vor fi transbordaţi între cele două staţii cu mijloace de transport în comun puse la dispoziţie de către RTFC Galaţi.

https://www.politiaromana.ro/ro/info-tr ... etul-bacau
drbm
Membru Bronze
 
Mesaje: 379
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27

Re: Mentenanta lucrarilor de arta (poduri, pasaje, tunele)

Mesajde TibiV » Vin, 05 Ian 2018, 20:03

"Benzinarii" le-au pus cateva cateva intrebari celor de la CFR Infra.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg181308#msg181308

Mi se pare foarte interesant tabelul cu cheltuieli pentru lucrari RK (la linii, nu material rulant) din ultimii 16 ani.
Se pare ca Boc a fost cel care a aprobat, in plina criza, cele mai importante lucrari de RK...
Iar din 2014 incoace a fost o adevarata rusine. Mai putin de 100 mil. RON anual. Cum sa nu se duca :evil: liniile CF ?....
Imagine
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 6530
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20


Înapoi la Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori