Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Stiri si articole din presa

120 posts, 58338 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options

Re: Stiri si articole din presa SniperGuy

Centura Bucureşti: o nouă amânare la lucrările între Chitila şi Chiajna, din cauza unor exproprieri
Centura Bucureşti, una dintre cele mai aglomerate şosele din ţară, trebuia să fie deschisă circulaţiei la 4 benzi încă de anul trecut pe secţiunea dintre A1 (Chiajna) şi DN7 (Chitila), potrivit fostului şef de la Drumuri. Dar, din cauza unor probleme nerezolvate cu exproprierile, lucrările ar putea fi gata abia în noiembrie, după şase ani de la demararea proiectului.
...
Lucrările pe acest sector sunt blocate în diferite poziţii kilometrice din cauza refuzului unor proprietari persoane fizice/juridice de a elibera amplasamentele.

Mai exact, este vorba de km 64+100, unde este necesară demolarea imbobilelor unor persoane fizice, dar şi executarea proprietarului Petrotrans, care deţine în zonă conducte petroliere.

Dacă în cazul Petrotrans a fost obţinută o sentinţă judecătorească de declanşare a executării silite ce urma să fie pusă în aplicare chiar de luna trecută, în cazul persoanelor fizice, evacuarea şi demolarea imobilelor este estimată în al doilea trimestru.

"În trimestrul II 2017 se va demara procedura de evacuare şi demolare imobile expropriate conform HG 304/2016 şi Deciziei de expropriere nr. 441/2016", se arată în documentul citat.

O altă problemă este la km 61+400, unde există o proprietate a distribuitorului de hârtie Europapier, parte a grupului austriac cu acelaşi nume. În acest caz, se estimează că până pe 31 august va fi emisă Hotărârea de Guvern pentru declanşarea procedurilor de expropriere şi Decizia de expropriere şi va fi notificat proprietarul Europapier în vederea eliberării amplasamentului.

Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. http://www.economica.net/centura-bucure...z4aA3KUn6W
...


Is this for real? Eu stiam ca se rezolvasera problemele cu exproprierile.

Sursa:
http://www.economica.net/centura-bucure...34033.html

 


Re: Stiri si articole din presa abc_XC

De la 4:40 incepe sa vorbeasca despre DNCB. Intre A1 si DN7 o sa se termine la finalul lunii august 2017. O sa termine si intrarea A3 in Bucuresti, dupa munca va trece personal sa inspecteze seara santierul  :mrgreen: La 27:45 vorbeste de intersectia de la Mobexpert :twisted:  
Daca cineva considera ca trebuie mutata in topicul "Sa mai si radem..." nu ma supar.


 


Re: Stiri si articole din presa abc_XC

Centura Bucurestiului modernizata, dar cu intersectii proiectate fara cap. Doua dintre intersectiile de pe sectorul DN2-A2 scos la licitatie sunt proiectate asemanator cu nodul DN1-Otopeni, pe care acum Compania de Drumuri il carpeste
Intersectiile Soselei de Centura a Capitalei cu DN2 si cu A2, in varianta largita la patru benzi pe care Compania de Drumuri tocmai a scos-o la licitatie, sunt gandite la nivel, cu sensuri giratorii alungite, asemanator cu intersectia din zona DN1-Pod Otopeni. Adica o solutie deficitara, pe care acum tocmai Compania de Drumuri il carpeste cu separatoare si cu alte sensuri giratorii. Proiectele apar astfel in documentatia scoasa la licitatie miercuri de catre CNAIR, desi de mai bine de doi ani - de cand transonul fusese reziliat - hartiile si planurile s-au plimbat prin companie si au existat declaratii oficiale ca toate intersectiile vor fi denivelate si fara conficte de trafic.

Largirea la 4 benzi a tronsonului de circa 11,5 km din Centura Capitalei intre DN2 (Voluntari) si A2 (Autostrada Soarelui) a fost scoasa la licitatie miercuri de catre Compania de Drumuri, iar din patru mari intersectii pe parcurs doar una singura - intersectia cu DJ301 spre Cernica - este proiectata cu adevarat denivelat, cu un giratoriu suspendat care nu presupune conflicte de trafic pe firul centurii.

Intersectia cu DN2 si A2, cele mai mari sosele cu care Centura se va intersecta, au fost gandite cu giratorii alungite la nivel, in care fluxul de trafic de pe varianta ocolitoare a Bucurestiului va fi perturbat.

Cele doua intersectii sunt foarte asemanatoare cu intersectia proiectata si construita in zona podului Otopeni-DN1 in 2010 odata cu realizarea extinderii la patru benzi a sectorului respectiv. Intersectia s-a dovedit a fi deficitara, cauzand numeroase perturbari in fluxul de trafic.

Chiar in urma cu cateva saptamani Compania de Drumuri s-a apucat sa carpeasca intersectia, sa desfiinteze practic sensul giratoriu alungit de sub pod prin parapete si sa infiinteze sensuri giratorii de-o parte si de alta, la distante de cativa kilometri, pentur ca soferii sa poata intoarce.

Proiectul centurii DN2-A2 a fost scos miercuri la licitatie, la peste doi ani (!) de cand un alt contract pentru acelasi tronson a fost reziliat, iar in timpul care s-a scurs autoritatile de la drumuri au refacut partial proiectul si au declarat public ca toate intersectiile vor fi gandite din start denivelate, fara conflicte de trafic.

Articolul este scris de Victor Cozmei pentru Hotnews si este disponibil integral, inclusiv cu planurile viitoarelor noduri la adresa: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21736630-foto-centura-bucurestiului-modernizata-dar-intersectii-proiectate-fara-cap-doua-dintre-intersectiile-sectorul-dn2-a2-scos-licitatie-sunt-proiectate-asemanator-nodul-dn1-otopeni-care-acum-compania-drum.htm
Planurile nodurilor se gasesc si pe forum: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=258&t=2916#p237744

 


Re: Stiri si articole din presa drbm

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comu...a-centurii

12 oferte depuse pentru modernizarea Centurii București, sectorul DN 2 – A2

Data limită de depunere a ofertelor pentru procedura de achiziție publică a contractului Modernizarea centurii rutiere a Municipiului București între A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750) a fost 24.08.2017, ora 16:00.

Astfel, pentru realizarea acestui obiectiv de infrastructură au depus oferte următorii operatori economici:

Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA - VAHOSTAV SK a.s. - TRAMECO SA
Asocierea DELTA ANTREPRIZA DE CONSTRUCTII SI MONTAJ 93 SA - TRACE GROUP HOLD PLC - DOMARCONS SRL
Asocierea DIMAR SRL - EUROPEA 92 S.p.A
Asocierea HYDROSTROY AD - VODSTROY 98 AD
Asocierea ICM S.p.A - TANCRAD SRL
IMPRESA PIZZAROTTI & C.Spa
Asocierea INTERCANTIERI VITTADELLO S.p.A - EM PRIME CONSTRUCT SRL - CONSORZIO CIRO MENOTTI S.C.P.A.
ITINERA S.P.A.
PORR CONSTRUCT SRL
Asocierea SINOHYDRO CORPORATION LIMITED - NORD VEST INFRASTRUCTURA SI SERVICII SRL
Asocierea OYL COMPANY  HOLDING AG SRL - STRACO GRUP SRL
TIRRENA SCAVI S.p.A
Valoarea estimată pentru realizarea acestui obiectiv este de 339.009.410,99 lei fără TVA.

Contractul prevede execuția lucrărilor pentru modernizarea a 11,524 km din Centura rutieră a Municipiului București, sectorul DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750), constand în principal în sporirea capacității de circulație de la 2 la 4 benzi, câte 2 pe sens și în eliminarea unor intersecții la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi, precum și prin reabilitarea pasajelor și a podurilor existente pe aceste sectoare de drum național.

 


Re: Stiri si articole din presa neb1

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1735-27102017-3

Începând de astazi se circulă pe 4 benzi pe întreaga centură de Nord-Vest a Capitalei!


Astăzi a fost deschisă circulația la 4 benzi și pe pasajul care tranzitează apeductele Apa Nova, poziționat la km 57+740 al Centurii de Nord-Vest a Capitalei.

Lucrările, care s-au încheiat astăzi, se adaugă sectorului de 7,5 km, cuprins între km 55+465 (intersecţia dintre Centura Bucureştiului cu A1) și km 63+400, care a fost deschis la 4 benzi în urmă cu aproximativ două luni.

Aceste lucrări fac parte din contractul de modernizare a Centurii rutiere a Municipiului Bucureşti, între A1- DN7  și se ridică la o valoare de 106,6 milioane lei, fără TVA.

 


Re: Stiri si articole din presa t530

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comu...rcul%C4%83

Pe întreaga centură de Nord-Vest a Capitalei se circulă pe 4 benzi, începând de astăzi

27 Oct 2017
Astăzi a fost deschisă circulația la 4 benzi și pe pasajul care tranzitează apeductele Apa Nova, poziționat la km 57+740 al Centurii de Nord-Vest a Capitalei.

Lucrările  care s-au încheiat astăzi se adaugă sectorului de 7,5 km, cuprins între km 55+465 (intersecţia dintre Centura Bucureştiului cu A1) și km 63+400, care a fost deschis la 4 benzi în urmă cu aproximativ două luni.

Aceste lucrări   fac parte din contractul de modernizare a Centurii rutiere a Municipiului Bucureşti, între A1- DN7  și se ridică la o valoare de 106,6 milioane lei, fără TVA.

Lucrările pe acest sector, începute în luna mai a anului 2013, au fost accelerate anul acesta, după ce au stagnat o perioadă importantă de timp.

CNAIR SA a scos la licitație, în prima parte a acestui an și proiectul de modernizare la 4 benzi a sectorului  DN2 -A2, aflat în  Nord-Estul Centurii Capitalei, contract pentru care ofertele se află în faza de evaluare.

Se preconizează că lucrările se vor încheia la sfârșitul anului 2019, astfel încât circulația pe întreaga Centură de Nord a Bucureștiului să se poată desfășura pe 4 benzi.

Aceasta însă dacă nu vor exista contestații care să blocheze încheierea contractelor, pâna cel mai târziu la începutul anului viitor.

 


Re: Stiri si articole din presa uvictor

Si de sectiunea aflata in reparatii de pe podul ce traverseaza DN7 in zona Chitila, au uitat cumva?!

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

Asta merge pe cateva topice...
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1750-02112017

Primarul General, Gabriela Firea si Ministrul Transporturilor, Felix Stroe: Facem împreună pasi concreți către un sistem integrat de transport public in Bucuresti. Lucrările la centura Capitalei trebuie urgentate! Totul în folosul bucureștenilor și nu numai!

Primarul General, Gabriela Firea și Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, au avut astăzi, 2 noiembrie, la sediul Municipalității, o primă întrevedere de lucru pentru a discuta despre eficientizarea transportului public in regiunea București-Ilfov.

Pe agenda discuțiilor s-au aflat subiecte extrem de importante precum: posibilitatea preluării de către PMB a Metrorex, implementarea biletului unic de transport în zona București-Ilfov, modernizarea centurii Capitalei, situația lucrărilor la Pasajul Domnești, precum si alte aspecte care vizează îmbunătățirea condițiilor de trafic din Capitală.
(...)
În ceea ce privește Centura Capitalei, Primarul General, Gabriela Firea, a declarat: "Finalizarea lucrărilor la centura ocolitoare a Capitalei reprezintă una dintre cele mai importante măsuri prevăzute de PMUD. În ultimii 27 de ani, preocuparea față de centura Capitalei a fost minimală, ceea ce reprezintă un factor agravant al congestiei traficului rutier din București. Dacă nu se face transferul centurii la Municipiul București, vă rugam să luați măsurile necesare care se impun pentru urgentarea lucrărilor de modernizare a acesteia, lucrări care includ atât extinderea la 4 benzi a tronsonului DN2-A2, dar și pasaje peste centură, unde sunt cele mai mari congestii de trafic. Un exemplu concludent îl constituie pasajul de la Domnești, unde trebuie urgentate demersurile pentru începerea construcției".

 


Re: Stiri si articole din presa abc_XC

Pasajul Domnești și alte obiective pentru fluidizarea traficului la nivelul municipiului București finanțate din fonduri europene

Pentru fluidizarea traficului la nivelul municipiului București CNAIR SA a demarat o serie de proiecte care au avut surse de finanțare diferite. Însă în prezent, toate aceste obiective sunt finanțate din cadrul actualului exercițiu financiar (POIM 2014-2020) ca urmare a deciziei Ministerului Transporturilor, principalul ordonator de credite.

Din bugetul alocat anul acesta Ministerului Transporturilor vor fi finanțate inclusiv următoarele obiective :

   Pasajul Domnești
   Nodul rutier Centura București – DN 4 (Oltenița)
   Nodul rutier CB – DJ 401 (Berceni)
   Pasajul Mogoșoaia pe Centura București peste DN 1A
   Modernizarea Centurii București existente ( lărgire la 4 benzi de circulație) pe sectoarele A1 – DN 7 și DN 2 – A2

De asemenea, se află în faza de evaluare a ofertelor obiectivul proiectării și execuției Autostrăzii de Centură București. Autostrada de Centura este un proiect nou, diferit de actuala centură, și va asigura legătura mai eficientă între A1 (București – Pitești) și A2 (București – Constanța) pe relația Constanța – Nădlac (coridorul IV Pan – European).

Sursa comunicatului este CNAIR: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/pasajul-domne%C8%99ti-%C8%99i-alte-obiective-pentru-fluidizarea.

 


Re: Stiri si articole din presa neb1

A fost anunţat câştigătorul contractului pentru modernizarea sectorului DN2 - A2 al Centurii Municipiului Bucureşti
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-anun%C5%A3at-c%C3%A2%C5%9Ftig%C4%83torul-contractului-pentru

În urma finalizării procesului de evaluare a ofertelor depuse în vederea atribuirii contractului Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucureşti între A1 - DN 7 şi DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750), a fost desemnat câştigător ASOCIEREA SINOHYDRO CORPORATION LIMITED - NORD VEST INFRASTRUCTURA SI SERVICII SRL.

Valoarea de semnare a contractului: 233.043.397,08 lei fără TVA.

Durata contractului este de 123 luni, din care 15 luni perioada de execuţie şi 108 luni perioada de notificare a defecţiunilor (garanţie conform duratei ofertate în cadrul factorului de evaluare).

Contractul va fi semnat după epuizarea perioadei de depunere a contestaţiilor sau după soluţionarea tuturor contestaţiilor, dacă va fi cazul.

Informaţii suplimentare :

Obiectul principal al contractului este de executie a lucrărilor pentru modernizarea a 11,524 km din Centura rutiera a Municipiului Bucureşti, sectorul DN 2 (km 12+300) – A2 (km 23+750), constând în principal în sporirea capacităţii de circulaţie de la 2 la 4 benzi de circulaţie – câte 2 pe sens – şi în eliminarea unor intersecţii la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi, precum şi prin reabilitarea pasajelor şi a podurilor existente pe aceste sectoare de drum naţional.

CNAIR SA

 


Re: Stiri si articole din presa misterr

Primul drum facut de chinezi: Compania SINOHYDRO va largi la patru benzi centura Capitalei intre DN2 si A2 pe 50,5 milioane de euro / Drumul are intersectii proiectate cu giratorii alungite, in loc de pasaje fara conflicte de trafic





Asocierea dintre compania chineza SINOHYDRO si Nord Vest Infrastructura si Servicii SRL a castigat licitatia pentru modernizarea si largirea la patru benzi a celor 11,5 km din Centura Capitalei intre DN2 (Voluntari) si A2 (Autostrada Soarelui). Contractul, daca va fi semnat dupa perioada contestatiilor, are o valoare de 50,5 milioane de euro, iar perioada de executie este de 15 luni. Proiectul drumului modernizat prevede insa intersectii-problema, gandite la nivel si nu denivelate. Intersectiile cu DN2 si A2 vor fi configurate ca sensuri giratorii alungite, asemanator cu intersectia deficitara din zona DN1-Pod Otopeni pe care tocmai Compania de Drumuri a peticit-o cu separatoare, iar intersectia cu DN3 nu asigura toate directiile de trafic pentru ca nu vor exista rampe dedicate pentru virajul la stanga.

Compania de Drumuri anunta ca ASOCIEREA SINOHYDRO CORPORATION LIMITED - NORD VEST INFRASTRUCTURA SI SERVICII SRL a castigat licitatia pentru modernizarea la 4 benzi a centurii Capitalei intre DN2 (Voluntari) si A2 (Autostrada Soarelui).

Valoarea de semnare a contractului este de 233.043.397,08 lei fara TVA (circa 50,5 milioane de euro), iar durata contractului este de 123 luni, din care 15 luni perioada de executie si 108 luni perioada de notificare a defectiunilor (garantie conform duratei ofertate in cadrul factorului de evaluare).

"Contractul va fi semnat dupa epuizarea perioadei de depunere a contestatiilor sau dupa solutionarea tuturor contestatiilor, daca va fi cazul", informeaza CNAIR.

SINOHYDRO este o companie de constructie detinuta de statul chinez, unul dintre cei mai mari constructori de hidrocentrale din lume. In Europa compania lucreaza la realizarea si extinderea unor canale in Polonia, constructia unei hidrocentrale in Serbia si a unui drum de ocolire in Georgia. Compania a mai incercat in Romania sa castige un contract pe un lot din Autostrada Transilvania, dar fara succes.

Daca acest contract va fi semnat, va fi practic primul proiect rutier la care va lucra o firma din China in Romania.

In domeniul constructiilor rutiere, SINOHYDRO are in portofoliu numeroase proiecte in China, Bangladesh, Bolivia, Cambodia, Botswana, Congo, Etiopia, Maroc, Sudan, Mauritius, Sri Lanka, Tajikistan, Kirghistan, Venezuela, Kenya, Malaezia, Macedonia, Georgia sau Kazahstan.

Centura modernizata, dar cu intersectii proiectate fara cap

Contractul pentru lotul DN2-A2 este unul de tip FIDIC Rosu, adica proiectarea este realizata deja, iar constructorul castigator la licitatie se va ocupa doar de executia lucrarilor.

O problema apare, insa, la modul in care au fost proiectate intersectiile de pe tronsonul de 11,5 km.  Din patru mari intersectii pe parcurs doar una singura - intersectia cu DJ301 spre Cernica - este proiectata cu adevarat denivelat, cu un giratoriu suspendat care nu presupune conflicte de trafic pe firul centurii.

Intersectiile cu DN2 si A2, cele mai mari sosele cu care Centura se va intersecta, au fost gandite cu giratorii alungite la nivel, in care fluxul de trafic de pe varianta ocolitoare a Bucurestiului va fi perturbat.  

Cele doua intersectii sunt foarte asemanatoare cu intersectia proiectata si construita in zona podului Otopeni-DN1 in 2010 odata cu realizarea extinderii la patru benzi a sectorului respectiv. Intersectia s-a dovedit a fi deficitara, cauzand numeroase perturbari in fluxul de trafic. Din acest motiv tocmai CNAIR a decis sa reconfigureze in 2017 intersectia, sa "anuleze" practic giratoriul alungit prin montarea de parapete si sa faca doua sensuri giratorii de-o parte si de alta, la distante de cativa kilometri, pentru ca soferii sa poata intoarce.

Proiectul centurii DN2-A2 a fost scos miercuri la licitatie, la peste doi ani (!) de cand un alt contract pentru acelasi tronson a fost reziliat, iar in timpul care s-a scurs autoritatile de la drumuri au refacut partial proiectul si au declarat public ca toate intersectiile vor fi gandite din start denivelate, fara conflicte de trafic.  

Mai jos - Foto 1 si Foto 2 - proiectul intersectiilor Centurii Capitalei cu DN2 si cu A2 - cu sensuri giratorii alungite la nivelul soselei de centura.

FOTO 1:






FOTO 2:






Foto 3 prezinta nodul giratoriu alungit de sub podul DN1-Otopeni pe care Compania de Drumuri l-a blocat cu parapete si l-a reconfigurat total. Fata de acesta, intersectia cu DN2 nici macar nu are o banda dedicata pentru inainte pe sensul Voluntari->A2, asa cum se intampla la DN1-Otopeni pentru sensul Voluntari->Chitila.

FOTO 3:






Singura intersectia gandita complet denivelat si fara conflicte de trafic la nivelul centurii este cea cu DJ301 de la Cernica. Aici va fi un sens giratoriu suspendat deasupra DNCB:






O alta intersectie este cea cu DN3 unde directiile de trafic sunt asigurate doar pe jumatate. Nu exista rampe dedicate pentru virajul la stanga, iar practic cei care vor veni dinspre Voluntari si intentioneaza sa intre pe DN3 vor trebui sa mai parcurga cativa kilometri pana la giratoriul de la Cernica unde sa intoarca. Aseamanator, cei care vor veni de pe DN3 si vor dori sa o ia spre A2, vor trebui sa mai conduca o bucata spre DN2 si sa intoarca la unul din giratoriile de pe parcurs (click pentru imagine):

https://media.hotnews.ro/media_server1/image-2017-04-27-21736594-0-nod-dncb-dn3.jpg

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Țigăneală  :twisted:

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Asta-i frectie, pasajele peste 800 si 801 si rambleul / podul peste barajul Cernica, acolo sa-i vad.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use