Cities: Skylines - City Journals

Train Simulator, Trainz, Sim City si alte jocuri ce simuleaza transport in comun

Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Lun, 26 Mar 2018, 18:08

M-am gândit să vă arăt mai multe din jocul Cities: Skylines. De data aceasta, însă, sub forma unui „City Journal” (pe scurt CJ). Voi publica mai multe intrări, exact ca într-un jurnal, în care vă voi prezenta diferite orașe pe care le construiesc în joc, sub forma unor povestiri. Îmi propun să fac intrări săptămânale și, dacă există interes, aș putea crea chiar poll-uri despre ce trebuie făcut mai departe în oraș. Mai întâi să văd dacă am audiență... Aștept cu mare interes feedback și sugestii!

Saint Montier

Un orășel francez fictiv, situat pe lângă munții Cresteaux, de aproximativ 15.000 de locuitori și cu un puternic accent pe industrie. Are până și un port pentru a transporta mărfurile în și dinspre oraș. Centrul istoric este unul cu mult potențial turistic, însă, a fost lăsat la coada priorităților. Are o superbă gară, însă, din care numai o treime este funcțională, în ciuda alocărilor bugetare mai mult decât însemnate. Șinele ce duc înspre oraș sunt și ele prost întreținute, astfel că, adesea, trenurile au restricții mari de viteză. În jurul orașului sunt mai multe sate satelit, cu muncitori ce lucrează în zona industrială.

Ziua 1

20180325154820_1.jpg
20180325154820_1.jpg (467.12 KiB) Vizualizat de 1756 ori

În liniștitul orășel St. Montier este forfotă mare (și nu din cauza focului ce a izbucnit lângă port) – zilele acestea sunt alegerile locale. Timp de o săptămână, mai mulți candidați s-au bătut în declarații despre cum vor schimba ei aspectul orașului. Ideile au fost dintre cele mai trăsnite – de la un nou aeroport internațional, la un tren monorail ce va străbate orașul, sau un nou “mega-port” pentru acostarea cargourilor. Primarul la final de mandat, Jaque Peurais, le promitea aleșilor că va ridica un aeroport internațional, astfel încât toți turiștii să poată să viziteze minunatul St. Montier. Peurais a avut grijă ca fiecare colț de stradă să fie împânzit cu panouri și afișe electorale. Acesta a mers din ușă în ușă, prin praf și noroi, spunându-le oamenilor cum un nou aeroport le va schimba radical viețile.

Cel mai de seamă contracanditat al său, Robert Lumoix, nu părea să aibă planuri așa mărețe... asfaltarea și sistematizarea drumurilor din oraș, reprofilarea zonei industriale pe o ramură mai eco și înlocuirea centralelor din oraș cu eoliene. Acesta propusese multe alte proiecte, precum reconfigurarea transportului public urban și preorășenesc, reabilitarea gării și a șinelor de tren și relansarea trenurilor urbane, însă, campania decentă lui Lumoix și lipsa promisiunilor bombastice nu păreau să îl propulseze pe fotoliul de primar...

20180325180209_1.jpg
20180325180209_1.jpg (510.97 KiB) Vizualizat de 1756 ori

Ziua cea mare a sosit. În turul doi au intrat Peurais și Lumoix. Încă de la primele ore ale dimineții, lumea a început să invadeze secțiile de votare. Bineînțeles, fiecare cum putea, întrucât traficul era, ca de obicei, aglomerat, datorită semafoarelor complet nesincronizate și a tirurilor ce se îndreptau spre port. În plus, autostrada ce se termină taman acolo nu îi ajută prea mult...

20180325180655_1.jpg
20180325180655_1.jpg (449.49 KiB) Vizualizat de 1756 ori

20180325180718_1.jpg
20180325180718_1.jpg (762.58 KiB) Vizualizat de 1756 ori

La miezul zilei, coada din principala secție de votare era deja imensă, oamenii așteptând chiar și în plin soare, însă, părea că nimeni și nimic nu îi va opri din a-și exprima opțiunea.

20180325182940_1.jpg
20180325182940_1.jpg (655.52 KiB) Vizualizat de 1756 ori

Mulți dintre oameni reclamă poluarea din oraș datorată industriei și a centralelor, dar și praful, drumurile neasfaltate de la periferie și lipsa mijloacelor de transport în comun eficiente. Un nou aeroport le mai trebuie lor?

20180325183137_1.jpg
20180325183137_1.jpg (652.37 KiB) Vizualizat de 1756 ori

În plus, traficul intens face dificilă aprovizionarea centralelor, astfel că apar pene frecvente de curent din cauza camioanelor, care întârzie cu aprovizionarea de combustibili...

20180325184932_1.jpg
20180325184932_1.jpg (757.88 KiB) Vizualizat de 1756 ori

Pe măsură ce soarele apune, iar în secțiile de vot se face liniște, ultimele calcule sunt stabilite, pentru desemnarea noului primar.

20180325190542_1.jpg
20180325190542_1.jpg (765.21 KiB) Vizualizat de 1756 ori

20180325190709_1.jpg
20180325190709_1.jpg (664.65 KiB) Vizualizat de 1756 ori

Cine oare va câștiga?

20180325190737_1.jpg
20180325190737_1.jpg (617.45 KiB) Vizualizat de 1756 ori
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1607
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde SirVlady » Lun, 26 Mar 2018, 21:24

Felicitari pentru ce ai facut.
Intr-adevar, modernizarea drumurilor si a transporturilor trebuie pusa in aplicare urgent. Ar fi chiar dragut daca orasul ar avea si o zona cu potential turistic. :)
Inca odata, felicitari pentru munca depusa!
:477: :2176: :2176:
Avatar utilizator
SirVlady
 
Mesaje: 351
Membru din: Lun, 17 Oct 2016, 10:32
Localitate: București - Sector 3 - Titan

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Lun, 26 Mar 2018, 22:12

Ok deci adevărul e că orașul nu e în totalitate al meu. L-am descărcat de pe Steam Workshop și i-am făcut mai multe modificări ca să îl pregătesc de partea introductivă a CJ. Deabia de acum încolo încep să îl modific serios. Următoarele intrări în jurnal vor fi cel mai probabil duminică seara.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1607
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Vin, 30 Mar 2018, 19:37

Update:
Așa arată harta transportului public la finalul mandatului lui Jaque Peurais. Să vedem dacă se va schimba ceva în viitor...

123.png
123.png (8.54 KiB) Vizualizat de 1633 ori

(Harta a fost realizată cu ajutorul softului Metro Map Creator: https://beno.org.uk/metromapcreator/ )
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1607
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Lun, 02 Apr 2018, 13:52

Ziua 2

Au venit și rezultatele...

Dacă primele statistici îl dădeau câștigător pe Peurais, cu 52% , la finalul zilei, Lumoix a fost declarat noul primar, câștigând cu 55% alegerile. Discursul său a fost scurt și la obiect, acesta reiterând prioritățile mandatului său – refacerea completă a transportului public, construirea unei noi stații de epurare a apei, construirea de școli, sistematizarea drumurilor, refacerea centrului vechi, reprofilarea industriei, închiderea fabricilor poluante din oraș și construirea de noi ferme eoliene.

Situația transportului public la preluarea mandatului este catastrofală, fapt oarecum paradoxal, având în vedere subvențiile ciudat de mari ce s-au dus către transport până acum...

În oraș există numai 2 linii de autobuz, cu stații amplasate haotic.
- Linia 1 conectează gara cu universitatea, fără a deservi, însă, principalele centre urbane. Pe această linie circulă, din oră în oră, un singur autobuz, care e tot timpul gol.
- Linia 2 leagă micul cartier Versant Noir de gară, având stații extrem de dese pentru densitatea scăzută a zonei. 3 autobuze asigură acest serviciu, mult prea multe pentru cererea existentă.

Prețul biletului este de 3.50 €. Pe lângă faptul că prețul este enorm, acesta nu acoperă nici pe departe cheltuielie. Mai mult îi descurajează pe oameni...

În garajul firmei de transport din St. Montier („MontierLink”), situația este și mai gravă – dintre cele 15 autobuze O305 aduse acum 8 ani la mâna a doua, numai 7 mai pot circula, restul fiind, de mult timp, donoare de piese. Însă, datorită lipsei de călători, numai 4 autobuze sunt folosite pe cele două linii.

Primul lucru pe care Lumoix l-a făcut a fost să oprească risipa de bani și să reconfigureze cele două linii astfel:

- Linia 1 nu va mai ajunge până la universitate, ci se va opri în cartierul Banlieue Nord. Aceasta va primi încă 3 autobuze (cele ce stăteau degeaba) și vor fi amenajate câteva stații noi în zonele centrale.
- Linia 2 se va opri în dreptul noii promenade și a restaurantului plutitor “Promenade du Versant”, deschise în centrul cartierului Versant Noir. Se vor desființa nu mai puțin de 3 stații, însă, linia este extinsă cu încă 3 până în centrul vechi, având terminusul în dreptul bisericii St. Montier. Această linie își păstrează numărul de autobuze. Astfel, linia 2 oferă o conexiune directă pentru turiști, de la gară către principalul obiectiv turistic din oraș.

20180328211703_1.jpg
20180328211703_1.jpg (264.3 KiB) Vizualizat de 1569 ori

20180328211736_1.jpg
20180328211736_1.jpg (247.53 KiB) Vizualizat de 1569 ori

20180328211724_1.jpg
20180328211724_1.jpg (186.66 KiB) Vizualizat de 1569 ori

20180402125343_1.jpg
20180402125343_1.jpg (305.31 KiB) Vizualizat de 1569 ori

Așa arată noua hartă a rețelei de zi:

map2.png
map2.png (10.75 KiB) Vizualizat de 1569 ori

Lumoix a decis și înființarea unei linii de noapte, ce va lega centrul de gară. 1 autobuz o va deservi.

20180401160957_1.jpg
20180401160957_1.jpg (128.51 KiB) Vizualizat de 1569 ori

Prețul biletului a fost, de asemenea, redus de la 2.50 €.

Deși liniile au fost eficientizate la maxim, o nouă problemă a apărut – supraaglomerarea. Acest fenomen este vizibil în special la gară și în Banlieue Nord, unde, în unele situații, au așteptat chiar și 200 de oameni un autobuz.

20180401161731_1.jpg
20180401161731_1.jpg (185.88 KiB) Vizualizat de 1569 ori

20180402125004_1.jpg
20180402125004_1.jpg (273.89 KiB) Vizualizat de 1569 ori

Pentru a atenua lipsa acută de autobuze, Lumoix a demarat de urgență licitația pentru 15 autobuze noi, Euro 6, pentru a suplimenta liniile existente și pentru a înființa noi linii în oraș.

Să sperăm că noile autobuze vor veni cât mai repede...
Fişiere ataşate
20180401160841_1.jpg
20180401160841_1.jpg (149.83 KiB) Vizualizat de 1569 ori
20180401160936_1.jpg
20180401160936_1.jpg (179.93 KiB) Vizualizat de 1569 ori
Ultima oară modificat de WT_fan06 pe Lun, 02 Apr 2018, 13:56, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1607
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde Puss in Boots » Lun, 02 Apr 2018, 13:54

Transport ecologic de genul tramvai/troleu nu merge?
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3846
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Lun, 02 Apr 2018, 14:58

Nu, pentru că nu am DLC-ul care oferă și tramvaie... :roll:
Sunt planuri pentru trenuri urbane, totuși.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1607
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde Puss in Boots » Lun, 02 Apr 2018, 15:10

Incet incet poate fi un oras paralel in care sa ne mutam cand ne saturam de Bucuresti :D Succes! O sa urmaresc fidel evolutia :bere:
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3846
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Sâm, 07 Apr 2018, 14:42

Update:
Primarul Robert Lumoix a declarat la un post de radio că licitația pentru noile autobuze a fost câștigată de Mercedes Benz, aceștia urmând să livreze 15 autobuze Citaro C2K (10m).
Lumoix a mai spus și că primăria intenționează să cumpere autobuze hibride, însă nu a putut spune cu exactitate când vor putea cetățenii din St. Montier să circule cu ele.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1607
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Dum, 06 Mai 2018, 15:32

Ziua 3

1.jpg
1.jpg (287.75 KiB) Vizualizat de 1411 ori

Trecerea de la vechi la nou a fost una destul de bruscă, dar, cu siguranță, bine primită. Autobuzelor O305 luate la mâna a treia, vechi de peste 35 de ani, li se alătură acum autobuze noi nouțe. Iată că sosiră cele 15 autobuze Mercedes Benz Citaro C2K, cu aer condiționat și motor E6. După îndelungi teste, au intrat în sfârșit pe trasee, ceea ce a însemnat două lucruri – adăugarea de stații pe liniile existente și înființarea a trei noi linii.

2.jpg
2.jpg (305.66 KiB) Vizualizat de 1411 ori

Linia 3: Rindal – Versant Noir via Gare
Linia 3N: Rindal – Banlieue Nord
Linia 4: Versant Noir – Port du St. Montier via Centre-Ville

Linia 1 (Promenade du Versant – Centre-Ville via Gare) a rămas nemodificată, în schimb, linia 2 a fost extinsă până în cartierul Amudsen, inclusiv deservind din nou universitatea din St. Montier. Mai multe stații au fost înființate, de asemenea. Succesul de public a fost unul incontestabil. În primul rând, cererea s-a dovedit a fi mult mai mare decât fusese anticipat inițial.

3.jpg
3.jpg (324.59 KiB) Vizualizat de 1411 ori

Aparent, dacă adaugi mai multe stații și mai multe linii, mai mulți oameni vor dori să folosească serviciul. Interesant... astfel că nici cele 15 autobuze noi nu sunt suficiente pentru a satisface pe deplin cererea de la orele de vârf, însă, după greaua moștenire lăsată de fosta administrație (adică visteriile goale), nici că mai sunt bani pentru alte autobuze diesel. Astfel că anticele O305 nu vor dispărea încă.

4.jpg
4.jpg (328.5 KiB) Vizualizat de 1411 ori

Așa că s-a luat în calcul cumpărarea de autobuze hibride, standard (12m), cu fonduri europene. Licitația a fost demarată și avem chiar și un câștigător – Volvo. Acesta urmează să livreze 10 autobuze hibride, cu o opțiune pentru încă 5.

Dezvoltarea transportului public a avut un alt mare impact asupra comunității - au început să se construiască noi locuințe și să se deschidă noi afaceri. Autobuzul a început să transforme zonele monotone de la periferie în cartiere rezidențiale.

5.jpg
5.jpg (321.48 KiB) Vizualizat de 1411 ori

Pentru prima dată în ultimii 20 de ani, populația orășelului a început să crească și sunt semne că va mai crește încă mult timp de-acum încolo – aproximativ 1000 de locuințe s-au construit sau se construiesc. Afacerile din oraș sunt și ele ceva mai prospere – legătura directă dintre gară și centru a facilitat turismul, iar magazinele din jur au început să aibă venituri substanțiale și, deci, mai mulți bani vin la bugetul local. Mai mult, noi investiții încep să fie atrase – se discută despre viitoare zone de agricultură, ce ar ajuta enorm economia care se reface. Acestea ar urma să beneficieze de condițiile excelente pentru transportarea bunurilor - căi ferate și port.

6.jpg
6.jpg (234.79 KiB) Vizualizat de 1411 ori

Chiar și transportul public în sine a devenit profitabil. Compania Montierlink a încheiat luna martie cu un profit modic.
Pentru prima dată în mulți ani, orașul pare că se dezmorțește. Lumea începe să fie interesată să locuiască aici, însă mai sunt încă foarte multe lucruri de făcut...

7.jpg
7.jpg (278.65 KiB) Vizualizat de 1411 ori

La începutul lunii mai, liniile din oraș se prezintă astfel:

Linii de zi:

linii de zi.png
linii de zi.png (31.75 KiB) Vizualizat de 1411 ori

Linia 1: Promenade du Versant – Centre-Ville via Gare
Linia 2: Versant Noir – Amudsen via Gare
Linia 3: Versant Noir – Rindal via Gare
Linia 4: Versant Noir – Port du St. Montier via Centre-Ville

Linii de noapte:

linii de noapte.png
linii de noapte.png (26.34 KiB) Vizualizat de 1411 ori

Linia 1N: Centre-Ville et Gare
Linia 2N: Versant Noir – Amudsen via Gare
Linia 3N: Rindal – Banlieue Nord

8.jpg
8.jpg (323.08 KiB) Vizualizat de 1411 ori

*Din păcate nu mai știu sigur când voi putea să fac următoarele entry-uri în jurnal, însă cert e că nu abandonez acest proiect.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1607
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde cris_m » Dum, 06 Mai 2018, 21:05

Simulatorul e pentru PC sau pentru mobil? Mergea la inceput o scurta prezentare a jocului, chiar daca se gaseste pe net... mai salvai 5 minute pentru noi, cititorii :)
Semnează și tu petiția pentru Muzeul Transportului Bucureștean!
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 4229
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Dum, 06 Mai 2018, 21:40

Jocul este pentru PC. Și ai nevoie de un PC adevărat, deoarece jocul are nevoie de foarte multe resurse. Eu am un PC mai mult decât decent, aș putea spune, (un i7, mulți GB RAM, dar cu o placă video destul de învechită, iar jocul îmi merge destul de greu pe orașe mari). Pentru orașul actual (care numără 15000 de locuitori) pot să dau grafica mai spre maxim, din fericire. Am făcut o foarte scurtă prezentare a jocului aici: viewtopic.php?f=31&t=4049#p246626
Bine, acolo m-am axat strict pe partea de transporturi. C:S este un "citybuilder", de fapt, adică un joc în care ești primarul propriului tău oraș. Tu așezi drumurile, școlile, spitalele, trenurile, tu desemnezi zonele rezidențiale/comerciale/industriale/de birouri, etc..
Jurnalul pe care îl fac are ca scop o privire mai în ansamblu a acestui joc, nu mă voi limita numai la transporturi, deși vor constitui o parte importantă a acestei povestiri. În final eu am să dezvolt și am să rezolv "problemele" orașului, atâta cât îmi permite timpul (care începe să tindă la zero cam acum). Foarte multe din chestiile pe care le vedeți sunt de fapt moduri. Adică am descărcat de pe platforma Steam autobuzele, trenurile, gările, șinele, casele, străzile, copacii, aleile, industriile, etc.. Nu sunt ceea ce ați vedea în jocul nou nouț cumpărat. Asta pentru că eu încerc cât mai mult să adaptez orașul (arhitectura, drumurile, etc.) pe modelul francez, ca să fie cât mai verosimil.
Sper că am mai clarificat câteva aspecte. ;)
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1607
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Joi, 02 Aug 2018, 21:23

Ok, e timpul să șterg puțin praful prin acest topic. Am să pun lipsa intrărilor în jurnal pe seama mai multor probleme (mai întâi nu aveam timp, apoi a apărut un bug la unul dintre modurile pe care le foloseam, astfel că nimeni nu mai folosea transportul în comun, puțină lene...), în fine. Acum că toate s-au rezolvat, am să încerc să fiu mai consecvent cu City Journal-ul.

Ziua 4

1.jpg
1.jpg (672.76 KiB) Vizualizat de 1140 ori

15 autobuze hibride Volvo, de 12m, au sosit în oraș. Mai silențioase și mai prietenoase cu mediul decât vechile O305, acestea au fost extrem de bine primite de cetățeni, MontierLink devenind, astfel, primul operator de autobuze hibride din regiune. Autobuzele au intrat pe următoarele trasee noi:

2A: Versant Noir – Université via Gare (linie de ranforsare pentru linia 2, încă supra-aglomerată)
5: Versant Noir – Université via Eide
6: Port – Industrie (linie deservită acum de O305)
4N: Banlieue Sud – Centre-Ville

Pe lângă investițiile în material rulant, primăria a amenajat și un nou terminal - Banlieue Sud. Acolo vor întoarce, momentan, liniile 3N și 4N, însă, terminalul va avea un rol important și în proiectele ce urmează a fi derulate de primărie.

2.jpg
2.jpg (862.35 KiB) Vizualizat de 1140 ori

3.jpg
3.jpg (772.65 KiB) Vizualizat de 1140 ori

4.jpg
4.jpg (742.05 KiB) Vizualizat de 1140 ori

Încă de la început, linia 2 a fost o provocare pentru compania locală de transport, MontierLink. Era supra-aglomerată. Dublarea în proporție de 60% de linia 3 nu a ajutat prea mult, întrucât autobuzele Citaro C2K veneau deja pline din Rindal. Odată cu sosirea hibridelor, linia a fost supusă mai multor experimente... mai întâi, autobuzele Volvo s-au alăturat parcului de C2K al liniei 2, însă, s-a constatat faptul că, în afara orelor de vârf, capacitatea de transport era mult prea mare pentru cerere. Apoi, s-a încercat crearea unei linii express ce pleca de la gară și mergea fără oprire până în Banlieue Nord. Însă, alte anomalii s-au constatat - supra-aglomerarea s-a mutat pe linia express, iar linia tradițională 2 a rămas aproape neutilizată, până la ultima stație, unde toți se dădeau jos pentru a continua călătoria spre universitate și Amudsen. În final, s-a decis că cea mai bună opțiune este crearea unei linii de ranforsare, care se va opri la universitate și care va funcționa numai pe timp de ziuă, în timp ce linia 2 va funcționa 24h. Însă, nici asta nu e suficient pentru rezolvarea aglomerației. Surse apropiate autobazei spun că se dorește aducerea unor autobuze articulate pentru linia 2A, iar hibridele vor intra pe linia 2. Primăria încă nu a făcut un anunț oficial cu privire la o nouă licitație.

Noile linii au produs o dezvoltare și mai mare a periferiilor, dar au atras și noi investiții în domeniul industrial, în apropiere de Rindal. Mai exact, noi ferme au apărut pe terenurile fertile ce înconjoară orașul, iar planurile de dezvoltare continuă, acum că locuitorii au mijloace de deplasare.

5.jpg
5.jpg (733.03 KiB) Vizualizat de 1140 ori

Populația orășelului a crescut la 18000, dezvoltându-se în special cartierele Eide și Les Agriculteurs, odată cu înființarea noilor linii. Datoriile municipiului au scăzut, de asemenea, în timp ce veniturile din taxe, dar și din transportul public au crescut.

6.jpg
Volvo în apropiere de Pont Eide, extinderea cartierului Eide
6.jpg (770.83 KiB) Vizualizat de 1140 ori

7.jpg
Volvo în zona industrială, în apropiere de depou
7.jpg (804.07 KiB) Vizualizat de 1140 ori

Apariția noilor ferme a crescut semnificativ traficul greu, ce trebuie acum să tranziteze cartierul Banlieue Nord până să intre pe autostradă, astfel că autoritățile se gândesc deja la crearea unui drum ocolitor și la interzicerea camioanelor prin district.
Până atunci însă, un nou proiect și mai important a fost votat și urmează a fi implenetat – refacerea liniilor de cale ferată din regiunea St. Montier, în trei etape, urmând apoi să se reia serviciul de pasageri, după mai bine de 15 ani:

- Etapa 1 – între gara St. Montier și gara Rindal
- Etapa 2 – între gara St. Montier și port
- Etapa 3 – între gara St. Montier și Amudsen

În scurt timp, prima fază a proiectului va fi derulată. Trenurile de pasageri se vor opri la gara Rindal, urmând ca pasagerii să folosească o linie specială de autobuz pentru a fi transportați până în centru. 5 autobuze O405N2 din Hamburg urmează a fi achiziționate pentru acest proiect ambițios, dar și pentru a mări capacitatea pe coridorul supra-aglomerat dintre Gară și Banlieue Nord, se arată în documentul din consiliu.

8.jpg
Aglomerația înspre centru (stânga) și înspre universitate (dreapta), la ora de vârf
8.jpg (549.5 KiB) Vizualizat de 1140 ori

Asta, până se alocă bani pentru o licitație de autobuze Euro 6 articulate…

La final, voi actualiza și cele două hărți de transport:

linii zi.png
linii zi.png (45.25 KiB) Vizualizat de 1140 ori

linii noapte.png
linii noapte.png (30.35 KiB) Vizualizat de 1140 ori

Cetățenii orașului se pregătesc pentru noul proiect. Haos, linii temporare, praf... toate se adaugă la aglomerația existentă. Oare tot acest efort va da roade?
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1607
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Dum, 19 Aug 2018, 00:26

Ziua 5

Pentru ca prima fază a complexului proiect de refacere a liniilor ferate din regiune să înceapă, autoritățile au avut nevoie de a face rost rapid de câteva autobuze care să transporte pasagerii în regim de “Rail Replacement Service” de la gara Rindal (inițial dezafectată) și până la gara St. Montier.
Autoritățile au identificat cea mai potrivită soluție pentru această situație – cum niște autobuze noi ar costa foarte mult și ar veni după luni de zile, niște autobuze second hand ar putea ajunge mult mai repede, ar fi mult mai ieftine și ar deservi bine această situație temporară. Luând în calcul numărul navetiștilor ce vin și pleacă în fiecare zi din oraș, dar și numărul în creștere de turiști, e nevoie de 5 autobuze pentru a deservi linia.

Nu a fost greu să se și găsească, astfel că 5 autobuze de tip Mercedes O405N2 au și sosit de la un operator din Hamburg.

Linia nou creată avea, pe lângă cele două opriri de la capete, încă două stații în Banlieue Nord și Banlieue Sud, fiind două noduri importante.

20180818234025_1.jpg
20180818234025_1.jpg (419.52 KiB) Vizualizat de 1058 ori

Însă, un lucru misterios s-a întâmplat – autobuzele circulau goale. Spre surprinderea autorităților, marea majoritate a călătorilor care coborau din trenuri preferau linia obișnuită 3, în loc de linia specială, express. Astfel, pe linia temporară au rămas numai două autobuze, restul de 3 fiind repartizate pentru a crea o nouă linie, având scopul de a diminua aglomerația de pe coridorul Centru - Banlieue Nord:

74: Centre-Ville – Banlieue Sud Terminus

20180818235932_1.jpg
20180818235932_1.jpg (668.31 KiB) Vizualizat de 1058 ori

20180819000001_1.jpg
20180819000001_1.jpg (604.95 KiB) Vizualizat de 1058 ori

20180818235806_1.jpg
20180818235806_1.jpg (662.73 KiB) Vizualizat de 1058 ori

Mai mult, după săptămâni de măsurători, linia 6 a fost scurtată, iar unul din cele două O305 ce deserveau acea linie a fost transferat pe noua legătură dintre oraș și satul Oliverond:

596: Centre-Ville – Oliverond via Port

20180818233824_1.jpg
20180818233824_1.jpg (315.77 KiB) Vizualizat de 1058 ori

Noile numerotări ale celor două liniil fac parte dintr-un proiect de renumerotare ce vizează întreaga regiune St. Montier. Și celelalte linii urmează să fie renumerotate, însă nu deocamdată.
Odată cu înființarea liniei temporare (cu orar 24h), linia de noapte 3N (Rindal – Banlieue Sud Terminus) este desființată.

20180810150739_1.jpg
20180810150739_1.jpg (617.05 KiB) Vizualizat de 1058 ori

Acum că linia express ce conectează gara Rindal de gara centrală a fost creată, trenurile de pasageri au fost oprite la gara Rindal, iar linia de legătură cu gara centrală a intrat în șantier.

20180811161829_1.jpg
20180811161829_1.jpg (762.24 KiB) Vizualizat de 1058 ori

La final de zi, situația liniilor de transport din urbe se prezintă astfel:

1) Linii de zi:

linii zi.png
linii zi.png (50.71 KiB) Vizualizat de 1058 ori

2) Linii de noapte:

linii noapte.png
linii noapte.png (33.56 KiB) Vizualizat de 1058 ori

Soarele apune în St. Montier. De mâine începe distracția...

20180811161209_1.jpg
20180811161209_1.jpg (835.03 KiB) Vizualizat de 1058 ori
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1607
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Următorul

Înapoi la Simulatoare


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori