Topic: Frankfurt am Main: autobuze
16 posts, 6296 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Frankfurt am Main: autobuze
Robert24
In Frankfurt exista mai multi operatori de transport cu autobuze, insa toti sunt uniti sub umbrela:traffiQ
Un rol important al "traffiQ" este crearea si corelarea programelor de circulatie.
Autobuzele, oricum, reprezinta un mijloc de transport secundar, aditional celor "pe sine".
Companiile de transport cu autobuze din Frankfurt sunt: Alpina (Veolia Verkehr), In-der-City-Bus, Autobus Sippel, Reisedienst Erich Sack, DB Busverkehr Hessen si Urberacher Omnibusbetrieb .
In prezent sunt 52 de linii de autobuze de zi si 26 de linii de noapte.
Mai multe informatii puteti gasi pe site-ul: http://www.traffiq.de
In Frankfurt exista mai multi operatori de transport cu autobuze, insa toti sunt uniti sub umbrela:traffiQ
Un rol important al "traffiQ" este crearea si corelarea programelor de circulatie.
Autobuzele, oricum, reprezinta un mijloc de transport secundar, aditional celor "pe sine".
Companiile de transport cu autobuze din Frankfurt sunt: Alpina (Veolia Verkehr), In-der-City-Bus, Autobus Sippel, Reisedienst Erich Sack, DB Busverkehr Hessen si Urberacher Omnibusbetrieb .
In prezent sunt 52 de linii de autobuze de zi si 26 de linii de noapte.
Mai multe informatii puteti gasi pe site-ul: http://www.traffiq.de
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Germania - Autobuzele din Frankfurt am Main
Robert24
Cateva autobuze articulate Volvo
Operator: Reisedienst Erich Sack
Cateva autobuze articulate Volvo
Operator: Reisedienst Erich Sack
fra_329_M1.jpg (532.52 KB; downloaded 4907 times)
fra_431_37.jpg (548.15 KB; downloaded 4923 times)
fra_431_37a.jpg (528.89 KB; downloaded 4907 times)
fra_730_M1.jpg (500.78 KB; downloaded 4908 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Germania - Autobuzele din Frankfurt am Main
Robert24
Autobuz Volvo de 12m
Operator: Reisedienst Erich Sack
Autobuz Volvo de 12m
Operator: Reisedienst Erich Sack
fra_522_35.jpg (575.05 KB; downloaded 4921 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Germania - Autobuzele din Frankfurt am Main
Robert24
Autobuze Solaris de 12m
Operator: Alpina (Veolia Verkehr)
Autobuze Solaris de 12m
Operator: Alpina (Veolia Verkehr)
fra_344_50_424.jpg (655.51 KB; downloaded 4906 times)
fra_3974_64.jpg (472.27 KB; downloaded 4917 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Germania - Autobuzele din Frankfurt am Main
Robert24
Autobuze MAN simple si articulate
Operator: Alpina (Veolia Verkehr)
Linia 46 are o schema de vopsire speciala.
Autobuze MAN simple si articulate
Operator: Alpina (Veolia Verkehr)
Linia 46 are o schema de vopsire speciala.
fra_815_46.jpg (517.29 KB; downloaded 4918 times)
fra_815_46a.jpg (509.92 KB; downloaded 4943 times)
fra_406_32_987.jpg (659.62 KB; downloaded 4917 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Frankfurt am Main: autobuze
Robert24
Autobuze Solaris Urbino 12 si 18 ale VGF
114 si 126
395
Autobuze Solaris Urbino 12 si 18 ale VGF
114 si 126
FRA 114_36.jpg (267.14 KB; downloaded 4860 times)
FRA 126_36.jpg (288.32 KB; downloaded 4857 times)
395
FRA 395_30.jpg (271.74 KB; downloaded 4871 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Frankfurt am Main: autobuze
Robert24
Autobuze Mercedes-Benz O530N/GN Citaro Euro 3
236
377
Autobuze Mercedes-Benz O530N/GN Citaro Euro 3
236
FRA 236_36.jpg (330.49 KB; downloaded 4862 times)
377
FRA 377_30.jpg (350.27 KB; downloaded 4864 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Frankfurt am Main: autobuze
Robert24
Cele mai noi autobuze ale VGF sunt 14 Mercedes-Benz Citaro G C2 Euro 5, intrate in exploatare in 2011
414
415
416
420
Cele mai noi autobuze ale VGF sunt 14 Mercedes-Benz Citaro G C2 Euro 5, intrate in exploatare in 2011
414
FRA 414_30.jpg (385.86 KB; downloaded 4857 times)
415
FRA 415_30.jpg (323.06 KB; downloaded 4856 times)
416
FRA 416_30.jpg (389.42 KB; downloaded 4859 times)
FRA 416_30s.jpg (345.96 KB; downloaded 4856 times)
420
FRA 420_30.jpg (277.81 KB; downloaded 4856 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Frankfurt am Main: autobuze
Robert24
Autobuze Solaris si Volvo operate de Alpina (Veolia Verkehr)
Autobuze Solaris si Volvo operate de Alpina (Veolia Verkehr)
FRA 970_64.jpg (289.84 KB; downloaded 4857 times)
FRA 920_72.jpg (289.52 KB; downloaded 4858 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- Robert
-
Posted:
-
Re: Frankfurt am Main: autobuze
Robert
Între timp în flota de autobuze au intrat și Solaris generația a IV-a. Versiunea de 12 și 18 m. De asemenea am surprins un vehicul autonom. Acesta plimba călătorii nestingherit pe contrasens
Între timp în flota de autobuze au intrat și Solaris generația a IV-a. Versiunea de 12 și 18 m. De asemenea am surprins un vehicul autonom. Acesta plimba călătorii nestingherit pe contrasens
IMG_0264.JPG (1004.07 KB; downloaded 3330 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Frankfurt am Main: autobuze
1689
Zona respectiva este inchisa circulatiei publice asa ca marcajele nu au nici o relevanta.
Este un traseu de test de 700 de metri, pe care se circula pina in iulie 2020.
Mai multe informatii aici.
Zona respectiva este inchisa circulatiei publice asa ca marcajele nu au nici o relevanta.
Este un traseu de test de 700 de metri, pe care se circula pina in iulie 2020.
Mai multe informatii aici.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Frankfurt am Main: autobuze
Robert
Asa este, dar din fata lui venise altul cu putin timp inainte, deci te asigur ca mergea anapoda.
Asa este, dar din fata lui venise altul cu putin timp inainte, deci te asigur ca mergea anapoda.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Frankfurt am Main: autobuze
1689
Sint doua cu totul. Zona respectiva a fost cartografiata special pentru acest experiment. In plus, fiecare minibus are si un “asistent uman” - legea germana nu permite circulatia vehiculelor independente de clasa 5.
Am foarte mari indoieli ca a existat vreun risc sau eroare.
Sint multe povestiri despre testele la care sint supuse in trafic de diversi (biciclisti, pietoni etc.). Unele amuzante, altele mai putin...
Vehiculele autonome mai au foarte mult pina sa devina o realitate. Probabil ca nici tehnologia 5G nu este suficient de matura pentru asa ceva.
Deocamdata asta e doar un experiment - nimic mai mult. Si este un experiment extrem de atent monitorizat, pentru ca implica niste riscuri foarte mari pentru intreaga industrie.
Sint doua cu totul. Zona respectiva a fost cartografiata special pentru acest experiment. In plus, fiecare minibus are si un “asistent uman” - legea germana nu permite circulatia vehiculelor independente de clasa 5.
Am foarte mari indoieli ca a existat vreun risc sau eroare.
Sint multe povestiri despre testele la care sint supuse in trafic de diversi (biciclisti, pietoni etc.). Unele amuzante, altele mai putin...
Vehiculele autonome mai au foarte mult pina sa devina o realitate. Probabil ca nici tehnologia 5G nu este suficient de matura pentru asa ceva.
Deocamdata asta e doar un experiment - nimic mai mult. Si este un experiment extrem de atent monitorizat, pentru ca implica niste riscuri foarte mari pentru intreaga industrie.
📖 Pagination options