Discutii dupa inaugurarea pasajului

Evolutia lucrarilor si discutii despre cea mai mare lucrare de infrastructura din Bucuresti (2006-2011)

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului

Mesajde punmeister » Sâm, 28 Apr 2018, 21:47

Sunt curios ce reactie o sa ai cand va functiona trotuarul rulant :lol: :lol: :lol:
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4104
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului

Mesajde danutzu_2910 » Mie, 02 Mai 2018, 21:26

Face atac de panica....
:lol: :lol:
Avatar utilizator
danutzu_2910
Membru Silver
 
Mesaje: 1524
Membru din: Joi, 05 Mai 2011, 22:11
Localitate: undeva in Bucuresti

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului

Mesajde TibiV » Mie, 02 Mai 2018, 22:57

Si-ar da demisia ca moderator...
Asa ceva NU EXISTA !!!

Dar sa nu ne facem griji....
Trotuarul rulant ii ofera lui andrei11 sansa sa mai modereze inca cel putin 2 (doua) decenii... :lol:
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9313
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului

Mesajde mindmasster » Joi, 03 Mai 2018, 09:56

Asta e stire de breaking news. :bere: :bere: :bere:

Cand se apuca sa schimbe becurile de la iluminatul arhitectural?
Hobane Pod Ciurel finalizate : 20/48
Avatar utilizator
mindmasster
Membru Silver
 
Mesaje: 1192
Membru din: Vin, 19 Mar 2010, 23:21
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului

Mesajde Puss in Boots » Joi, 03 Mai 2018, 09:59

Breaking news pe jumate. Breaking news-ul integral va fi cand peste o saptamana va fi tot asa situatia :) adica buna.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3750
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei

Mesajde ByOnu » Mar, 08 Mai 2018, 02:07

Pasajul Basarab nu trebuia facut hobanat, este o aberatie a naturii. Iar acum a cam intrat boala in noi cu hobanate pretutindeni, doar pentru ca arata bine (dpdv al unora).
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4809
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei

Mesajde subway guru » Mar, 08 Mai 2018, 20:41

ByOnu scrie:Pasajul Basarab nu trebuia facut hobanat, este o aberatie a naturii. Iar acum a cam intrat boala in noi cu hobanate pretutindeni, doar pentru ca arata bine (dpdv al unora).

La deschiderea aia e cel mai indicat tip de podisca...
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11249
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei

Mesajde ByOnu » Mie, 09 Mai 2018, 15:35

De ce ne trebuie mai precis FIX acea deschidere? Cat a costat varianta hobanata si cat ar fi costat un pasaj in genul Grant cu niste piloni care sa nu se suprapuna pe metrou? Dar costurile viitoare? Cat costa mentenanta unui hobanat, si cat costa mentenanta unui pasaj pe piloni?

Conform masuratorilor pe care le-am facut cu Earth, sectiunea de pod metalic peste Dambovita are fix 120m, in vreme ce din actualii piloni centrali ai Basarabului pana la Calea Grivitei ai, surpriza, 120m! Daca la peste doua milenii de cand s-a pus temelia Marelui Zid Chinezesc si la peste 120 de la constructia Podului de la Cernavoda vrei sa zici ca la Basarab era o problema... sa fim seriosi. Intr-adevar, varianta hobanata n-a deranjat deloc metroul, dar s-a si sustinut varianta asta din motive de grandomanie.

Am facut din pasajul asta (o strada suspendata cu linie de tramvai, nimic mai wow fata de ceea ce au facut comunistii la Grant) un monument al capitalei. Au spus-o si ingineri si arhitecti, varianta actuala este o monstruozitate plasata mult prea central. Colac peste pupaza mai este si neintretinut. Nu contest crucialitatea legaturii rutiere si importanta statiei, ci doar solutia tehnica adoptata.
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4809
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei

Mesajde shoppy » Mie, 09 Mai 2018, 18:27

Deschiderea necesara la Grivita este 180m, combinat asta cu necesitatea de 4 benzi + 2 linii tramvai + statia de tramvai + bretele de pe Grivita, rezulta ce a rezultat.
Toate acestea erau necesare si de neevitat, cine spune altfel inseamna ca este pe langa si daca are nelamuriri ar trebui sa intrebe, nu sa dea ca sigure toate chestiile care ii trec prin cap.
Daca este sa gasim "experti" care sa justifice ca ceva este urat sau frumos, gasim imediat, si despre ingineri sau arhitecti este ca aia cu vulpea care daca nu ajunge la struguri spune ca sunt acrii.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8916
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei

Mesajde subway guru » Mie, 09 Mai 2018, 18:48

Albia Dambovitei are fix 30m
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11249
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei

Mesajde Adrian Rosca » Mie, 09 Mai 2018, 18:55

Din punctul meu de vedere, discutia este irelevanta. Pasajul exista, este util, mai trebuie doar intretinut.
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4253
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei

Mesajde ByOnu » Joi, 10 Mai 2018, 13:36

subway guru scrie:Albia Dambovitei are fix 30m


Dar cine a zis de albie? Putea sa fie si un parau. Eu zic distanta dintre pilonii de sustinere si lungimea efectiva a podului metalic. Conform masuratorii din satelit: 120m. Identica cu distanta dintre actualii piloni centrali ai Basarabului pana in Calea Grivitei. Atat. Dezamagitor ca din toata fraza asta mi-ai dat doar latimea albiei.

Oricum, subiectul este inchis. Il avem, sa ne bucuram de el. Dar sa nu mai construim asemenea imensitati decat unde este cu adevarat necesar. Mihai Bravu si Nicolae Grigorescu sunt doua cazuri fericite, ca altfel aveam tot hobanate si acolo, c-arata bini.
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4809
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei

Mesajde shoppy » Joi, 10 Mai 2018, 13:55

Propun sa faci o vizita in teren sa vezi unde sunt pilonii si unde este metroul, iti promit ca iti iese 180 in loc de 120m.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8916
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei

Mesajde subway guru » Joi, 10 Mai 2018, 19:31

La Dambovita ai de traversat o linie de metrou plus albia, dincolo ai ceva mai mult...
:bere:
Nu sunt asa multe hobanate in Tara Romaneasca, ai doua la Agigea, doua la Bucuresti si unul la Otopeni...
In Germania aproape toate podurile distruse in WW2 au fost reconstruite ca hobanate...daca nici nemtii nu stiu cum se face cel mai bine treaba te rog sa le recomanzi lor idiotenii gen podisca Grant...grinda simplu rezemata cu o mie de rosturi de dilatatie vesnic defecte...ca doar grinda simplu rezemata se calculeaza usor <de mana>...pl2/8
:bere:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11249
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori