Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2321 posts, 547834 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 152 153 154 155 156 157 158  ... 166
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Alaturi de @TibiV, multumesc colegilor care au avut rabdare timp de 10 ani cu proiectul asta....
:)
Trebuie sa recunosc calitatea reportajelor lui @TibiV, pe care nu am ajuns sa o egalez..

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Sincer, de atate reportaje ale lui @TibiV, mi-e imposibil sa nu ma gandesc la el de cate ori trec pe acolo. Si-s ganduri bune :) Asadar  :bere:

 




Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

M-am plimbat si eu ieri pe acolo, pe sensul dinspre Vitan-Barzesti pana la Pallady si apoi m-am intors pe Splai. Cateva impresii:
- foarte aglomerat pe sensul spre Vitan-Barzesti, era o coada foarte lunga la semafor dinspre Hatieganu. Ma gandesc ca in timpul saptamanii e horror.
- pe Hatieganu sunt foarte multi copaci destul de batrani, ma gandesc ca la etapa de largire o sa sara ecologistii/usebistii trei metri in sus cand o sa vina vorba de defrisare, vezi si cazul Ikea de pe Theodor Pallady.
- intrarea de pe Hatieganu pe pasaj e cam sicanata, puteau sa o marcheze mai bine.
- pamantul de pe mijlocul pasajului a fost nivelat in graba si sunt zone de asfalt langa bordura centrala cu pamant necuratat.
- timpii de semaforizare de pe N. Grigorescu sunt aiurea, se sta la stop o gramada fara niciun motiv.
- intre Prevederii si intersectia cu Camil Ressu / Pallady mai sut marcaje temporare si zone de asfalt necorespunzatoare. Parca si tronsonul asta face parte din proiect, sau ma insel?
- bordurile roz si spatiul verde de pe malul Dambovitei din zona pasajului (intre Lukoil si punctul asta: https://goo.gl/maps/WabKFqXp3xu2XxXW8) sunt lipsa la apel. Betonel ar putea sa faca un mic efort si sa le finalizeze. Pe partea cealalta a raului au pus parapet de protectie, aici insa nu exista nimic, asa ca pe langa aspect, e si o problema de siguranta.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Dacă nu umblă la timpii semaforului de la Vitan Bârzești o să fie jale.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului URANUS

Este jale la ore de varf. Am prins coada si de la mijlocul pasajului pana la Vitan-Barzesti. Si totusi este destul de "lung" verdele din intersecție dar se pare ca nu e suficient.
Semaforizarea de pe Grigorescu chiar e aiurea rau (idem Berzei-Buzesti). Daca vrei sa faci stanga de la mine de pe Marului spre Splai la un verde trec maxim 3 masini, a treia fortand clar trecerea.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Pamantul de pe rampa Hatieganu a fost nivelat de masinile care intorc vazand coada. La ora de varf faci lejer doua ore intre pod si Oltenitei.

Eu am stat cuminte, din pura curiozitate si lipsa de alta activitate, la coada, legal. De pe varful podului si pana strada Hatieganu, portiunea recent asfaltata (unde incepe 1 banda pe sens), am facut 50 minute, in conditiile in care undeva la un sfert din masini ba intorceau peste pod (da, urcau bordura si batatoreau pamantu), ba intrau pe "linia de tramvai" si mergeau pana jos unde coteau brusc peste contrasens pana pe breteaua de pe langa pasaj, ba intrau pe breteaua din dreapta (cum vii dinspre Splai spre Hatieganu), unde dadeau cu spatele toata breteaua. Acolo mi s-a terminat rabdarea si am intors, ocolind pe la centura.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Acum inteleg de ce nu au pus gazon. Nasol.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Problema majora e ca din 2 benzi pasaj si 2 lateral ajungi intr-una singura. Aici e o gatuire de toata frumusetea. Mai pui semaforizarea aiurea, faptul ca noul pasaj a devenit alternativa la Vitan-Birzesti... et voila!  :popa:

 


Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Daca nu ar fi fost gatuirea generata de lucrarile RADET de pe Splai, la pod Vitan-Barzesti, s-ar mai fi impartit traficul....
Dar, coada si acolo, coada si aici....n-ai pe unde sa mergi....

Tre sa caut alte alternative.. :(

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Logica spune ca la Vitan directia prioritara este Hatieganu acum, nu Vitan Barzesti. Timpii de semaforizre, cel putin coroborat cu intersectia de la Oltenitei, nu reflecta asta. Plus coada (vizibila de la pod) catre Vitan, plus faptul ca pe vremuri se mergea relativ OK pe Hatieganu (cu 30 la ora, dar se mergea). Pun poze cu brazda? Iote poze cu brazda brazdata de masini. Imi pare rau ca nu am pozat bordura -- nu cred ca exista 30cm fara urme de cauciuc de unde incepe bordura joasa pe rampa de coborare si pana unde se termina spatiul median.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului serbanandrei

Orice minune tine 3 zile. Oare credea cineva ca nu se va ajunge la asa ceva ? Oare ce rost are pamantul pe mijloc ,atata timp cat pe acolo se intoarce ?  Pe soferul roman nu il poti educa decat cu forta.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

^Borduri mai inalte?

Se pare ca la int. Hatieganu cu Vitan-Barzesti, pe Hatieganu au "ingropat" o bucla inductiva, dar cam aproape de intersectie....
Am vazut din viteza, nu garantez ca asta este....

Si, da, Hatieganu - Vitan-Barzesti este directie majoritara.... desi are doar o banda.

 


Go to page:  1  ... 152 153 154 155 156 157 158  ... 166
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use