Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Stiri si articole din presa

120 posts, 57850 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa uvictor

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...uni+ratate

Lucrările pentru centura Capitalei, amânate
Publicat 18:15 21.09.15

Şoseaua promisiunilor ratate, aşa poate fi numită centura Capitalei. La începutul anului, bucureştenilor li s-a promis că cei nouă kilometri dintre autostrada spre Piteşti şi drumul spre Chitila vor mai căpăta două benzi încă din acest an. Toamna a adus, însă, veşti proaste: inaugurarea se amână cu un an. Ca să atenueze din gustul amar, ministrul Transporturilor face o altă promisiune: tot anul viitor vor fi gata lucrările şi la cei 11 kilometri dintre Voluntari şi Autostrada Soarelui. Şefii de la Drumuri spun însă că acolo nici nu a fost reluată licitaţia după rezilierea contractului cu fostul drumar.



De aproape doi ani s-a deschis şantierul pentru cei nouă kilometri din centura Capitalei între autostrada spre Piteşti şi drumul spre Chitila. La începutul acestui an, constructorul avea gata doar o treime din lucrare. Promitea însă mobilizarea exemplară pe şantier şi finalizarea lucrărilor în acest an.

Acestea erau promisiunile din aprilie. Între timp însă a trecut o vară, iar şantierul nu a înaintat deloc. A rămas tot la 35%, iar finalizarea lucrărilor a fost amânată pentru septembrie 2016.

„Lucrează Delta ACM, care s-a remobilizat, a fost o perioadă în care s-au sistat lucrările. În 2016 vom finaliza şi bucăţica asta de centură la patru benzi”, a spus Iulian Matache, ministrul Transporturilor, pentru adevarul.ro.

„Avem nişte probleme cu exproprierile pe care sperăm să le rezolvăm, astfel încât să se poate lucra. Cu siguranţă nu se vor termina lucrările anul acesta”, a spus Renata Bendeac, director general adjunct al CNADNR.

Practic, oamenii renunţă cu greu la casele şi terenurile aflate în calea şantierului, nemulţumiţi de sumele de bani care li se oferă, şi cer sume mai mari în instanţă. Mutarea reţelelor de apă, electricitate sau gaze este o altă problemă, spun cei de la Drumuri. Firmele de utilităţi condiţionează acordarea avizelor.

Pe următorul tronson se circulă deja pe patru benzi. Minunea drumului lin durează însă doar 20 de kilometri. Chinul şoferilor reîncepe în zona Voluntari şi nu se mai termină timp de 33 de kilometri. Cea mai grea porţiune pentru şoferi este cea de până la Autostrada Soarelui.

„Firma care lucra a intrat în insolvenţă şi a trebuit să scoatem iar la licitaţie, termenul de finalizare a acelei secţiuni este 2016. În 2016 vom avea gata centura de la A1 la A2, pe partea de nord”, a mai spus Iulian Matache.

Acesta este contrazis de şefii de la Drumuri, care spun că cei 11 kilometri vor avea două benzi pe sens abia în 2018.

Tot atunci ar trebui încheiate lucrările şi la modernizarea centurii de sud a Bucureştiului. Pentru acest tronson nu a fost găsit un constructor, iar drumul e un coşmar pentru şoferi. Lucrările sunt estimate la 176 milioane de euro.

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

Pe topicul ăsta mi se pare chiar mai important...

t530 wrote:
http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/real-estate-constructii/brd-si-bancpost-imprumuta-cu-230-milioane-de-lei-delta-acm-93-companie-care-lucreaza-la-metroul-din-drumul-taberei-14469094

e
BRD și Bancpost împrumută cu 230 milioane de lei Delta ACM 93, companie care lucrează la metroul din Drumul Taberei



BRD Groupe Société Générale și Bancpost au acordat un credit sindicalizat de 230 de milioane de lei, pe doi ani, companiei Delta ACM 93. Finanțarea va asigura capitalul de lucru și emiterea de scrisori de garanție bancară pentru contractele încheiate de companie, care are mai multe proiecte de infrastructură în derulare, printre care și construcția Magistralei 5 de metrou.

Consorțiul este reprezentat de BRD Groupe Société Générale, în calitate de aranjor principal, bancă emitentă, agent și agent de garanție, și de Bancpost, se arată într-un comunicat al băncii cu capital francez.

Documentația legală a fost întocmită de firma de avocatură Clifford Chance Badea.

Delta ACM 93, companie deținută de omul de afaceri Florea Diaconu, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 125 de milioane de euro, un profit de 8,5 milioane de euro și 1.600 de angajați, potrivit informațiilor de pe site-ul propriu.

Printre lucrările de infrastructură realizate de companie se numără și modernizarea Pasajului Universității, din București, renovarea parcului Alexandru Ioan Cuza, din sectorul 3, și a parcului Orășelul Copiilor, din sectorul 4. Compania a mai realizat în Capitală și renovarea pasajului Piața Muncii.

Firma are un portofoliu de lucrări în valoare de peste 2 miliarde de lei, potrivit comunicatului de presă. În prezent, Delta ACM are în derulare contracte în Romania, Austria, Republica Moldova, Gabon și Irak.

În București, Delta ACM 93 lucrează acum, împreună cu italienii de la Astaldi, spaniolii de la FCC Construccion și AB Construct, la întârziata Magistrală 5 de metrou și la stația Drumul Taberei 34. Compania mai realizează și străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu și porțiunea dintre Autostrada 1 și Drumul Național 7 din centura Capitalei.

 


Re: Stiri si articole din presa Goldmund

"CNADNR a stabilit un nou termen pentru pasajul de la Domneşti: trebuie finalizat în 2018
Asocierea de firme Straco-Comnord-Specialist Consulting a câştigat licitaţia CNADNR pentru construcţia pasajului suprateran Centura Bucureşti - Domneşti, în baza unui contract de 91,5 milioane lei (20,8 mil. euro), termenul de finalizare a lucrărilor fiind stabilit pentru prima parte a anului 2018.

"Valoarea ofertei câştigătoare este de 91,552,381.90 lei, care include şi procentul de diverse şi neprevăzute de 10% reprezentând valoarea de 8.123.476,10 lei. Durata contractului este 51 luni, din care 3 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de construcţie şi 24 luni perioada de notificare a defectelor", a anunţat Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), într-un comunicat."
http://www.zf.ro/constructii-imobiliare...8-14867777

aici:
https://www.google.de/maps/@44.4062009,...a=!3m1!1e3

 


Re: Stiri si articole din presa Techno

Guvernul a aprobat noi EXPROPRIERI pentru construirea CENTURII Capitalei

http://www.b365.ro/guvernul-a-aprobat-n...48639.html

 


Re: Stiri si articole din presa Adrian Rosca

Hotararea de Guvern de expropriere a fost emisa cu incalcarea prevederilor legii 52/2003 (asa cum a fost ea modificata si adaugita prin legea 281/2013), avand in vedere ca proiectul de act normativ a fost supus dezbaterii publice in data de 11.04.2016, data limita pentru primirea de propuneri/observatii din partea persoanelor fizice sau juridice interesate fiind de 22.04.2016, vezi: http://mt.gov.ro/web14/transparenta-dec...1042016dtr

Legea spune foarte clar urmatoarele:

Anuntul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunostinta publicului, in conditiile alin. (1), cu cel putin 30 de zile lucratoare inainte de supunerea spre avizare de catre autoritatile publice."
(...)
La publicarea anuntului autoritatea administratiei publice va stabili o perioada de cel putin 10 zile calendaristice pentru proiectele de acte normative prevazute la alin.(2), pentru a primi in scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice."
(...)
Orice persoana care se considera vatamata in drepturile sale, prevazute de prezenta lege, poate face plangere potrivit dispozitiilor Legii contenciosului administrativ nr. 544/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
Plangerea si recursul se judeca in procedura de urgenta si sunt scutite de taxa de timbru.

Astfel, dintr-o graba pe care nu o inteleg, s-a lasat o portita legala de contestare a HG. Iar aici vorbim de multe exproprieri, asa ca persoane interesate ar fi o gramada...

 




Re: Stiri si articole din presa panzer01

Iar o luam de la inceput cu centura!

http://www.romanialibera.ro/actualitate...nii-422592

Circulația pe un tronson de câțiva kilometri din Centura Bucureștiului ar putea fi oprită total în lunile august și septembrie. În caz contrar, lucrările de modernizare vor fi întârziate cu un an.

Când problemele cu exproprierile de pe Centura de nord a Bucureștiului, tronsonul cuprins între Autostrada București-Pitești (A1) și Chitila (DN7) păreau să se apropie de o rezolvare, iată că în calea lucrărilor de modernizare și lărgire la patru benzi a arterei se ivește un alt obstacol.

Chiar la mijlocul tronsonului respectiv, Șoseaua de Centură este subtraversată de trei conducte magistrale, care asigură alimentarea cu apă a Bucureștiului. Francezii Apa Nova au cerut, în consecință, ca cele trei conducte, dintre care mai sunt utilizate doar două, să fie protejate de o structură de beton îngropată. Aceasta va feri cele trei țevi gigantice de eventualele tasări ale carosabilului, care le-ar putea afecta, cu consecințe dezastruoase pentru bucureșteni, care ar putea rămâne fără apă la robinete.

Construcția acestei structuri îngropate este o lucrare inginerească complexă, care presupune, printre altele, montarea unor grinzi de beton, din metru în metru, chiar pe amplasamentul viitoarei șosele. Surse din cadrul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) au declarat pentru România liberă că, cel mai probabil, se va lua decizia închiderii traficului pe această porțiune, pentru o perioadă de maximum 60 de zile.

Soluția nu este însă agreată de oficialii Poliției Române, care recomandă construirea unor bretele provizorii pe ambele părți ale Șoselei de Centură. „Dacă se va proceda așa, lucrarea, care trebuie finalizată până la finele anului în curs, va fi întârziată cu cel puțin un an de zile”, au declarat sursele citate. Și asta pentru că ar fi necesare noi exproprieri, care vor mânca și timp, și bani.
Nucii, italienii și americanii pot întârzia lucrarea

În plus, pe o parte a șoselei, în zona cu pricina, sunt plantați mai mulți nuci, care sunt protejați de lege, iar obținerea avizelor de la Mediu ar putea dura destul de mult. Tot pe această parte, sunt mai multe sere, dintre care una ar trebui demolată, cu despăgubirile de rigoare.

Ei bine, nici de cealaltă parte a șoselei nu lipsesc impedimentele. Aici se află un post de transformare al italienilor de la Enel, care ar trebui mutat. Alți bani, altă distracție. CNADNR a început deja consultările cu asociațiile de transportatori rutieri, care vor fi cei mai afectați de măsura închiderii temporare a porțiunii respective din Șoseaua de Centură.

În ceea ce privește exproprierile, compania de drumuri încă mai are de furcă cu cinci proprietari de terenuri. În afară de Adriean Videanu, a cărui societate, Titan Mar, trebuie să cedeze o parte din teren, caz dezvăluit de România liberă la finele lunii mai, probleme mai pune și un cetățean american, patronul firmei Mega Company. Sursele din CNADNR ne-au relatat că acesta face presiuni, inclusiv prin Ambasada SUA la București, pentru a nu fi expropriat. În orice caz, legea este clară: despăgubirile au fost virate în contul celor expropriați, iar dacă aceștia nu se conformează amplasamentele vor fi eliberate cu jandarmii și executorii judecătorești.

 


Re: Stiri si articole din presa t530

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...n+zona+Chi
:popa:
Șefii de la Drumuri vor să închidă centura Capitalei în zona Chiajna

Compania Națională de Drumuri vrea să închidă centura Capitelei în zona Chiajna timp de două luni. În acest timp ar urma să se construiască în zonă un pasaj peste mai multe apeducte. Dacă şoferii nici nu vor să audă de astfel de planuri, marii transportatori sunt de acord cu ele. Condiţia este ca lucrările să se termine la timp. Ultimul cuvânt îl au, însă, poliţiştii de la Rutieră, care trebuie să-şi dea acordul pentru devierea traficului.

Lucrările de lărgire la patru benzi a celor nouă kilometri de centură dintre autostrada spre Piteşti şi Drumul Naţional 7 s-au blocat în zona Chiajna.

„Este o zonă destul de delicată unde centura Capitalei este traversată de trei apeducte. Eu am propus şi susţin în continuare să se închidă traficul total în zonă, să avem două luni la dispoziţie să remediem”, a spus directorul general al CNADNR, Cătălin Homor.

Practic centura va fi închisă pe o porţiune de aproximativ 100 de metri. În această perioadă în zonă va fi ridicat un pasaj. O idee care îi irită pe şoferii care trec prin zonă.

„Păi pe unde o luăm? Există vreo variantă?O luăm prin Bucureşti şi e mai rău. Şi acolo numa lucrări”, a spus un șofer nemulțumit de idee.

Răspunsul vine de la marii transportatori, care susţin propunerea Companiei de Drumuri, atâta timp cât primesc asigurări că lucrările se vor termina la timp.

„În ceea ce priveşte rutele ocolitoare pentru noi, există centura de sud, dar există şi altenative pentru cei care vin de la Piteşti, pe autostradă; intră la Găeşti pe şoseua veche Chitila – Bucureşti”, a explicat transportatorul Ion Lixandru.

Chiar dacă nu se va opri cu totul circulația, traficul în zonă tot va avea de suferit, a explicat directorul general al CNADNR.

„În situaţia în care acest lucru nu este acceptat sau nu va fi posibil nici traficul nu va fi fluent în zonă, în sensul că tot trebuie să facem poate o închidere de bandă, poate cu semafor. Decât să facem o cârpeală şi să ducem execuţia poate un an de acum încolo, mai bine chirurgical închidem centura două luni”, a spus Cătălin Homor.

Aşa constructorul poate munci şi termina lucrările până la finalul anului, spune şeful de la Drumuri. Până acum lucrările au ajuns la jumătate, deşi şantierul a fost deschis încă din toamna lui 2013.

Cei aproape nouă kilometri de şosea dintre drumul spre Chitila şi autostrada spre Piteşti se parcurg în coloană. Șoferii spun că fac și două ore pe drum.

Modernizarea porţiunii de şosea costă 132 milioane de lei.

 


Re: Stiri si articole din presa panzer01

http://www.economica.net/pariul-sefului...690.html#n

Informatia noua este ca "nu se mai inchide". Restul sunt bullshit-urile lui Homor. El e confident dar in teren nu se intampla mai nimic.

Pariul şefului de la Drumuri cu Centura Bucureşti: Tronsonul Chitila-Chiajna, finalizat anul acesta în condiţii de trafic

Lucrările la lărgire la patru benzi a Centurii Capitalei între Chitila (DN7) şi Chiajna (A1) vor fi finalizate până la sfârşitul anului, chiar dacă Poliţia nu şi-a dat acordul pentru închiderea totală a traficului, a spus pentru ECONOMICA.NET Cătălin Homor, directorul general al CNADNR.

Poliţia nu a aprobat restricţionarea totală a traficului pe segmentul din Centura Bucureştiului unde au loc lucrări de lărgire la patru benzi a drumului, astfel că acestea se vor derula în condiţii de trafic.

Cu toate acestea, şeful de la Drumuri estimează că lucrările vor fi finalizate până la sfârşitul anului.

Ovidiu Barbier, inginer consultant şi fost director coordonator proiecte variante ocolitoare în cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), a declarat anterior pentru Economica.net că lucrările ar putea fi terminate anul acesta în condiţiile opririi totale a circulaţiei.

Acesta menţiona că dacă traficul nu ar fi oprit, ci doar deviat pe un sens sau altul, atunci lucrările ar dura mai mult de şase luni, având în vedere că vine şi sezonul rece.

La începutul lunii, lucrările de lărgire la patru benzi a tronsonului lung de 8,6 kilometri erau realizate în proporţie de 70-80%, potrivit lui Barbier.

Termenul de finalizare a lucrărilor pe acest tronson a fost depăşit, în special din cauza problemelor cu exproprierile. Potrivit unei imagini (galerie foto) postate în mai 2015 pe forumul de specialitate skyscrapercity.com, acest tronson trebuia să fie gata în iunie 2015.

De la începerea lucrărilor de lărgire a Centurii Capitalei, CNADNR a modernizat puţin peste un sfert din centura lungă de 72 de kilometri, respectiv porţiunea cuprinsă între localităţile Chitila (DN7) şi Afumaţi (DN2), ce are o lungime de 20 de kilometri.

Pe secţiunea de 11 kilometri de la Afumaţi (DN2) la Glina (A2), pe care debutaseră prin 2012 lucrările de lărgire, firma constructoare, Tehnologica Radion, a intrat în insolvenţă şi contractul a fost reziliat. Cătălin Homor, directorul general al CNADNR, spune că acest contract va fi relicitat în curând şi că se aşteaptă la cel puţin o contestaţie.

În ceea ce priveste tronsonul de sud al Centurii, lung de 32 de kilometri, cuprins între Glina (A2) şi Chiajna (A1), Homor estimează că până la sfârşitul anului va fi scos la licitaţie un contract pentru proiectarea şi execuţia acestuia.

 



Re: Stiri si articole din presa SniperGuy

Din nou promisiuni, dar acum un pic mai nuantate:
http://www.capital.ro/cnair-ar-putea-deschide-traficul-pe-4-benzi-pe-centura-capitalei.html

CNAIR ar putea deschide traficul pe 4 benzi pe centura Capitalei între A1 şi Chitila până la sfârşitul anului

Şoferii vor putea circula pe patru benzi între A1 şi Chitila până la sfârşitul anului, însă deschiderea circulaţiei în această zonă este condiţionată de furnizorii de utilităţi

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a explicat că  porţiunea de 8,6 kilometri dintre A1 (Bucureşti - Piteşti) şi DN 7 (Chitila) este în lucru, iar până la finalul lui 2016 se va putea circula pe patru benzi, dar deschiderea circulaţiei este condiţionată de furnizorii de utilităţi.

Pentru porţiunea de 11,5 kilometri dintre DN 2 (Afumaţi) şi A2 (Bucureşti - Constanţa), în luna noiembrie se face verificarea şi aprobarea proiectului tehnic, acestea fiind urmate de întocmirea documentaţiei de licitaţie. Licitaţia pentru execuţia lucrărilor va fi lansată în luna decembrie 2016, iar termenul estimat de finalizare a întregului proiect este semestrul II din 2017.

În ceea ce priveşte inelul de sud al Centurii Bucureşti, cuprins între A1 (Bucureşti - Piteşti) şi A2 (Bucureşti - Constanţa), va fi implementat în două etape, precizează CNAIR.

Astfel, pentru sectorul 1, de 22,5 kilometri, cuprins între A1 şi DN 5 (Bucureşti - Giurgiu), procedura de licitaţie va fi demarată în noiembrie 2016, iar începerea proiectării este estimată pentru luna mai 2017 (cu o durată de 5 luni). Lucrările ar putea demara în luna octombrie 2017, cu o durată de execuţie de 18 luni.

„Sector 2 - 9,4 km: între DN 5 - A2. Pe acest sector, proiectul va continua în funcţie de soluţia dată de experţii colaboratori ai BEI - European Investment Bank (Banca Europeană pentru Investiţii), după analiza multicriterială, în baza acordului semnat cu Ministerul Fondurilor Europene. Raportul final va fi predat Companiei Naţionale de Administrare a Investiţiilor Rutiere (CNAIR) în termen de 5 luni (până la 1 mai 2017). Soluţia recomandată va dicta termenul pentru proiectare şi execuţie”, spune CNAIR.

Potrivit unui comunicat al CNAIR, şeful companiei de drumuri a efectuat miercuri o vizită pe şantierele autostrăzii A3 (Bucureşti - Borş - n.r.), Centura Bucureşti şi drumul naţional DN 5 (Bucureşti - Giurgiu n.r.), pentru a vedea stadiul lucrărilor şi ritmul în care se desfăşoară acestea.

 


Re: Stiri si articole din presa abc_XC

Masterplanul Centurilor Bucureştiului va fi făcut de Egis
Compania Egis International va realiza un studiu privind Centura Bucureştiului în valoare de 300.000 de euro, în baza unui acord dintre Ministerul Fondurilor Europene şi Banca Europeană de Investiţii.
În baza Acordului de servicii de asistenţă pentru implementarea proiectelor (Acordul PASSA) semnat între Ministerul Fondurilor Europene şi Banca Europeană de Investiţii, care prevede acordarea de asistenţă MFE şi beneficiarilor asistenţei, pentru pregătirea şi implementarea proiectelor din perioada de programare 2014-2020, CNAIR beneficiază de asistenţă tehnică din partea experţilor BEI, inclusiv pentru strategia privind centura Bucureştiului.

„În contextul acordului de servicii PASSA, pentru a răspunde specificaţiilor legate de proiect, BEI a contractat studiul pentru analiza opţiunilor pentru dezvoltarea centurii Bucureştiului companiei Egis International (France)", a spus pentru ECONOMICA.NET Cătălin Gheran, şeful Direcţiei Generale Programe Infrastructură Mare din cadrul MFE.

De ce e nevoie de noul „masterplan" al centurii?

Realizarea unui studiu, respectiv o analiză strategică – multicriterială a opţiunilor existente, este necesară în vederea determinării scenariului optim pentru implementarea obiectivului privind centura Bucureştiului, a mai spus oficialul MFE.

Potrivit lui, dintre opţiunile existente - respectiv: lărgirea centurii existente pe toată lungimea, lărgirea centurii existente doar pe unele sectoare, realizarea numai a intersecţiilor denivelate ale Centurii cu drumurile clasificate, realizarea inelului 2 de centură sud la profil de autostradă A0, - consultantul desemnat va prezenta argumentat, în cadrul studiului, varianta fezabilă pentru modernizarea Centurii Bucureşti.

„Studiul pentru analiza opţiunilor pentru dezvoltarea Centurii Bucureştiului are ca scop definirea opţiunilor strategice şi selecţia opţiunii optimale, astfel încât proiectele de modernizare/dezvoltare a centurii existente să asigure capacitatea de trafic necesară, minimizând costul global de investiţie", a subliniat reprezentantul MFE.

Studiul realizat în baza acordului dintre BEI şi Ministerul Fondurilor Europene va dura cinci luni de la semnarea contractului şi va costa 300.000 de euro, după cum au declarat anterior pentru ECONOMICA.NET reprezentanţii BEI.

Finanţarea europeană pentru două secţiuni din centură ar putea fi aprobată în T2 2017

Pentru Centura Bucureştiului, prin MPGT, sunt prevăzute ca nevoi de finanţare ale perioadei de programare curente proiectele „Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucureşti între A1-DN7 şi DN2-A2" şi „Lărgire la 4 benzi Centura Bucureşti Sud, între A1 şi A2 (km 23+600 km 55+520)", pentru fiecare urmând a se depune aplicaţii de finanţare în cadrul POIM 2014-2020.

Apelul de proiecte în vederea finanţării pentru loturile A1-DN7 şi DN2-A2 din cadrul POIM 2014-2020 a fost lansat în luna mai 2016, CNAIR elaborând în perioada iulie-octombrie cererea de finanţare pentru acest obiectiv, în conformitate cu cerinţele Ghidului Solicitantului POIM.

Având în vedere că din luna august 2016, AM POIM a delegat funcţia de pregătire şi evaluare proiecte la OIT, cererea de finanţare va fi depusă prin programul MySMIS la Direcţia Generală Organismul Intermediar pentru Transport (DG OIT) din cadrul Ministerului Transporturilor, până la sfârşitul lunii decembrie 2016. Estimăm aprobarea proiectului şi semnarea contractului de finanţare în cadrul POIM 2014-2020 pentru trimestrul II 2017.

Sursa si articolul complet:http://www.economica.net/masterplanul-centurilor-bucurestiului-va-fi-facut-de-egis--care-in-romania-este-condusa-de-clotilde-armand_129805.html
O sa vina 2020 si vom avea numai planuri si solutii pe hartie, nimic construit.

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

:evil:  :evil:  :evil:

http://www.b365.ro/finalizarea-centurii...56123.html

FINALIZAREA Centurii de Sud a CAPITALEI şi a PASAJULUI DOMNEŞTI, AMÂNATE pentru după 2020

Centura de Sud a CAPITALEI şi PASAJUL DOMNEŞTI. Guvernul alocă prin proiectul de buget doar 10% din banii necesari finalizării Centurii de sud a Capitalei, iar mai bine de jumătate din bani vor veni abia după 2020.

Modenizarea Centurii de sud a Capitalei şi extinderea la două benzi pe sens, între Autostrada A2 şi A1, va costa, po­tri­vit estimărilor Ministerului Transporturilor, 965 de milioane de lei. Din această sumă, până acum ministerul a plătit 60 mil. lei pâ­nă la finalul lui 2015 şi 133.000 de lei anul trecut.

În ceea ce priveşte planul unei autostrăzi prin partea de sud a Capitalei, care să lege A1 de A2, proiectul este „trimis" guver­nului care se va afla la Palatul Victoria după anul 2021, pâ­nă atunci actualul cabinet neavând intenţia de a continua proiectul.

De asemenea şi banii necesari finalizării pasajului de la Domneşti vor veni tot după anul 2020, astfel încât drumul de 47 km dintre cele două autostrăzi va fi modernizat abia peste patru ani, guvernul abandonând astfel centura aglomeraţiei, prafului şi poluării, informează Ziarul Financiar.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use