Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2321 posts, 547532 views
📖 Pagination options
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
La cadrul 8A, langa bucatile de stalpi deja montati la sol, au mai aparut inca un set de bucati, la fel, montati.
Presupun ca si la 7A este la fel.
La cadrul 8A, langa bucatile de stalpi deja montati la sol, au mai aparut inca un set de bucati, la fel, montati.
Presupun ca si la 7A este la fel.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Si asa cum spunea / arata @TibiV, avem deja si "varfurile" stalpilor. si ieri seara era inceputa si una din traverse.
Ramane de vazut daca vor intrerupe toate LEA-urile sau doar pe perechi..... Oricum, conductorii vechi nu se dau jos deci vor ridica stalpii printre linii....
As zice ca un stalp se poate ridica intr-un program de lucru.... (sa zicem nr 1) pentru asta trebuie oprite LEA 1 si 1A (primele dinspre Titan). apoi pentu stalpil 2. se opresc si LEA 2 si 2A, pentru stalpul 3 se opreste LEA 3 si 3A, dar se poate porni LEA1 si 1A.
Toata miscarea asta doar in cazul in care este vital ca CET sa furnizeze energie (chiar si partial) in SEN.
Sunt doar presupuneri....
Si asa cum spunea / arata @TibiV, avem deja si "varfurile" stalpilor. si ieri seara era inceputa si una din traverse.
Ramane de vazut daca vor intrerupe toate LEA-urile sau doar pe perechi..... Oricum, conductorii vechi nu se dau jos deci vor ridica stalpii printre linii....
As zice ca un stalp se poate ridica intr-un program de lucru.... (sa zicem nr 1) pentru asta trebuie oprite LEA 1 si 1A (primele dinspre Titan). apoi pentu stalpil 2. se opresc si LEA 2 si 2A, pentru stalpul 3 se opreste LEA 3 si 3A, dar se poate porni LEA1 si 1A.
Toata miscarea asta doar in cazul in care este vital ca CET sa furnizeze energie (chiar si partial) in SEN.
Sunt doar presupuneri....
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Intrebare pentru colegii care au fost pe teren: au dat jos cumva si cabluri de la LEA? Sau lucreaza printre ele?
Intrebare pentru colegii care au fost pe teren: au dat jos cumva si cabluri de la LEA? Sau lucreaza printre ele?
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Se vede pe poze, nu au dat niciun cablu jos. Lucreaza printre ele.
Chiar si traversele vor fi peste actualele LEA.
Cred ca termenul de finalizare, 30.03.20202 este realizabil....
Se vede pe poze, nu au dat niciun cablu jos. Lucreaza printre ele.
Chiar si traversele vor fi peste actualele LEA.
Cred ca termenul de finalizare, 30.03.20202 este realizabil....
- realistul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
realistul
Anul specificat este foarte plauzibil:)). Sigur termină până atunci ).
danutzu_2910 wrote:
Se vede pe poze, nu au dat niciun cablu jos. Lucreaza printre ele.
Chiar si traversele vor fi peste actualele LEA.
Cred ca termenul de finalizare, 30.03.20202 este realizabil....
Anul specificat este foarte plauzibil:)). Sigur termină până atunci ).
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Ce atata graba?!?!....
Pana atunci se va inventa LEW (Linie Electrica Wireless) si nu mai este nevoie de stalpi....
Ce atata graba?!?!....
Pana atunci se va inventa LEW (Linie Electrica Wireless) si nu mai este nevoie de stalpi....
- larus
-
Posted:
-
Re: Februarie 2020
larus
"Fir de garda"
danutzu_2910 wrote:
Un cablu de garda (sper ca asa se numeste)
"Fir de garda"
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
In continuarea reportajului lui @TibiV, in dimineata asta, 5 conductoare erau instalate la primul set de LEA. Cel mai probabil astazi termina cu setul asta, inclusiv conductoarele de legatura intre segmentele de conductoare, adica "buclele" alea care....atarna
In continuarea reportajului lui @TibiV, in dimineata asta, 5 conductoare erau instalate la primul set de LEA. Cel mai probabil astazi termina cu setul asta, inclusiv conductoarele de legatura intre segmentele de conductoare, adica "buclele" alea care....atarna
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Deci consolele se asambleaza pe bucati pe pozitia finala asa cum am intuit, nu se asambleaza repede / complet la sol si apoi sa se ridice cum ne amageau niste persoane.
Deci consolele se asambleaza pe bucati pe pozitia finala asa cum am intuit, nu se asambleaza repede / complet la sol si apoi sa se ridice cum ne amageau niste persoane.
- CosminP
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
CosminP
Sunt curios, se lucreaza cumva si la rampa lipsa ?
Sunt curios, se lucreaza cumva si la rampa lipsa ?
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Până nu se ridică toate firele nu ar trebui să se lucreze.
Până nu se ridică toate firele nu ar trebui să se lucreze.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Pai nu mai este tensiune in LEA... Dar zona respectiva este folosita de utilajele pentru tras / tensionat conductoarele (se vede in unele poze)...
Teoretic, rampa lipsa o termna in 2 saptamani, daca se pun pe treaba serios... (UMB-ul, desigur)
Pai nu mai este tensiune in LEA... Dar zona respectiva este folosita de utilajele pentru tras / tensionat conductoarele (se vede in unele poze)...
Teoretic, rampa lipsa o termna in 2 saptamani, daca se pun pe treaba serios... (UMB-ul, desigur)
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andreiiul
Degeaba termina repede rampa si taie bifeaza blonda o realizare mareata daca nu fac ceva cu Hateganu si iesirea in Vitan-Barzesti.
Finalizarea pasajului doar va reduce traficul la sol si probabil numarul de tamponari care se petrec la intersectia Splai cu cele 2 poduri peste Dambovita.
Am prins zile cand coada de iesire in Vitan-Barzesti trece de accesul in Romstal (ceea ce inseamna cel putin 500 de metri). PLus ca Hateganu se degradeaza pe zi ce trece si nu se mai aude nimic de faza a 2-a a proiectului (faza de care se puteau apuca cat a fost blocaj datorita inaltarii LEA)
Degeaba termina repede rampa si taie bifeaza blonda o realizare mareata daca nu fac ceva cu Hateganu si iesirea in Vitan-Barzesti.
Finalizarea pasajului doar va reduce traficul la sol si probabil numarul de tamponari care se petrec la intersectia Splai cu cele 2 poduri peste Dambovita.
Am prins zile cand coada de iesire in Vitan-Barzesti trece de accesul in Romstal (ceea ce inseamna cel putin 500 de metri). PLus ca Hateganu se degradeaza pe zi ce trece si nu se mai aude nimic de faza a 2-a a proiectului (faza de care se puteau apuca cat a fost blocaj datorita inaltarii LEA)
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Acolo e principala problemă rămasă, atât de fluidizare cât și de siguranță a circulației.
andreiiul wrote:
Degeaba termina repede rampa si taie bifeaza blonda o realizare mareata daca nu fac ceva cu Hateganu si iesirea in Vitan-Barzesti.
[...] Am prins zile cand coada de iesire in Vitan-Barzesti trece de accesul in Romstal (ceea ce inseamna cel putin 500 de metri).)
Acolo e principala problemă rămasă, atât de fluidizare cât și de siguranță a circulației.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)
•
Choose destination