Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Blocuri turn langa aeroporturi

11 posts, 5770 views
Blocuri turn langa aeroporturi subway guru

Ca sa nu mai discutam 'lautareste' mai intai un document oficial, spre 'edificare':
RACR_CADT.zip
RACR_CADT.zip (397.78 KB; downloaded 374 times)

 


Re: Blocuri turn langa aeroporturi andrei11

Mie-mi da eroare la deschidere...Poate altcineva a reusit sa deschida documentul ?
1 f.jpg (15.85 KB; downloaded 5175 times)
3f.jpg (36.58 KB; downloaded 5178 times)

 


Re: Blocuri turn langa aeroporturi subway guru

Poti sa-l iei direct de la Autoritatea Aeronautica Civila, de aici:
http://www.caa.ro/aeroporturi/avizarea- ... ivile.html
Tot acolo gasesti absolut tot ce 'intereseaza'! ;)
P.S.
Ar fi interesant de pus anexa pe Google Earth ca sa avem imaginea problemei 'la scara reala'.

 


Re: Blocuri turn langa aeroporturi subway guru

Ca sa-mi continui ideea, uite la ce 'action plan' ma gandeam:
-luam o harta (care vreti voi);
-trasam pe ea limitele pt zona II (4500+150m fata de axul pistei cf anexa citata)
-trasam pe ea limitele pt zona III (8500+150m fata de axul pistei cf anexa)
-n-are rost sa trasam limitele pt zona IV (asa, fara sa verific, din 'amintiri din copilarie', zona IV e un cerc cu raza de 10 mile nautice)
Dupa care, facem un concurs, cine marcheaza pe harta mai multe 'tzepe' ce pun in pericol siguranta zborurilor pe Baneasa...(prezente si viitoare)...
si ca sa deschidem concursul, nominalizez eu prima si cea mai mare 'tzeapa'...Casa Scanteii!!!
P.S.
Pt cine a citit documentul cred ca e clar ca toata afacerea nu are nici in clin si nici in manec cu heliporturi, rute de zbor, survolarea Bucurestilor (care se face doar cu aprobare speciala de la MApN) si alte 'manele' fredonate cu nonsalanta 'dupa ureche' pe aici pe forum de 'diversi' neavizati-neaveniti... :(
Anexa.zip
Anexa.zip (113.23 KB; downloaded 341 times)

 


'Tzeapa' nr. 1 subway guru

'Tzeapa' nr. 1: 'Casa Scanteii'
Caracteristici:
Inaltzime: 91,60m+12,40m (antena) = 104m
Distanta fata de axul pistei: aprox 2km
Zona de siguranta: z II
Antene? = DA

 


'Tzeapa' nr. 2 (viitoare) subway guru

'Tzeapa' nr. 2 (viitoare): Turnul Ford-Automatica
Caracteristici:
Inaltzime: 25 etaje x aprox 3m = 75m
Distanta fata de axul pistei: aprox 4km
Zona de siguranta: z II
Antene? = ?
perdele de fum? = NU

 


'Tzeapa' nr. 3 subway guru

'Tzeapa' nr. 3: Hobanat Basarab
Caracteristici:
Inaltzime: 80m
Distanta fata de axul pistei: aprox 5,6km
Zona de siguranta: z III
Antene? = NU
perdele de fum = NU
Lasere = NU

P.S.
Mai departe va las pe voi...

 


Re: Blocuri turn langa aeroporturi subway guru

“Turnul lui Patriciu”, de 31 de etaje, a primit OK-ul de la primăria lui Chiliman
18 Oct, 12:28 / Cristina Macuc
Clădirea de birouri face parte dintr-un ansamblu mixt de trei imobile, punctul cel mai de sus fiind la peste 110 metri înălțime. Dinu Patriciu Global Services nu comentează “deocamdată” subiectul, fiind sub rezerva unui contract de confidențialitate.
http://b365.ro/news/patrici ... proiectul/
Proiectul imobiliar urmează să fie ridicat în Intrarea Străulești nr.37 din Sectorul 1, pe un teren în suprafață totală de 4,4 hectare. Numai faza 1 a ansamblului mixt, care prevede construcția a trei clădiri de birouri și locuințe, se va desfășura pe aproximativ 2,2 hectare.

Potrivit PUD-ului (Planului Urbanistic de Detaliu) avizat de arhitectul șef al Sectorului 1, Andrei Marinescu, în luna august 2011, prima dintre clădiri va avea un regim de înălțime de 2 subsoluri – parter – 4 etaje și un etaj tehnic, în timp ce cea de-a doua construcție se va ridica pe același model până la etajul 7 plus unul tehnic.

Turnul de birouri va număra 31 de niveluri, dispuse de două subsoluri – parter – 28 etaje, punctul maxim al înălțimii fiind la 110,7 metri, oferind o priveliște panoramică asupra întregului oraș.

Întrucât ansamblul rezidențial și de birouri este situat la circa 2.200 metri sud de axul pistei Aeroportului Internațional Băneasa “Aurel Vlaicu”, investitorul este obligat să lumineze cu lămpi de culoare roșie colțurile construcției, atât pe timp de noapte cât și pe vreme nefavorabilă (ceață, ploi, ninsoare).

În plus, pentru încălzire se vor folosi instalații și echipamente care să nu producă perdele de fum prin arderea combustibililor, iar iluminatul exterior al clădirii se va face fără fascicule de lumină orientate în sus. De asemenea, în cadrul complexului sunt interzise activitățile care pot afecta traficul aerian în zonă, așa cum sunt lansările de artificii sau baloane.

Mai mult, constructorul trebuie să fie atent întrucât macaralele ce vor fi folosite pe durata organizării de șantier nu au voie să depășească înălțimea maximă avizată.

 


Re: Blocuri turn langa aeroporturi shoppy

Suuuuper, primul leaning skyscraper din Romania, langa Gara Baneasa!

 


Re: Blocuri turn langa aeroporturi subway guru

Ai remarcat ce frumos reia ziarista in articolul citat toate disputele, discutiile si clarificarile puse de noi pe forum?
Bravo ei, fata desteapta!
Dar e si un 'semnal' de atentzionare pt noi...fitzi cu bagare de seama ce zicetzi, 'presarii' vegheaza si ne 'supravegheaza'!!!
#MA v-a prevenit adesea de acest lucru...
In fond si la urma urmei, e 'de bine', e un exemplu concret ca suntem 'bagati in seama', ca parerile si opiniile noastre 'conteaza' si ca forumul nostru e o forma de 'dialog social' recunoscuta si deloc de neluat in seama...ca 'putem interactziona'...cu 'puterile statului' (inclusiv presa)...deci atentzie, responsabilitate si prudentza maxima...suntem deja...un 'partener de dialog social'!!!
Pe maine!

 


Re: Blocuri turn langa aeroporturi subway guru

Turn de 30 de etaje cu heliport pe acoperiș, în Sectorul 6. FOTO
17 Nov, 10:20 / Nicoleta Vieru
Invazia turnurilor ia amploare în Capitală. Din nordul Capitalei, proiectele se mută acum în vestul orașului. Un turn de 30 de etaje, cu heliport pe acoperiș, este în avizare la Primăria Capitalei.
http://b365.ro/news/turn-de ... ectorul-6/
O clădire turn cu 30 de etaje este proiectată în Sectorul 6 al Capitalei, pe strada Chitila Triaj, lângă Calea Giulești. Conform Planului Urbanistic Zonal (PUZ), turnul va avea funcțiuni de birouri, locuințe, săli de spectacole și spații comerciale și va avea și un heliport pe acoperiș.

PUZ-ul este deocamdată în faza de avizare la Primăria Capitalei și a obținut deja un aviz de oportunitate de la Comisia de Urbanism și Amenjarea Teritoriului. Asta deși, conform Planului Urbanistic General, terenul pe care se va construi turnul are un regim de înălțime de doar P+4, iar investitorii cer aprobarea unei clădiri cu 4 niveluri la subsol și 30 de etaje. Același proiect a mai fost prezentat Comisiei de Urbanism a Capitalei și în 2010 însă atunci turnul avea doar 22 de etaje, un singur nivel la subsol și mezanin și funcțiuni de birouri și locuințe.

Clădirea va avea o suprafață desfășurată de 35.000 metri pătrați. De asemenea, în jurul clădirii vor fi amenajate spații verzi pe o suprafață de 1.100 metri pătrați.

Benficiarul PUZ-ului este societatea Mavi Trans International, care detine cei 4895 mp din zona Chitila Triaj pe care ar putea fi construit blocul turn. Mavi Trans International este o societate de transport marfuri.

Șapte zgârie-nori vor fi construiți în nordul Capitalei, în următorii ani

SkyTower, cel mai înalt turn din București care avea avea 36 de etaje, a ajuns deja la al 9-lea etaj și are toate șansele să se încheie anul viitor, dacă se va menține ritmul de construire de până acum. Iar invazia de clădiri de birouri din nordul Capitalei este abia la început. Un turn cu 16 etaje se va construi pe Calea Floreasca lângă SkyTower.

Consilierii generali au aprobat în luna aprilie a acestui an construirea unui ansamblu de patru clădiri turn în nordul Capitalei. Potrivit hotărârii, lângă parcul Floreasca vor fi ridicate o clădire cu 25 de etaje, una cu 20 de etaje și alte două cu 15 etaje. Cele patru clădiri ar urma să fie construite de SC. Primăverii Gardens pe un teren de 27.742 metri pătrați, delimitat la nord de Bulevardul Mircea Eliade, la vest de Parcul Floreasca, iar la est de Calea Floreasca. Cele două clădiri cu 15 etaje și clădirea cu 20 de etaje vor fi destinate locuințelor rezidențiale, în timp ce în turnul de 25 de etaje vor fi amenajate numai spații de birouri.

Lângă Nusco Tower, pe Șoseaua Pipera, este proiectat un nou turn cu 30 de etaje, dezvoltat tot de Grupul Nusco. Clădirea cu o înălțime maximă aprobată de 120 de metri va fi în principal una de birouri. Este posibil însă, ca la ultimele niveluri să fie construite și apartamente. De asemenea, construcția va avea și patru niveluri în subsol, unde vor fi amenajate aproximativ 330 de locuri de parcare.

 


Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420671 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use