Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
632 posts, 187684 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Si astazi...in direct pe Digi 24, a reiterat faptul ca opreste santierele ”primariei” din cauza ca sunt multi din provincie si nu trebuie sa ”contamineze”...zona! O ”MAMA” grijulie!
PS
D.p.v. uman, in astfel de situatii e ”FAIR”, dar taraganarea asta nu s-a repercutat si incumbat asupra ”strocului”, pe care nu-l poate favoriza ”compania”, si-n conditii firesti de lucru?!
Si astazi...in direct pe Digi 24, a reiterat faptul ca opreste santierele ”primariei” din cauza ca sunt multi din provincie si nu trebuie sa ”contamineze”...zona! O ”MAMA” grijulie!
PS
D.p.v. uman, in astfel de situatii e ”FAIR”, dar taraganarea asta nu s-a repercutat si incumbat asupra ”strocului”, pe care nu-l poate favoriza ”compania”, si-n conditii firesti de lucru?!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Utilizator anonim
Bucata pe care se lucreaza in prezent, cu galben, pana nu se fac exproprieri nu au ce face, probabil vor incepe in curand intre terminal 41 si Brasov, ca acolo nu e nimic de expropriat, doar sa termine aia la stadion.
Bucata pe care se lucreaza in prezent, cu galben, pana nu se fac exproprieri nu au ce face, probabil vor incepe in curand intre terminal 41 si Brasov, ca acolo nu e nimic de expropriat, doar sa termine aia la stadion.
Untitled.jpg (445.6 KB; downloaded 3704 times)
- siciltir
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
siciltir
Dragi colegi, aici totul a decedat. Până și baraca muncitorilor e răsturnată de vânt sau cine știe ce...N au mai rămas decât câteva mormane de piatră înșirate aleatoriu. Tot fierul beton și tot eșafodajul au dispărut. Aleluia!
Dragi colegi, aici totul a decedat. Până și baraca muncitorilor e răsturnată de vânt sau cine știe ce...N au mai rămas decât câteva mormane de piatră înșirate aleatoriu. Tot fierul beton și tot eșafodajul au dispărut. Aleluia!
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
De ”juma” de an, aici, e ”moarta purceaua-n cotet”, adica nicio miscare consistenta!
De ”juma” de an, aici, e ”moarta purceaua-n cotet”, adica nicio miscare consistenta!
- nemar2006
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
nemar2006
Vad ca nu se prea mai lucreaza..au inceput numai intre Brasov si Raul Doamnei.. cu regret spun ca mai devreme de 10 ani nu o sa avem largirea Prelungirii. Si nu cred ca vor face pe mijloc linie de tramvai.
Vad ca nu se prea mai lucreaza..au inceput numai intre Brasov si Raul Doamnei.. cu regret spun ca mai devreme de 10 ani nu o sa avem largirea Prelungirii. Si nu cred ca vor face pe mijloc linie de tramvai.
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
adila
Poate or fi terminat si nu stim noi, iar acum fac probele. Parca se laudau ca in vara e gata, deci asta trebuie sa fie.
Poate or fi terminat si nu stim noi, iar acum fac probele. Parca se laudau ca in vara e gata, deci asta trebuie sa fie.
- nemar2006
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
nemar2006
Pe hartie termenul de finalizare e 2021 toamna parca...sau 2022. Pe hartie. Practic luati in calcul anul 2030.
Pe hartie termenul de finalizare e 2021 toamna parca...sau 2022. Pe hartie. Practic luati in calcul anul 2030.
- siciltir
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
siciltir
Am observat astăzi la pasajul Domnești că s - au demolat construcțiile de pe partea căii ferate. Presupun că s-a predat amplasamentul constructorului.
Am observat astăzi la pasajul Domnești că s - au demolat construcțiile de pe partea căii ferate. Presupun că s-a predat amplasamentul constructorului.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Ati fost atenti la proiectul de pe str. Fabrica de Glucoza?(ce nume stalinist de strada, parca ar fi o straduta de la periferia Sloboziei. Nu mai avem nume ilustre destule?) Un trotuar nou, f. ingust, ingustat inca o data de stalpii iluminat public si probabil de cativa pomi( care daca nu sunt udati regulat in primul an se vor usca si vor apare "pomii in ghiveci"!) Cine proiecteaza un astfel de proiect(dupa cerintele unui benificiar.... ) presupun ca stie ce inseamna un bulevard nou:
trotuare cu o latime de min. 6 m, cu alti 3 m. pentru pista de biciclete(pe ambele parti ale strazii) si poate cu alti m. lasati pt vegetatie intre pietoni si strada.
Astfel de trotuare ca pe noua strada FdG nu am mai vazut decat la primarul Pandele din satele de langa Bucuresti. De aceea sper ca pe acest sector din Prelungirea Ghencea sa fie altfel proiectat.
(nu exista o reciclare pt. toti primarii din Romania prin care sa li se explice acestora ca pietonul si contribuabilul sunt pe primul loc in preocuparile lor?? De ex. un semafor cu buton ar rezolva uman, fara prea multe investitii, o trecere peste strada, si nu spalarea de bani cu pasarelele alea metalice, oribil estetic, pe care nici un batran, nici o mama cu un carucior de copil, nici un om cu dizabilitati fizice nu ar putea surmonta asa ceva. E de "noaptea mintii"! Ce a facut in Pipera acel primar cu acele oribile pasarele e impotriva oricarui cetatean normal. Sper ca nu sunt prevazute si in acest proiect pasarele pentru a traversa strada....
Ati fost atenti la proiectul de pe str. Fabrica de Glucoza?(ce nume stalinist de strada, parca ar fi o straduta de la periferia Sloboziei. Nu mai avem nume ilustre destule?) Un trotuar nou, f. ingust, ingustat inca o data de stalpii iluminat public si probabil de cativa pomi( care daca nu sunt udati regulat in primul an se vor usca si vor apare "pomii in ghiveci"!) Cine proiecteaza un astfel de proiect(dupa cerintele unui benificiar.... ) presupun ca stie ce inseamna un bulevard nou:
trotuare cu o latime de min. 6 m, cu alti 3 m. pentru pista de biciclete(pe ambele parti ale strazii) si poate cu alti m. lasati pt vegetatie intre pietoni si strada.
Astfel de trotuare ca pe noua strada FdG nu am mai vazut decat la primarul Pandele din satele de langa Bucuresti. De aceea sper ca pe acest sector din Prelungirea Ghencea sa fie altfel proiectat.
(nu exista o reciclare pt. toti primarii din Romania prin care sa li se explice acestora ca pietonul si contribuabilul sunt pe primul loc in preocuparile lor?? De ex. un semafor cu buton ar rezolva uman, fara prea multe investitii, o trecere peste strada, si nu spalarea de bani cu pasarelele alea metalice, oribil estetic, pe care nici un batran, nici o mama cu un carucior de copil, nici un om cu dizabilitati fizice nu ar putea surmonta asa ceva. E de "noaptea mintii"! Ce a facut in Pipera acel primar cu acele oribile pasarele e impotriva oricarui cetatean normal. Sper ca nu sunt prevazute si in acest proiect pasarele pentru a traversa strada....
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Daca proiectul, pe o latime de 34m, cuprinde cate 2 benzi pe sens (circulatie auto) l = 14m, tramvai (cale dubla) l = 16 m, cred ca poti lesne observa cat ramane trotuarelor! Doar n-o sa ”darame si blocurile ”comuniste” pentru a face si piste de biciclisti!
Daca proiectul, pe o latime de 34m, cuprinde cate 2 benzi pe sens (circulatie auto) l = 14m, tramvai (cale dubla) l = 16 m, cred ca poti lesne observa cat ramane trotuarelor! Doar n-o sa ”darame si blocurile ”comuniste” pentru a face si piste de biciclisti!
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
reiny2000
Din ce vad la documentatia tehnica, trotuarul desenat cu carioca pare sa aiba aceeasi marime cu o banda, pe ambele sensuri, asta fara pista de biciclete, spatiu verde sau alte d-astea. Asta daca ceea ce se vede o sa coincida cu realitatea de pe teren si daca daca exista o dorinta de a avea un bulevard demn de secolul 21. Oricum majoritatea proiectului va ramane la stadiul de desen ceva timp.
Din ce vad la documentatia tehnica, trotuarul desenat cu carioca pare sa aiba aceeasi marime cu o banda, pe ambele sensuri, asta fara pista de biciclete, spatiu verde sau alte d-astea. Asta daca ceea ce se vede o sa coincida cu realitatea de pe teren si daca daca exista o dorinta de a avea un bulevard demn de secolul 21. Oricum majoritatea proiectului va ramane la stadiul de desen ceva timp.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Cristi N
O banda are 3.5m latime, pare sa fie aceiasi abordare ca pe FdG. Acolo au luat trotuarul initial si au inghesuit pe el pista de biciclete, alveolele de copaci, stalpii de iluminat si din loc in loc cate un dulap de instalatii electrice/telecom.
O banda are 3.5m latime, pare sa fie aceiasi abordare ca pe FdG. Acolo au luat trotuarul initial si au inghesuit pe el pista de biciclete, alveolele de copaci, stalpii de iluminat si din loc in loc cate un dulap de instalatii electrice/telecom.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Iti dai seama ce comicarii sunt acolo si cu benzile de biciclisti? Daca pe bd. Dr. Taberei, pentru care nicio autoritate locala n-a miscat un pai in latirea lui, ca asa era trasat, inca de la inceput, nu sunt trasate piste pentru biciclisti, cum o sa fie pe Prel. Ghencea ”decopertata”?!
Iti dai seama ce comicarii sunt acolo si cu benzile de biciclisti? Daca pe bd. Dr. Taberei, pentru care nicio autoritate locala n-a miscat un pai in latirea lui, ca asa era trasat, inca de la inceput, nu sunt trasate piste pentru biciclisti, cum o sa fie pe Prel. Ghencea ”decopertata”?!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Sper ca macar asociatia aceea din cartier care isi doreste de ani de zile largirea Prelungirea Ghencea sa fie activa si sa faca presiune asupra viitorului primar al capitalei. De ce spun asta ? - oricine a observat incapatanarea duamnei primar cand vine vorba de realizarea cat mai curand al acestui proiect.
Paridul din care face parte primarul general, are o obsesie impotriva tuturor organizatiilor nonguvernamentale, impotriva tuturor asociatiilor care lupta pentru ceva mai bun pentru oras....Mai mult, proiecte importante nu le finanteaza sau le blocheaza precum proiectul "Pasajul ...Basarab".
Prelungirea Ghencea trebuie sa fie o prioritate absoluta pentru orice primar, ca si celelalte proiecte incepute.
Sper ca macar asociatia aceea din cartier care isi doreste de ani de zile largirea Prelungirea Ghencea sa fie activa si sa faca presiune asupra viitorului primar al capitalei. De ce spun asta ? - oricine a observat incapatanarea duamnei primar cand vine vorba de realizarea cat mai curand al acestui proiect.
Paridul din care face parte primarul general, are o obsesie impotriva tuturor organizatiilor nonguvernamentale, impotriva tuturor asociatiilor care lupta pentru ceva mai bun pentru oras....Mai mult, proiecte importante nu le finanteaza sau le blocheaza precum proiectul "Pasajul ...Basarab".
Prelungirea Ghencea trebuie sa fie o prioritate absoluta pentru orice primar, ca si celelalte proiecte incepute.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești
•
Choose destination