Cities: Skylines - City Journals

Train Simulator, Trainz, Sim City si alte jocuri ce simuleaza transport in comun

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Mie, 22 Aug 2018, 13:31

La câteva zile după închiderea liniei dintre Rindal și gara centrală și-au făcut apariția muncitorii și utilajele. Cum s-a făcut lumină afară, un tren utilitar a staționat în zonă ca muncitorii să poată descărca mai multe unelte dar și să facă unele măsurători. Astfel de evenimente vor apărea mai des, necesitând închiderea unuia dintre cele două fire de circulație încă deschise.

1.jpg
1.jpg (775.92 KiB) Vizualizat de 493 ori

Liniile vor fi refăcute complet, dar și cele două poduri vor fi reconstruite. Același lucru urmează să se întâmple și în faza a doua a proiectului.
Să urmărim traseul șantierului.

Plecând din gara St. Montier, traversăm cele două poduri (poza este făcută la 10 ore distanță față de prima, astfel că trenul utilitar eliberase de mult calea)

2.jpg
2.jpg (763.68 KiB) Vizualizat de 493 ori

Intrăm în tunel, traversând o stradă

3.jpg
3.jpg (723.14 KiB) Vizualizat de 493 ori

Ieșim din tunel

4.jpg
4.jpg (713.52 KiB) Vizualizat de 493 ori

Trecem pe sub autostradă și intrăm în Banlieue Sud.

5.jpg
5.jpg (810.38 KiB) Vizualizat de 493 ori

Zona s-a dezvoltat mult și, în mare parte, haotic. Blocuri au apărut de o parte și de alta a căii ferate. Odată cu închiderea liniei, aceasta s-a transformat într-o zonă abandonată și periculoasă. Proiectul prevede aici un tunel care să străbată acest cartier aglomerat, iar la suprafață primăria are în planuri un amplu proiect de regenerare urbană. Mai multe nu știm deocamdată...

6.jpg
6.jpg (720.99 KiB) Vizualizat de 493 ori

Mergând peste trecerile la nivel cu șosele aglomerate, linia iese din Banlieue Nord și se bifurcă – înainte o ia înspre Rindal, iar la dreapta se află o șină în paragină ce era folosită acum mulți ani de trenul de navetă către Amudsen.

7.jpg
7.jpg (641.45 KiB) Vizualizat de 493 ori

Mergând înainte dăm de o altă bifurcație care ne duce tot către Amudsen. Singura diferență este că linia aceasta este folosită zilnic de trenuri de marfă, în special, ce se retrag la depoul Amudsen, cel mai vechi depou din regiune. Tot acolo se află “on display” și locomotive cu abur. Însă, asta e o poveste pentru o altă zi.

8.jpg
8.jpg (651.5 KiB) Vizualizat de 493 ori

Trecând de noile ferme...

9.jpg
9.jpg (603.77 KiB) Vizualizat de 493 ori

...ajungem, în final, la gara Rindal – punctul terminus al șantierului, dar și al liniei speciale RR.

10.jpg
10.jpg (684.01 KiB) Vizualizat de 493 ori
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1483
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Mar, 11 Sep 2018, 00:17

Lucrările au avansat foarte mult și sunt aproape gata de finalizare. Cele două poduri au fost realizate, iar mare parte din șină și din catenară a fost deja montată.

1.jpg
1.jpg (766.09 KiB) Vizualizat de 447 ori

2.jpg
2.jpg (676.13 KiB) Vizualizat de 447 ori

3.jpg
3.jpg (760.73 KiB) Vizualizat de 447 ori

4.jpg
4.jpg (655.68 KiB) Vizualizat de 447 ori

5.jpg
5.jpg (634.28 KiB) Vizualizat de 447 ori

În acest moment se lucrează cel mai intens la tunelul Banlieue Sud - Banlieue Nord.

6.jpg
6.jpg (640.98 KiB) Vizualizat de 447 ori

7.jpg
7.jpg (678.65 KiB) Vizualizat de 447 ori

Surse apropiate primarului susțin că proiectul regenerării urbane a fost trecut deocamdată în stand by, prioritatea 0 fiind darea în folosință a căii ferate atât înspre Rindal, cât și înspre Amudsen.

8.jpg
8.jpg (578.47 KiB) Vizualizat de 447 ori

Asta după ce consiliul a decis accelerarea proiectului de modernizare a liniei către Amudsen, tronson ce urma a fi reabilitat în faza 3 a planului de modernizare a infrastructurii regionale. Branch line-ul către Amudsen a fost un important subiect de dezbatere - cum va fi modernizat? 4 variante au fost propuse:
1) cale simplă neelectrificată
2) cale dublă neelectrificată
3) cale simplă electrificată (+ construirea unui bypass la mijloc)
4) cale dublă electrificată
În final, după mai multe studii de trafic, varianta 3 a fost aleasă pentru a oferi transport ecologic, mai rapid, cu on investiție rezonabilă.

9.jpg
9.jpg (500.09 KiB) Vizualizat de 447 ori

De mâine, locuitorii orașului St. Montier vor avea tren suburban, odată cu deschiderea tronsonului modernizat.

10.jpg
10.jpg (514.05 KiB) Vizualizat de 447 ori
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1483
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Lun, 17 Iun 2019, 00:53

Am revenit la acest City Journal și voi încerca să fiu consecvent, publicând un nou entry în fiecare duminică.

Entry 8

Dacă în viața reală a trecut aproape un an de la ultima intrare în jurnal, în joc a trecut numai o zi și iată că trenul a fost dat în funcțiune.

1.jpg
1.jpg (276.44 KiB) Vizualizat de 285 ori

Odată cu modernizarea completă a liniei dintre St. Montier și Rindal (modernizare ce a constat în înlocuirea șinelor, înlocuirea podurilor din zona centrală și săparea unui tunel pe sub cartierul Banlieue Nord) s-au înființat două linii de tren suburban:

St. Montier – Amudsen
St. Montier – Rindal

9.png
9.png (7.12 KiB) Vizualizat de 285 ori

7.jpg
Trenul sosind în stația Amudsen
7.jpg (584.36 KiB) Vizualizat de 285 ori

8.jpg
Trenul sosind în stația Rindal
8.jpg (540.6 KiB) Vizualizat de 285 ori

S-a cumpărat și material rulant nou nouț, este vorba de o flotă de 5 trenuri Stadler GTW 2/6, iar Ariva a fost contractată pentru operarea și asigurarea funcționării materialului rulant. Deocamdată sunt operate numai două trenuri, câte unul pe fiecare linie. Un al treilea servește drept rezervă în depoul Amudsen, care a fost parțial recondiționat de Ariva pentru a acomoda noile garnituri. În interiorul depoului sunt păstrate și câteva locomotive și vagoane de epocă, pe lângă locomotivele și vagoanele de marfă ce utilizează frecvent depoul.

6.jpg
6.jpg (560.04 KiB) Vizualizat de 285 ori

Cele două rute s-au bucurat de succes, înjumătățind timpul necesar legăturii dintre centru și periferie (trenul parcurge distanța în 10 minute, față de autobuz ce parcurge același traseu în 20 de minute). Trenurile circulă doar pe durata zilei, noaptea fiind suficiente autobuzele deja existente.

Ruta către Amudsen este destul de interesantă - traversează un râu, trece prin pădure, pe lângă groapa de gunoi ( :? ), pe lângă depoul Amudsen și în final ajunge în comună.

3.jpg
3.jpg (535.8 KiB) Vizualizat de 285 ori

Drumul de pământ deservește noile câmpuri agricole ce s-au dezvoltat în zona de nord a orașului, înspre Rindal. Deși acesta este suprasolicitat, o sistematizare va trebui să aștepte până la finalizarea planurilor pentru centura orașului, ce ar trebui să treacă la mică distanță de aceste locuri.

4.jpg
4.jpg (504.48 KiB) Vizualizat de 285 ori

Pentru această groapă de gunoi și cele două incineratoare există planuri, astfel încât acest focar ar urma să fie transformat într-un centru de reciclare și un incinerator ultra-performant. Deocamdată, însă, trenurile navetă trec din când în când să transporte surplusul de gunoi către alte centre de reciclare din țară.

5.jpg
5.jpg (523.51 KiB) Vizualizat de 285 ori

2.jpg
Trenul este văzut cum intră în tunelul ce traversează Banlieue Nord
2.jpg (455.4 KiB) Vizualizat de 285 ori

La finalul zilei s-a petrecut un eveniment bizar - câțiva oameni au zărit o apariție exotică, mergând agale pe autostradă, și anume ceea ce pare a fi un autobuz LAZ 695N. Se pare că ni se pregătește ceva duminica viitoare. :arrow:

10.jpg
10.jpg (475.04 KiB) Vizualizat de 285 ori

Pe duminică!
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1483
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Cities: Skylines - City Journals

Mesajde WT_fan06 » Dum, 23 Iun 2019, 23:30

Entry 9

Astăzi a avut loc un eveniment mult anticipat și meticulos pregătit de autoritățile din St. Montier - ziua porților deschise la depoul și muzeul Amudsen. Programul propus a fost unul destul de ambițios - pe toată durata evenimentului, un tren de epocă format dintr-o locomotivă cu aburi și 7 vagoane istorice a făcut legătura dintre Amudsen și centru în locul garniturii obișnuite GTW 2/6.

6.jpg
Trenul de epocă părăsind gara St. Montier
6.jpg (583.47 KiB) Vizualizat de 223 ori

Pe lângă asta, o linie muzeu deservită de autobuze de epocă a legat depoul Amudsen de gara Amudsen, gara St. Montier și centrul orașului.

Dacă pentru legătura feroviară a fost necesar doar trenul restaurat cu măiestrie în atât în depou cât și în atelierele din Germania, pentru linia muzeu de autobuze lucrurile nu au fost ușoare. Autoritățile au planificat cu mult timp în avans aducerea de autobuze din toate colțurile Europei, dat fiind faptul că singurul tip de autobuz cu o semnificație istorică din oraș este Mercedes O305, care este încă utilizat pe unele trasee, astfel că acesta nu era potrivit pentru linia muzeu.

Mai multe orașe au dat curs cererii, iar la final autoritățile au fost impresionate de numărul și de diversitatea exponatelor trimise la paradă. Următoarele orașe au trimis autobuze:

- București - RATB Ikarus 260

7.jpg
7.jpg (503.1 KiB) Vizualizat de 223 ori

- Moscova - ZiS 154, ZiS 155 și LAZ-695N
- Paris - RATP Saviem SC10 URM și Renault TN6
- Praga - Karosa SM11

1.jpg
Karosa SM11 ieșind din autobază pentru a intra pe linia turistică
1.jpg (370.23 KiB) Vizualizat de 223 ori

Ambele linii au fost activate încă de la ora 8 dimineața, iar turiștii au putut să se bucure de călătoriile cu mijloacele de epocă, dar și exponatele statice aflate în depoul Amudsen. Călătoriile au fost gratuite. Printre vagoanele de marfă garate s-au ascuns și câteva garnituri istorice, dar și o a doua locomotivă cu aburi în proces de restaurare.

9.jpg
Exponatele statice din cadrul depoului în prim plan; Karosa SM11 și Saviem SC10 oprite în stația de autobuz în plan secund
9.jpg (512.22 KiB) Vizualizat de 223 ori

Evenimentul s-a bucurat de succes, liniile transportând sute de turiști veniți din toată țara.

2.jpg
LAZ-695N și TN6
2.jpg (367.37 KiB) Vizualizat de 223 ori

3.jpg
ZiS 155 și trenul
3.jpg (442.48 KiB) Vizualizat de 223 ori

4.jpg
Ikarus 260 și Zis 155
4.jpg (430.74 KiB) Vizualizat de 223 ori

5.jpg
Zis 154 și trenul
5.jpg (373.67 KiB) Vizualizat de 223 ori

8.jpg
Saviem SC10, Zis 155, Renault TN6 și Karosa în spate
8.jpg (380.92 KiB) Vizualizat de 223 ori

Evenimentul s-a încheiat cu scurtul discurs al primarului, în care a vorbit despre importanța prezervării istoriei, dar și despre necesitatea dezvoltării turismului din regiune. Acesta a recunoscut că o priveliște neplăcută prezentată turiștilor a fost groapa de gunoi, pe lângă care atât trenurile cât și autobuzele au fost nevoite să treacă în drumul lor spre depou. În acest sens, primarul a subliniat faptul că în scurt timp groapa de gunoi va fi dezafectată, în locul ei urmând să apară un centru modern de sortare, reciclare și incinerare a gunoiului. De asemenea, în viitor se are în vedere organizarea unei licitații de autobuze full-electric, astfel încât orașul să se apropie de ținta sa de transport public 100% electric.

10.jpg
Renault TN6 și Zis 155 ajungând la gara St. Montier
10.jpg (471.09 KiB) Vizualizat de 223 ori

La apus, autobuzele s-au retras în autobază, urmând ca în zilele următoare să plece către muzeele de care aparțin. Locomotivele și vagoanele istorice au fost adăpostite în depou. De mâine, GTW 2/6 va face din nou legătura dintre Amudsen și centru.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1483
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Anterior

Înapoi la Simulatoare


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: mmflorin şi 2 vizitatori