Pagina 1 din 158

Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

MesajScris: Vin, 01 Oct 2010, 23:08
de Nightwolf
Uraaaa avem pozNeeee ;)

In fond si la urma urmei ... pt ce se face aceasta strapungere? Se va mai construi un pod peste DB?? Ca altfel nu ii vad utilitatea...

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Vin, 01 Oct 2010, 23:17
de GAC
Aici cheia e podul peste Dambovita. Fara pod, ne imbatam cu apa rece. Sunt curios totusi, daca poate fi construit podul in urmatorul fel: de-o parte si de alta a garlei, la 1 m de malul de beton, sa se bage vreo 10-15 coloane forate (ca cele de la pilonii Basarab -25 m) pe fiecare parte. Pe urma, pe aceste coloane forate sa se toarne baza, pe care o sa stea podul. (bineinteles, sa se puna calumea armatura in aceasta baza, si sa se integreze si armatura coloanelor forate)... in asa fel incat de-o parte si de alta a garlei sa fie doua baze, lungi de 15-20 de metrii si late de un metru. Si faza finala, pe aceste baze sa se puna sectiuni prefabricate de tablier (metalice sau de beton armat) care sa alcatuiasca tablierul. Bineinteles, aceste 2 baze sa fie cam la un metru sub nivelul soselei, ca dupa punerea tablierului (1m grosime) sa fie la nivel , si implicit va trebui "decupata" putin albia de beton, intrucat sectiunile de tablier vor avea baza la un metru sub nivelul soselei.
Teoretic se poate face in 2 luni, cu conditia ca in timp ce se lucreaza la coloane forate sa se lucreze si la sectiunile prefabricate de tablier, iar in acea zona, Dambovita nu are peste 30 m latime

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Vin, 01 Oct 2010, 23:20
de Nightwolf
Dambovita are 35m latime in zona aia crede-ma :D La cati inecati si cascadori am scos din ea... oscileaza intre 35 si 38 de m in functie de parapet ... dar putem folosi lansarile ca la Basarab ;)

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Sâm, 02 Oct 2010, 00:45
de PinkyHog
Daca baietii vor sa faca trei benzi pe sens pana la cheiul Dambovitei, cred ca dupa interdesctia cu Prevederii ar trebui facute ceva expropieri sa poata largi, si daca se va intampla ca de cele mai multe ori sa se se apuce de drum si dup-aia sa faca si expropierile, or sa termine la pastele cailor si probabil or sa se bucure nepotii nostri de aceasta grandioasa lucrare, care probabil peste 20 de ani va fi depasita. Sunt prea pesimist. Nu e bine... :lol:

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Sâm, 02 Oct 2010, 01:17
de Dr2005
Off-topic: Ce străpungere, că drumul există deja, iar Splaiul Dudescu nu mai există de vreo 30 de ani... strada în care se termină Bd. Nicolae Grigorescu se cheamă Splaiul Unirii.€

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Sâm, 02 Oct 2010, 04:49
de Mircea G
Da , drumul exista , l-am folosit si eu , este o varianta de a nu circula pe Camil Ressu , daca vrei sa mergi spre sudul orasului .
Lucrarea avea si mai multa utilitate daca se continua cu acelasi tip de drum pina in sos Vitan-Birzesti partial pe strada Iuliu Hateganu

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Sâm, 02 Oct 2010, 09:56
de Nightwolf
E strada cu crematoriu aia nu? Iulia Hateganu ...

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Sâm, 02 Oct 2010, 12:37
de darknight
Este doar un proiect de viitor sau sa si inceput ceva?

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Sâm, 02 Oct 2010, 20:19
de Goldmund
Tinand cont ca Splaiul Unirii va face legatura cu A2(cu noua intrare in rosa de pe A2)eu zic ca podul acela necesar continuarii Bd.Nicolae Grigorescu pana la Vitan-Buzesti,ar trebui facut pe deasupra Splaiului :idea: ,precum noul pod peste Dambovita dela Pasajul Basarab...,dar nu neaparat un arc,ca peste Canalul Dunarea-Marea Neagra-poate ceva mai "urban"

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Sâm, 02 Oct 2010, 22:00
de Mircea G
Am aflat ca ar fi un proiect de hotarire a CGMB privind strapungerea Splai Dudescu - Sos Oltenitei . Daca stie cineva de el ...

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Dum, 03 Oct 2010, 11:20
de Nightwolf
Asta e...

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Mar, 05 Oct 2010, 06:27
de Dominatrix
Mircea G scrie:Am aflat ca ar fi un proiect de hotarire a CGMB privind strapungerea Splai Dudescu - Sos Oltenitei . Daca stie cineva de el ...
Nightwolf scrie:Asta e...
Cum adica? Proiectul de fata se refera numai la bucata pana in Splaiul Unirii, nu in continuare pana in Sos. Oltenitei. Scrie destul de clar in pdf'ul din primul mesaj al topicului.
GAC scrie:Aici cheia e podul peste Dambovita. Fara pod, ne imbatam cu apa rece.
Cheia e in paragraful urmator:
B-dul Nicolae Grigorescu prelungit va.avea doua cai unidirectionale cu trei benzi de
circulatie pe fiecare sens. Caile unidirectionale vor fi despartite printr-un spatiu liber de rezerva,de
7m (pentru amplasarea liniei de tramvai).La intersectia bulevardului prelungit cu cele doua cai
unidirectionale existente pe cheiul Dambovitei s-a amenajat un nod rutier compus din pasaj
suprateran peste raul Dambovita si Splai Dudescu si doua poduri Iaterale la nivel cu Bd. Splai
Dudescu,aceste poduri sunt prevazute cu cate trei benzi fiecare pentru asigurararea virajelor de
stanga. Pentru traversarea caii ferate industriale care apartine CET Sud s-a proiectat un pasaj
denivelat suprateran pe directia Bd. Nicolae Grigorescu.

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Mie, 06 Oct 2010, 09:17
de raddone
Pana una alta, au distrus parcarile betonate si ne tinem masinile in noroaie.

Re: Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splaiul Dudescu

MesajScris: Joi, 07 Oct 2010, 00:21
de GAC
@Dominatrix: Acest proiect de pod (complex de poduri) descris de tine, pare mai complex decat podul Grozavesti. Ce sa zic, un proiect cu cat e mai SF cu atat dureaza mai mult. In legatura cu acea cale ferata industriala, nu cred ca traficul feroviar e asa de intens pe acolo. Inclin sa cred ca pe acea cale ferata vin cisternele cu pacura atunci cand taie rusii gazul. Ce-i drept, trecerea la nivel va taia putin din elanul celor ce vor circula cu viteza peste 50. Dar sunt convins ca o trecere buna la nivel cu cf ar costa si ar dura mult mult mai putin ca executia unui pod. Oricum, intai sa vedem podul simplu peste Dambovita la nivel cu splaiul, eventual un pod lat cu 3 benzi stanga si 3 inainte (pe ambele sensuri), si pe urma, daca se va dori si vor exista bani de SF, atunci sa se faca ca la Basarab, sau chiar si mai complex...