Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2321 posts, 547739 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73  ... 166
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Ar putea sa accelereze finalizarea podurilor de la nivelul solului, cu tot ce tine de racordul la platforma actuala a drumului.
O fi asa de greu?
E drept ca asfaltarea costa substantial... dar un efort merge.
Bine, eu visez sa si dea drumul la poduri  :D  :D  :D
O sa intrebati cu ce ajuta, e bine ar ajuta cu ceva.
- multe masini, chiar si TIR-uri vin la podul Vitan Barzesti sa intoarca
- venind pe Vitan Barzesti, ca sa ajungi pe Nicolae Grigorescu, folosesti podul, in loc sa "serpuiesti" pe traseul cunoscut

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

danutzu,
eu folosesc traseul atunci cand vin din Ozana spre Giurgiului. Este asa bine...
Ce bine ar fi sa pot folosi si in sens invers !

De ce naiba sa ne incurcam cu Bobocica-Fizicienilor cand traseul peste podul cel nou este atat de natural?
OK, va fi cu semafor.
Dar nu poate fi mai rau decat acum. Ba cred ca mult mai bine, caci va fi un singur semafor de la Autovit pana la Piata Titan...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Cum necum, cu sau fara Inelul Median, la Vitan Barzesti / Splai trebuie facut fix un pod ca la Mihai Bravu / Splai sau NG / Splai. Nu cred ca la Vitan Barzesti o sa scada presiunea in mod spectaculos dupa ce se va inaugura Pasajul de la BIG.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

TibiV,
Eu locuiesc in Aparatori si serviciul il am in Voluntari.
O lunga perioada, am mers, la ducere pe la Bobocica, Fizicienilor, etc, si la intoarcere pe NG pana la chei....
Deci... stiu si eu....
Si am incercat si alte variante... inclusiv pe Ramnicu Sarat dar semaforul ala de la Camil Ressu (fost SULEA ).. e generator de coada... Tine verde foarte putin.

Andrei,
La Vitan Barzesti nu e loc pentru pasaj...nici macar cu o banda pe sens... si nici loc de rampa pe Calea Vitan

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

E. dar invers, Splaiul pe deasupra. Cu Splaiul pe deasupra se poate schimba usor semaforizarea sa fie prioritara pentru Vitan Barzesti.
Noi oricum la ora actuala o ametim si rau de tot.
- Sau A 0
- Sau  DNCB cu intersectii pe 3 nivele si evident la 2 benzi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

andrei11 wrote:
Nu cred ca la Vitan Barzesti o sa scada presiunea in mod spectaculos dupa ce se va inaugura Pasajul de la BIG.

Nu in mod spectaculos...
Mai ales ca NG/Splai se termina deocamdata. in gard...

M-am gandit si eu mult la un pod pe coltul Vitan-Barzesti - Splai...
Mi se pare cam greu...
Prima la mana ca sunt distante scurte => pante mari (Bobocica nu ai ce sa-i faci, va ramane forever un cosmar... la sol :D )
Dupa aia trebuie sa expropriezi doar la est, ca la vest dai in digul proaspat declaratei arii protejate. De fapt aceeasi problema impiedica largirea Splaiului de la 2 la 3 benzi pe sens pe malul drept, ca pe malul stang sunt 4 benzi/sens.

Senzatia mea este ca ala va ramane un cosmar la dispozitia generatiilor viitoare...
Dar sa mai gandeasca si ei, sa nu le rezolvam noi pe toate... ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Ah, acum vad, cat am "compus" eu ceva foarte inteligent voi ati avansat mult...:lol:

Dar se potriveste ce am spus si in varianta sugerata de Andrei.
Pe malul drept esti limitat de digul Lacului Vacaresti.

Ideea este foarte buna, dar unde faci doua benzi de pasaj pentru supratraversare si sa lasi la sol alte doua benzi pentru stanga/dreapta ?
Ne omoara ecologistii Deltei Vacaresti... :lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Eu pur si simplu mor cand vad ca ne inpotmolim la nivelul secolului XXI - XXII de lucruri de acest gen, ca nu se poate, ca solul, ca etc, ca etc, ca asa si pe dincolo.
Barajul celor Trei Defileuri este situat pe cursul lui Yangtze în China și este cel mai mare din lume. Pe lângă producerea de energie electrică, barajul a triplat capacitatea de transport a fluviului Yangtze.
În plus, atunci când rezervorul a ajuns la capacitatea sa maximă, de 40 de miliarde de metri cubi...
.
http://www.voceatransilvaniei.ro/chinez...ebook-post
5-27-2016 10-02-44 PM.png (1.12 MB; downloaded 4633 times)

Asta e o idee pentru malul drept. Pentru malul stang e loc destul.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

Ce arie visați, aia începe după vârful digului, pana acolo sa tot sape in malul ăla, deci tot cred ca e loc fără sa ne apucam sa facem pasaje minune! ;) Si oricum primii 10 metri după digul ăla sunt munți de gunoaie, deci nu-i mare lucru, de abia după începe delta! (După Munții Gunoiferi :lol:  :lol: )!

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Ce vreti voi, pod fundat in... caseta colectoare? Io zic sa va opriti putin din isteria podurilor, sa luati sumele cat a costat fiecare pod din asta post-decembrist din Bucuresti si sa calculati voi cam cate largiri de bulevarde si intersectii se puteau face din banii aia... DACA statul (mai bine spus sistemul) nu supraevalua abuziv (si dement) terenurile si constructiile, ca sa dea la toti ciumpalacii impresia ca au ramas si ei cu ceva dupa comunism, ca stau cu c***l pe o "mica avere" si ca sa poata sa spele sume de bani astronomice print-o tranzactie cu un petic de tzarana.  :roll:  :popa:
La Vitan Barzesti nu se mai face neam de pod. Ai Mihai Bravu si Grigorescu suspendate SI la sol. Si ai Piata Sudului. Mai lipseste Hateganu.
Ce trebuie facut de urgenta... ceva la Aparatorii Patriei, unde vii dinspre Oltenitei si te impotmolesti in coltul... clubului IMGB, actual Spirtu Harassed... Pardon, Spiru Haret.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

A venit # 133 313 si ne-a faultat.  :D
Are dreptate ( din pacate ).
PS :
Podul se poate face. Si nu fundat in caseta colectoare.

Locul pentru a construi Podul lui Traian a fost ales de Apolodor din Damasc în avalul Severinului de astăzi, deoarece apele Dunării se calmau după ieșirea din defileul Cazanelor (Porțile de Fier) iar fundul albiei fluviului era suficient de încărcat cu pietre și stânci purtate din trecătoarea dintre Carpați și Balcani, un fundament extrem de stabil pentru susținerea construcției. Podul măsura 1135 de metri lungime, legând castrul Pontes de pe malul sudic (Serbia de azi) de castrul Drobeta, pe malul nordic. Aceasta din urmă devenise posesiune romană după primul război dacic (101-102 d.C). Conform scrierii lui Dio Cassius (LXVIII, 13,1) podul avea aproximativ 18 metri în înălțime și 12 în lățime, căt să permită trecerea, ca pe uscat, a unei legiuni cavaliere în marș. La cele două capete ale Podului, sudic (Pontes) și nordic (Drobeta), au fost construite arcuri de triumf, porți monumentale, expresie a măreției și puterii romane imperiale. O altă descriere a construcției podului a fost făcută de Procopius din Cezareea în lucrarea De aedificis (IV, 6). Pentru a putea pune bazele pilaștrilor romanii au deviat parțial cursul Dunării folosind albia unui afluent sudic care poate fi văzut încă și azi, în Serbia, la est de orașul Cladova. Astfel primii 10-12 piloni au fost ridicați pe uscat. Pentru construcția celorlalți s-au folosit cofraje din bârne de stejar cimentate și sisteme de pompe.
5-27-2016 10-02-44 PM.png (79.86 KB; downloaded 4591 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

133 313 wrote:
Ce trebuie facut de urgenta... ceva la Aparatorii Patriei, unde vii dinspre Oltenitei si te impotmolesti in coltul... clubului IMGB, actual Spirtu Harassed... Pardon, Spiru Haret.

Hai ca se face gasca mare... :)
danutzu_2910 wrote:
Cu largirea pe Turnu Magurele, etc, sunt de acord, mai ales ca stiu cum e la intersectia de la Aparatori. Mai zilele trecute un TIR care mergea regulamentar in intersectie si intra pe Turnu Magurele (de la 2 benzi la 1 banda + aia de facut dreapta de pe Berceni) la "inghesuit" la mantinela pe loganist (@TibiV, no offence :D ) care vroia sa "faca" TIR-ul pe partea dreapta.

Deci clar, 2 benzi pe sens pe Turnu M si Luica.

TibiV wrote:
Dar da, aia este cea mai criminala intersectie.
Din 3/sens dai in 1/sens, si intrarea este si in curba...
Curba in care mai vor sa intre si cei care vin pe Berceni dinspre BIG...

Intersectia aia este moartea inelului lui Oprescu....

Se  vede ca suntem cunoscatori...:)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului misterr

TibiV wrote:
Am incercat sa arunc un ochi foto in galerie.
Am reusit, dar... ARSSSSS !
Teava din stanga pozei frigea, cealalta era la temperatura mediului.
Înseamnă că ai identificat care e turul și care e returul!
TibiV wrote:
Cine a inventat sistemul pe fixare al boltarilor a fost baiat destept...
Pentru ca sunt din plastic (nu atrag "magnetii") si sunt scurte, nu poti face araci din ei...
Bun, dar bănuiesc că piesele din plastic sînt doar pentru ghidaj la montare. După aceea nu se toarnă beton în ei?
La pasajul peste calea ferată de centură de la Otopeni, paramenții de pe o parte și de pe cealaltă a rampei se ancorau între ei, ca să nu se dărîme tot zidul sub presiunea pămîntului.
TibiV wrote:
Iar acum revin la ceva ce am mai spus. Cred ca se va suprainalta Splaiul...
... si inca destul de zdravan.
Și la podurile din amonte (Izvor, Eroilor etc.) e supraînălțat.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

De ce (in afara de scurgerea apei) le inalta?

 


Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73  ... 166
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420739 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use