Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

632 posts, 185781 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 46
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Boggy

Mi se pare mie sau construiesc alveole pentru RATB pe Prelungire între Râul Doamnei și Valea Oltului?

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-27112016

Comunicat de presa 27.11.2016

Pasajul de la Domneşti Comisia lucrează la re-evaluarea ofertelor

Pentru re-evaluarea ofertelor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în materia achiziţiilor publice, Comisia este obligată să respecte în integralitate considerentele dispuse de Curtea de Apel Bucureşti, urmând ca în cel mai scurt timp posibil să finalizeze procedura, să emită un nou Raport de re-evaluare şi o noua comunicare de rezultat a licitaţiei.  Etapele au fost următoarele:
29.10.2015 Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA a introdus acest obiectiv pe lista priorităţilor şi a demarat procedura încă din anul 2015, primul Raport de achiziţie fiind semnat în 29.10.2015.
09.11.2015 În data de 09.11.2015, au fost depuse primele contestaţii la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor – C.N.S.C., de către operatorii economici S.C. Drumuri şi Poduri Gheorgheni S.R.L. şi de către Asocierea Astaldi SPA - Astalrom SA. S.C. Drumuri şi Poduri Gheorgheni S.R.L. contestă eliminarea acestuia din competiţie pe motivul neîndeplinirii experienţei similare.Astaldi SPA - Astalrom SA contestă preţul neobişnuit de scăzut al ofertei desemnate câştigătoare, întrucât Astaldi a fost declarat admisibil.

16.12.2015 În data de 16.12.2015, C.N.S.C. a emis rezultatul contestaţiilor formulate de către cei doi operatori economici. Conform celor menţionate în cadrul Deciziei C.N.S.C. nr. 2158/C2/2209,2224, Comisia de evaluare trebuia să reevalueze ofertele contestate atât prin prisma preţului neobişnuit de scăzut al ofertei câştigătoare, cât şi prin prisma îndeplinirii criteriului de experienţă similară a ofertantului S.C. Drumuri şi Poduri Gheorgheni S.R.L

30.12.2015. Începând cu data de 30.12.2015 a fost pusă în aplicare de către CNADNR SA decizia CNSC din 16.12.2015. Comisia de Evaluare şi-a suspendat activitatea după ce Astaldi SPA - Astalrom SA în luna ianuarie 2016 a depus recurs la Curtea de Apel Bucureşti, recurs finalizat în luna martie 2016 prin pierderea acestuia de către Astaldi. Astfel a rămas în vigoare Decizia CNSC din data de 16.12.2015.
Comisia de Evaluare și-a reînceput activitatea în luna martie 2016 şi aceasta s-a finalizat prin emiterea celui de al doilea Raport al Procedurii de achiziţie în data de 05.05.2016.  
06.05.2016 În data de 06.05.2016 au fost transmise din nou operatorilor economici participanţi la procedură Comunicarea noului rezultat prin care s-a desemnat aceeaşi ofertă câştigătoare şi anume Asocierea S.C. Straco Grup S.R.L. - S.C. Comnord S.A. - S.C. Specialist Consulting S.R.L.  Împotriva acestei decizii a CNADNR SA s-au depus 2 contestaţii de către:    SC Drumuri şi Poduri Gheorghieni SRL România contestă eliminarea din nou a acestuia din competiţie pe motivul neîndeplinirii experienţei similare.§  Impresa Costruzioni Giuseppe Maltauro SPA Italia contestă preţul neobişnuit de scăzut al ofertei desemnate câştigătoare, întrucât Maltauro a fost declarat admisibil.
10.06.2016 În data de 10.06.2016 Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestatiilor a emis Decizia CNSC nr.1010/C7/1033/1037 prin care a respins contestaţiile formulate de cei 2 ofertanţi şi a dispus continuarea procedurii de achiziţie publică.  Cele 2 constaţii au fost considerate de către CNSC ca fiind nefondate în privinţa ofertei depuse de către Asocierea Straco-Comnord-Specialist Consulting, aceştia prezentând cu lux de amănunte argumentele prin care s-a dispus menţinerea deciziei CNADNR SA şi anume cea de declarare a Asocierii Straco-Comnord-Specialist Consulting ca fiind câştigătoarea contractului de achiziţie publică.  
30.06.2016. În data de 30.06.2016 SC Drumuri şi Poduri Gheorghieni SRL România şi Impresa Costruzioni Giuseppe Maltauro SPA Italia au formulat plângere la Curtea de Apel Bucureşti împotriva deciziei CNSC emisă în data de 10.06.2016.  
05.08.2016 În data de 05.08.2016, Curtea de Apel Bucureşti a decis:  "Admite plângerea formulată de petenta I.C.M. S.p.A. Modifică în parte Decizia CNSC nr. 1010/C7/1033/1037/10.06.2016 în sensul că: Admite în parte contestaţia formulată de contestatoarea I.C.M. S.p.A. Anulează Raportul procedurii nr. 92/26846/05.05.2016 şi actele subsecvente acestuia. Obligă autoritatea contractantă la reluarea procedurii cu reevaluarea ofertei Asocierii Straco Grup – Comnord S.A. – Specialist Consulting S.R.L. potrivit considerentelor prezentei decizii. Menţine celelalte dispoziţii ale deciziei contestate. Respinge ca neîntemeiată plângerea formulată de petenta S.C. Drumuri şi Poduri Gheorgheni S.R.L. Definitivă."  Astfel, SC Drumuri si Poduri Gheorghieni SRL Romania a rămas eliminată, iar Maltauro a obţinut re-evaluarea ofertei depuse de Asocierea Straco Grup – Comnord S.A. – Specialist Consulting S.R.L şi anume: neîndeplinirea criteriilor minime de calificare de către ofertantul câştigător (experiență similară).
10.09.2016 În data de 10.09.2016 Curtea de Apel Bucureşti a emis Motivarea, iar Comisia de Evaluare a reînceput din nou re-evaluarea ofertei câştigătoare conform celor specificate de către Instanţa de judecată.  Cu toate că acest proiect a fost lansat cu prioritate, pentru semnarea contractului, Compania trebuie să parcurgă absolut toţi paşii necesari a fi urmaţi conform legislaţiei în vigore.

Chiar dacă acest proiect are o semnificaţie şi o importanţă deosebită, CNAIR trebuie să respecte şi să parcurgă absolut toate etapele pentru realizarea acestui obiectiv.  De asemenea, precizăm că în conformitate cu legea achiziţiilor publice (OG nr. 34), numărul contestaţiilor nu poate fi limitat, caz în care comisia trebuie să se supună reglementărilor legale şi să re-evalueze de fiecare dată ofertele.  Chiar dacă suntem de acord cu solicităriile cetăţenilor care locuiesc şi tranzitează această zonă şi susţinem promovarea acestui proiect, realizarea lui depinde de parcurgerea tuturor etapelor de achiziţie publică, conform legislaţiei în vigoare.  De-a lungul perioadelor mai sus menționate, conducerea companiei s-a întâlnit cu reprezentanţii cetăţenilor pentru a le explica întreagă procedură şi pentru a-i ține la curent cu succesiunea etapelor.  În continuare, compania este dispusă la dialog.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului iliutu

Discutiile despre contestatii au fost mutate la Club viewtopic.php?f=104&t=1109&start=2678

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Boggy

Eu nu înțeleg un lucru și poate mă puteți dumeri:
Acum ceva vreme, nu mai mult de un an, locuitorii din această zonă au cerut realizarea unor trotuare (plăci de beton, ceva făcut rapid pentru a permite pietonilor să evite noroaiele) pe porțiunea prelungirii unde acestea lipsesc (pentru că benzile adiționale erau în "proiectare" de mulți ani și nu se întrevedea construirea lor prea curând).
Oficialii au refuzat pe motiv că nu pot cheltuii banul public pe un bun care va fi demolat odată cu începerea lucrării de lărgire a prelungirii.
Acum, văd că se construiesc alveole pentru autobuze, pe porțiunea unde urmează să fie construită o bandă de circulație.
Evident, acestea vor fi demolate când lărgirea va fi executată.
Au mințit oficialii anteriori când au spus că nu au voie să construiască trotuarele sau oficialii actuali încalcă legea și o sesizare la DNA are sens?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Sesizare primarie. Sesizare DNA.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sava_6115-6315

Ce mai  e si magaria asta cu trotuarele? Incepem lucrarea cu sfarsitul????   :o  Oricum la ce trafic e in zona , si  daca s-ar face 2 benzi pe sens, acestea ar deveni benzi de stocare caci intr-o parte ne aglomeram la bariera si in alta - la valea Oltului. Asta inseamna lipsa de planificare, dezvoltare haotica si bani plimbati in diverse buzunare!! Asa ca hai mai repede cu pietonii !!! Poate mitingul de la anul se va desfasura exclusiv pe trotuar, fara sa mai incurce platitorii de taxe si  accize!  :evil:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

o solutie provizorie ... cu o garantie de patru ani. Trotuarele vor avea o latime de 1,5 m astfel incat sa permita si circulatia bicicletelor.


Mare, mare pacat ca se recurge la improvizatii care vor afecta proiectul final.

Deci Firea se spala pe maini. Nu cred ca mai vedem largire in mandatul ei. Ea va scapa basma curata si mai mult de atat, va fi o eroina - primarul care a facut trotuare.

Cat despre cei 1.5m pentru circulatia bicicletelor. Whaaa?! A circula cu bicicleta pe trotuar este ilegal, asta unu la mana, iar doi, 1.5m este insuficient pentru piste si pietoni.

Cum de am ajuns de la povestea cu tramvaiul pe Prelungire, la... asta? :|

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sava_6115-6315

Aberatie mare cu toruarele astea combinate cu piste de biciclisti. Ia sa vedem  cate masini vor fi cocotate pe trotuare, mai ales daca vor fi  facute langa sosea... Plus ca facem niste piste legate la.... camp??? Bani aruncati  degeaba ca sa luam ochii cui? Ochii soferilor ca nu o sa-i mai incurce biciclistii??  

Sper ca dupa mandatul doamnei Firea care se anunta dezastruos de p-acuma sa ne lecuim si  sa iesim la vot, nu sa lasam pe altii sa ne duca de nas!! In primavara asta nu vad decat reasfaltari de proasta calitate, marcaje pe bulevarde si luminite de Paste!   :popa:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Nu prea iti mai da UE bani daca nu faci / intretii piste de biciclete.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Crezi tu ca trotuarele provizorii vor fi facute pe fonduri nerambursabile?

Asta este doar o fumigena din partea primariei pentru a distrage oamenii de la adevaratele probleme, dar mai ales de la adevaratii vinovati. Se asteapta ca lumea sa inceapa sa tipe lucruri precum - ce, piste de biciclete ne trebuiesc noua pentru hipseristi? s.a.m.d.Divide et impera! Fa cetatenii sa se certe intre ei (soferi vs biciclisti vs pietoni vs calatori) si ii vei distrage de la incompetenta conducerii. Aceasta este strategia PSD pe care am observat-o inca din februarie cand au organizat si platit protestele de la Cotroceni facand ura intre cele doua tabere si distragand atentia de la discutiile competente care nu le erau favorabile. Pe scurt, obisnuiti-va cu asta!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului abc_XC

Evident ca este o fumigena, pentru a masca incompetenta si nepasarea din ultimii 10 ani acum se incearca o carpeala ordinara ca sa ia ochii cetatenilor.
Totusi, cine va construi trotuarele?  S-a facut o licitatie, avem un constructor desemnat, eventual un proiect cu autorizatie de construire? Sau e doar pacaleala suprema de 1 aprilie  :mrgreen:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Unul din rarele momente cand sunt de acord cu ByOnu 110% .... :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Cand UE zice sa nu mai fie masini ci sa fie piste este clar ca se cearta soferii cu biciclistii, asta nu este vreo ideie geniala a vreunui primar.
Chiar daca nu sunt fonduri UE noi avem foarte multi oameni care au inceput sa fie atenti de frica la cerintele astea UE(nu ca ar vrea sau ar intelege ei o bicicleta), asa ca nici un primar nu o sa-si permtia sa faca ceva care sa fie extrem de usor atacabil ca nu tine seama de intentiile UE.
Apoi vine primarul si zice "Vrea UE piste? Bine, facem(taman bine iese lucrarea mai lata deci mai scumpa)! Vrea UE legi care sa protejeze pistele? Avem Codul Rutier, problema rezolvata! Dar daca vin bizonii si fac galagie? Pai ce, face UE presiuni ca sa se aplice Codul Rutier? Nu, deci sa nu-l aplicam!"

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 46
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use