Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport aviaticCompanii aeriene

 

Topic: TAROM [RO/ROT]

58 posts, 23558 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: TAROM [RO/ROT] Robert24

ATR 72-200 YR-ATH
YR-ATH OTP 271013a.jpg (166.33 KB; downloaded 5983 times)

 


Re: TAROM [RO/ROT] Robert24

Boeing 737-300
YR-BGA
YR-BGA OTP 271013b.jpg (171.16 KB; downloaded 5967 times)

YR-BGA OTP 271013c.jpg (166.12 KB; downloaded 5975 times)


YR-BGD
YR-BGD OTP 271013a.jpg (197.83 KB; downloaded 5970 times)

 


Re: TAROM [RO/ROT] Robert24

Boeing 737-700NG
YR-BGF
YR-BGF OTP 271013a.jpg (161.42 KB; downloaded 5965 times)

YR-BGF OTP 271013b.jpg (187.12 KB; downloaded 5966 times)


YR-BGG
YR-BGG OTP 271013a.jpg (208 KB; downloaded 5966 times)


YR-BGI
YR-BGI OTP 271013a.jpg (160.07 KB; downloaded 5968 times)

 


Re: TAROM [RO/ROT] Robert24

Boeing 737-800NG YR-BGS sosit de la Madrid
YR-BGS OTP 271013a.jpg (122.17 KB; downloaded 5967 times)

YR-BGS OTP 271013b.jpg (116.54 KB; downloaded 5965 times)

 


Re: TAROM [RO/ROT] Robert24

Airbus 318 YR-ASB sosit de la FRA, taxi catre poarta 2, pentru a pleca catre IST.

ROT YR-ASB.jpg (154.13 KB; downloaded 5947 times)

 


Re: TAROM [RO/ROT] Robert24

Zboruri directe Bucureşti - Stockholm începând din 2 iunie 2014

Zborurile vor avea următorul program, afişat în ore locale:

Luni, miercuri, duminică:

RO 331 8:40 Bucureşti - 10:30 Stockholm
RO 332 11:15 Stockholm - 15:00 Bucureşti

Pretul incepe de la 155 EUR cu taxe incluse

 


Re: TAROM [RO/ROT] Robert24

In seara asta EMERGENCY (squawk 7700) la un Boeing 737-700 Tarom (YR-BGI) - cursa RO 306 - Frankfurt - Bucuresti.
Cum a intrat in Slovacia se pare ca in urma unor semnale, au declarat urgenta. Au zburat o groaza la altitudine de aprox 3000m (probabil depresurizare) si in final au aterizat la Timisoara.
Nu inteleg de ce nu au aterizat la Viena, Bratislava sau Budapesta si au continuat sa zboare atata drum la o altitudine joasa...
Intre timp, in jurul orei 23:30, se va trimite un alt avion (YR-BGF) la TSR sa preia pasagerii.
cod 7700.PNG (920.21 KB; downloaded 5625 times)



Dimineata, un alt avion Boeing 737-300 (YR-BGE) a plecat de la Iasi cu destinatia Tel Aviv - doar ca imediat dupa decolare a fost directionat catre Bucuresti.
Pasagerii au fost debarcati si preluati de un alt Boeing (YR-BGG). Acel avion nu a mai plecat nicaieri pana la aceasta ora.

Avand in vedere ca un alt Boeing 737-300 (YR-BGB) e la check inca din 4 aprilie, multe curse au fost intarziate azi, cea mai mare intarziere avand-o cursa 373 catre Bruxelles - 4 ore intarziere la decolare!

 


Re: TAROM [RO/ROT] andrei11

1) Evident ca si-au dat seama ca e o alarma falsa pentru ca o depresurizare reala se observa in avion imediat.
2) Daca tot au facut atâta tărăboi puteau sa mai mearga juma de ora până la Bucuresti.
3) Daca iti dai seama ca e o alarma falsa preferi sa ajungi la tine in ţară, te costă mai puţin.

 


Re: TAROM [RO/ROT] zapacitu

Nu cunosc detalii despre incident, insa daca a aparut o problema (mai degraba un warning de problema posibila) ce poate cauza depresurizare, procedurile le interzic zborul desupra unei altitudini considerate "sigure". 3000 poate fi considerata o altitudine sigura pentru anumite defectiuni/erori. Stabilizarea problemei/avertizarii la altitudinea joasa poate - in anumite conditii - permite continuarea zborului (insa cu cateva stelute, in special legate de combustibil si geografie). Daca era depresurizare, poti fi sigur ca ar fi aterizat imediat, chiar mai aproape de Bratislava/Viena.

Ar fi putut ajunge cel mai probabil pana la Bucuresti, insa zborul la 3000 e mult mai dificil decat la 10000 si probabil nu aveau suficient combustibil sa ajunga la OTP in conditii de siguranta. Alternativa e de ordin geografic: zburand la 3000 esti prea aproape de munti (arcul Carpatic), mai ales daca ai probleme tehnice. Si e mult mai ieftin sa aterizezi la tine in tara decat in alta parte, mai ales ca trebuie pregatita/adusa o aeronava sa preia pasagerii.

EDIT: Am verificat si se pare ca a fost depreseurizare in dreptul Brno/Viena - alarma falsa din cauza unor senzori. Probabil si-au dat seama pilotii ca sunt probleme false si au continuat.

 


Re: TAROM [RO/ROT] zapacitu

Azi le-a iesit un ATR 42 de pe pista la Chisinau...


 


Re: TAROM [RO/ROT] drbm

Compania de stat Tarom a anunţat începerea procedurii de achiziţie în leasing a trei aeronave de lung curier, cu o rază de acţiune de cel puţin 9.630 de kilometri şi cu o capacitate de cel puţin 225 de locuri, data limită de trimitere a ofertelor fiind 31 august, potrivit unui anunţ publicat pe site-ul companiei.

În luna mai, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a declarat că Tarom negociază cu o companie de leasing operaţional pentru achiziţia altor două avioane noi, lung curier, care vor intra în acest an în flota companiei destat.
Aceste aeronave ar permite relansarea curselor directe spre SUA şi China, ministrul susţinând că Tarom va rezolva şi problema dreptului de survol deasupra Rusiei pentru cursele spre China.
”Compania Tarom anunţă începerea procedurii de achiziţie a 3 (trei) aeronave de tip widebody prin intermediul unei operaţiuni de leasing (financiar, operational, etc) (...)”, se arată în anunţul publicat recent pe site-ul companiei.
De preferinţă, aeronavele trebuie să aibă mai multe caracteristici, potrivit anunţului. Acestea ar trebui să de tip widebody, echipate cu două motoare, să fie din generaţia actuală de aeronave ”cu cel mai mic cost posibil de combustibil pe cursă şi/sau pe loc oferit”.
Numărul de locuri ar trebui să fie între 225 şi 270, în două sau trei clase, iar toate aeronavele trebuie să aibă o configuraţie similară. Raza de acţiune trebuie să fie de minimum 5.200 mile marine (9.630 km), iar aparatele nu trebuie să fie mai vechi de anul 2012, ”cu cel mai mic cost posibil de mentenanţă şi cea mai scurtă durata de imobilizare a aeronavei în lucrări de întreţinere tehnică programată”, potrivit anunţului.
Aeronavele trebuie să fie dotate cu ”in-flight entertainment, wi-fi, scaune cu tapiţerie tip piele, (...) zonă de odihnă pentru echipaj, compartiment cargo de tip bulk ventilat şi controlat termic”.
”Criteriile pentru evaluarea ofertelor vor include, pe lângă altele, preţul, posibilitate de finanţare (dacă este aplicabil), gradul de integrare a aeronavelor în structura actuală a flotei, suportul iniţial oferit pentru introducerea în serviciul comercial”, se mai arată în anunţ.
Ofertele trebuie transmise către companie în regim de urgenţă, până în data de 31 august, prin e-mail.
În piaţă, printre avioanele care satisfac aceste cerinţe se numără Airbus A330 şi Boeing 767.
Tarom estimează că va înregistra în acest an pierderi în valoare de 41,2 milioane lei, în scădere cu 12,3% faţă de nivelul de anul trecut, la venituri totale de 1,32 miliarde lei, potrivit proiectului privind bugetul de venituri şi cheltuieli pus în dezbatare de acţionarul majoritar, Ministerul Transporturilor.
Bugetul companiei arată că 2017 ar urma să fie al zecelea an de pierderi pentru Tarom, având în vedere că societatea nu a mai înregistrat profit din 2007.
Operatorul de stat a achiziționat în luna mai două aeronave, pe care le foloseste pentru curse scurte, în Europa.
Tarom este al treilea transportator aerian de pasageri din România, din punct de vedere al numărului de pasageri transportaţi în 2016, după Wizz Air şi Blue Air.

Tarom a lansat procedura de achiziţie pentru trei aeronave de lung curier, cu care vrea să reia cursele către China și SUA - www.InCont.ro

http://incont.stirileprotv.ro/transport...rsele.html

---
News Suite bit.ly/newssuiteapp

 


Re: TAROM [RO/ROT] WT_fan06

Sursa+stirea completa: https://www.news.ro/economic/florin-sus...2017160780

Florin Susanu, numit director general interimar al Tarom de către consiliul de administraţie, cu mandat de o lună
Consiliul de administraţie al companiei de stat Tarom l-a numit, luni seară, în funcţia de director general interimar pe Alexandru Susanu - un director cu vechime în companie, responsabil cu operaţiunile de zbor -, după ce a luat act de demisia fostului director, Eugen Davidoiu, au declarat pentru News.ro surse din domeniul transporturilor. Susanu are contract de mandat de o lună, a fost desemnat şi accountable manager şi îşi va păstra responabilitatea de post holder flight operations.

Accountable manager într-o companie aeriană are responsabilitatea generală pentru a furniza toate necesităţile financiare şi de personal obligatorii pentru a garanta operarea în siguranţă.

Luni dimineaţă, directorul general al companiei de stat Tarom, Eugen Davidoiu, a demisionat din funcţie.

Decizia a venit după ce premierul Mihai Tudose a decis efectuarea unui control de către Corpul de Control al primului-ministru la Tarom şi la Compania Naţională de Investiţii, începând de luni.

 


Re: TAROM [RO/ROT] WT_fan06

Stire serioasa
Sursa: http://aeronews.ro/tarom-are-de-ales-in...liner-lan/

TAROM are de ales intre 777-200ER ex Singapore Airlines si 787-8 Dreamliner LAN
In premiera, Aeronews.ro va aduce noi informatii despre viitoarele widebody-uri care vor intra in flota TAROM, 3 la numar, inclusiv inmatricularile alese si costurile / avion primite in oferta.

YR-BBA, YR-BBB si YR-BBC vor fi, potrivit unor surse din interiorul companiei, inmatricularile viitoarelor widebody-uri pe care TAROM le va inchiria. Asa cum stiti, pana pe 31 august TAROM asteapta oferte pentru cele 3 avioane widebody. In momentul de fata, ROT analizeaza indeaproape doua oferte ramase “in finala”: una pentru Boeing 777-200ER ex Singapore Airlines (despre care am mai vorbit pe Aeronews) la 300.0000 dolari/luna/avion, respectiv una pentru trei Boeing-uri 787-8 Dreamliner LAN la 1.000.000 de dolari/luna/avion.

Uitandu-ne la flota LAN, observam ca 3 Dreamlinere – toate propulsate de motoare Rolls-Royce Trent 1000 – au inmatriculari cu terminatii similare celor alese de TAROM: CC-BBA (livrat pe 28 august 2012), CC-BBB (livrat pe 24 octombrie 2012) si CC-BBC (livrat pe 7 decembrie 2012). Fiecare 787-8 Dreamliner LAN ofera 30 de locuri la Business Class si 217 in Economy (247 in total) si nu este mai vechi de 5 ani, doua dintre conditiile impuse de TAROM pentru noile widebody-uri. Ii multumim prietenului Aeronews care ne-a furnizat informatiile!

Ce model credeti ca va inchiria TAROM?
Eu pariez pe triple-seven, voi?  :idea:

 


Re: TAROM [RO/ROT] zapacitu

Nu stiu despre cat de "la zi" sunt informatiile - ma bazez pe ce ai scris tu. Din punctul meu de vedere in momentul de fata nu exista nicio competitie. 787-le e jmecher pentru ca e nou, dar... sa fim seriosi: costul e 3.3x

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Companii aeriene  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use