Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiStrăpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2321 posts, 542218 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 122 123 124 125 126 127 128  ... 166
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Sa bifam si aici ce ne intereseaza....
"Penetratii, Strapungeri, Supralargiri, Pasaje

  Lucrari in continuare:

   • Penetratie Splaiul Independentei – Ciurel - Autostrada Bucuresti - Pitesti – Nodul Virtutii va fi finalizat pana la sfarsitul anului 2019. Buget alocat - aproximativ 11 milioane euro.

   • Supralargire Fabrica de Glucoza: au fost finalizate lucrarile de demolari, au inceput lucrarile la zidurile de sprijin si au fost incepute lucrarile de relocare a utilitatilor. Buget alocat – 8,5 milioane euro.

• Strapungere Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu: lucrarea este finalizata in proportie de 90%. Mai sunt de executat lucrari neprevazute in contract: iluminat public, iluminat arhitectural, semaforizare intersectii si separatoare de sensuri, dupa semnarea actului aditional. Buget alocat – aproximativ 3 milioane euro.

   • Modernizare Piata Eroii Revolutiei si Pasaj Pietonal: dupa obtinerea autorizatiei de construire urmeaza sa se dea ordinul de incepere a lucrarilor. Buget alocat – aprox. 1 milion euro.

   • Reabilitare sistem rutier si linii de tramvai-Bd Aerogarii – Finalizarea buclei de intoarcere pentru linia de tramvai 5: Buget alocat – aprox. 1 milion euro.

   • Demararea lucrarilor pentru finalizarea nodului intermodal de la Cora Pantelimon: Buget alocat – aproximativ 8 milioane euro.

 Lucrari noi:

   • Penetraţie Prelungirea Ghencea Domneşti şi Supralărgire Bd Ghencea şi Str. Braşov şi Terminal tramvai 41: s-au finalizat studiul de fezabilitate si proiectul tehnic. Urmeaza consemnarea banilor pentru finalizarea procedurii de expropiere, dupa care se poate demara procedura de achizitie pentru executia lucrarilor si a serviciilor de consultanta, după aprobare bugetului. Buget alocat aproximativ 20 de milioane de euro.

• Străpungere Bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu - intersecţia Vitan Bârzeşti Etapa a II-a: s-a finalizat studiul de fezabilitate, s-au aprobat indicatorii tehnico-economici. Dupa finalizarea proiectului tehnic si obtinerea autorizatiei de construire, se vor demara procedurile de achizitie pentru executia lucrarilor. Dupa aprobarea bugetului urmeaza consemnarea banilor pentru finalizarea procedurii de expropriere. Buget alocat – aprox. 2 milioane euro.

   • Pasaj Dna Ghica: s-a finalizat studiul de fezabilitate si s-au aprobat indicatorii tehnico-economici. Dupa aprobarea bugetului se poate demara procedura de achizitie pentru executia proiectului tehnic și a lucrarilor.

   • Nod Avionului - Închidere Inel Median: s-a finalizat studiul de fezabilitate si s-au aprobat indicatorii tehnico-economici. Dupa aprobarea bugetului se poate demara procedura de achizitie pentru executia proiectului tehnic și a lucrarilor."

http://pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=7404

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Cat dureaza la PMB semnarea unui act aditional, un deceniu?

- Pentru finalizarea proiectului Străpungere Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu este necesara contractarea unor lucrări ce nu au fost prevăzute în contractul de bază, şi anume: iluminat public, semaforizare şi separatoare de flux din beton. Dat fiind faptul ca procedura de achizitie se va finaliza pana la sfârşitul anului 2017, lucrarile de executie pot incepe abia la inceputul anului 2018, dacă o permit conditiile meteo, deci nu pot fi finantate pana la finele acestui an.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Intre timp, azi dimineața, a mai fost un accident la intersectia dintre pod aval și splai... Matiz vs  autoutilitara... Pagube insemnate de ambele parti..

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului CosminP

Sunt cate 2-3 accidente zilnic si nu exagerez cu nimic.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Și la trecerea de nivel cu trenul sunt accidente în fiecare săptămână în România, și nu învață nimeni. Ăsta e nivelul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Este ceea ce spuneam inainte sa se dea in circulatie, daca se respecta regulile si semnele de circulatie, nu se intampla evenimente....
Dar cand un meltean ma claxoneaza ca el fiind pe banda 2 pe pod si eu pe banda 1, eu vrand sa imi continui drumul pe bretea pe banda 1, iar el, ca i se pare normal sa mearga drept desi benzile fac un mic S, se intampla fel de fel de evenimente.....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului gabriels

Exista vizibilitate foarte buna din toate directiile de mers, semne de circulatie sunt...nu exista scuze pentru aceste accidente.
Daca nu invatam sa respectam regulile, o sa ajungem sa instalam bariere in loc de indicator/semafor, doar ca sa nu mai fie accidente.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Si eu zic ca e foarte bine asa. La ce mama naibii ne-ar folosi semaforizare si iluminat? Foarte bine a facut Primaria ca nu le-a inclus in contract!

Vai mama noastra, ne meritam soarta cu varf si indesat. :popa:

 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului clt

S-au montat limitatoare de viteza pe splai in apropierea podului.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Adica d-astea:



Pe ambele sensuri....
Asta am spus inca de la inceput ca sunt necesare....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 1689

De ce nu se poate instala un radar fix ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Cristi N

Din cauza vointei politice.
Vezi cazul radarelor fixe de pe DN1 care erau operate de politia rutiera sau actiunile cu o masina civila si politisti pe motociclete. Din pacate Nightwolf nu mai posteaza de ceva vreme pe forum el lucra in domeniu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Radarele fixe le pui unde nu poti sa pui limitatoare de viteza....
Prin fata radarului poti trece cu viteza mare.... nu te opreste nimic,,,
E, ia treci cu viteza mare peste un limitator de viteza?
Aici, TREBUIE sa reduci viteza!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 1689

Limitatoarele de viteza se pun (sau ar trebui sa se puna) numai in apropierea scolilor (gradinite etc.) sau in zonele in care exista potential de risc deosebit (institutii de nevazatori, deficienti auditiv etc.).
Pe o artera cu doua benzi de circulatie pe sens si valori de trafic similare celor de pe Splai, in primul rind limitatoarele nu vor rezista prea mult si in al doilea rind vor genera carambolaje (sigur se trezeste unul sa frineze neasteptat dupa ce gonea cu 100 in timp ce gipanul din spate nu se sinchiseste de niste amarite de limitatoare).
O limitare de viteza la 50 cu o serie de 2-3 radare fixe ar tempera mult mai eficient avintul.

Sau, daca chiar nu putem fi civilizati cu masuri "normale", semaforizare si gata.

 


Go to page:  1  ... 122 123 124 125 126 127 128  ... 166
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419374 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use