Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Infrastructura si demolarile/exproprierile

137 posts, 58343 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Infrastructura si demolarile/exproprierile Dominatrix

@shoppy: Aspectele semnalate de tine vin sa intareasca ce ziceam aici : viewtopic.php?f=121&t=364&start=658 Adica trebuie sa fii masochist(a) sa ai firma in astfel de case, de aceeea ideea cu renovarea lor si folosirea de catre firme e cel putin...nefericita, ca sa nu zic altfel. Legat de sobele de teracota, nu e chiar asa. Am locuit intr-o casa cu incalzire cu teracota, si nu era deloc rau. Lasam usile de la camere deschise noaptea si era acceptabil de cald si in camere, si pe hol. Singura problema e ca aerul avea tendinta sa fie foarte uscat, asa ca pentru "umidificare naturala" tineam permanent un lighean cu apa deasupra sobei.

 


Re: Traseul strapungerii cilau

Felicitari pentru efort shoppy, numai ca 50% e in zadar. Ce ai fotografiat tu (ma refer in special zona bd. Uverturi-uzina de apa) este doar traseul (teoretic) in lungul  drumului Ciorogarla, numai ca drumul expres propus este mult mai lat decat drumul Ciorogarla si afecteaza multe proprietati private. Daca tot ai fost pe teren trebuia sa iei in calcul si acest aspect si sa faci niste poze si in stanga drumului Ciorogarla unde sunt construite vile noi, in special in capat, la uzina de apa. Deasemenea, la podul peste canal, unde am vazut ca ai facut niste poze trebuia sa sa faci niste poze si in stanga/dreapta sa vada lumea ce este in jur. Pe partea comunei Rosu,daca te uiti pe proiect sunt cateva constructii care vor fi afectate, si nu sunt constructii vechi sau locuite de tigani.

P.S. Daca tot ai fost in teren, trebuia sa faci o poza si Bd-ului 1864, pentru colegul danielstan sa vada ca nu e reabilitat in bataie de joc cum sustine pe alt thread.  :)

 


Re: Traseul strapungerii mihai_atanasiu

omu' a vrut sa arate ca nu sunt foarte multe case locuite legal in zona; ca se vor expropia terenuri asta e alta treaba; pentru restul care nu vor fi afectati de expropieri si demolari va fi orcium mai bine dupa aceea;

 


Re: Traseul strapungerii cilau

pai tocmai ca acele case nu sunt in mijlocul drumului Ciorogarla, sunt in partea stanga a lui (in amonte), iar in anumite zone sunt afectate si locuinte de pe malul comunei Rosu.

 


Re: Traseul strapungerii shoppy

Dupa lupta multi viteji s-arata, mai ales aia care au trambitat ca ei nu mai participa la discutii pe subiectul asta, macar un pic de decenta daca tot s-a dat cu bata-n balta cu atata vitejie.
Si continuam pe acelasi ton, ca sunt multe case, care defapt nu sunt case ca sunt proprietati, ca acele case nu sunt peste tot, sunt doar mai incolo, spre uzina de apa, ca nu putem deschide google earth sa dam un nume de strada sa discutam punctual, care nu se vad in poze (da defapt se vad ca sunt doar 4 santiere din care doar 2 sunt cel mult "la rosu" si nelocuite), iar spatiile verzi si oamenii de calitate au disparut sub boscheti, maidane si gunoaie dar de asta ne facem ca am uitat si asa mai departe, scriem ca sa umplem spatiu cu aceleasi idei deja demonstrate ca fiind nefondate, zgomot de fond.

 


Re: Traseul strapungerii fider

Domnule Shoppy, dupa cum spuneam si cu alta ocazie, din pacate avem parte mai mult de viteji si moralisti care nu au decenta macar sa recunoasca faptul ca nu le place ideea ca va trece bulevardul pe sub fereastra lor. Asta e intreaga problema. Dupa cum nu exista sinceritatea de a recunoaste asta ne aruncam in argumente slabe si incercam sa prezentam drept "rai" locul in care avem un petec de pamant. Din punctul meu de vedere era cinstit si apreciam daca se recunostea de la inceput ca asta e nemultumirea nu ca, vai, se demoleaza atatea case (care oricum nu erau ale noastre), ca se pierde nu stiu ce element natural (cand betonam curtea si ne extindem casa pana in strada) si asa mai departe. Asta lipseste intotdeauna: sinceritatea si bunul simt.

 


Re: Traseul strapungerii cilau

fider, dacai rabdare sa citesti mesajele mele de pe thread-ul de discutii o sa vezi ca am recunoscut ca nu imi convine acest proiect tocmai ca zona in care locuiesc este o zona linistita si mai putin poluata si nu vreau sa am trafic pe la geam. Una din pozele lui shoppy surprinde o bucata mica din zona unde locuiesc. Nemultumirea legata de demolari si exproprieri este ca se platesc zeci de milioane de euro din banii nostri pentru niste terenuri scumpe. Atat timp cat exista variante mai ieftine de decongestionare a traficului care implica costuri mai mici, ar trebui luate in considerare.
Eu unul am alte conceptii privind viata intr-un oras.

shoppy, nu am timp sa stau sa fac screenshot-uri in google earth sau sa merg in teren sa fac poze, dar iti pot spune ca acele case de care pomenesc se afla in capatul strazilor Schiorilor,Televiziunii,Padurarilor,Albitei, Spilcutei, Drenajului (partea dinspre canal), Eucaliptului...acele maidane si constructii insalubre de care amintesti, sunt realizate pe terenuri apartinand PS6...iar gunoaiele sunt depozitate acolo tot de oameni, daca ii pot numi asa...

 


Re: Traseul strapungerii fider

Opinia initiala nu suna deloc asa. In 27 Iunie ati afirmat: "Nici mie nu imi convine proiectul actual pentru ca dintr-o zona linistita si cat de cat aerisita cum se prezinta acum, in cazul in care se va adopta proiectul actual, zona va deveni un infern.". Daca gandim logic rezulta ca ori avem o mare problema de perceptie ori recunoastem ceva doar atunci cand ne convine, dar niciodata intru totul. Este discutabil cat de linistita si aerisita e zona. Aceasta este o parere subiectiva. Problema este ca nu ati spus niciodata ca nu va convine ca veti fi direct afectat de proiect cat doar ca zona va fi afectata, unii vor fi expropriati si ca nu e normal si nici logic. Altfel spus deviem punctul de vedere spre norme sociale si valori morale cand, de fapt, altceva urmarim si ne intereseaza. In consecinta tot ocolim sa spunem franc: "Nu vreau bulevard si chit ca zona e buna sau rea cea in care stau nu vreau trafic pe acolo. Nu ma intereseaza ce isi doresc altii fie ca stau prin apropiere sau in alta parte a orasului. Nu ma intereseza ei ma intereseaza ca mie o sa imi fie neplacut. ". Sa prezentam zona intr-un mod utopic, sa vorbim de cinste si morala e cam deplasat cand problema de fond era cu totul alta. De aceea am pus problema sinceritatii: taman pentru ca nu o avem.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Traseul strapungerii Mircea G

Cind iti faci casa in cimp , primul vis este sa vina " aia " si " sa bage " apa , canal si gaze apoi sa se asfalteze strada . Asta este visul  .
Ei nu iau in calcul modernizarea cimpului unde si-au facut casa , vor doar bucatica lor . Nu conteaza ca strazile de acces sint ulite inguste , nu conteaza ca nu se poate face transport in comun , nu conteaza nimic , sau conteaza doar bucatica lor si interesul LOR . Acum ca o zona va fi scoasa din mocirla si modernizata se simt deranjati de trafic  :lol:  ridicol .
Poate ar fi mai bine ca zona respectiva sa fie ocolita si sa se faca un pod peste Lacul Morii sa nu fie deranjati oamenii , dar se mai poate face ceva , daca nu accepta statul de bucuresteni si civilizatia , sa fie scosi din zona de administrare a Bucurestiului si sa treaca la comunele suburbane . Sa le fie taiate utilitatile si sa fie bransati la ce exista in comunele respective , sa circule cu IRTA  :lol:  sa-si duca copii la scoala din comuna ...etc si bla bla bla . Poate este mai bine asa !!!!
Facem o petitie ??? 8-)

 


Re: Traseul strapungerii mihai_tomaro

din pacate o data cu "civilizatia" vin si acei spargatori de seminte impreuna cu tot aresenalul lor mioritic (vezi intrarile cam din fiecare bloc). unii prefera sa se spele de noroi si "sa-si bage" singuri apa...
problema e mult mai complexa ca s-o abordeze cineva doar prin motivul refuzului de civilizatie...o tara normala face infrastructura , si se dezvolta apoi prin locuitorii ei pe orizontala...disparand sansa priceputilor in imobiliare de a se imbogatii prin relatii si fara munca.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Traseul strapungerii sss

cilau wrote:
P.S. Daca tot ai fost in teren, trebuia sa faci o poza si Bd-ului 1864, pentru colegul danielstan sa vada ca nu e reabilitat in bataie de joc cum sustine pe alt thread.  :)


Eu am afirmat si sustin ca pe 1864 s-a asfaltat in bataie de joc, trebuie sa fac si eu poze, ca sa pretinzi ca trebuia sa fotografiez mai in stanga si ca gurile de canal sunt ridicate ca sa fie vizibile si ca damburile sunt ca sa fie drumul mai pitoresc? Ne leshi??? :evil:  Suntem pe un forum de infrastructura si mai constructori, mai soferi, am vazut cateva drumuri la viata noastra, crede-ne si tu o data pe cuvant: B-dul cu o banda pe sens 1864 nu este Magheru!  :roll:

 


Re: Traseul strapungerii Ciprianos

Bravo shoppy pentru foto reportaj .
Te felicit ca ai scapat si nemuscat sau alergat de maidanezi  pe traseul strapungerii :lol:

Aceste fotografii demonstreaza cel mai bine un lucru spus de mine de mai multe ori si anume ca pe traseul Strapungerii  nu s-au mai dat autorizatii de constructie conform PUZ Coordonator Sector 6. Intr-adevar am vorbit de fapt de sector 6.

Dar acest Lucru se aplica din pacate doar teritoriului Sectorului 6. Toate probleme sesizate de colegii nostrii forumisti sunt legate de imobile care se afla de fapt dupa intersectia cu BD  Uverturii la intrarea in sat Rosu, pe zona aferenta de-a lungul canalului Arges  si mai exact pe partea care apartine satului ROSU Comuna Chiajna si nu pe partea Sectorului 6  :shock: .
Acolo sunt pozele cu probleme viitoare facute de shoppy. Acolo sunt vilele noi construite in rosu si nu in S6.!!!
Acolo intr-adevar tot ce se poate ca primarul Mircea Minea (din Chiajna) a dat in continuare autorizatii de constructii dupa 2005 fara sa tina seama de  proiectul strapungerii din PUZ Sector 6 . Evident nu era obligat conform legii ca Mircea Minea sa tina seama de un  HCL din sector 6 sau HCG Bucuresti , ci doar de prevederile legale din Comuna lui Chiajna, dar macar putea sa se informeze mai bine la Poteras si putea daca vroia sa  adapteze si el din timp Puz-ul Comunei Chiajna corespunzator .
Sunt cunoscute divergentele nu numai politice PNL -Minea si  PDL -Poteras dar si cele legate de exemplu de sistemul jalnic de canalizare facut de Minea in loc sa accepte sugestiile lui Poteras si sa se lege de sistemul Sectorului 6 de canalizare  folosind diametre de colectare mult mai mari decit cele facute de Minea care isi arata eficienta la prima ploaie mai mare in Comuna. Va rog sa ma confirmati sau infirmati cei din Chajna daca asa este...
Iar Gica Contra a fost totdeauna Mircea Minea -parerea mea. Cu foarte multa lume s-a pus rau si s-a facut in timp multi dusmani.


Da acum imi dau seama ca sigur vor fi probleme cu expropierile dar cele mai mari probleme vor fi de fapt in ograda lui Mircea Minea si cei care vor fi afectati ar cam trebui sa aiba o discutie electorala cu Mircea Minea anul viitor ,pentru ca el stia foarte bine despre Proiectul strapungerii si chiar stiu ca a fost initial sustinatorul ideii.

Cred ca toti cei care au postat pareri contra acestui proiect  pe acest forum ,legat de faptul ca imobilul lor va fi afectat de strapungere, sa fie acum cinstiti si sa recunoasca ca adresa legala (din acte ) a  imobilelor  lor este in satul Rosu Comuna Chiajna si nu in Comuna Chiajna.
E adevarat Doamna Doina  ?

Si atunci va rog sa va ginditi ca ar trebui sa va indreptati supararea pe Mircea Minea ca nu v-a informat din timp si nu pe Poteras sau Oprescu.....

Eu cel putin din acest punct de vedere felicit Primaria Sector 6 ca a mentinut acest PUZ pina azi in vigoare cind alte primarii de Sector nici macar nu au un PUZ Coordonator ca sa-l foloseasca drept temei legal.( vezi Sector 4 cu Pasajul peste Dimbovita..... Ce bun ar fi fost un PUZ Coordonator pe S4 si ce usor ar fi fost acum pentru Oprescu sa il foloseasca legal .... )

Revenind vreau si eu sa apara pe forum o persoana care are un imobil cu adresa postala legala in sector 6 si sa ne arate ca are un act de la PS6 dupa 2005 ca are constructie autorizata pe traseu...

Un lucru bun daca se realizeaza strapungerea va fi ca va dispare Parcarea de pe Minastirea Varatec unde se aduc masinile ridicate ILEGAL SI FRAUDULOS din sector 6 pentru ca traseul trece exact prin mijlocul parcarii... :idea:  

Legat de sumele de expropiat .
Cei care pe bune vor avea probleme  pe latura din satul Rosu Comuna Chiajna ar fi bine sa mearga la Notariatul din Comuna  si sa ceara de pe acum pe 2011 care este grila de preturi terenuri- constructii ca sa-si faca din timp un calcul si sa stie ce-i asteapta. E clar ca grila notariala din Sector 6 sau Bucuresti  nu se va aplica viz-a vis in  Comuna Chiajna. Iar parerile legate de expropieri de zeci de milioane de EURO cu s-a scris pe acest forum sunt pure Fabulatii daca se aplica grila notariala insusita legal de experti care vor face documentatia de expropiere.
Hai sa traim si sa vedem cum va fi! ;)

 


Re: Traseul strapungerii cilau

sss wrote:
cilau wrote:
P.S. Daca tot ai fost in teren, trebuia sa faci o poza si Bd-ului 1864, pentru colegul danielstan sa vada ca nu e reabilitat in bataie de joc cum sustine pe alt thread.  :)


Eu am afirmat si sustin ca pe 1864 s-a asfaltat in bataie de joc, trebuie sa fac si eu poze, ca sa pretinzi ca trebuia sa fotografiez mai in stanga si ca gurile de canal sunt ridicate ca sa fie vizibile si ca damburile sunt ca sa fie drumul mai pitoresc? Ne leshi??? :evil:  Suntem pe un forum de infrastructura si mai constructori, mai soferi, am vazut cateva drumuri la viata noastra, crede-ne si tu o data pe cuvant: B-dul cu o banda pe sens 1864 nu este Magheru!  :roll:


Imi cer scuze lui danielstan ca l-am invinuit pe nederept. :oops:

sss, sunt constient ca bd.1864 nu isi merita denumirea de bulevard si nu cred ca are nimeni pretentii de Magheru. Am asistat la procesul de asfaltarea al acestei strazi si nu s-a facut chiar in bataie de joc cum sustii, chiar daca strada a fost reabilitata de o firma de casa a PDL-ului. Tinand cont ca pana anul trecut strada asta a fost un drum de pamant, stadiul in care se afla acum este infinit mai bun.Nu stiu la ce canale ridicate si damburi te referi, dar de la podul peste canal pana in P-uri, strada este foarte OK . Trebuie sa realizezi ca aceasta strada este o strada aflata la marginea orasului ce deserveste locuitorii acelei zone si nu are o importanta majora. Traficul pe acesta strada este putin intens dimineata si seara in timpul saptamanii. In rest este pustiu. Asa ca nu vad de ce ar l-ar fi facut cu 2 benzi/sens, mai ales ca intr-un capat se infunda in Turbomecanica iar in celalalt in Uverturii care in comuna Rosu are doar 1 banda/sens.

Ciprianos, pretul exproprielior este dat de cei care au facut evaluarile:

1.http://www.money.ro/exproprieri-de-71-m ... 45536.html

2.viewtopic.php?f=148&t=1449

3.http://b365.ro/news/expropr ... strada-a1/

Sper ca te-ai convins acum ca nu sunt fabulatii scrise de un oarecare pe forum.

Referitor la posibile demolari, sunt mai multe pe malul S6 decat pe cel al comunei Rosu, poti vedea asta f usor in PUZ.

 


Re: Traseul strapungerii fider

Mircea G wrote:
Cind iti faci casa in cimp , primul vis este sa vina " aia " si " sa bage " apa , canal si gaze apoi sa se asfalteze strada . Asta este visul  .
Ei nu iau in calcul modernizarea cimpului unde si-au facut casa , vor doar bucatica lor . Nu conteaza ca strazile de acces sint ulite inguste , nu conteaza ca nu se poate face transport in comun , nu conteaza nimic , sau conteaza doar bucatica lor si interesul LOR . Acum ca o zona va fi scoasa din mocirla si modernizata se simt deranjati de trafic  :lol:  ridicol .
Poate ar fi mai bine ca zona respectiva sa fie ocolita si sa se faca un pod peste Lacul Morii sa nu fie deranjati oamenii , dar se mai poate face ceva , daca nu accepta statul de bucuresteni si civilizatia , sa fie scosi din zona de administrare a Bucurestiului si sa treaca la comunele suburbane . Sa le fie taiate utilitatile si sa fie bransati la ce exista in comunele respective , sa circule cu IRTA  :lol:  sa-si duca copii la scoala din comuna ...etc si bla bla bla . Poate este mai bine asa !!!!
Facem o petitie ??? 8-)


Asa este majoritatea nu e in stare sa gandeasca faptul ca un loc se va aglomera iar daca nu se aglomereaza atunci vor avea servicii publice oribile. Nimeni nu se gandeste cat costa sa asfaltezi o strada, sa intretii iluminat, salubrizare si alte servicii publice pentru terenul respectiv. Daca ar da fiecare bani din buzunarul propriu nu ar mai vrea sa isi faca locuinta in camp si sa ramana singur acolo. Asa cei care pierd sunt tot locuitorii mai vechi din comuna care au parte tot de serviciile si infrastructura veche dar o finanteaza pe cea a noilor veniti. De retinut acest detaliu pentru ca multi nu au curajul sa il recunoasca sau macar sa conceapa ca este asa.

In mod normal cei care locuiesc pe raza unei comune ar trebui sa fie de acord si ca ce li se cuvine sunt conditiile de acolo. Cum insa dorim sa "traim" visul american si stilul de viata suburban ne mutam la periferie si apoi avem pretentia sa facem cumparaturi la "hypermarket sau mall", sa invatam la scoli publice bune sau private cu pretentii si asa mai departe si sa facem totul comod prin autoturismul propriu. In concluzie nu trebuie sa mire ca de zona periurbana se alege praful si ca primarul se mandreste cu ce a facut sa ia ochii fraierilor care fie au posibilitati reduse fie nu au, de fapt, rezidenta acolo. Banii cei mari nu sunt cheltuiti in comuna ci tot in Bucuresti.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use