Germania - generalitati

Transportul in comun si infrastructura din Germania

Re: Germania - generalitati

Mesajde AndreyCFR » Dum, 22 Sep 2013, 23:55

Demarajul clasei 185 8-)


Avatar utilizator
AndreyCFR
 
Mesaje: 40
Membru din: Mar, 06 Aug 2013, 15:49
Localitate: Bucureşti

Re: Germania - generalitati

Mesajde macheta218 » Lun, 23 Sep 2013, 00:27



7085 km pe calea ferata in 2015(CFR,MÁV,ÖBB)
Avatar utilizator
macheta218
Membru Gold
 
Mesaje: 886
Membru din: Sâm, 03 Apr 2010, 07:57

Re: Germania - generalitati

Mesajde Goldmund » Vin, 27 Sep 2013, 16:05

Aici putem vedea teritoriul acoperit de plasa S-Bahn(trenuri suburbane); se pot numara 18 orase(cu rol de metropola asupra regiunii din apropiere):
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c...chland.png
Avatar utilizator
Goldmund
Membru Silver
 
Mesaje: 1813
Membru din: Sâm, 05 Iun 2010, 21:04

Re: Germania - generalitati

Mesajde PaulIP » Vin, 02 Ian 2015, 16:48

https://www.youtube.com/watch?v=B-m9A8mY-U0
Un film de la 1900 (la propiu) realizat in culori (!)
Se observa tramvaie "Kopernick" si autobuze etajate.

https://www.youtube.com/watch?v=3RI1m7_04mw : Berlin - Est si Vest in 1990.
Am remarcat ca metrourile se pun in miscare in secunda in care s-au inchis usile, eu fiind obisnuit cu Metrorexul, unde trenurile mai stateau inca 3-4 secunde pana sa plece.
Avatar utilizator
PaulIP
Membru Bronze
 
Mesaje: 322
Membru din: Lun, 29 Dec 2014, 10:03
Localitate: Bucuresti (Sector 3 - Vitan)

Re: Germania - generalitati

Mesajde Robert24 » Vin, 06 Feb 2015, 15:36

Tramvaie Solaris pentru Leipzig

Autoritatea de transport din Leipzig - LVB a ales compania poloneza Solaris pentru a livra 5 tramvaie , cu posibilitatea de suplimentare cu inca maxim 36. Valoarea comenzii de baza pentru 5 tramvaie este de 7,7 mil. euro.
Livrarile sunt programate sa inceapa in 2016, si daca se vor achizitiona si cele suplimentare, acestea ar urma sa fie livrate pana in 2020. Tramvaiele pe ecartament de 1458 mm vor avea 45 m lungime si vor avea conform caietului de sarcini cel putin 70% podea joasa.
Principalul contra-candidat in aceasta licitatie a fost Bombardier.

Sursa: Railway Gazette
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2016: 28.760 mile (53.263 km) în aer / 4.400 km pe calea ferată / 2017: 15.680 mile (29.039 km) în aer / 425 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 7360
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Pretutindeni

Re: Germania - generalitati

Mesajde iliutu » Lun, 09 Noi 2015, 23:37

Rabdare si tutun
iliutu
Moderator forum
 
Mesaje: 1070
Membru din: Dum, 21 Noi 2010, 22:26

Re: Germania - generalitati

Mesajde Robert24 » Joi, 15 Sep 2016, 23:09

Deutsche Bahn a dezvaluit noul tren ICE4

Cel mai nou tren care va fi operat de Deutsche Bahn a fost dezvaluit publicului in mod oficial de catre CEO-ul companiei Rüdiger Grube si de catre Ministrul Transportului si a Infrastructurii Digitale Alexander Dobrindt, in cadrul unui eveniment ce a avut loc in gara Berlin Hauptbahnhof ieri 14 septembrie.

DB a comandat in mai 2011 companiei Siemens un lot de 130 de garnituri ICE4 (cunoscute pana acum sub denumirea de ICx), cu posibilitatea de crestere pana la 300 de garnituri. Bombardier Transportation detine 30% din acest proiect, asigurand designul exterior, caroseria vagoanelor, boghiurile, dar si o parte din asamblarea finala.

Trenul ICE4 a fost conceput sa respecte toate standardele operarii in mod regulat la o viteza de pana la 250 km/h. Este cu 100 de tone mai usor decat o garnitura comparabila ICE1. S-au optimizat de asemenea designul frontal, boghiurile din capete, dar si trecerea continua dintre vagoane. Ca rezultat final, energia consumata per loc pasager a scazut cu 22% comparabil cu prima generatie ICE1.

Echipamentele de tractiune sunt concentrate in anumite vagoane pentru a permite flexibilitate in compunerea garniturilor, fiecare vagon putand opera autonom, iar controlul trenului asigurandu-se in cadul vagoanelor terminale. Exista 5 tipuri de vagoane, putand forma 24 de configuratii de garnituri in functie de viteza maxima, profilul rutei sau numarul de pasageri.

Garnitura ICE4 formata din 12 vagoane are o lungime totala de 346 m, oferind pasagerilor 205 locuri la clasa I si 625 locuri la clasa a II-a. Exista loc prevazut pentru 4 carucioare pentru persoane cu handicap si doua lifturi pentru imbarcarea acestora.

Sunt prevazute compartimente pentru familii si internet wi-fi gratuit. Indicatoarele locurilor si afisajele informative privind rezervarea sunt integrate in tetiere, iar display-urile informative ofera informatii in timp real privind legaturile din urmatoarele statii. Iluminatul pe baza de LED-uri este ajustat in functie de zi-noapte, iar instalatiile de aer conditionat sunt apte sa faca fata unor temperaturi de pana la 45ºC. ICE4 este prima generatie de trenuri ICE prevazute cu locuri pentru biciclete, fiecare garnitura avand 8 spatii destinate pentru acestea.

"ICE4 aduce o noua era. ICE4 este coloana vertebrală a viitorului nostru sistem de transport pe distanțe lungi", a spus Grube. "Planificam sa extindem gama de servicii de transport feroviar pe distanțe lungi cu 25% până în 2030, conectând mai multe orașe și regiuni".

Spre sfarsitul anului va incepe o perioada de cateva luni de testare in conditii reale de operare, urmand ca din decembrie 2017 noile garnituri sa inceapa sa ofere servicii regulate. In timpul acestei faze initiale, doua garnituri ICE4 vor fi utilizate ocazional pe ruta Hamburg – Hanovra – Nürnberg – München.

ICE4 va inlocui treptat garniturile IC si EC care dateaza din perioada 1971-1991, iar mai apoi va incepe inlocuirea treptata a celor mai vechi garnituri ICE1 si ICE2.

Sursa: Railway Gazette si DB

ice41.jpg
ice41.jpg (531.59 KiB) Vizualizat de 387 ori

ice42.jpg
ice42.jpg (429.15 KiB) Vizualizat de 387 ori

ice42a.jpg
ice42a.jpg (383.37 KiB) Vizualizat de 387 ori

ice43.jpg
ice43.jpg (364.07 KiB) Vizualizat de 387 ori

ice44.jpg
ice44.jpg (442 KiB) Vizualizat de 387 ori












41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2016: 28.760 mile (53.263 km) în aer / 4.400 km pe calea ferată / 2017: 15.680 mile (29.039 km) în aer / 425 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 7360
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Pretutindeni

Re: Germania - generalitati

Mesajde adila » Sâm, 05 Noi 2016, 12:14

@Andrei11: Uite si alternativa la carbunii Rusiei. mai sunt si alte exemple, dar tari ca Arabia Saudita, Rusia, USA, China ca sa enumar doar ceateva dintre ele, sau producatorii auto, nu sunt dispuse sa renunte la averea care le zace sub picioare.

http://www.digi24.ro/stiri/externe/ue/g...gen-605718
Avatar utilizator
adila
Membru Bronze
 
Mesaje: 610
Membru din: Vin, 25 Sep 2015, 13:26
Localitate: Bucuresti S4

Re: Germania - generalitati

Mesajde sss » Vin, 09 Dec 2016, 23:08

Din categoria 'ti-ai naibii de nemti cu melcii vostri', am descoperit azi, ca M Citaro 6 articulat din Trier are in partea din spate, unde se inghesuie de obicei pustimea, doua perechi de prize USB pentru incarcarea mobilelor!
Fişiere ataşate
Clipboard.jpg
Clipboard.jpg (1014.28 KiB) Vizualizat de 226 ori
Avatar utilizator
sss
Membru Silver
 
Mesaje: 472
Membru din: Lun, 03 Mai 2010, 17:15
Localitate: Bucuresti

Re: Germania - generalitati

Mesajde Volvo 65 » Sâm, 10 Dec 2016, 01:09

Nu e o surpriza. In Salzburg, ultimele loturi din Solaris Trollino Metrostyle 18 sunt dotate cu cel putin 10 prize duble cu USB
Volvo 65
 
Mesaje: 15
Membru din: Sâm, 18 Apr 2015, 10:58

Anterior

Înapoi la Germania / Deutschland


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori