Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Evoluția lucrărilor de supralărgire a Bd. N. Grigorescu, de străpungere spre Șos. Vitan-Bârzești și la pasajul peste Splaiul Unirii (2010 - 201?)

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde danutzu_2910 » Joi, 04 Apr 2019, 20:09

Sa bifam si aici ce ne intereseaza....
"Penetratii, Strapungeri, Supralargiri, Pasaje

Lucrari in continuare:

• Penetratie Splaiul Independentei – Ciurel - Autostrada Bucuresti - Pitesti – Nodul Virtutii va fi finalizat pana la sfarsitul anului 2019. Buget alocat - aproximativ 11 milioane euro.

• Supralargire Fabrica de Glucoza: au fost finalizate lucrarile de demolari, au inceput lucrarile la zidurile de sprijin si au fost incepute lucrarile de relocare a utilitatilor. Buget alocat – 8,5 milioane euro.

• Strapungere Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu: lucrarea este finalizata in proportie de 90%. Mai sunt de executat lucrari neprevazute in contract: iluminat public, iluminat arhitectural, semaforizare intersectii si separatoare de sensuri, dupa semnarea actului aditional. Buget alocat – aproximativ 3 milioane euro.

• Modernizare Piata Eroii Revolutiei si Pasaj Pietonal: dupa obtinerea autorizatiei de construire urmeaza sa se dea ordinul de incepere a lucrarilor. Buget alocat – aprox. 1 milion euro.

• Reabilitare sistem rutier si linii de tramvai-Bd Aerogarii – Finalizarea buclei de intoarcere pentru linia de tramvai 5: Buget alocat – aprox. 1 milion euro.

• Demararea lucrarilor pentru finalizarea nodului intermodal de la Cora Pantelimon: Buget alocat – aproximativ 8 milioane euro.

Lucrari noi:

• Penetraţie Prelungirea Ghencea Domneşti şi Supralărgire Bd Ghencea şi Str. Braşov şi Terminal tramvai 41: s-au finalizat studiul de fezabilitate si proiectul tehnic. Urmeaza consemnarea banilor pentru finalizarea procedurii de expropiere, dupa care se poate demara procedura de achizitie pentru executia lucrarilor si a serviciilor de consultanta, după aprobare bugetului. Buget alocat aproximativ 20 de milioane de euro.

• Străpungere Bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu - intersecţia Vitan Bârzeşti Etapa a II-a: s-a finalizat studiul de fezabilitate, s-au aprobat indicatorii tehnico-economici. Dupa finalizarea proiectului tehnic si obtinerea autorizatiei de construire, se vor demara procedurile de achizitie pentru executia lucrarilor. Dupa aprobarea bugetului urmeaza consemnarea banilor pentru finalizarea procedurii de expropriere. Buget alocat – aprox. 2 milioane euro.

• Pasaj Dna Ghica: s-a finalizat studiul de fezabilitate si s-au aprobat indicatorii tehnico-economici. Dupa aprobarea bugetului se poate demara procedura de achizitie pentru executia proiectului tehnic și a lucrarilor.

• Nod Avionului - Închidere Inel Median: s-a finalizat studiul de fezabilitate si s-au aprobat indicatorii tehnico-economici. Dupa aprobarea bugetului se poate demara procedura de achizitie pentru executia proiectului tehnic și a lucrarilor."

http://pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=7404
Avatar utilizator
danutzu_2910
Membru Silver
 
Mesaje: 1507
Membru din: Joi, 05 Mai 2011, 22:11
Localitate: undeva in Bucuresti

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Adrian Rosca » Joi, 04 Apr 2019, 20:38

Cat dureaza la PMB semnarea unui act aditional, un deceniu?

- Pentru finalizarea proiectului Străpungere Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu este necesara contractarea unor lucrări ce nu au fost prevăzute în contractul de bază, şi anume: iluminat public, semaforizare şi separatoare de flux din beton. Dat fiind faptul ca procedura de achizitie se va finaliza pana la sfârşitul anului 2017, lucrarile de executie pot incepe abia la inceputul anului 2018, dacă o permit conditiile meteo, deci nu pot fi finantate pana la finele acestui an.
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4151
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde danutzu_2910 » Joi, 18 Apr 2019, 18:34

Intre timp, azi dimineața, a mai fost un accident la intersectia dintre pod aval și splai... Matiz vs autoutilitara... Pagube insemnate de ambele parti..
Avatar utilizator
danutzu_2910
Membru Silver
 
Mesaje: 1507
Membru din: Joi, 05 Mai 2011, 22:11
Localitate: undeva in Bucuresti

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde CosminP » Vin, 19 Apr 2019, 07:52

Sunt cate 2-3 accidente zilnic si nu exagerez cu nimic.
CosminP
 
Mesaje: 28
Membru din: Joi, 17 Aug 2017, 08:41

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde survola » Vin, 19 Apr 2019, 11:08

Și la trecerea de nivel cu trenul sunt accidente în fiecare săptămână în România, și nu învață nimeni. Ăsta e nivelul.
Avatar utilizator
survola
Membru Silver
 
Mesaje: 2660
Membru din: Lun, 06 Feb 2012, 12:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde danutzu_2910 » Lun, 22 Apr 2019, 07:08

Este ceea ce spuneam inainte sa se dea in circulatie, daca se respecta regulile si semnele de circulatie, nu se intampla evenimente....
Dar cand un meltean ma claxoneaza ca el fiind pe banda 2 pe pod si eu pe banda 1, eu vrand sa imi continui drumul pe bretea pe banda 1, iar el, ca i se pare normal sa mearga drept desi benzile fac un mic S, se intampla fel de fel de evenimente.....
Avatar utilizator
danutzu_2910
Membru Silver
 
Mesaje: 1507
Membru din: Joi, 05 Mai 2011, 22:11
Localitate: undeva in Bucuresti

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde gabriels » Lun, 22 Apr 2019, 08:38

Exista vizibilitate foarte buna din toate directiile de mers, semne de circulatie sunt...nu exista scuze pentru aceste accidente.
Daca nu invatam sa respectam regulile, o sa ajungem sa instalam bariere in loc de indicator/semafor, doar ca sa nu mai fie accidente.
gabriels
 
Mesaje: 133
Membru din: Sâm, 29 Mai 2010, 17:15
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Adrian Rosca » Lun, 22 Apr 2019, 14:39

Si eu zic ca e foarte bine asa. La ce mama naibii ne-ar folosi semaforizare si iluminat? Foarte bine a facut Primaria ca nu le-a inclus in contract!

Vai mama noastra, ne meritam soarta cu varf si indesat. :popa:
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4151
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde clt » Lun, 22 Apr 2019, 17:18

S-au montat limitatoare de viteza pe splai in apropierea podului.
clt
Membru Bronze
 
Mesaje: 245
Membru din: Vin, 15 Noi 2013, 15:49

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde danutzu_2910 » Mar, 23 Apr 2019, 10:24

Adica d-astea:
Imagine
Pe ambele sensuri....
Asta am spus inca de la inceput ca sunt necesare....
Avatar utilizator
danutzu_2910
Membru Silver
 
Mesaje: 1507
Membru din: Joi, 05 Mai 2011, 22:11
Localitate: undeva in Bucuresti

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde 1689 » Mar, 23 Apr 2019, 11:54

De ce nu se poate instala un radar fix ?
Avatar utilizator
1689
Membru Silver
 
Mesaje: 853
Membru din: Mie, 10 Mar 2010, 19:38

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Cristi N » Mar, 23 Apr 2019, 14:56

Din cauza vointei politice.
Vezi cazul radarelor fixe de pe DN1 care erau operate de politia rutiera sau actiunile cu o masina civila si politisti pe motociclete. Din pacate Nightwolf nu mai posteaza de ceva vreme pe forum el lucra in domeniu.
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 580
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde danutzu_2910 » Mar, 23 Apr 2019, 18:29

Radarele fixe le pui unde nu poti sa pui limitatoare de viteza....
Prin fata radarului poti trece cu viteza mare.... nu te opreste nimic,,,
E, ia treci cu viteza mare peste un limitator de viteza?
Aici, TREBUIE sa reduci viteza!
Avatar utilizator
danutzu_2910
Membru Silver
 
Mesaje: 1507
Membru din: Joi, 05 Mai 2011, 22:11
Localitate: undeva in Bucuresti

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde 1689 » Mar, 23 Apr 2019, 18:42

Limitatoarele de viteza se pun (sau ar trebui sa se puna) numai in apropierea scolilor (gradinite etc.) sau in zonele in care exista potential de risc deosebit (institutii de nevazatori, deficienti auditiv etc.).
Pe o artera cu doua benzi de circulatie pe sens si valori de trafic similare celor de pe Splai, in primul rind limitatoarele nu vor rezista prea mult si in al doilea rind vor genera carambolaje (sigur se trezeste unul sa frineze neasteptat dupa ce gonea cu 100 in timp ce gipanul din spate nu se sinchiseste de niste amarite de limitatoare).
O limitare de viteza la 50 cu o serie de 2-3 radare fixe ar tempera mult mai eficient avintul.

Sau, daca chiar nu putem fi civilizati cu masuri "normale", semaforizare si gata.
Avatar utilizator
1689
Membru Silver
 
Mesaje: 853
Membru din: Mie, 10 Mar 2010, 19:38

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori