Clubul modeliștilorSimulatoare

 

Topic: Cities: Skylines - City Journals

18 posts, 10549 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

M-am gândit să vă arăt mai multe din jocul Cities: Skylines. De data aceasta, însă, sub forma unui „City Journal” (pe scurt CJ). Voi publica mai multe intrări, exact ca într-un jurnal, în care vă voi prezenta diferite orașe pe care le construiesc în joc, sub forma unor povestiri. Îmi propun să fac intrări săptămânale și, dacă există interes, aș putea crea chiar poll-uri despre ce trebuie făcut mai departe în oraș. Mai întâi să văd dacă am audiență... Aștept cu mare interes feedback și sugestii!

Saint Montier

Un orășel francez fictiv, situat pe lângă munții Cresteaux, de aproximativ 15.000 de locuitori și cu un puternic accent pe industrie. Are până și un port pentru a transporta mărfurile în și dinspre oraș. Centrul istoric este unul cu mult potențial turistic, însă, a fost lăsat la coada priorităților. Are o superbă gară, însă, din care numai o treime este funcțională, în ciuda alocărilor bugetare mai mult decât însemnate. Șinele ce duc înspre oraș sunt și ele prost întreținute, astfel că, adesea, trenurile au restricții mari de viteză. În jurul orașului sunt mai multe sate satelit, cu muncitori ce lucrează în zona industrială.

Ziua 1

20180325154820_1.jpg (467.12 KB; downloaded 6852 times)

În liniștitul orășel St. Montier este forfotă mare (și nu din cauza focului ce a izbucnit lângă port) – zilele acestea sunt alegerile locale. Timp de o săptămână, mai mulți candidați s-au bătut în declarații despre cum vor schimba ei aspectul orașului. Ideile au fost dintre cele mai trăsnite – de la un nou aeroport internațional, la un tren monorail ce va străbate orașul, sau un nou  “mega-port” pentru acostarea cargourilor. Primarul la final de mandat, Jaque Peurais, le promitea aleșilor că va ridica un aeroport internațional, astfel încât toți turiștii să poată să viziteze minunatul St. Montier. Peurais a avut grijă ca fiecare colț de stradă să fie împânzit cu panouri și afișe electorale. Acesta a mers din ușă în ușă, prin praf și noroi, spunându-le oamenilor cum un nou aeroport le va schimba radical viețile.

Cel mai de seamă contracanditat al său, Robert Lumoix, nu părea să aibă planuri așa mărețe... asfaltarea și sistematizarea drumurilor din oraș, reprofilarea zonei industriale pe o ramură mai eco și înlocuirea centralelor din oraș cu eoliene. Acesta propusese multe alte proiecte, precum reconfigurarea transportului public urban și preorășenesc, reabilitarea gării și a șinelor de tren și relansarea trenurilor urbane, însă, campania decentă lui Lumoix și lipsa promisiunilor bombastice nu păreau să îl propulseze pe fotoliul de primar...

20180325180209_1.jpg (510.97 KB; downloaded 6852 times)

Ziua cea mare a sosit. În turul doi au intrat Peurais și Lumoix. Încă de la primele ore ale dimineții, lumea a început să invadeze secțiile de votare. Bineînțeles, fiecare cum putea, întrucât traficul era, ca de obicei, aglomerat, datorită semafoarelor complet nesincronizate și a tirurilor ce se îndreptau spre port. În plus, autostrada ce se termină taman acolo nu îi ajută prea mult...

20180325180655_1.jpg (449.49 KB; downloaded 6857 times)

20180325180718_1.jpg (762.58 KB; downloaded 6851 times)

La miezul zilei, coada din principala secție de votare era deja imensă, oamenii așteptând chiar și în plin soare, însă, părea că nimeni și nimic nu îi va opri din a-și exprima opțiunea.

20180325182940_1.jpg (655.52 KB; downloaded 6852 times)

Mulți dintre oameni reclamă poluarea din oraș datorată industriei și a centralelor, dar și praful, drumurile neasfaltate de la periferie și lipsa mijloacelor de transport în comun eficiente. Un nou aeroport le mai trebuie lor?

20180325183137_1.jpg (652.37 KB; downloaded 6851 times)

În plus, traficul intens face dificilă aprovizionarea centralelor, astfel că apar pene frecvente de curent din cauza camioanelor, care întârzie cu aprovizionarea de combustibili...

20180325184932_1.jpg (757.88 KB; downloaded 6852 times)

Pe măsură ce soarele apune, iar în secțiile de vot se face liniște, ultimele calcule sunt stabilite, pentru desemnarea noului primar.

20180325190542_1.jpg (765.21 KB; downloaded 6850 times)

20180325190709_1.jpg (664.65 KB; downloaded 6850 times)

Cine oare va câștiga?

20180325190737_1.jpg (617.45 KB; downloaded 6852 times)

 


Re: Cities: Skylines - City Journals SirVlady

Felicitari pentru ce ai facut.
Intr-adevar, modernizarea drumurilor si a transporturilor trebuie pusa in aplicare urgent. Ar fi chiar dragut daca orasul ar avea si o zona cu potential turistic.  :)
Inca odata, felicitari pentru munca depusa!

 


Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

Ok deci adevărul e că orașul nu e în totalitate al meu. L-am descărcat de pe Steam Workshop și i-am făcut mai multe modificări ca să îl pregătesc de partea introductivă a CJ. Deabia de acum încolo încep să îl modific serios. Următoarele intrări în jurnal vor fi cel mai probabil duminică seara.

 


Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

Update:
Așa arată harta transportului public la finalul mandatului lui Jaque Peurais. Să vedem dacă se va schimba ceva în viitor...

123.png (8.54 KB; downloaded 6725 times)

(Harta a fost realizată cu ajutorul softului Metro Map Creator: https://beno.org.uk/metromapcreator/ )

 


Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

Ziua 2

Au venit și rezultatele...

Dacă primele statistici îl dădeau câștigător pe Peurais, cu 52% , la finalul zilei, Lumoix a fost declarat noul primar, câștigând cu 55% alegerile. Discursul său a fost scurt și la obiect, acesta reiterând prioritățile mandatului său – refacerea completă a transportului public, construirea unei noi stații de epurare a apei, construirea de școli, sistematizarea drumurilor, refacerea centrului vechi, reprofilarea industriei, închiderea fabricilor poluante din oraș și construirea de noi ferme eoliene.

Situația transportului public la preluarea mandatului este catastrofală, fapt oarecum paradoxal, având în vedere subvențiile ciudat de mari ce s-au dus către transport până acum...

În oraș există numai 2 linii de autobuz, cu stații amplasate haotic.
-    Linia 1 conectează gara cu universitatea, fără a deservi, însă, principalele centre urbane. Pe această linie circulă, din oră în oră, un singur autobuz, care e tot timpul gol.
-    Linia 2 leagă micul cartier Versant Noir de gară, având stații extrem de dese pentru densitatea scăzută a zonei. 3 autobuze asigură acest serviciu, mult prea multe pentru cererea existentă.

Prețul biletului este de 3.50 €. Pe lângă faptul că prețul este enorm, acesta nu acoperă nici pe departe cheltuielie. Mai mult îi descurajează pe oameni...

În garajul firmei de transport din St. Montier  („MontierLink”), situația este și mai gravă – dintre cele 15 autobuze O305 aduse acum 8 ani la mâna a doua, numai 7 mai pot circula, restul fiind, de mult timp, donoare de piese. Însă, datorită lipsei de călători, numai 4 autobuze sunt folosite pe cele două linii.

Primul lucru pe care Lumoix l-a făcut a fost să oprească risipa de bani și să reconfigureze cele două linii astfel:

-    Linia 1 nu va mai ajunge până la universitate, ci se va opri în cartierul Banlieue Nord. Aceasta va primi încă 3 autobuze (cele ce stăteau degeaba) și vor fi amenajate câteva stații noi în zonele centrale.
-    Linia 2 se va opri în dreptul noii promenade și a restaurantului plutitor “Promenade du Versant”, deschise în centrul cartierului Versant Noir. Se vor desființa nu mai puțin de 3 stații, însă, linia este extinsă cu încă 3 până în centrul vechi, având terminusul în dreptul bisericii St. Montier. Această linie își păstrează numărul de autobuze. Astfel, linia 2 oferă o conexiune directă pentru turiști, de la gară către principalul obiectiv turistic din oraș.

20180328211703_1.jpg (264.3 KB; downloaded 6664 times)

20180328211736_1.jpg (247.53 KB; downloaded 6663 times)

20180328211724_1.jpg (186.66 KB; downloaded 6661 times)

20180402125343_1.jpg (305.31 KB; downloaded 6663 times)

Așa arată noua hartă a rețelei de zi:

map2.png (10.75 KB; downloaded 6663 times)

Lumoix a decis și înființarea unei linii de noapte, ce va lega centrul de gară. 1 autobuz o va deservi.

20180401160957_1.jpg (128.51 KB; downloaded 6661 times)

Prețul biletului a fost, de asemenea, redus de la 2.50 €.

Deși liniile au fost eficientizate la maxim, o nouă problemă a apărut – supraaglomerarea. Acest fenomen este vizibil în special la gară și în Banlieue Nord, unde, în unele situații, au așteptat chiar și 200 de oameni un autobuz.

20180401161731_1.jpg (185.88 KB; downloaded 6663 times)

20180402125004_1.jpg (273.89 KB; downloaded 6663 times)

Pentru a atenua lipsa acută de autobuze, Lumoix a demarat de urgență licitația pentru 15 autobuze noi, Euro 6, pentru a suplimenta liniile existente și pentru a înființa noi linii în oraș.

Să sperăm că noile autobuze vor veni cât mai repede...
20180401160841_1.jpg (149.83 KB; downloaded 6662 times)
20180401160936_1.jpg (179.93 KB; downloaded 6661 times)

 


Re: Cities: Skylines - City Journals Puss in Boots

Transport ecologic de genul tramvai/troleu nu merge?

 


Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

Nu, pentru că nu am DLC-ul care oferă și tramvaie...  :roll:
Sunt planuri pentru trenuri urbane, totuși.

 


Re: Cities: Skylines - City Journals Puss in Boots

Incet incet poate fi un oras paralel in care sa ne mutam cand ne saturam de Bucuresti  :D Succes! O sa urmaresc fidel evolutia :bere:

 


Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

Update:
Primarul Robert Lumoix a declarat la un post de radio că licitația pentru noile autobuze a fost câștigată de Mercedes Benz, aceștia urmând să livreze 15 autobuze Citaro C2K (10m).
Lumoix a mai spus și că primăria intenționează să cumpere autobuze hibride, însă nu a putut spune cu exactitate când vor putea cetățenii din St. Montier să circule cu ele.

 


Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

Ziua 3

1.jpg (287.75 KB; downloaded 6502 times)

Trecerea de la vechi la nou a fost una destul de bruscă, dar, cu siguranță, bine primită. Autobuzelor O305 luate la mâna a treia, vechi de peste 35 de ani, li se alătură acum autobuze noi nouțe. Iată că sosiră cele 15 autobuze Mercedes Benz Citaro C2K, cu aer condiționat și motor E6. După îndelungi teste, au intrat în sfârșit pe trasee, ceea ce a însemnat două lucruri – adăugarea de stații pe liniile existente și înființarea a trei noi linii.

2.jpg (305.66 KB; downloaded 6504 times)

Linia 3: Rindal – Versant Noir via Gare
Linia 3N: Rindal – Banlieue Nord
Linia 4: Versant Noir  – Port du St. Montier via Centre-Ville

Linia 1 (Promenade du Versant – Centre-Ville via Gare) a rămas nemodificată, în schimb, linia 2 a fost extinsă până în cartierul Amudsen, inclusiv deservind din nou universitatea din St. Montier. Mai multe stații au fost înființate, de asemenea. Succesul de public a fost unul incontestabil. În primul rând, cererea s-a dovedit a fi mult mai mare decât fusese anticipat inițial.

3.jpg (324.59 KB; downloaded 6505 times)

Aparent, dacă adaugi mai multe stații și mai multe linii, mai mulți oameni vor dori să folosească serviciul. Interesant... astfel că nici cele 15 autobuze noi nu sunt suficiente pentru a satisface pe deplin cererea de la orele de vârf, însă, după greaua moștenire lăsată de fosta administrație (adică visteriile goale), nici că mai sunt bani pentru alte autobuze diesel. Astfel că anticele O305 nu vor dispărea încă.

4.jpg (328.5 KB; downloaded 6504 times)

Așa că s-a luat în calcul cumpărarea de autobuze hibride, standard (12m), cu fonduri europene. Licitația a fost demarată și avem chiar și un câștigător – Volvo. Acesta urmează să livreze 10 autobuze hibride, cu o opțiune pentru încă 5.

Dezvoltarea transportului public a avut un alt mare impact asupra comunității - au început să se construiască noi locuințe și să se deschidă noi afaceri. Autobuzul a început să transforme zonele monotone de la periferie în cartiere rezidențiale.

5.jpg (321.48 KB; downloaded 6503 times)

Pentru prima dată în ultimii 20 de ani, populația orășelului a început să crească și sunt semne că va mai crește încă mult timp de-acum încolo – aproximativ 1000 de locuințe s-au construit sau se construiesc. Afacerile din oraș sunt și ele ceva mai prospere – legătura directă dintre gară și centru a facilitat turismul, iar magazinele din jur au început să aibă venituri substanțiale și, deci, mai mulți bani vin la bugetul local. Mai mult, noi investiții încep să fie atrase – se discută despre viitoare zone de agricultură, ce ar ajuta enorm economia care se reface. Acestea ar urma să beneficieze de condițiile excelente pentru transportarea bunurilor - căi ferate și port.

6.jpg (234.79 KB; downloaded 6505 times)

Chiar și transportul public în sine a devenit profitabil. Compania Montierlink a încheiat luna martie cu un profit modic.
Pentru prima dată în mulți ani, orașul pare că se dezmorțește. Lumea începe să fie interesată să locuiască aici, însă mai sunt încă foarte multe lucruri de făcut...

7.jpg (278.65 KB; downloaded 6507 times)

La începutul lunii mai, liniile din oraș se prezintă astfel:

Linii de zi:

linii de zi.png (31.75 KB; downloaded 6505 times)

Linia 1: Promenade du Versant – Centre-Ville via Gare
Linia 2: Versant Noir – Amudsen via Gare
Linia 3: Versant Noir – Rindal via Gare
Linia 4: Versant Noir – Port du St. Montier via Centre-Ville

Linii de noapte:

linii de noapte.png (26.34 KB; downloaded 6505 times)

Linia 1N: Centre-Ville et Gare
Linia 2N: Versant Noir – Amudsen via Gare
Linia 3N: Rindal – Banlieue Nord

8.jpg (323.08 KB; downloaded 6502 times)

*Din păcate nu mai știu sigur când voi putea să fac următoarele entry-uri în jurnal, însă cert e că nu abandonez acest proiect.

 


Re: Cities: Skylines - City Journals cris_m

Simulatorul e pentru PC sau pentru mobil? Mergea la inceput o scurta prezentare a jocului, chiar daca se gaseste pe net... mai salvai 5 minute pentru noi, cititorii :)

 


Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

Jocul este pentru PC. Și ai nevoie de un PC adevărat, deoarece jocul are nevoie de foarte multe resurse. Eu am un PC mai mult decât decent, aș putea spune, (un i7, mulți GB RAM, dar cu o placă video destul de învechită, iar jocul îmi merge destul de greu pe orașe mari). Pentru orașul actual (care numără 15000 de locuitori) pot să dau grafica mai spre maxim, din fericire. Am făcut o foarte scurtă prezentare a jocului aici: viewtopic.php?f=31&t=4049#p246626
Bine, acolo m-am axat strict pe partea de transporturi. C:S este un "citybuilder", de fapt, adică un joc în care ești primarul propriului tău oraș. Tu așezi drumurile, școlile, spitalele, trenurile, tu desemnezi zonele rezidențiale/comerciale/industriale/de birouri, etc..
Jurnalul pe care îl fac are ca scop o privire mai în ansamblu a acestui joc, nu mă voi limita numai la transporturi, deși vor constitui o parte importantă a acestei povestiri. În final eu am să dezvolt și am să rezolv "problemele" orașului, atâta cât îmi permite timpul (care începe să tindă la zero cam acum). Foarte multe din chestiile pe care le vedeți sunt de fapt moduri. Adică am descărcat de pe platforma Steam autobuzele, trenurile, gările, șinele, casele, străzile, copacii, aleile, industriile, etc.. Nu sunt ceea ce ați vedea în jocul nou nouț cumpărat. Asta pentru că eu încerc cât mai mult să adaptez orașul (arhitectura, drumurile, etc.) pe modelul francez, ca să fie cât mai verosimil.
Sper că am mai clarificat câteva aspecte.  ;)

 


Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

Ok, e timpul să șterg puțin praful prin acest topic. Am să pun lipsa intrărilor în jurnal pe seama mai multor probleme (mai întâi nu aveam timp, apoi a apărut un bug la unul dintre modurile pe care le foloseam, astfel că nimeni nu mai folosea transportul în comun, puțină lene...), în fine. Acum că toate s-au rezolvat, am să încerc să fiu mai consecvent cu City Journal-ul.

Ziua 4

1.jpg (672.76 KB; downloaded 6232 times)

15 autobuze hibride Volvo, de 12m, au sosit în oraș. Mai silențioase și mai prietenoase cu mediul decât vechile O305, acestea au fost extrem de bine primite de cetățeni, MontierLink devenind, astfel, primul operator de autobuze hibride din regiune. Autobuzele au intrat pe următoarele trasee noi:

2A: Versant Noir – Université via Gare (linie de ranforsare pentru linia 2, încă supra-aglomerată)
5: Versant Noir – Université via Eide
6: Port – Industrie (linie deservită acum de O305)
4N: Banlieue Sud – Centre-Ville

Pe lângă investițiile în material rulant, primăria a amenajat și un nou terminal - Banlieue Sud. Acolo vor întoarce, momentan, liniile 3N și 4N, însă, terminalul va avea un rol important și în proiectele ce urmează a fi derulate de primărie.

2.jpg (862.35 KB; downloaded 6233 times)

3.jpg (772.65 KB; downloaded 6232 times)

4.jpg (742.05 KB; downloaded 6231 times)

Încă de la început, linia 2 a fost o provocare pentru compania locală de transport, MontierLink. Era supra-aglomerată. Dublarea în proporție de 60% de linia 3 nu a ajutat prea mult, întrucât autobuzele Citaro C2K veneau deja pline din Rindal. Odată cu sosirea hibridelor, linia a fost supusă mai multor experimente... mai întâi, autobuzele Volvo s-au alăturat parcului de C2K al liniei 2, însă, s-a constatat faptul că, în afara orelor de vârf, capacitatea de transport era mult prea mare pentru cerere. Apoi, s-a încercat crearea unei linii express ce pleca de la gară și mergea fără oprire până în Banlieue Nord. Însă, alte anomalii s-au constatat - supra-aglomerarea s-a mutat pe linia express, iar linia tradițională 2 a rămas aproape neutilizată, până la ultima stație, unde toți se dădeau jos pentru a continua călătoria spre universitate și Amudsen. În final, s-a decis că cea mai bună opțiune este crearea unei linii de ranforsare, care se va opri la universitate și care va funcționa numai pe timp de ziuă, în timp ce linia 2 va funcționa 24h. Însă, nici asta nu e suficient pentru rezolvarea aglomerației. Surse apropiate autobazei spun că se dorește aducerea unor autobuze articulate pentru linia 2A, iar hibridele vor intra pe linia 2. Primăria încă nu a făcut un anunț oficial cu privire la o nouă licitație.

Noile linii au produs o dezvoltare și mai mare a periferiilor, dar au atras și noi investiții în domeniul industrial, în apropiere de Rindal. Mai exact, noi ferme au apărut pe terenurile fertile ce înconjoară orașul, iar planurile de dezvoltare continuă, acum că locuitorii au mijloace de deplasare.

5.jpg (733.03 KB; downloaded 6233 times)

Populația orășelului a crescut la 18000, dezvoltându-se în special cartierele Eide și Les Agriculteurs, odată cu înființarea noilor linii. Datoriile municipiului au scăzut, de asemenea, în timp ce veniturile din taxe, dar și din transportul public au crescut.

Volvo în apropiere de Pont Eide, extinderea cartierului Eide
6.jpg (770.83 KB; downloaded 6234 times)

Volvo în zona industrială, în apropiere de depou
7.jpg (804.07 KB; downloaded 6233 times)

Apariția noilor ferme a crescut semnificativ traficul greu, ce trebuie acum să tranziteze cartierul Banlieue Nord până să intre pe autostradă, astfel că autoritățile se gândesc deja la crearea unui drum ocolitor și la interzicerea camioanelor prin district.
Până atunci însă, un nou proiect și mai important a fost votat și urmează a fi implenetat – refacerea liniilor de cale ferată din regiunea St. Montier, în trei etape, urmând apoi să se reia serviciul de pasageri, după mai bine de 15 ani:

-    Etapa 1 – între gara St. Montier și gara Rindal
-    Etapa 2 – între gara St. Montier și port
-    Etapa 3 – între gara St. Montier și Amudsen

În scurt timp, prima fază a proiectului va fi derulată. Trenurile de pasageri se vor opri la gara Rindal, urmând ca pasagerii să folosească o linie specială de autobuz pentru a fi transportați până în centru. 5 autobuze O405N2 din Hamburg urmează a fi achiziționate pentru acest proiect ambițios, dar și pentru a mări capacitatea pe coridorul supra-aglomerat dintre Gară și Banlieue Nord, se arată în documentul din consiliu.

Aglomerația înspre centru (stânga) și înspre universitate (dreapta), la ora de vârf
8.jpg (549.5 KB; downloaded 6233 times)

Asta, până se alocă bani pentru o licitație de autobuze Euro 6 articulate…

La final, voi actualiza și cele două hărți de transport:

linii zi.png (45.25 KB; downloaded 6233 times)

linii noapte.png (30.35 KB; downloaded 6231 times)

Cetățenii orașului se pregătesc pentru noul proiect. Haos, linii temporare, praf... toate se adaugă la aglomerația existentă. Oare tot acest efort va da roade?

 


Re: Cities: Skylines - City Journals WT_fan06

Ziua 5

Pentru ca prima fază a complexului proiect de refacere a liniilor ferate din regiune să înceapă, autoritățile au avut nevoie de a face rost rapid de câteva autobuze care să transporte pasagerii în regim de “Rail Replacement Service” de la gara Rindal (inițial dezafectată) și până la gara St. Montier.
Autoritățile au identificat cea mai potrivită soluție pentru această situație – cum niște autobuze noi ar costa foarte mult și ar veni după luni de zile, niște autobuze second hand ar putea ajunge mult mai repede, ar fi mult mai ieftine și ar deservi bine această situație temporară. Luând în calcul numărul navetiștilor ce vin și pleacă în fiecare zi din oraș, dar și numărul în creștere de turiști, e nevoie de 5 autobuze pentru a deservi linia.

Nu a fost greu să se și găsească, astfel că 5 autobuze de tip Mercedes O405N2 au și sosit de la un operator din Hamburg.

Linia nou creată avea, pe lângă cele două opriri de la capete, încă două stații în Banlieue Nord și Banlieue Sud, fiind două noduri importante.

20180818234025_1.jpg (419.52 KB; downloaded 6151 times)

Însă, un lucru misterios s-a întâmplat – autobuzele circulau goale. Spre surprinderea autorităților, marea majoritate a călătorilor care coborau din trenuri preferau linia obișnuită 3, în loc de linia specială, express. Astfel, pe linia temporară au rămas numai două autobuze, restul de 3 fiind repartizate pentru a crea o nouă linie, având scopul de a diminua aglomerația de pe coridorul Centru - Banlieue Nord:

74: Centre-Ville – Banlieue Sud Terminus

20180818235932_1.jpg (668.31 KB; downloaded 6149 times)

20180819000001_1.jpg (604.95 KB; downloaded 6152 times)

20180818235806_1.jpg (662.73 KB; downloaded 6149 times)

Mai mult, după săptămâni de măsurători, linia 6 a fost scurtată, iar unul din cele două O305 ce deserveau acea linie a fost transferat pe noua legătură dintre oraș și satul Oliverond:

596: Centre-Ville – Oliverond via Port

20180818233824_1.jpg (315.77 KB; downloaded 6151 times)

Noile numerotări ale celor două liniil fac parte dintr-un proiect de renumerotare ce vizează întreaga regiune St. Montier. Și celelalte linii urmează să fie renumerotate, însă nu deocamdată.
Odată cu înființarea liniei temporare (cu orar 24h), linia de noapte 3N (Rindal – Banlieue Sud Terminus) este desființată.

20180810150739_1.jpg (617.05 KB; downloaded 6149 times)

Acum că linia express ce conectează gara Rindal de gara centrală a fost creată, trenurile de pasageri au fost oprite la gara Rindal, iar linia de legătură cu gara centrală a intrat în șantier.

20180811161829_1.jpg (762.24 KB; downloaded 6150 times)

La final de zi, situația liniilor de transport din urbe se prezintă astfel:

1) Linii de zi:

linii zi.png (50.71 KB; downloaded 6148 times)

2) Linii de noapte:

linii noapte.png (33.56 KB; downloaded 6150 times)

Soarele apune în St. Montier. De mâine începe distracția...

20180811161209_1.jpg (835.03 KB; downloaded 6154 times)

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Simulatoare  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419390 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use