Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

632 posts, 185730 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 46
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sava_6115-6315

Mai retineti cat au durat lucrarile la linia 41??
Implementarea sistemului pe linia 41 a avut mai multe faze pe termen lung:
- 1997 studiu de prefezabilitate pentru infrastructura
- 1998 studiu pentru imbunatatirea substatiilor electrice si managamentului de trafic
- 1999 demararea proiectarii
- 2002 in martie au fost incepute lucrarile pe tot tronsonul
- 2002 in octombrie a fost inaugurata linia 41 "Metrou Usor"


Daca se vrea, se poate face tramvai, pe prelungirea Ghencea si un Park&Ride langa nodul de la centura! Ar fi utile chiar doua linii de tramvai , una spre Unirii si alta spre Crangasi. Dar cum  vedem  si la etapele premergatoare lucrarilor la linia 41, cel mai mult dureaza birocratia: studii, proiectare. Aici ar mai fi nevoie de exproprieri si  eventuale devieri de retele....  De metrou nici vorba in urmatorii 10 -20 ani...

 


Re: Stiri si articole din presa Tavi

SniperGuy wrote:
A fost semnat contractul pentru constructia pasajului de la Domnesti de pe Centura Capitalei, la peste doi ani de la lansarea licitatiei. 24 de luni termen pentru realizarea sensului giratoriu suspendat

Contractul pentru proiectarea si executia pasajului rutier de la Domensti peste Centura Capitalei a fost semnat cu asocierea Straco-Comnord-Specialist Consulting pentru suma de 91,5 milioane de lei, anunta Compania de Drumuri. Pasajul va fi sub forma unui sens giratoriu suspendat peste soseaua de centura, are un termen de 3 luni pentru proiectare si 24 de luni pentru executie. Licitatia pentru acest proiect a fost lansata in martie 2015.

"Proiectarea si Executia Pasajului Suprateran pe DJ 602, Centura Bucuresti - Domnesti va dura 3 luni, iar constructia propriu-zisa a acestuia va fi de 24 de luni. Garantia de buna executie a acestui pasaj va fi de 24 de luni", anunta Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Configurat sub forma de sens giratoriu, pasajul va fi construit la intersectia dintre Strada Prelungirea Ghencea-DJ602 si Centura Bucuresti.

Contractul pentru acest obiectiv de investitii, semnat intre CNAIR S.A si Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L, va costa 91.552.381,90 lei fara TVA si are ca termen de finalizare anul 2019.
...


Sursa: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21758711-fost-semnat-contractul-pentru-constructia-pasajului-domnesti-centura-capitalei-peste-doi-ani-lansarea-licitatiei-24-luni-termen-pentru-realizarea-sensului-giratoriu-suspendat.htm



Doar sa nu intre in insolventa acum :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Nu mai stiu, se face pe fonduri europene sau nationale? Presupunand ca se face  :D

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Comunicatul oficial nu spune nimic despre sursele de finantare...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-10052017

Comunicat de presă 10.05.2017

A fost semnat contractul pentru construcţia pasajului Domneşti

Proiectarea şi Execuţia Pasajului Suprateran pe DJ 602, Centura Bucureşti – Domneşti  va dura 3 luni iar construcţia propriu-zisă a acestuia va fi de 24 de luni. Garanţia de bună execuţie a acestui pasaj va fi de 24 de luni.

Configurat sub formă de sens giratoriu, Pasajul va fi construit  la intersecția dintre Strada Prelungirea Ghencea-DJ602 și Centura București şi are ca principal scop fluidizarea traficului rutier în zonă.

Contractul pentru acest obiectiv de investiţii, semnat între CNAIR S.A şi  Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L, va costa  91.552.381,90 lei fără TVA şi are ca termen de finalizare anul 2019.

Se estimează că Ordinul de începere al lucrărilor pentru acest pasaj, cu o lungime de 374 de metri, va fi emis în  toamna acestui an.

Informaţii suplimentare:

Lucrările de artă prevazute in  Proiect sunt grupate în trei mari categorii:
- Pasaj suprateran peste Centura rutieră a municipiului București și CF pe strada Prelungirea       Ghencea și DJ 602;
- Pasaje pe Șoseaua de Centură pe bretele de urcare/coborâre la intersecția giratorie denivelată;
- Intersecție giratorie denivelată propriu-zisă.

Prin realizarea acestei lucrari se urmareste:
- Sporirea capacitatii de circulatie, prin marirea fluentei traficului;
- Decongestionarea traficului din intersectia dintre Centura Bucuresti si DJ 602;
- Fluidizarea circulatiei pe Soseaua de Centura (legatura mai rapida intre autostrada A1 si Autostrada A2, luandu-se in considerare si lucrarile de extindere la 4 benzi de circulatie a Soselei de Centura);
- Marirea confortului participantilor la trafic;
- Marirea sigurantei circulatiei;
- Reducerea numarului de accidente;
- Imbunatatirea mediului inconjurator din localitati prin reducerea noxelor si a poluarii sonore.

Pentru aceste lucrări de artă s-a decis aplicarea unei soluţii constructive mixte (oțel - beton din grinzi metalice cu inima plină continue și dale din beton armat prefabricate, precomprimate, solidarizate monolit de grinzile metalice).

Sunt prevăzute și două drumuri colectoare pentru accesul riveranilor, unul fiind amplasat de o parte și de alta a rampei dinspre București a pasajului de pe Prelungirea Ghencea – DJ602 și altul la rampa dinspre Domnești. Accesul în aceste două drumuri se face pe baza unor intersecții giratorii amplasate la baza rampelor.

În vederea traversării pietonale a căii ferate s-au prevăzut de o parte și de alta a șoselei de Centură două scări metalice identice. Poziționarea acestor scări este sub pasajul de pe Prelungirea Ghencea și DJ602, iar la partea superioară sunt amplasate în consolă, facilitând astfel accesul pietonilor în trotuarul prevăzut pe pasaj. Scările au o înălțime totală de 10 m și sunt proiectate în 2 rampe cu podeste intermediare. Sunt realizate pe o fundație din beton armat și au suprastructura din stâlpi din profile metalice, ranforsați cu contravânturi și vanguri protejate anticoroziv prin zincare termică. Treptele sunt realizate din grătare metalice prinse cu șuruburi de înaltă rezistență de vangurile laterale. Balustrada este de asemenea din profile metalice protejate anticoroziv și are o înălțime de 1.10 m.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sss

Nu pot, pentru ca sunt deja in insolventa!  :lol:

 


Re: Stiri si articole din presa realistul

Pot subcontracta altei asocieri sau altei firme? Oricum până se apuca...vine primăvara viitoare. Până proiectează, până organizează și curată terenul, vine chiar 2019.

 


Re: Stiri si articole din presa Tavi

sss wrote:
Nu pot, pentru ca sunt deja in insolventa!  :lol:

Sa le tinem pumnii sa le iasa reorganizarea  :lol:

 


Re: Stiri si articole din presa realistul

Se lucra la trotuare astăzi. Nu se lățește nimic. Pe fosta țărână de pe margine, se  pun borduri și asfalt.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

Nici cei din alte guvernari, sau fostii primari nu au realizat nimic pentru descongestionarea acestei artere importante a capitalei si nu vad pe noii alesi cum ar putea face ceva concret cand bugetul le explodeaza de prea multe pomeni electorale...Ceea ce este important este ca presiunea strazii(oamenii ajunsi la capatul rabdarii si nervilor - stim ca mamaliga cateodata explodeaza...) face din iepurasii politici niste fricosi lasi care chiar au frica de masele de oameni. Stiu ca si lupul imbraca hainele unei bunicute placute, insa acest lup nu are frica decat de masele ajunse la capatul rabdarii.
Crede cineva ca vreun politician roman ar vrea sa schimbe lumea in bine, pentru alegatori?!
Imporanta marilor bulevarde care penetreaza capitala ar trebui studiata inca din liceu(ca si totul despre infrastructura)...E inadmisibila mizeria de pe Prelungirea Ghencea. Se poate astepta pana cand mp de teren in zona va costa cateva mii de euro, dupa care(volens nolens) se va trece la cumpararea masiva a terenurilor, astfel statul va fi pagubit de foarte multi bani prin aceasta actiune, sau trebuia cumparat terenurile atunci cand pretul era scazut, in timpul crizei? Retoric...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului realistul

Asta e și ideea. Unii băiețași deștepți au terenuri. Și așteaptă să crească prețul. Nu se face nimic cum trebuie pe nicăieri sau nu se face deloc. Asta e un fel de complot.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului aztec

Pai in cazul asta se face mai repede penetrația Timișoara, pt că acolo deja terenul e cumpărat de ani buni și proprietarul este deja sculă în partidul momentului cu trecere la primar....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Ar trebuii sa iasa oamenii cu ce tarnacop / ranga are fiecare, sa smulga bordurile proaspat montate si sa le arunce mai pe margine.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului realistul

Nimic aici? Liniste?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Cristy

Conform ultimului răspuns primit de către asociația din zona, proiectul lărgirii se reia de la zero. Deci putem să-i punem cruce momentan.
FB_IMG_1503979598986.jpg (245.32 KB; downloaded 3780 times)

FB_IMG_1503979607075.jpg (153.08 KB; downloaded 3704 times)

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 46
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use