Topic: Generalități
94 posts, 62759 views
📖 Pagination options
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Germania
nokia2110
Un fel de zen end nău (then and now) cu Berlinul în care se pot observa şi mijloace de transport în comun: http://www.youtube.com/watch?v=L8GXtmSC ... re=related
O filmare color din 1935 în care se văd şi autobuze etajate (a.k.a. autobuze cu imprerială) şi tramvaie: http://www.youtube.com/watch?v=ywiHc6PC ... re=related Ce frumoase erau culorile de pe vremuri...
Plimbare cu tramvaiul şi autobuzul în Berlinul de Est (Răsăritean) în 1989: http://www.youtube.com/watch?v=TCMROd0O ... ure=fvwrel
şi staţie de metrou: http://www.youtube.com/watch?v=xQOYMKNo ... re=related
Plimbare cu tramvaiul pe linia 58 din Berlin în ian. 1990. Din Berlinul de Est desigur, că în cel din Vest nu mai erau tramvaie
http://www.youtube.com/watch?v=8ggWpr27 ... re=related
Tramvaiul berlinez în 1990: http://www.youtube.com/watch?v=O2YAuvFi ... re=related
şi în 1991: http://www.youtube.com/watch?v=O2YAuvFi ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=j949gN2H ... re=related (zona Köpenick)
Tot zona Köpenick, dar în 1995: http://www.youtube.com/watch?v=uow0FpX4 ... re=related
Un fel de zen end nău (then and now) cu Berlinul în care se pot observa şi mijloace de transport în comun: http://www.youtube.com/watch?v=L8GXtmSC ... re=related
O filmare color din 1935 în care se văd şi autobuze etajate (a.k.a. autobuze cu imprerială) şi tramvaie: http://www.youtube.com/watch?v=ywiHc6PC ... re=related Ce frumoase erau culorile de pe vremuri...
Plimbare cu tramvaiul şi autobuzul în Berlinul de Est (Răsăritean) în 1989: http://www.youtube.com/watch?v=TCMROd0O ... ure=fvwrel
şi staţie de metrou: http://www.youtube.com/watch?v=xQOYMKNo ... re=related
Plimbare cu tramvaiul pe linia 58 din Berlin în ian. 1990. Din Berlinul de Est desigur, că în cel din Vest nu mai erau tramvaie
http://www.youtube.com/watch?v=8ggWpr27 ... re=related
Tramvaiul berlinez în 1990: http://www.youtube.com/watch?v=O2YAuvFi ... re=related
şi în 1991: http://www.youtube.com/watch?v=O2YAuvFi ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=j949gN2H ... re=related (zona Köpenick)
Tot zona Köpenick, dar în 1995: http://www.youtube.com/watch?v=uow0FpX4 ... re=related
- bercenicity
-
Posted:
-
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Germania
telvanni
Perfect. Nu era oare suficient ca eram un pic in ceata? Acum sunt pierdut de tot
Perfect. Nu era oare suficient ca eram un pic in ceata? Acum sunt pierdut de tot
- macheta218
-
Posted:
-
- macheta218
-
Posted:
-
- Aron
-
Posted:
-
Re: Germania
Aron
Mie mi se pare foarte interesant transportul public din Essen, unde gasesti asa numita dual-mode-bus(duobus), mi se pare mult mai eficient si astfle autobuzele si troleibuzele ar scapa de trafic.
iata cateva poze si un video:
Iar cu ajutorul acelei rotite este ghidat autobuzul/troelibuzul
Mie mi se pare foarte interesant transportul public din Essen, unde gasesti asa numita dual-mode-bus(duobus), mi se pare mult mai eficient si astfle autobuzele si troleibuzele ar scapa de trafic.
iata cateva poze si un video:
Iar cu ajutorul acelei rotite este ghidat autobuzul/troelibuzul
- Aron
-
Posted:
-
Re: Germania
Aron
inca un video in care un troleibuz ajunge in statie avand actionarea motorului diesel, iar dupa captatorii se ghideaza singuri spre firele de contact pentru a avea actionare electrica. iar sistemul captatorilor este similar celor de pe irisbus #5400
inca un video in care un troleibuz ajunge in statie avand actionarea motorului diesel, iar dupa captatorii se ghideaza singuri spre firele de contact pentru a avea actionare electrica. iar sistemul captatorilor este similar celor de pe irisbus #5400
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Germania
Dr2005
Sistemul e cam pe cale de dispariţie, în 2009 au vrut să renunţe la el, chiar au desfiinţat un tronson. Până la urmă au adaptat ceva Citaro.
Sistemul e cam pe cale de dispariţie, în 2009 au vrut să renunţe la el, chiar au desfiinţat un tronson. Până la urmă au adaptat ceva Citaro.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Germania
bercenicity
Un tren S-Bahn a deraiat ieri in Berlin. Cauza: macaz defect: cateva vagoane au mers inainte, altele pe o abatuta
http://photos.denverpost.com/2012/08/21 ... in-germany
Un tren S-Bahn a deraiat ieri in Berlin. Cauza: macaz defect: cateva vagoane au mers inainte, altele pe o abatuta
http://photos.denverpost.com/2012/08/21 ... in-germany
- George
-
Posted:
-
Re: Germania
George
In Germania s-au deschis doua tunele paralele, in lungime de 9, 4 km fiecare, pe ruta feroviara Karlsruhe (sud-vestul tarii) - Basel (Elvetia).
Conform articolului redat mai jos (uitati-va la poze), lucrarile au durat 9 ani. Pana acum, linia serpuia printre dealurile cu vii si prin sate; acum, numai 50 de trenuri zilnic (fata de 250 in prezent) vor circula la suprafata, restul, prin tuneluri.
Au niste dispozitive de siguranta interesante. Intre altele, se pare ca intre sine sunt montate placi de beton, pentru ca autobuzele si ambulantele sa poata circula prin tunele in caz de accident. De asemenea, exista un fel de fante, pentru ca trenul sa nu "impinga" aerul pe toata distanta tunelului.
Cu totul, deci inclusiv instalatii feroviare, a costat cam 610 mil. euro.
Ma gandesc ca daca in tara asta se gandea si in termenii interesului national si ai dezvoltarii, am fi facut si noi ceva de genul asta intre Razboieni si Cluj, ca sa scapam de linia aia serpuita pe dealuri, din fonduri europene. Coridorul IV trebuia sa fie gata de mult. In fine!
http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/k ... 82016.html
In Germania s-au deschis doua tunele paralele, in lungime de 9, 4 km fiecare, pe ruta feroviara Karlsruhe (sud-vestul tarii) - Basel (Elvetia).
Conform articolului redat mai jos (uitati-va la poze), lucrarile au durat 9 ani. Pana acum, linia serpuia printre dealurile cu vii si prin sate; acum, numai 50 de trenuri zilnic (fata de 250 in prezent) vor circula la suprafata, restul, prin tuneluri.
Au niste dispozitive de siguranta interesante. Intre altele, se pare ca intre sine sunt montate placi de beton, pentru ca autobuzele si ambulantele sa poata circula prin tunele in caz de accident. De asemenea, exista un fel de fante, pentru ca trenul sa nu "impinga" aerul pe toata distanta tunelului.
Cu totul, deci inclusiv instalatii feroviare, a costat cam 610 mil. euro.
Ma gandesc ca daca in tara asta se gandea si in termenii interesului national si ai dezvoltarii, am fi facut si noi ceva de genul asta intre Razboieni si Cluj, ca sa scapam de linia aia serpuita pe dealuri, din fonduri europene. Coridorul IV trebuia sa fie gata de mult. In fine!
http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/k ... 82016.html
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Germania
Robert24
Transportul feroviar in Germania (si nu numai) in aceste zile sufera din cauza ninsorilor.
Iata tabela din Frankfurt, acum cateva ore. Se poate si la ei intrazieri de 120 minute...
Transportul feroviar in Germania (si nu numai) in aceste zile sufera din cauza ninsorilor.
Iata tabela din Frankfurt, acum cateva ore. Se poate si la ei intrazieri de 120 minute...
Fra_int.jpg (266.44 KB; downloaded 9882 times)
- Aron
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Germania
Tom
Pentru cei care probabil au observat niste numere din 7 cifre pe tramvaiele KT4D din Craiova, Oradea si posibil Constanta, am reusit sa descifrez in sfarsit o parte din misterul lor.
In RDG s'au apucat la un moment dat sa experimenteze un sistem national de numerotare a vehiculelor de transport in comun. Formatul acestuia semana cu cel al locomotivelor, insa modul de calcul al cifrei de control e total diferit. Prima cifra denota tipul de vehicul: 2 = tramvai, 3 = troleibuz, 4 = autobuz, 7 = tramvai utilitar. A doua cifra, pentru tramvaie si troleibuze, daca era mai mare sau egala cu 5, era o remorca. Pentru un tip de tramvai sau troleibuz, cifra pentru remorca era egala cu 5 + cifra vagonului sau troleibuzului motor (nu stiu daca si autobuzele circulau cu remorca).
Modul de calcul:
Sa luam de exemplu numarul de T4D:
2 2 2 5 1 5
1 5 7 8 4 2 - de la dreapta la stanga, resturile impartirii puterilor lui 2 la 9.
2 2 2 5 1 5
Inmultim fiecare cifra cu cea corespunzatoare de deasupra si adunam rezultatele. Nu se aduna cifrele ca la UIC daca rezultatul fiecarei inmultiri este din doua cifre.
2 + 10 + 14 + 40 + 4 + 10 = 80
Scadem 4 din rezultat.
80 - 4 = 76
Multiplul de 9 mai mare sau egal cu 76 este 81.
81 - 76 = 5
Rezultatul este: 222 515-5
Nu stiu daca chiar a existat un T4D cu numarul asta, dar seria 222 era de la ele (la Dresda), 224 erau T4DM, iar 244 erau TB4DM. 226 erau T6A2. 213 erau vagaoane Gotha, iar 201 utilitare. 272 si 274 erau B4D(M), iar 276 erau B6A2. La Berlin 218 erau vagoane pe 2 boghiuri (T6A2 si Gotha) si 219 erau KT4D. Pentru o lista mai detaliata intrati pe http://berlin-straba.de .
Am realizat un script pentru validarea sau calculul cifrei de control. Deocamdata sta langa cel de CNP, IBAN si CIF. Enjoy
http://trix.su/rvalid#DDR
Pentru cei care probabil au observat niste numere din 7 cifre pe tramvaiele KT4D din Craiova, Oradea si posibil Constanta, am reusit sa descifrez in sfarsit o parte din misterul lor.
In RDG s'au apucat la un moment dat sa experimenteze un sistem national de numerotare a vehiculelor de transport in comun. Formatul acestuia semana cu cel al locomotivelor, insa modul de calcul al cifrei de control e total diferit. Prima cifra denota tipul de vehicul: 2 = tramvai, 3 = troleibuz, 4 = autobuz, 7 = tramvai utilitar. A doua cifra, pentru tramvaie si troleibuze, daca era mai mare sau egala cu 5, era o remorca. Pentru un tip de tramvai sau troleibuz, cifra pentru remorca era egala cu 5 + cifra vagonului sau troleibuzului motor (nu stiu daca si autobuzele circulau cu remorca).
Modul de calcul:
Sa luam de exemplu numarul de T4D:
2 2 2 5 1 5
1 5 7 8 4 2 - de la dreapta la stanga, resturile impartirii puterilor lui 2 la 9.
2 2 2 5 1 5
Inmultim fiecare cifra cu cea corespunzatoare de deasupra si adunam rezultatele. Nu se aduna cifrele ca la UIC daca rezultatul fiecarei inmultiri este din doua cifre.
2 + 10 + 14 + 40 + 4 + 10 = 80
Scadem 4 din rezultat.
80 - 4 = 76
Multiplul de 9 mai mare sau egal cu 76 este 81.
81 - 76 = 5
Rezultatul este: 222 515-5
Nu stiu daca chiar a existat un T4D cu numarul asta, dar seria 222 era de la ele (la Dresda), 224 erau T4DM, iar 244 erau TB4DM. 226 erau T6A2. 213 erau vagaoane Gotha, iar 201 utilitare. 272 si 274 erau B4D(M), iar 276 erau B6A2. La Berlin 218 erau vagoane pe 2 boghiuri (T6A2 si Gotha) si 219 erau KT4D. Pentru o lista mai detaliata intrati pe http://berlin-straba.de .
Am realizat un script pentru validarea sau calculul cifrei de control. Deocamdata sta langa cel de CNP, IBAN si CIF. Enjoy
http://trix.su/rvalid#DDR
- macheta218
-
Posted:
-
📖 Pagination options